گزیده خبر های مهم

چند گزیده خبر ازورق پاره ی کیهان 11 آبان ماه سال 1388

كيهان و خوانندگان

سر باز جو حسین شریعتمداری هرچه تخصص و استعداد در زمینه های گونا گون دارد . همه را در ترفند و شگرد پیام های جعلی و ساختگی پیام های ستون خوانند گان و ورق پاره ی کیهان با اسامی مستعار و مبهم بکار می گیرد . بطور مثال گفته می شود یارو ملا را به ده راه نمی دادند آدرس خانه ی کد خدا را می گرفت . حال داستان علنی شدن نا مشروع بودن لوطی جماران است که هر روز با فریاد مرگ بر دیکتاتور گفتن مردم ناراضی در ایران مواجه است که در حال فرا گیرشدن است که به خاطر طراحی کودتای تقلباتی 22 خرداد است که مرگ بردیکتاتور و وی گفتن فراگیر و علنی شده است . ولی از موضع فرار به جلو مدعی شده است تقلب نامیدن این نمایش جرم بزرگ است که اکنون نوچه اش برای اینکه بوی گندش را بیشتر در آورد پیام داده است که چراسران فتنه دستگیر نمی شوند؟ تا جائیکه یک پیام دهنده ی دیگر دستگاه فاسد و رشوه گیر و تبعیض آمیز و قانون شکن قضائی را زیر سئوال برده است که چرا در اینمورد اقدام نمی کند؟ به خصوص که دیگری گفته برای حضور کروبی در نمایشگاه مطبوعات که لنگه کفش خورد بدلیل این حضور غیر قانونی چرا کروبی دستگیر و محاکمه نمی شود؟علیمردانی مشتری دائمی ورق پاره ی کیهان این پیام دهنده ی گیج و منگ هم از حضور با شکوه در 13 آبان علیه ی آمریکا ونه تظاهرات ضد حکومتی همچون تظاهرات روز قدس خوش خیالی کرده و زیادی پنبه دانه لف لف خوری کرده و پیام وارونه داده است . رسول کارگای هم جیمز باند و کار آگاه بازی علیه ی رقیب مغلوب در آورده است و از شعار دوستی اینان با اسرائیل و آمریکا در روز 13 آبان یاد کرده است. مسخره تر اینکه یکی بنام غیبعلی که حتما ً اینهم سربازان بد نام وزارت اطلاعات است یا همچون آقا محود پاسدار گماشته در حالت نورانی شده با امام زمان در رابطه است . نه شاکی که تشکر از 100 رأس وکیل الدوله ها کرده است راست و دروغ آماری اش بماند که شکایت علیه ی کروبی و موسوی را پیگیری کرده اند. بالاخره اینکه یکی بنام شیدا زاده هم دست به شیدا بازی و رسوا گری علیه ی سبز ها زده و پیشنهاد فتنه سبز به جای جنبش سبز را در ورق پاره ی کیهات داده است.در آخر اینکه پیام دهند ه ی دیگر ستون ورق پاره کیهان که جالب است که جزو کار کنان مترو است که رئیس آن محسن رفسنجانی است که اخیرا ً سخنرانی تند و تیز و تهاجمی علیه ی پاسدار احمدی نژاد کرده است. ولی وی برای تلافی کردن روزنامه های رقیب مغلوب دوم خردادی ها را ملقب به مخملین کرده است . زیرا که جزو نرم افزار دشمن و کودتای مخملین هستند. و از دولت دفاع کرده و به کار شکنی مترو انتقاد نموده است.

¤ رهبر معظم انقلاب اسلامي فرموده اند كه بزرگ ترين جرم، زير سؤال بردن انتخابات است. پس چرا با سران فتنه كه اين جرم بزرگ را مرتكب شدند هيچ برخوردي نمي شود؟ يك هموطن
¤ اميد است يوم الله 13آبان امسال باشكوه تر از هر سال برگزار شود. زيرا امسال، 13آبان ديگر فقط روز مبارزه با آمريكا و استكبار جهاني نيست، بلكه روز مبارزه با منافقين جديد و سران فتنه نيز هست
.عليمرداني

