چند خبر و اقدام مرتبط با 13 آبان

12 آبان - 88

وزارت اطلاعات : توطئه ترور يكي از مسئولان نظام به وسيله ماموران نظام خنثي شد
با هدايت سازمان جاسوسي آمريكا در ادامه "اغتشاشات" طراحی شده بود!!


چقدر مضحک و احمقانه است که اکنون پس از شگرد و ترفند 30 ساله د ستگاه سناریو سازی وزارت آدمکش و جراحی کننده ی اندام وخراطی اندیشه اطلاعات لو رفته ونخ نما شده است اما با زهم از موضع فرار به جلو آنهم در آستانه ی 13 آبان بازجویان و سناریو پر دازان اطلاعاتی این دستگاه دست به خبر سازی مخلوظ شده با داستان پردازی هذیان گوئی زده اند و از بازداشت طراحان ترور مقام بی نام و نشان دولت نا مشروع دهم خبر داده است که به وضوح قابل فهم است که اینگونه خبر رسانی کردن ناشی از وحشت حضور مردم نا راضی و خشمگین در روز 13 آبان می باشد که این خبر آنتنی شده است تا که ایجاد ترس ووحشت کند. به حساب موجب عدم حضور معترضین در روز 13 شود و تظاهرات ضد حکومتی روز قدس تکرار نگردد .همچنین اگر هم مردم معترض وارد صحنه در روز 13 آبان شدند کاری به دولت نا مشروع دهم نداشته باشند و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و استبداد و ارتجاع و روسیه چین به جای مرگ بر آمریکا و اسرائیل در روز ملی استکبار جهانی نزنند.

ايلنا:توطئه ترور يكي از مسئولان نظام به وسيله ماموران نظام خنثي شد. به گزارش ايلنا،روابط عمومي وزارت اطلاعات با صدور اطلاعيه‌‌اي اعلام كرد:به دنبال پيگيري اطلاعاتي و تلاش‌هاي مستمر سربازان گمنام امام زمان ، توطئه طراحي‌شده بيگانگان براي ترور يكي از مسئولان نظام خنثي شد. بر اساس اسناد و مدارك كشف‌شده، تروريست‌هاي قصد داشتند با طراحي و هدايت سازمان جاسوسي آمريكا در ادامه "اغتشاشات" و فتنه‌اي كه پس از انتخابات رياست‌جمهوري در كشور به وجود آمد، با هدف القاي فضاي ناامني و ايجاد درگيري‌ ميان جنا‌ح‌هاي مختلف سياسي، يك چهره سياسي نظام را ترور كنند. بنا بر اطلاعات به دست آمده، تروريست‌ها درصدد بودند اولين بار در روز راي اعتماد مجلس شوراي اسلامي به وزيران پيشنهادي دولت دهم و چند روز پيش در آستانه سالروز حماسه 13 آبان و روز ملي مبارزه با استكبار جهاني، يكي از خدمتگزاران دولت را مورد سوء قصد قرار دهند. سربازان گمنام امام زمان طي يك عمليات گسترده و ضربتي موفق شدند ضمن شناسايي و دستگيري تعداد پنج نفر تروريست، مقاديري سلاح جنگي و مهمات مربوطه به همراه صدا خفه‌كن و تجهيزات ارتباطي و فني را كشف و ضبط نمايند. وزارت اطلاعات به ملت شهيدپرور ايران اطمينان مي‌دهد فرزندان گمنام شما همواره با اقتدار و هوشياري كامل از دستاوردهاي انقلاب اسلامي پاسداري مي‌كنند و ضمن حفاظت از امنيت مردم و نظام، مزدوران و فتنه‌گران را به دست عدالت مي‌سپارند

مدیرمسئول روزنامه سرمايه : آقایان دلیل حقوقی برای توقیف روزنامه «سرمایه» نداشتند


ترفند دیگری که مکمل گزارش خبر سازی قبلی وزارت بد نام اطلاعات می باشد . اکنون از سوی وزارت فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید ارشاد دنبال شده است که درست موازی با سیاست تکمیلی خط و خطوط وزارت بد نام اطلاعات است که این وزارتخانه از کانال مهره و عوامل خود در هیئت نظارت مطبوعات حرکت و همکاری می کند . زیرا که برای زهر چشم گیری از رقیب مغلوب دوم خردادی ها و فرا رسیدن 13 آبان اقدام به لغو امتیاز و توقیف روزنامه ی سر مایه شده است . در صورتیکه پیرامون این توطئه ی عجولانه گزارش شده است که مد یر مسئول این روزنامه حسین عبده تبریزی گفته است بدون هیچگونه اخطار قبلی داده شده محور امتیاز لغو این روز نامه ایشان خبرش را در خبر گزاری پاسداری – قضائی فارس دیده است که نقش نهادیه کردن سانسور این خبر گزاری و را بطه نزدیک و تنگاتنگش با کودتا گران حاکم برجسته شده است . البته این اقدام هم در این مقطع و به این شکل خبر ی حکایت از وضعیت بحرانی و متزلزل بودن کودتا گران حاکم و دولت نا مشروع است که گفته شد ادامه ی خبر سازی گزارش خبر قبلی می باشد.

