خامنه ای: خداوند پاسدار حججي عزيز را حجتي در مقابل چشم همگان قرار داد

اوین نامه  کیهان 31 مرداد -96
خامنه ای: خداوند پاسدار  حججي عزيز را حجتي در مقابل چشم همگان قرار داد

پاسدار اطلاعاتی و سربازجو شریعت نداری که درنقش وکیل مدافع وسخنگوی پاسداران ظاهر می شود و موظف است از اهداف وسیاست های هسته ای  ومخالفت با برجام  پاسداران ومداجله جویی نظامی شان در سوریه دفاع وتبلیغ کند . برای همین خامنه ای که با فشار پاسداران مجبور شد در تعریف وتمجید پاسدار کشته شده محسن حججی روضه خوانی مبسوط کند تادرادامه تیتر اول اوین نامه ی کیهان شود .

رهبر معظم انقلاب اسلامي، صبح ديروز در ديدار جمعي از مسئولان و فعالان فرهنگي از استانهاي يزد و همدان با تاکيد بر لزوم تقويت روحيه انقلابي در نسل جوان، شهيد حججي را نمونه اي درخشان از رويش هاي انقلاب خواندند و خاطرنشان کردند: مسئولان فرهنگي موظفند روحيه و جريان انقلابي را در محيط هاي مختلف تقويت و از آن پشتيباني کنند.
    حضرت آيت الله العظمي خامنه اي در اين ديدار با اشاره به بسترهاي فراواني که در دنياي امروز در جهت گمراه کردن نسل جوان ايجاد شده است، افزودند: در مقابل اين تبليغات مضرّ و صداهاي گمراه کننده، ظرفيت هاي بزرگي در جهت هدايت و رويش جوانان وجود دارد.

    رهبر انقلاب اسلامي، شهيد حججي را نمونه اي درخشان از رويش هاي اسلامي و انقلابي خواندند و گفتند: شهيد حججيِ عزيز در دنيايي که روزنه هاي اغواگر صوتي و تصويري فراواني وجود دارد، چنين درخشيد و خداوند او را همچون حجتي در مقابل چشم همگان قرار داد.

    ايشان با اشاره به درخواست هاي فراوان جوانان براي حضور در جبهه هاي مبارزه با دشمن، افزودند: امروز بسياري از جوانان با انگيزه بالا و ايمان باورنکردني، به دنبال آنند که از زندگي، خانواده و راحتي خود بگذرند و با عشق به جهاد و دفاع از ارزش ها با دشمن مبارزه کنند که بايد قدر اين رويش هاي جديد و ارزشمند را دانست.

    حضرت آيت الله العظمي خامنه اي، تقويت روحيه انقلابي و جهادي را مهم ترين وظيفه مسئولان و دست اندرکاران فرهنگي خواندند و خطاب به آنان خاطرنشان کردند: بايد همه تلاش خود را مصروف تربيت ديني و انقلابي جوانان کنيد و بدانيد اخلاق نيز همراه با تقويت روحيه انقلابي و ديني و حرکت جهادي و ميل به جهاد در راه خدا، ايجاد و ماندگار مي شود.

    رهبر انقلاب اسلامي تاکيد کردند: مسئولان بايد جريان عظيم نيروي انقلاب را که خوشبختانه در بين جوانان جريان دارد، تقويت کنند و به گونه اي عمل نکنند که جريان انقلابي، تضعيف و جريانِ مقابل آن در محيطهاي فرهنگي، دانشگاهي و تبليغات ديني تقويت شود.