اگر مسئولين قوه قضائيه در بازداشت و محاكمه سران اصلي فتنه و آشوب بيش از اين مسامحه كنند بايد منتظر اقدامات خودجوش مردم مشابهه آنچه كه در نمايشگاه مطبوعات گذشت باشند. اعتراض خشمگين مردم نسبت به حضور آقاي كروبي در نمايشگاه مطبوعات حاكي از لبريز شدن صبر مردم از مماشات قوه قضائيه در محاكمه سران آشوب بود.يك شهروند تهراني
¤ آن تعداد عده قليلي كه روي شعار مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل خط كشيدند و اعلام كرده اند در روز 13 آبان قصد دارند شعار دوستي با شيطان بزرگ را سر بدهند در تمام جنايت هاي ابرقدرت ها و رژيم اشغالگر قدس عليه بشريت شريك جرم هستند.
رسول كارگاهي
¤ تماس گرفتم كه از طريق اين ستون از نمايندگان محترم مجلس بخاطر شكايت كتبي كه از سران آشوب بويژه آقايان كروبي و ميرحسين موسوي كرده اند و پيگير آن هستند تشكر بكنم. غيبعلي

¤ در صورت امكان در روزنامه كيهان به جاي تعبير جنبش سبز از عبارت فتنه سبز استفاده كنيد.شيداده.¤

روزنامه هاي مخملين هر روز خبر چاپ مي كنند كه وضعيت نابسامان مترو به خاطر عدم حمايت مالي دولت است. اما بنده به عنوان يكي از كاركنان مترو به اطلاع مي رسانم كه هدف كارشكني عليه دولت است وگرنه دولت به موقع بودجه مترو را تامين كرده است.يكي از كاركنان مترو

رئيس قوه قضاييه: فرستادن اورانيوم به خارج كشور قابل تامل است

http://www.kayhannews.ir/880811/2.htm#other204

در جنگ بحران هسته ای که سخت بالا گرفته است . اکنون نوبت شیخ صادق لاریجانی انگلیسی رسیده است تا وارد میدان شود . وی که رئیس انتصابی دستگاه فاسد رشوه و فتنه و تبعیض وبی قانونی قضائیه است به حمایت اخوی خود پاسدار علی لاریجانی بر خاسته و مخالف با صدوراورانیوم به برون مرزشده است .

صداي شيطان بزرگ پالس سبز را گرفت (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/880811/2.htm#other207

در ادامه دادگاهی فرضی کردن موسوی و خاتمی در یادداشت روز امروز ورق پاره ی کیهان اکنون بیانیه ی اخیر موسوی مر تبط با حضور در روز 13 آبان مشکوک نا میده شده است و همراه با سبز صدای شیطان بزرگ شده است که این روز ها دولت نا مشروع در پشت پرده مشغول زد و بند با شیطان بزرگ و عقب نشینی با تسلیم شدن هسته ای می باشد.

بيانيه مشكوك ميرحسين موسوي «به مناسبت 13 آبان» كه با حذف تعمدي نام آمريكا و جنايت ها و خيانت هاي آن به ويژه از طريق لانه جاسوسي همراه بود، به دل رسانه هاي رسمي وزارت خارجه و سازمان جاسوسي آمريكا نشست. صداي آمريكا و راديو فردا بلافاصله بيانيه موسوي را كه معطوف به تخطئه جبهه خودي و توأم با چراغ سبز به شيطان بزرگ بود، بر صدر اخبار خود نشاندند.

حرمت شرعي تسخير لانه جاسوسي هم رسيد! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/880811/2.htm#other209

بازهم بروز علائم ترس ووحشت از حضور مخالفان در روز 13 آبان که اکنون پرونده سازی برای احمد قابل و متهم کردن بیت منتظری مرتبط با روز 13 آبان شده است .

فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي:
دلاوري هاي شهيد شوشتري در سوسنگرد و چزابه فراموش نشدني است

http://www.kayhannews.ir/880811/3.HTM#other313

معلوم نیست که چرا فرماندهان ارگان فاشیستی سپاه پاسداران به جای فاش کردن اگر چنانچه دستش پر است و خالی بندی نمی کند یا رد گم نمی کند تا روپوشی برای تضاد درونی این ار گان باشد برای چه فقط قول افشاگری دسیسه ی پشت پرده کشته شدن پاسدار درشوشتری در آینده را می دهند.

