روزنامه ی کیهان شنبه 17 مرداد ماه سال 1388

نقد و بررسی " پس او كيست ؟! "(يادداشت روز)

سربازجو حسین شریعتداری برای متهم و سنگین تر کردن پرونده ی خاتمی و موسوی و هموار نمودن باز داشت های بیشر اعضای حزب مشارکت باتعطیلی سایت خبررسانی این حزب، مانور برروی بیانیه ی انتقادی اخیر حزب مشارکت داده است.

رژیم تروریستی کودتائی پاسداری نامشروع نه قابل مقایسه با رژیم گذشته نمی باشد ، بلکه با اقدامات و جنایاتی که در 30 سال گذشته در پرده ی دین و بساط دین فروشی مرتکب شده و انجام داده است بسیار فرا تر از دوران شاه می باشد . برای اینکه آخوند های ریز و درشت منبری و در باری سابق و حاکمان کنونی که با ثنا و دعاگوئی به جان اعلیحضرت شاهنشاه بر منابر و مساجد و تکیه ها با برخی از مدعیانش که با 3 بار درود و سپاه بر شاهنشاه گفتن و از زندان آزاد شدند. فراموش کرده اند که در آن ایام شاه سازمان اطلاعات و امنیت یا ساواک و شکنجه گرانش فقط با مخالفان سیاسی بر انداز مبارزه می شد و دشمنی می ورزیدند و دیگر به پوشش لباس و طرز و شیوه ی زندگی مردم کاری نداشتند و الله اکبر گفتن جرم نبودو ممنوعیت بر حضور خانواده های داغدار عزادر در گورستان بهشت زهرا در کار نبود و با تحمیل کردن عدم حضور اعمال نمی شد و یا کودک یا نوجوان 12 ساله در کنار پدرش به اتهام حضور در بهشت زهرا کشته نمی شد که اکنون این جنایات روزانه اتفاق می افتد.

بدتر اینکه سربازجو حسین شریعتمداری پرونده ساز که متخصص اقدامات و پیگیری ترکیبی و تلفیقی از اعمال ساواک شاهی با ساوامی شیخی می باشد 30 است که مأموریت خفه کردن صدای هر معترض خودی و مخالف و دگر اندیش با پرتاب کردن کلید خانه های شان بر بالای بام شده است. اکنون نیز پاچه ی حزب مشارکت اسلامی را گرفته و برایش پرونده گشوده است که چرا مراسم تحلیف کمدی ریاست جمهوری تقلباتی و کودتائی ریاست جمهوری در مجلس دکوری و کمدی و انتصابی را در بیانیه ی خود به رژیم طاغوتی و استبدادی تشبیه و مقایسه کرده است؟ و این حزب را متهم به همسوئی 30 ساله ی دشمنی اتهامات بیگانه و گروه های ضد انقلاب ن کرده است که علیه ی دین فروشان و عوامفریبان و غارتگران و جنگ افروزان حاکم فعالیت می کند.

البته همانگونه که این سر بازجو شریعتمداری تأکید کرده است هدفش از اینگونه کالبد شکافی و پرونده سازی کردن این است تا که بتواند با پرسش گری کردن تفهیم کند که این «بيانيه حزب مشاركت را چه كسي نوشته است»؟!زیرا که در ادامه ی پرونده سازی کردن خود تشریح کرده است که دبیر کل و قائمقام و اعضای مرکزی شورای مرکزی این حزب بازداشت و زیر شکنجه و زیر فشار روحی و روانی و جسمی می باشند تا که در اردوگاه اسرای حزب نازیسم هیتلری و تشکل دادگاه های فرمایشی و نمایشی استالینی اعتراف به خیانت و همکاری با بیگانگان در راستای انقلاب مخملین کرده اند. پس اکنون این بیانه از سوی چه کسی تهیه و تنظیم شده است؟ یعنی گذشته از مقدمه چینی کردن برای بازداشت و محاکمه اعضای باز داشت ناشده ی این حزب زمینه ی غیر قانونی و تعطیای این حزب و توقیف سایت خبر رسانی نو روز متعلق به این حزب مشارکت اسلامی فراهم شده است. تا اینکه کودتاگران پاسدار و لوطی جماران نا مشروع و رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد نا مشروع یک مانع دیگری که مزاحم می باشد از سر راه خود کنار زده و آن را بر دارند.

بالاخره اینکه سربازجو حسین شریعتمداری در ادامه ی قرائت بیشتر تهیه و تنظیم و لیست کردن بند های اتهاماتی بیشتر علیه ی حزب مشارکت اسلامی که شامل سنگین تر کردن پرونده ی اتهاماتی اعضای باز داشت شده و نا شده می شود در پایان با وقاحت و در یدگی شیوه ی باز جوئی و تحریف گری و اعتراف گیری و تواب سازی با حقه و کلک و شارلاتان بازی آخوندی تصویر مار کشیدن و مار نشان دادن و زوری قالب کردن نتیجه گیری دلخواه مورد نظر کرده با زور چپان کرده است که نه تقلبات و کودتائی در کار نبوده است ، بلکه این نملیش خیمه شب بازی انتصاباتی 22 خرداد این چنین یکی از سالم ترین نمایشات کمدی در 30 سال گذشته بوده است :

"آخر كدام آدم عاقل و آگاه از گردش كار و باخبر از چرخه انتخابات در ايران حتي در دورترين افق هاي ذهن خود هم مي تواند باور كند كه در انتخابات اخير تقلب شده است؟! آنهم در مقياس تفاوت 11ميليوني؟! نگارنده ترديدي ندارد كه همه شما مي دانيد و يقين داريد كه انتخابات در سلامتي كامل برگزار شده است، از اكثر اعضاي حزب مشاركت و نيز، از موسوي و خاتمي انتظاري نيست كه علي رغم اعتقاد قلبي به سلامت انتخابات، ادعاي تقلب داشته باشند. چرا كه بسياري از آنها هويت و شخصيت قابل قبولي ندارند ولي برخي از شما چرا؟! براي آنها مهم نيست كه از بيرون فرماندهي شوند، اما تعدادي از شما با آن سوابق چگونه به اين فرماندهي بيروني رضايت داده ايد؟!"