روزنامه سرمايه لغو امتياز شد

http://www.fararu.com/vdca0ene.49nyy15kk4.html

روزنامه سرمايه براساس تصميم هيات نظارت بر مطبوعات در جلسه مورخ يازدهم آبان لغو امتياز شد.

ديگر کسی از سپاه نمانده که در مورد 13 آبان هشدار نداده باشد. صفوی : از مردم میخواهيم که صف خود را از فتنه گران جدا کنند!

آخرین لگد قاطر چموش در حال مرگ هم زده شده است . زیرا که ژنرال پاسدار دزد بریده سردار پاسدار رحیم صفوی هم وارد صحنه ی بازار معر که گیری مبارزه با آمریکا شده است تا شاید مانع رنگ زرد نشسته بر رخساره ی اعضای هیئت دولت نامشروع دهم به خصوص رئیس آن پاسدار گماشته احمدی نژاد شود. چونکه علائم عقب نشینی و تسلیم طلبی پروژه ی هسته ای در برابر آمریکا بد جوری بیرون زده شده که می بایست اینگونه این قاطر چموش تلاش کند تا پوشانیده شود . همینطور با فرافکنی و هذیان گوئی کردن و فریاد گویان مرگ بر دیکتا تور و خامنه ای را شکست خورد گان و نا بود شدگان جا زند به امید واهی کمرنگ کردن پژواک اعتراضی فر یاد مرگ بر دیکتا تور و خامنه ای در روز 13 آبان شود و دگر روز تاریخی تظاهرات ضد حکومتی مشابه روز قدس تکرار نشود . البته خوش خیالی این قاطر چموش می باشد که بدستور کودتا گران مجبور به اینگونه چموشگری شده است .


ایسنا:دستيار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: هر کسی در مقابل ولايت ايستاد سرنگون شد و شکست خورد.به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) سردار سرلشکر پاسدار سيديحيی صفوی صبح روز دوشنبه در مراسم يادواره شهيد فهميده و شهدای دانش آموز و فرهنگی کشور که در پادگان سپاه ناحيه کرج برگزار شد، تاکيد کرد: ولايت فقيه جانشين امام زمان است و اين مساله شوخی بردار نيست.وی افزود: ببينيد کسانی که مقابل امام ايستادند به چه سرنوشتی دچار شدند و امروز هم هرکس در مقابل ولايت بر حق خامنه ای بايستد رسوا میشود و شعارهای آنها ، آنها را رسوا خواهد کرد؛ چراکه ولايت فقيه جانشين امام زمان در تفکر شيعه است.وی با اشاره به قرار داشتن در آستانه روز ۱۳ آبان اظهار کرد: ممکن است عده ای بخواهند فتنه گری کنند ولی ملت ما (؟!) در مقابل فتنه گران و کسانی که می خواهند آرمان های انقلاب و ارزشهای اسلامی را زيرپا بگذارند خواهند ايستاد. ما از مردم میخواهيم که صف خود را از فتنه گران جدا کنند. عده ای که بعضا در زمان امام مسووليت هايی داشتند ولی امروز در مقابل قانون ،انقلاب، دولت و رهبری انقلاب ايستاده اند جايگاهی در بين ملتمان ندارد.مشاور ارشد فرمانده کل قوا افزود: به برخی از اين کسانی که نمیدانم واقعا چه تفکری دارند توصيه میکنم که به دامن اسلام،نظام اسلامی، ملت و ولايت فقيه برگردند و گرنه ملت ما با هيچکس رودربايستی ندارد و چهره آنها منفور خواهد شد. پس بهتر است از فتنه گری خود دست بردارند.مشاور ارشد فرمانده کل قوا تنفر جهان اسلام از آمريکا و ميزان کشته شدگان ارتش اين کشور در عراق و افغانستان را از جمله تبعات حضور آنها در اين دو کشور برشمرد و گفت: آمريکايی ها به ذلت درآمده اند و در اهداف خود در عراق و افغانستان شکست خوردند. افغانستان برای آمريکا تبديل به ويتنام دوم شده است و به زودی مجبورند با شکست و خفت آنجا را ترک کنند؛ چراکه آنها تقاص خون شهدای ما را میدهند.وی در پايان اظهار کرد: برخی از کشورهای عربی هم که ماشين جنگی صدام را تجهيز کردند میبينيد به چه روزی رسيده اند و بقيه کشورها را هم خواهيم ديد که در آينده به چه روزگاری خواهند رسيد. به لطف خدا آنهايی که میخواستند نظام ما را ساقط کنند خودشان ساقط شده اند. امروز هم اگر افغانستان و عراق میخواهند به ثبات و استقلال برسند راه درست برای آنها راه شهدای ماست