3گزیده خبری از روزنامه ی جمهوری اسلامی دوشنبه 11 آبان ماه سال 1388

جنايت در اردوگاه معتادان

نتیجه ی بیش از 30 سال ادعای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادان طوری شده است که اکنون گذشته از اینکه بالا ترین معتادان مواد مخدر در جهان در ایران می باشد . بلکه گزارش شده است که شیوه ی ترک اعتیاد در رژیم ضد بشری فاشیستی مذهبی و کودتائی پاسداری هم منحصر به فرد است. چونکه خیلی وحشت ناک تر از آلوده کردن این قربانیان به مواد مخدر می باشد . برای اینکه روش در مان ترک اعتیاد در کمپ معتادان غرب استان تهران آنگونه است که الگو گرفته شده از سبک رفتاری در باز داشتگاه کهریزک است . زیراکه اکنون با قربانیان دست پروردگان همین رژیم قرون وسطائی و ضد بشری در اردوگاه ترک اعتیاد همینگونه رفتار و بر خورد می شود . آنگونه که قربانی این چنین دو بار به مسلخ برده می شود.

مسئول يكي از اردوگاه هاي ترك اعتياد در غرب استان تهران به جرم آدمكشي بازداشت شد. رئيس پليس رباط كريم روز شنبه به ايسكانيوز گفت : ماموران اداره آگاهي اين شهرستان وقتي از مرگ مرموز مرد 28 ساله اي به نام « بهروز ـ ب » در يك اردوگاه ترك اعتياد باخبر شدند به آنجا رفتند و رسيدگي به ماجرا را در دستور كار خود قرار دادند سرهنگ « عبدالرضا خيرخواهان » تصريح كرد : كارآگاهان پس از دريافت نظريه پزشكي قانوني متوجه شدند « بهروز » بر اثر برخورد ضربه هاي سخت به قتل رسيده است . بنابراين به بازجويي از مسئول 44 ساله كمپ به نام « صفرـ پ » پرداختند كه وي وانمود كرد هيچ نقشي در مرگ آن معتاد نداشته است . اين مقام ناجا اضافه كرد : كارآگاهان در تحقيق ميداني از معتاداني كه درهمان اردوگاه بستري بودند فهميدند « صفر » دروغ مي گويد.بررسي هاي دقيق نشان مي داد « بهروز » درست در روز مرگش در كمپ پذيرش شده و به خاطر اعتياد به شيشه دچار توهم بود.او مكرر با خودش حرف مي زد و مسئول كمپ تذكر مي داد تا سر و صدا نكند. « بهروز » اما داد و فرياد به راه انداخت و. رئيس پليس رباط كريم خاطرنشان ساخت : مسئول كمپ و همكارانش « بهروز » را به وسط سالن كشيده و دست و پاي او را بسته بودند . در آن بين « صفر » با چوب به جان مرد معتاد افتاد و « بهروز » پس از 10 دقيقه جان خود را از دست داد . سرهنگ « خيرخواهان » اظهار داشت : پليس با كشف طناب و چوبي كه « صفر » آنها را پنهان كرده بود به بازجويي ادامه داد.بدين ترتيب مسئول اردوگاه ترك اعتياد با مدرك هاي دادگاه پسند رو به رو شد و به ناچار لب به بيان حقيقت گشود. « صفر » علت اصلي بروز جنايت را سر و صداي « بهروز » و توهم او بيان كرده است. مجرم با صدور قرار بازداشت موقت زنداني شده است و تحقيق جامع تر درباره پرونده اش ادامه دارد.

قاتل 3 خواهر و برادر ديوانه نيست

http://www.jomhourieslami.com/1388/13880811/index.html

گزارش این فاجعه انسانی که بسیار وحشتناک تر از گزارش قبلی می باشد . البته اینهم بخشی د یگر از کار نامه ننگین و سیاه ساخته شده ی حاکمان در 30 سال گذشته می باشد . زیرا فقر و بد بختی به آنجا کشیده شده است که پدری 50 سله و در مانده و نگران از آینده 3 فززند 8 و 12 و 18 ساله های خودش مجبور شده است تا که با چکش در خواب فر زندانش را بکشد.آن زمان با وقاحت و دریدگی تمام پاسدار گماشته احمدی نژاد مدعی دولت ساده زیست و عاشق خدمتگزاری به تهی دستان و محرومان دارد کهاکنون سر نوشت محرومان جامعه اینگونه در این رژیم قرون وسطائی و ضد انسانی رقم خورده است؟

پزشكي قانوني ادعاي جنون مرد عصيانگري كه سه فرزندش را در شيراز با چكش از پا درآورد رد كرد. به گزارش ايسكانيوز : تلفن همراه بازپرس كشيك داسراي امور جنايي شيراز ساعت 9 بامداد 26 شهريور 1386 به صدا درآمد و خبر رسيد مردي در يك جنايت هولناك سه فرزندش را كشته است . اين مقام قضايي به همراه افسران دايره پنجم اداره آگاهي به قربانگاه رفت و پس از بررسي هاي لازم دستور داد پيكرهاي « محسن » « مريم » و « مينا » كه به ترتيب 8 و12 و 18 ساله بودند به پزشكي قانوني فرستاده شود . در آن ميان پدر 50 ساله خانواده به نام « محمود » خود را عامل جنايت خواند و گفت : من اصلا وضع مالي خوبي ندارم و به خاطر ترس از آينده فرزندانم آنان را در رختخواب با چكش كشتم .

