اعتراض کتبی رئیس کمیسیون تلفیق؛ دولت ملزم به اجرای برنامه ششم شود

در نامه به رئیس مجلس مطرح شد
اعتراض کتبی رئیس کمیسیون تلفیق؛ دولت ملزم به اجرای برنامه ششم شود 7 تیر – 96
این آتش به ا ختیار عضو جمنا و وزیرآموزش وپرورش  احمدی نژاد اکنون باا عتراض کتبی اش می خواهد انتقام شکست مهندسی پاسداران درنمایش انتخابات ریاست جمهوری 29  اردیبهشت را  از روحانی ودولت بگیرد.
حاجی بابایی
رئیس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه درنامه ای خطاب به رئیس مجلس تاکید کرد: عدم ابلاغ قانون برنامه ششم با گذشت سه ماه ازتصویب آن، بلاتکلیفی مردم و بی ارزش شدن قانون را در پی خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه در نامه ای خطاب به رئیس مجلس از عدم ابلاغ قانون برنامه پنج ساله ششم به دستگاه های اجرایی کشور انتقاد کرد.
متن این نامه به شرح زیر است:
جناب آقای دکتر لاریجانی
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی
با سلام و تحیت؛
پس از گذشت حدود سه ماه از تصویب و ابلاغ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران این قانون هنوز جهت اجرا به دستگاه های ذیربط ابلاغ نشده است.
در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است تاخیر در ابلاغ و اجرای این قانون که مبتنی بر سیاست های کلی برنامه ششم و سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است، تحقق این دو سیاست مهم را با مشکل مواجه خواهد کرد. از طرفی این امر موجب بلاتکلیفی مردم و افراد ذینفع و به دنبال آن حجم انبوه مراجعات و مکاتبات آنها با دستگاه های اجرایی مسئول و نمایندگان مجلس و همچنین بی ارزش شدن قانون خواهد شد.
بنا به مراتب فوق خواهشمند است به هر نحو که صلاح می دانید موضوع را پیگیری و دولت را به انجام تکلیف قانونی خود ملزم فرمایید.
حمیدرضا حاجی بابایی
رئیس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه