ادامه تهدیدهای تلفنی تروریستی در مسکو

 ادامه تهدیدهای تلفنی تروریستی در مسکو   1 مهر – 96
بالاخره تهدیدهای تلفنی عملی می شود .چون اعزامی های داعشی از روسیه به سوریه رقم بالایی بوده است وهمه هم که از سوی جنگنده های روسی  درسوریه کشته نشده اند وبازماندگان  ازروس ها انتقام می گیرند.
مسکو - ایرنا - تهدیدهای تلفنی تروریستی در روسیه که وارد دومین هفته خود شده است، امروز (جمعه) سبب تعطیلی 11 اداره و مرکز پرتراکم جمعیتی در مسکو و تخلیه 12 هزار نفر شد.
به گزارش ایرنا، تهدیدهای تلفنی افراد ناشناس که برای بمب گذاری در مسکو هشدار می دادند، امروز (جمعه) ادامه داشت.
شبکه تلویزیونی ار.ب.کا روسیه اعلام کرد: به دنبال تهدیدهای تلفنی، افراد واقع در ادارات نواحی بریولوی غربی، خوورینو، لووبرژنی، گولووینسکی، تمریازفسکی، سورنی بوتووا، یاسنووا، ویکفسکی، سابورووا، کاپوتنیا و ریزانسکی تخلیه شدند.
چند مرکز تجاری بزرگ از جمله ساولکی، زولوتوی واویلون، وارشاوسکی و آلتوفیوسکی هم با تماس های تلفنی تهدیدآمیز بسته و افراد واقع در این مراکز تخلیه شدند.
ماموران امنیتی در زمان حاضر این اماکن را جستجو می کنند.
موج نخست تهدیدهای تلفنی در روسیه 10 روز پیش آغاز و سه روز ادامه داشت که در مجموع بیش از 150 هزار نفر از مراکز پرجمعیت شهرهای مختلف از جمله مسکو تخلیه شدند.
در جریان آن تهدیدها، پایانه های مسافربری قطار کورسکی، یاروسلافسکی و کیفسکی در مسکو و چندین مرکز تجاری و دانشگاه علوم پزشکی این شهر، پس از تهدید به بمب گذاری بسته و دهها هزار نفر تخلیه شدند.
به گزارش رسانه های روسی، گروه تروریستی داعش پشت سر این تهدیدهای تلفنی به روسیه قرار داشت.
موج دوم تهدیدهای تلفنی نیز از شنبه گذشته تا روز بعد ادامه داشت و هشت هزار نفر در شهرهای مختلف از جمله مسکو تخلیه شدند.
اروپام*391 انتشار دهنده: هادی مولوی نیا