رادن (از متهمان کهریزک) : افرادی که مردم را به تجمع تشویق می‌کنند باید پاسخگو باشند

با این گزارش خبری پیرامون پاسدار آدمکش رادان توجه کنید که نقش وی در شکنجه و تجاوز گری باز داشت شدگان کهریزک چگونه می باشد که هنوز زیر سئوال است که می بایست پاسخگو باشد.

ايلنا: جانشین فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه کسانی که با فریب و نیرنگ مردم را به تجمع غیرقانونی دعوت می کنند باید پاسخگوی اقدامات خود باشند، گفت: تجمعات غیرقانونی برای پلیس غیرقابل تحمل است و با تجمع کنندگان برخورد قانونی می کند.به گزارش خبرگزاري ايلنا، احمدرضا رادان با اشاره به فرارسیدن یوم‌الله 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا گفت: نیروی انتظامی اقدامات انتظامی و ترافیکی ویژه ای را برای این روز در نظر گرفته است.وی با بیان اینکه تأمین امنیت تجمعات قانونی و دارای مجوز برعهده نیروی انتظامی است، تصریح کرد: به دلیل ازدحام شرکت‌کنندگان در تظاهرات سیزده آبان پلیس مجبور است یک سری محدودیت های ترافیکی در سطح شهر تهران اعمال کند.جانشین فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: رسما اعلام می‌کنیم، کسانی که قصد تجمع غیرقانونی دارند و افرادی که مردم و جوانان را با فریب دعوت و تشویق به تجمع غیرقانونی کنند باید پاسخگوی اعمالشان باشند.وي با اشاره به اهميت روز 13 آبان از شرکت کنندگان در مراسم اين روز خواست با پليس همکاري لازم را داشته باشند و از ايجاد هرگونه بي نظمي و ناآرامي بپرهيزند .جانشين فرمانده نيروي انتظامي تصريح كرد:هر كس مي‌خواهد تجمعي داشته باشد بايد مجوزهاي لازم از مراجع ذي‌ربط بگيرد تا از حمايت‌هاي پليس برخوردار باشد.رادان اضافه كرد: ما بارها گفته‌ايم هر تجمع قانوني قطعا چتر امنيتي پليس را به دنبال خواهد داشت و از هر اقدام قانوني حمايت مي‌كنيم، اما در مقابل از اقدامات غيرقانوني به‌ويژه به قصد ايجاد تنش، جلوگيري و برابر قانون برخورد مي‌شود.

جهت اطلاع

این گزارش خبری ضد آمریکائی که در آستانه ی 13 آبان وارد باز ار معرکه گیری مبارزه با آمریکا شده است که د ر ستون جههت اطلاع ورق پاره ی جمهوری اسلامی 11 آبان بازتاب داده شده است.

جورچين استكبارستيزي به مناسبت فرا رسيدن 13 آبان « روز ملي مبارزه با استكبار جهاني » به بازار آمد . اين جورچين در آشنا كردن كودكان با كارنامه سياه آمريكا و استكبار جهاني مفيد است

چند گزیده خبرهای متفرقه دیگر 11 آبان ماه سال 1388

وحشت از حضور گسترده مردم در روز 13 آبان

حال به این گزارش خبری نیز بیشتر از گزارش خبر قبلی توجه کنید. زیرا که توضیح داده شده که چگونه تلاش می شود از حضور پررنگ مردم در روز 13 آبان مانع ایجاد شود که یکی از چماق کشان و آدم کشان حرفه ای که معترضان را تهدید کرد است پاسدار آدمکش حرفه ای احمد رضا رادان می باشد که در گزارش خبر قبلی اشاره شد که چگونه خودش به اتهام شکنجه و تجاوز در بازداشت کهریزک بر زیر سئوال و پرسشگری می باشد که اکنون در کنار تمدتن استاندار تهران قرار گرفته است که جز مدافعان سینه چاک پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد.