عجیب است که سربازجو شکنجه گر که سخنگوی پاسداران کودتا گر و نماینده ی لوطی جماران در ورق پاره ی کیهان است همچون طراحان کودتاگر و لوطی جماران نامشروع در بحران و بن بست و فرو رفتگی در گل مانده د ر حال دست و پا زدن می باشد و چپ وراست هر اقدام و توطئه ای که طراحی می کند بر ضد خودش تبدیل می شود .

زیراکه برای طرا حان کودتا گر و تدارک دهندگان تقلبات گسترده هم برای حذف کامل رقیب و هم مشروعیت تراشی برای رژیم تروریستی ضد بشری کودتائی پاسداری نامشروع غیر قابل تصور بوده است تا که بدانند ضریب خشم و نارضایتی عمومی تا چه میزان می باشد و چگونه این خشم مقدس مبارزه ی آزادیخواهی آتش خشم و کینه نهادینه و مخفی شده در زیر خاکستر بوده که فقط مترصد وزیدن نسیم و پس کردن خاکسترسطحی و پوششی و تبدیل به توفان مهیب و سرکش و سره بود ه است تا زباله دامنه های شعله های این آتش مهیب و سرکش نارضایتی و خشم و نفرت و کینه ی نهفته ی انباشته شده 30 سال گذشته نسبت به جنایت و خیانت جنگ افروزان و دین فروشان و عوامفریبان و غارتگران و سرکوبگران آشکار شود که تاکنون سرکوب اختناق و ار عاب و وحشت و سنگسار و زندان و شکنجه و زندان و اعدام های مستمرو زنجیره ای مانع از بروز آن شده است . ولی اکنون که فواران کرده و کنترل و مهار نا پذیر شده است . آنگونه که کک بر توی تنبان کودتا گران پاسدار با لوطی جماران نا مشروع ووحشت زده انداخته و دچار کابوس شان شده است . آنچنان که از روی ستپاچگی و فرار به جلو نمی دانند که چه دارند طراحی و توطئه گری می کنند . زیرا که مدام مرتکب اشتباهات کلیدی جبران نا پذیر می شوند . یعنی اینکه سرکوب و تهاجم و کشتن مجروح کردن و بازداشت و شکنجه و اعتراف گرفتن با متهم نمودن و تشکیل دادگاه های نمایشی و فر مایشی متهمان باز داشت شده وارونه نتیجه داده است .

بدتر اینکه با طرح مشترک جنایت جنگی علیه ی بشریت با نوری المالکی نخست وزیر دست نشانده ی عراق در تهاجم وحشیانه و ضدانسانی به قرار اشرف و مراسم چهلم شهدای اخیر در ایران و تهاجم وحشیانه به بهشت زهرای تهران و کرمانشاه که شرکت کنندگان در این مراسم سوگواری و ابراز همدردی با خانواده های داغدار و عزدار وقایع اخیر با یورش گزمکان و لباس شخصی های دژخیم و شکنجه گر مواجه شده اند و مورد با ضرب و شتم قرار دادن تجمع کنندگان و بازداشت کردن شده است نه اینکه مشکلی را حل نکرده است ، بلکه تبدیل به فزونی خشم بیشتر و اداه ی تظاهرات اعتراضی و خلاصه قوز بالا قوز دیگری شده است .

در خاتمه اینکه اکنون سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری با گشودن توطئه و پرونده ساز ی کردن دیگر علیه ی حزب مشارکت اسلامی ووصل کردن به خاتمی و موسوی و دیگران به این بیانیه ی اخیر این حزب مشارکت که نمایش کمدی و دلقک بازی مراسم تحلیف ریاست جمهوری در مجلس دکوری و کمدی و انتصابی هشتم را به دوران استبدادی شاه مقایسه کرده است این سربازجو پاسدار شکنجه گر کیفراخواست صادر کن اینان را بلند و همگام بلند گوی ضد انقلاب و دستگاه بیگانه تهدید ومتهم کرده است که چرا نتایج خیمه شب بازی انتصابات 22 خرداد از سوی کودتا گران پاسدار و پشتیبانی لوطی جماران نامشروع را نمی پذیرند و تسلیم نمی شوند و اطاعت نمی کنند . غافل از آنکه این اقدام دسته گل بی لام دیگری را آب دادن ناشی از عدم اشراف و آگاهی یا خود به خریت زدن است که تلاش مذبوحانه شده تا انکار شود این فشار تحمیل شده از پائین و معترضان به خاتمی و موسوی و کروبی و امثالهم می باشد که نه همچون گذشته در بستر چانه زنی از بالا نمی باشد ، بلکه در مسیر مبارزه ی بی امان با آمادگی هزینه ی سنگین برای تغییرات دمکراتیک در ایران است.

هوشنگ - بهداد

شنبه 17 مرداد ماه سال 1388