گزارش هائی پیرامون تظاهرات 13 آبان به نقل از سایت های خبری رژیم کودتائی پاسداری و خبر گزاری رسمی دولتی ایرناآنگونه که خود خواسته گزارش پیرامون تظاهرات 13 آبان گزارش باز تاب داده اند. همچنین گزارش از هک شدن سایت های رقیب مغلوب دوم خردادی ها برای ایجاد اخلال و مشکل در خبررسانی سریع اینترنتی نیز گزارش شده است

گزارشهایی از راهپیمایی 13آبان در «هفت تیر»

http://www.fararu.com/vdcfyjdm.w6djjagiiw.html

روایت ایرنا از تجمع در مقابل «خبرگزاری دولت»

http://www.fararu.com/vdce7e8x.jh8eei9bbj.html

برخی سایت‌‌‌ها و وبلاگ‌های سبز هک شدند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=11160

کاربران هنگام به مراجعه به آنجا، با عبارت «جنبش سبز نبوی» برخورد می‌کنند. پیشتر هنگام مراجعه به این سایت‌ها، پیغام «این سایت فیلتر است» به نمایش درمی‌آمد؛ اما اینک بدون هیچ گونه واکنشی، پیغام پیدا نشدن صفحه مورد نظر نمایش داده می‌شود.

بسیاری از رسانه‌‌های موسوم به جنبش سبز که به پوشش‌دهی اخبار و اقدامات این افراد می‌پرداختند، از دسترس کاربران ـ دست‌کم به صورت موقتی ـ خارج شده و برخی نیز به صورت کامل هک شدند.به گزارش خبرنگار «تابناک»، این سایت‌ها و وبلاگ‌ها که عمدتا فیلتر نیز بوده‌اند، برخی با هک و برخی دیگر با اختلال در سرویس سایت میزبان روبه‌رو شده‌اند.بنا بر این گزارش، حتی سایت موج کمپ که به عنوان اصلی‌ترین پایگاه‌ اطلاع‌رسانی این گروه به شمار می‌رود، نیز برای مدتی هک شده و از کار افتاد. اینها همه در حالی است که در برخی از این وبلاگ‌ها و سایت‌ها، کاربران هنگام به مراجعه به آنجا، با عبارت «جنبش سبز نبوی» برخورد می‌کنند.
ناگفته نماند، پیشتر هنگام مراجعه به این سایت‌ها، پیغام «این سایت فیلتر است» به نمایش درمی‌آمد؛ اما اینک بدون هیچ گونه واکنشی، پیغام پیدا نشدن صفحه مورد نظر نمایش داده می‌شود.

تجمع 200نفر از اغتشاشگران در مقابل ايرنا

http://rajanews.com/detail.asp?id=39163

حدود 200نفر از اغتشاشگران از دقايقي پيش در مقابل خبرگزاري جمهوري اسلامي واقع در تقاطع خيابان وليعصر با فاطمي تجمع کردند.به گزارش ايرنا، اغتشاشگران که نشان ها سبز به همراه دارند خبرگزاري جمهوري اسلامي را با سازمان صدا و سيما اشتباه گرفته و شعار مي دهند: "ننگ ما ، صدا و سيماي ما" و "درغگو، دروغگو".اين جمع آشوب طلب همچنين سطل هاي زباله اطراف اين محل را به آتش کشيدند.دختران و پسرهاي شرکت کننده در اين تجمع با حرکات موزون به طرح شعارهايي عليه روسيه پرداختند."مرگ بر ديکتاتور" و "ياحسين مير حسين" از ديگر شعارهاي اغتشاشگران بود

العربیه، راهپیمایی 13 آبان را پخش مستقیم کرد

http://rajanews.com/detail.asp?id=39152

شبکه تلویزیونی العربیه اقدام به پخش تصاویر شرکت کنندگان در راهپیمایی سالروز تسخیر لانه جاسوسی امریکا در تهران کرد. به گزارش واحد مرکزی خبر، العربیه همچنین بخشهایی از سخنرانی حداد عادل از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در جمع راهپیمایان سیزده آبان پخش کرد.این شبکه که از ساعتی پیش همواره به گونه ای اطلاع رسانی می کرد که گویا درگیرهای گسترده ای در تهران جریان دارد پس از آنکه شبکه تلویزیونی الجزیره به مدت بیش از 25 دقیقه راهپیمایی را در تهران به صورت زنده پخش کرد، به پخش مستقیم این راهپیمایی ناگزیر شد.