شبکه جنبش راه سبز (جرس): درحالی که در چند سال اخیر مسولان دولت و نهادهای رسمی با تبلیغات فراوان مردم را به حضور در تجمع های مناسبتی دعوت می کردند، هم اکنون در آستانه بزرگداشت روز 13 آبان ، عوامل و مزدوران کودتای انتخاباتی که از حضور گسترده مردم در این روز به وحشت افتاده اند با اظهارات تهدیدآمیز مختلف سع ی می کنند تا مردم را از حضور در روز 13 آبان منصرف کنند.درهمین رابطه احمدرضا رادان در اظهاراتی از روی ناتوانی مدعی شد:" کسانی که با فریب و نیرنگ مردم را به تجمع غیرقانونی دعوت می کنند باید پاسخگوی اقدامات خود باشند."جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان این که "تجمعات غیرقانونی برای پلیس غیرقابل تحمل است و با تجمع کنندگان برخورد قانونی می شود" گفت:" ما بارها گفته‌ايم هر تجمع قانوني قطعا چتر امنيتي پليس را به دنبال خواهد داشت و از هر اقدام قانوني حمايت مي‌كنيم، اما در مقابل از اقدامات غيرقانوني به‌ويژه به قصد ايجاد تنش، جلوگيري و برابر قانون برخورد مي‌شود."احمد رضا رادان بدون هیچ گونه توضیحی در این باره که چگونه درسال های اخیر برای چنین تجمعات و مناسبت هایی حرف از مجوز قانونی به میان نمی آمد، مدعی شده :" هر كس مي‌خواهد تجمعي داشته باشد بايد مجوزهاي لازم از مراجع ذي‌ربط بگيرد تا از حمايت‌هاي پليس برخوردار باشد."این اظهارات جانشین فرمانده نیروی انتظامی درحالی است که مسولان استانداری تهران حتی درخواست های مستند ارایه شده از سوی برخی از احزاب و گروه ها برای تجمع 13 آبان را نیز به دروغ منکر می شوند.در همین باره در چند روز گذشته استاندار تهران و همچنین معاون سیاسی وی درخواست مجوز برای راهپیمایی روز 13 آبان از سوی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها را منکر شده بودند که در همین راستا، این انجمن برای شفاف سازی شماره نامه ی درخواست مجوز که به استانداری تهران ارسال شده را نیز منتشر کرد.اين تشکل سياسى اصلاح طلب ضمن تکذيب اظهارات معاونت سياسى استاندارى تهران تصريح کرد:" انجمن اسلامى مدرسين دانشگاه ها طى نامه کتبى به شماره 873 الف در تاريخ 6/8/88 از استاندارى تهران درخواست مجوز راهپيمايى روز 13 آبان را از محل درب اصلى دانشگاه تهران تا مقابل محل سفارت سابق آمريکا نموده است که اين درخواست نيزطى شماره 156123 مورخ 6/8/88 در دبيرخانه استاندارى تهران به ثبت رسيده است اما با وجود پيگيرى مکرر اين انجمن تا لحظه اعلام اين خبر، استاندارى تهران از ارائه هرگونه پاسخى به درخواست انجمن خوددارى کرده است."

سپاه باز هشدار داد : نميگذاريم 13 شعار انحرافی دهد!

وحشت ارگان فاشیستی و طراح کودتای ننگین 2 خرداد آنگونه اخطار کرده است که گویا عقد نامه ننه اش است و ملک ایران ارثیه ی پدری و مردم ایران هم غلامکان حلقه بر گوش و در کنترل زندانش می باشند که اینگونه از وحشت فریاد اعتراضی مرگ بر یکتاتور گفتن مردم وحشت دارد و خط نهادینه شده سانسور تحمیلی همگانی را نوید داده است؟

ايلنا : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در بیانیه ای با گرامیداشت روز مبارزه ملی با استكبار جهانی، سیزدهم آبان‌ماه را نماد مقاومت، ایستادگی و استكبار ستیزی ملت ایران و صحنة فرو ریختن هیمنة آمریكا در برابر نظام و انقلاب اسلامی دانست.در بخشی از اين اعلاميخ آمده است : ملت عظیم الشان ایران اسلامی، آمریكا و شیطان بزرگ را عامل اصلی گرفتاری‌های جهان اسلام و منشاء فتنه و توطئه علیه نظام‌و انقلاب اسلامی می‌داند و در میدان نبرد جدیدی كه قدرت‌های خیره سر و زورگو، تحت سیطره و راهبری آمریكا برای جنگ نرم علیه ایران گشوده‌اند، با حضور عالمانه و فداكارانه خود همانند هشت سال دفاع مقدس در عرصة جنگ سخت نظامی، شكست سختی را به دشمنان نادان و ناتوان خود تحمیل خواهد كرد و در این راستا به هیچ جریانی اجازه نخواهد داد با طرح شعارها و مسایل انحرافی و دروغین به اراده راسخ و عزم پولادین آنان خدشه‌ای وارد سازد.

