"کار برد شیوه های بازجوئی و اتهام زنی باتهدید و متهم کردن در ورق پاره ی کیهان"

هوشنگ – بهداد

9 مهر ماه سال 1388

سربازجو حسین شریعتمداری بد نام و کریه منظر و بد سیرت که متخصص بازجوئی و جنگ روانی و تواب سازی و اعتراف گیری و پرونده و سناریو سازی می باشد و استاد کیفر خواست تنظیم کردن و صادر کننده ی احکام محکومیت برای رقبا و دگر اندیشان و منتقدان ومخالفین است. ورق پاره ی کیهان را تبدیل به ابزار تبلیغاتی شیوه ی کار بردی تخصصات خود در بستر اهدافش نموده است که هر بخش و ستون این ورق پاره بصورت زنجیره ای یا دانه های تسبیح متصل بهم انجام وظیفه می کند. از جمله ستون یادداشت روز ، گفت و شنود و خبر ویژه ، گزارش سیاسی و پنهان و نیمه پنهان و مقالات بی متن کاریکاتوری و به خصوص ستون کیهان و خوانندگان می باشد که بصورت پیام های ساختگی و جعلی البته با سوء استفاده دجالانه و ردانه بنام مردم ایران بطور دقیق شیوه ی بازجوئی ا تهام زنی و وارونه گوئی و تهدید کردن و پرونده سازی و متهم کردن دیگران دنبال می شود البته نه اینکه به زبان مردم و بیان مطالبات و خواست های شان نمی باشد ، بلکه عکس قضیه صادق است و صحت دارد. این چند نمونه زیر مورخ 8 مهر در این ورق پاره بازتاب داده شده است.

روز نامه ی کیهان چهار شنبه 8 مهر ماه سال 1388

كيهان و خوانندگان

این پیامکه با نام فرامرز محمدی بسته بندی شده است در برابر پیام آشتی ملی رفسنجانی مکار بساز و بفروش و خوش رقصی های اخیر وی برای لوطی جماران نامشروع تهیه و تنظیم شده استکه اینگونه از سوی مردم پاسخ دئدان شکن به رفسنجانی مکار یا پیشنهاد دهنده اش داده شده است :


¤ سران فتنه، حالا كه رسوا شده اند، براي فرار از محاكمه دم از مصالحه و آشتي مي زنند. خدا روزي را نياورد كه ملت ايران با فتنه گران آشتي كند. فرامرز محمدي فرد.

این یکی پیام ساختگی دیگر مخاطبش موسوی و خاتمی و حامیان شان می باشد که پاسخ روشنگرانه پیرامون چگونگی ابزار شدن مذهب در رژیم کودتائی نامشروع پاسداری است که چون اکنون رقیب مغلوب از این شگرد تبلیغاتی استفاده کرده اخ و بد و منافق شده است . زیرا که رنگ سبز سیدی را نماد پیشبرد اهداف خود کرده و به رقیب مرتجع عاشق جهل و جنون و جنگ یا سیاه و سرخ به رقابت بر خاسته است؟:


¤ در آئين و فرهنگ ما رنگ سبز، داراي تقدس است. به همين دليل جاي تاسف است كه مدتي است برخي هنجارشكنان و منافقان از رنگ سبز به عنوان نماد خود استفاده مي كنند. علي ميرزايي از اراك.

در این پیام هم سایت تابناک پاسدار محسن رضائی و هم خاتمی مورد نظر است . زیرا که مر تبط به دیدار تکذیب شده ی خاتمی با جرج سو روس در آمریکا می باشد که گفته می شود وی یکی از مبتکران و حامیان کودتای مخملین سبز است که موسوی و خاتمی و موسوی و حامیان شان متهم به طراحی این کودتا شده اند . در حقیقت برگردان و ارونه ی کودتای تقلباتی پاسداران و بسیجیان در نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد می باشد که علیه ی حذف کا مل رقیب مغلوب دوم خردادی ها طرااحی و اجرا شد و لوطی جماران نامشروع خامنه ای آلت دست کودتا گران از این کودتای پاسداران بطور همه جانبه پشتیبانی و دفاع کرده است . ولی اکنون این چنین خاتمی متهم به همکاری با طراحان کودتای مخملین شده است:

¤ سايت تابناك نوشته كه اصلا هتلي كه در خبرها به عنوان محل ديدار خاتمي و سوروس معرفي شده است، وجود ندارد. از روزنامه كيهان خواهشمند است كه عكس آن هتل را چاپ كند تا آن ها بدانند در اشتباه هستند.مرتضي از كرج.

اما مخاطب این پیام دانشجویان معترض و ناراضی مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و ... گوی هستند که چون در برابر تهدیدات پاد گانی و گورستانی کردن دانشگاه ها و شناسائی با ستاره دار کردن و دست به اخراج و محاکمه و شکنجه با تجاوز و زندانی شدن شان بی ثمر بوده است. زیرا که در مقابل این فشار ها و شکنجه و تهدید ها تسلیم نشده اند . به ویژه اینکه در آستانه باز گشائی دانشگاه ها و آغاز سال تحصیلی دا نشجویان معترض کاری کردند کارستان . بنابراین اکنون برای تهدید و خاموش کردن صدای اعتراضی دانشجویان این چنین سخنگوی تبلیغاتی پاسداران کودتا گر در ورق پاره ی کیهان دانشجویان را از طریق دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض مورد تهدید دستگیری و بازجوئی و شکنجه و محکوم کردن قرار داده است:


¤ با توجه به آغاز سال تحصيلي دانشگاه ها، از قوه قضائيه تقاضا مي شود با برخي از گروه هاي دانشجويي كه دنباله رو سران فتنه هستند برخورد شود.يك شهروند.


باز هم مخاطب این پیام دانشگاه و رقیب مغلوب است . البته هدف پیام با شیوه ی خود زنی و ژست کمدی و احمقانه ی مخالفت و مبارزه با آمریکا دنبال شده است . چونکه هدف پرونده سازی کردن برای دانشجویان و دانشگاهیان و رقیب مغلوب دوم خردادی ها می باشد که جدا از پاک ساازی اساتید علوم انسانی نمی باشد. بنا براین هیچگونه نیازی به اشاره کردن سفر مأموریتی و ضرب العجلی وزیر آدمربا ی امور خارجه منوچهر متکی به آمریکا و دیدار با دو سناتور آمریکائی برای انتثقال پیام ویژه نیست . زیرا که این سفر قبل از نشست گروه 5+1 در ژنو و با حضور هیئت هسته ای رژیم کودتائی پاسداری نا مشروع در این اجلاس انجام شد


¤ مديريت يك دانشگاه صنعتي در اقدامي عجيب بخشي از بودجه اين دانشگاه را صرف مسافرت يك باستان شناس آمريكايي به ايران نموده است. سؤال اين است كه دانشگاه صنعتي چه ربطي به باستان شناسي دارد؟ حضور يك باستان شناس آمريكايي در كشورمان، آن هم در اين شرايط مشكوك نيست؟واقفي