حمایت فرمانده بسیج از جنبش سبز علوی

http://www.fararu.com/vdciqpap.t1a5p2bcct.html

همه چیز در رژیم فاشیستی مذهبی و کودتائی پاسداری هوو وهمزاد رقیب و مترادف دارد که شامل سازمان اطلاعات بد نام تا جنبش سبز بازی می شود که اکنون هوویش وارد صحنه شده است . زیرا که خطر حضور در روز 13 آبان و بلندتر ا ز گذشته شدن فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای وجود دارد که برای لوث کردن صدای اعتراضی 30 ساله ی مردم ناراضی تلاش می شود به بازی کمدی جنبش سبز علوی و آمریکائی تقلیل داده شود . بهر حال پاسدار عراقی آدمکش محمد رضا نقدی ا ین چنین پیرامون 13 آبان و جنبش سبز علوی تحلیل داده است :

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: خیلی از كسانی كه در 13 آبان در اول انقلاب در تسخیر لانه جاسوسی حضور داشتند امروز در خط امام و اسلام مانده‌اند ولی برخی از آن‌ها از خط خود برگشته‌اند.

حمله تند محسن هاشمی به احمدی نژاد

http://www.fararu.com/vdcb8fbf.rhba8piuur.html

جائیکه مهدی هنوز از سفر بز نگشته است . محسن رئیس متروی تهران به دفاع از پدر و همشیره فائزه و خودش موضع تند و تیز علیه ی پاسدار گماشته احمدی نژاد اتخاذ کرزده است و پرسش کرده است که چرا در مناظره های تلویزیونی گفتی که ما دزدی کرده ایم و فائزه که اکنون دچار مشکل تأمین هزینه ی زندگی می باشد شایعه شد 4 میلیارد تومان هزینه مانتو خرید و توزیع نمود . آنگاه مدعی شده است که خانواده ی رفسنجانی دزدی نکرده اند مدعیان اگر راست می گویند در داد گاه ادعای خود را ثابت کنند . سپس گفته ااست رفسنجانی بهانه است چون هدف خود لوطی جماران است.

فيلم : حمله شدید محس هاشمی، پسر رفسنجانی به باند احمدی نژاد

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=8668

نادران: رحيمي همچون شهرام جزايری است

http://www.fararu.com/vdci5rap.t1a5q2bcct.html

چه جالب است که هر دو رقیب غالب و مغلوب واژه و اصطلاحات و سوژه ها و عنوان های مترادف در همه سطو دارند . پس بی جهت نیست که شرام جزایری کودتا گران غالب هم اینگونه کشف شده است

الياس نادران كه پيش از اين از محمدرضا رحيمي به خاطر عدم صلاحيت مالي و مديريتي وي شكايت كرده بود، معاون اول رئيس‌جمهور را يك مفسد مالي همچون شهرام جزايري خواند و گفت:‌چنين كسي نمي‌تواند پرچم‌دار مبارزه با مفاسد اقتصادي باشد. نماينده تهران با اشاره به اينكه پيگير شكايتش از رحيمي از كانال مجلس و قوه قضائيه است افزود: اسناد مختلفي به دست آمده كه براي تعيين عدم صلاحيت مالي و مديريتي رحيمي كفايت مي‌كند. وي با تاكيد بر اينكه دروغ گفتن رحيمي محرز شده است در پاسخ به سئوالي كه به شكايت متقابل رحيمي از وي اشاره داشت، گفت: من هنوز چنين شكايتي را نديده‌ام اما از آن استقبال مي‌كنم و خوشحال مي‌شوم كه بدانم مورد شكايت ايشان چيست تا اگر ايرادي در من است آن را اصلاح كنم. نادران با بيان اينكه موارد شكايت از رحيمي را به دليل پرهيز از آسيب رساندن به دولت و شخص رئيس‌جمهور تاكنون علني نكرده است ادامه داد: اما اگر كار به محاكم قضايي بكشند وحكمي صادر شود همه از جمله آقاي احمدي‌نژاد بايد پاسخگو باشند. وي افزود: بنده مي‌خواهم تا قبل از آنكه كار به مراجع قضايي بكشد، آقاي احمدي‌نژاد را از اين مخمصه نجات دهم. نادران در پاسخ به اينكه چرا اين موارد را به رئيس‌جمهور اعلام نكرده‌ايد، گفت: بنده ديدار خصوصي با ايشان نداشته‌ام و در ديدارهاي عمومي هم اين مسائل را مطرح نمي‌كنم. به گفته وي افرادي از دولت و برخي نمايندگان واسطه شده‌اند تا نادران را به پذيرش حكميتي ميان وي و رحيمي قانع كنند. اما نادران به آنها گفته است به شرطي حكميت را مي‌پذيرد كه اولا همه به نتيجه آن پايبند باشند و دوما فردي كه حكم قرار مي‌گيرد بي‌طرف باشد.


گزارش های کوتاه : از مترو

وضعیت اسفناک اجتماعی ساخته شده و ضریب آگاهی و لو رفتن شگرد و ترفند های سر اری 30 ساله با ممیزان تنفر مردم نسبت به سران حکومت کودتا گران تا کجاست که حتی در مترو هم بحث آن این چنین بر سر زبان هاست ؟

زن مسنی در مترو گفت جوانهایمان در روز 13 آبان نشان شان خواهند داد و تلافی می کنند.یکی از زن های فروشنده گفت همه روزهایی که اینا خودشون توی تقویم درست کردند حالا به ضد خودشون تبدیل شده. دیگه تا سال دیگه همه این روزها رو از تقویم لغو می کنند. یک نفر اون وسط گفت مگه اینا قراره تا سال دیگه بمونن؟ قطارهای کرج هم وضعیت بدتری دارد.دختری تعریف می کرد که یکروز به فاصله 1 ساعت که باید 5 قطار بیاید فقط 2 قطار به ایستگاه آمده و جمعیت غیر قابل کنترلی در ایستگاه جمع شده بود. قطاری هم که میاید یکی از درهای واگن زنان باز نمی شود و زنان به در می کوبند و بدو بیراه می گویند و شعار می دهند. اما در باز نمی شود و قطار حرکت می کند.زنان شروع به شعار دادن می کنند. مرگ بر دیکتاتور از سوی زنها آغاز می شود و اوج می گیرد و مردان هم همراه می شوند. ماموران نمی تواند مردم را کنترل کنند.زنان بدون توقف ادامه می دهند. زنی به دلیل تجمع بیش از حد و شلوغی حالش بد می شود و غش می کند وسرانجام برانکارد میاورند. همه معترضند. اما قضیه مترو همچنان ادامه دارد.

محمدعلی رامین،حامی چماقداران و دوست احمدی نژاد،معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد دولت برآمده از کودتا

پاسدار محمد حسین صفار هرندی وزیر فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید ارشاد بی خودی ار دولت نهم کنار گذاشته نشد . برای اینکه رفت تا یک ارتجاعی دیگر آلمان نشین و حامی بسیار نزدیک پاسدار احمدی نژاد در وزارت ارشاد بیایند که نامش محمد علی رامین است که مبتکردروغ بودن هلاکاست و تزریق کننده ی این تز به پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد.

شبکه جنبش راه سبز(جرس):محمد علي رامين،از نزدیکان محمود احمدی نژاد و یکی از افراطیون جناح حاکم معاون مطبوعاتي و اطلاع رساني وزارت ارشاد شد.محمد حسيني،وزير ارشاد دولت بر آمده از کودتا روز یک شنبه 10 آبان طی حکومی محمد علي رامين را به سمت معاونت مطبوعاتي و اطلاع رساني اين وزارتخانه منصوب کرد.محمد علی رامین هفته گذشته پس از حمله چماقداران حامی دولت برآمده از کودتا به مهدی کروبی در نمایشگاه مطبوعات ضمن حمایت از این حمله،مهدی کروبی را متهم کرد که"به دلیل"طغیان در برابر حاکمیت خائن است."وی در توهینی آشکار حامیان مهدی را"اراذل و اوباش" خواند و گفت"هم رسانه‌ها و هم سياستمداران و دستگاه‌هاي امنيتي بايد اين گونه افراد را از صحنه سياسي كشور حذف كنند و قوه قضائيه هم بايد اقدام مقتضي را در اين خصوص انجام دهد." وي همچنین گفته که"مسئولان انتظامي بايد در رابطه با عناصر اغتشاشگر كه موجب فتنه در كشور شدند، اقدامات نظارتي و كنترلي مناسب را اجرا كند."رامین همچنین مدعی است که اظهارات احمدی نژاد در رد نسل کشی یهودیان،هولوکاست،براساس نظرات وی انجام شده است.وی در انتخابات شورای شهر سوم دبیر سیاسی"رایحه خوش خدمت"،ائتلاف حامیان احمدی نژاد،بود که س از شکست سنگین و عدم راهیابی به شورای شهر تهران به عنوان سفیر جمهوری اسلامی در مکزیک منصوب شده بود.

احتمال شکايت عده ای از نمايندگان از احمدی نژاد به اتهام نقش داشتن در حوادث پس از انتخابات

ادامه جنگ قدرت و ثروت باندهای غالب و مغلوب در بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی هشتم بالا گرفته است . زیرا که پس از لشکر کشی یک صد رأس وکیل الدوله حامی پاسدار گماشته احمدی نژاد که ارقامش ثابت نیست که علیه موسویو کروبی شکایت کردند و خواهان دستگیری و محاکمه شان شده اند . اکنون نوبت پا تک زدن رقیب در این بازار مکاره رسیده است تا تقابل به مثل کند و توپ را وارد زمین رقیب کودتائی حاکم کند. زیرا که اینام از پاسدار ماشت احمدی نژادرا عامل اصلی اغتشاش معرفی کرده و برای پیگیری کردن از وی شکایت کرده اند.

پارلمان‌نیوز:‌سخنگوی فراكسیون خط امام مجلس شورای اسلامی با تاكید بر اینكه این فراكسیون هنوز از محمود احمدی نژاد شكایت نكرده است، از احتمال بررسی موضوع شكایت نمایندگان اصلاح طلب از رییس جمهوری به اتهام نقش داشتن در حوادث پس از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نشست عصر امروز فراكسیون اقلیت خبر داد.داریوش قنبری در واكنش به خبر برخی سایتها به جام جم آنلاین گفت:" هنوز بحث شكایت از احمدی نژاد مطرح نشده و ما هنوز به این نتیجه نرسیده ایم كه علیه رییس جمهوری اقامه دعوی كنیم اما فراكسیون اقلیت امروز جلسه دارد و اگر موضوع شكایت از احمدی نژاد در این جلسه مطرح شد، در باره آن اطلاع رسانی خواهیم كرد."برخی سایتهای وابسته به اصولگرایان امروز نوشته‌اند كه در واكنش به اقدام یكصدنماینده مجلس در شكایت از "میرحسین موسوی" كه خبر آن از سوی دادستان كل كشور هم تایید شده است، نمایندگان فراكسیون اقلیت تصمیم دارند اقدام مشابهی علیه محمود احمدی نژاد رقیب موسوی در انتخابات 22 خردادماه گذشته انجام دهند.به نوشته سایتهای مذكور، در این شكایت همانند شكایت نمایندگان اصولگرا از موسوی، نمایندگان اصلاح طلب ، اتهاماتی همچون ایجاد اغتشاش و تحریك مردم به برهم زدن نظم عمومی و فضای سیاسی جامعه را به احمدی نژاد وارد كرده و خواستار محاكمه وی از سوی دستگاه قضایی شده اند.این موضوع در حالی از سوی سایتهای حامی دولت انتشار یافته است كه علاوه بر سخنگوی فراكسیون اقلیت،رییس و دیگر اعضای موثر آن نیز از وجود طرحی برای شكایت از احمدی نژاد اظهار بی اطلاعی كرده اند، اگرچه این افراد در گفت وگو با خبرنگار جام جم آنلاین حاضر نشدند احتمال دست یازیدن به چنین اقدامی را رد كنند.محمدرضا تابش نماینده اردكان و رییس فراكسیون اقلیت مجلس در این زمینه ضمن اظهار بی اطلاعی از شكایت نمایندگان این فراكسیون از احمدی نژاد گفت: فعلا سكوت می كنم و هیچ مصاحبه ای در این زمینه انجام نمی دهم.مصطفی كواكبیان، نماینده سمنان و دیگر نماینده فراكسیون اقلیت مجلس نیز گفت كه ممكن است برخی از اعضای فراكسیون شكایتی مطرح كرده باشند اما من در جریان این موضوع نیستم و از آن بی خبرم.قدرت علیخانی نیز حاضر نشد در این باره سخنی بگوید.