دروغ نامه کیهان چهار شنبه 17 دی ماه سال 1388

نقدوبررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " دست جراح نبايد بلرزد "

" جالب است توصیه کننده به جراح نباید دستش بلزرد، خودش دچار لرزش دست شده است "

لابد هدف از نلرزیدن دست جراح عنوان یادداشت روز دروغ نامه ی کیهان منظوراقدامات همان بازجویان جراح تیغ بر کف دستان زنگیان مست است که همچون حسین فدائی وپرویز سروری وکیل لدوله ها و سردار پاسدار احمدرضارادان معاون ناجا و امثالهم در بازداشتگاه کهریزک مرتکب شدند. یا اینکه نه منظور جراحان و آدمکشان حرفه ای در سلاخ خانه هاو سیاه چال های رژیم کودتائی نامشروع است که بطور شبانه روزی مشغول انجام وظیفه ی مکتبی خون گیری و تجاوز گری و شکنجه و بیرون کشیدن کلیه ها و چشمان از حدقه ی و قطع اندام قربانیان زندانی است که درکنار قصابان اندیشه و تفکرو خراطی کنندگان اندام پیرامون باز داشت شد گان جدید می بایست دست به اقدام جراحی صدوراحکام دار واعدام منافقان محاربان محکوم به مرگ بزنند که نمی بایست این جراحان دست شان بلزردو خطا کنند. درغیر اینصورت مگر در رژیم نامشروع و ضد مردمی که از رأس تا ذیل آن آلوده به فساد و رشوه و رانت خواری و تبعیض و باند بازی ما فیائی و جنگ قدرت وثروت می باشد .نهادی در آن یافت می شود که آلوده به فساد نباشد و در خدمت مردم باشد که می بایست دو نهاد آلت دست لوطی جماران و پا سداران کود تاگر دولت نا مشروع و مجلس بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی به فکر اقتصا کشور و وضعیت معیشتی مردم ایران و رسیدگی و بر آورده کردن مطالبات شان باشند ؟

به خصوص آنکهمگر بیش از دو دهه نمی باشد که با سیاست تعدیل اقتصادی با شتاب به سمت شکاف عمیق طبقاتی حرکت شده است و عجیب در قطع سو بسید یا یارانه های دولتی میان نهادهای دولتی و تشریفاتی مسابقه گذاشته شده است تا اینکه با لایحه هدفمند کردن یارانه تیر خلاص بر ادعای کمدی مستضعف پناهی بنیانگذاررژیم خمینی شیاد زده شده است . آنهم پس از یک سال جنگ و گریزی که میان دولت و مجلس بازار مکاره پیرامون این لایهی دولت وجود داشته ا ست که پس پاس دادن به شورای نگهبان دست نشانده ولی دوباره به زمین مجلس بازار مکاره پرتاب و شوت شد . خلاصه پس از حضور سر زده پاسدار گماشته احمدی نژاد در بازار مکاره و خارج از نوبت پشت میکروفن رفتن و اعضای بازار مکاره را تهدید کردن که چرا با لایحه ی پیشنهادی تورم زای دولت مخالفت می کنند ؟

اکنون گویا با زد و بند پشت پرده وتأکید بر نلر زیدن دست جراح تیغ بر دست ، قراراست که دست به جراحی و خراطی های زده شود تاکه بیشتر دمار از محرومان و تهی دستان در آورده شود . چونکه دو نهاد آلوده و بی اراده و ضد مردم دست نشانده گویابه توافق رسیده اند که اکنون طلبه پاسدار شاگر آخوند متحجرو دزد انگلیسی محمد تقی مصباح یزدی یادداشت روز نویس در مورد این توافق جراحی بزرگ ا قتصادی دولت نا مشروع دهم با پیوند دادن به تظاهرات ضد حکومتی چند ماه گذشته ، محورش روضه خوانده و باگریز به صحرای کربلا زدن چنین ازتصویب این لایحه و پیآمد های آن خبر داده است :

"روز سه شنبه با تصويب تأسيس سازمان هدفمندي يارانه ها در مجلس، طرح تحول اقتصادي مورد توافق نهايي دولت و مجلس قرار گرفت تا در صورت تأييد شوراي نگهبان، جراحي بزرگ اقتصاد كشور در دولت دهم آغاز شود.حقيقت آن است كه حوادث ماههاي اخير در كشور و اغتشاشاتي كه از سوي معارضين صورت گرفت، بخش عمده اي از نگاههاي مردم و مسئولان كشور را به خود معطوف كرد. به نظر مي رسد با حادثه اي كه در روز عاشورا اتفاق افتاد و طي آن ماهيت ضد ديني آشوبگران براي همه آشكار شد و سيل عظيم راهپيمايي هاي چند ده ميليوني مردمي و خروش آنان عليه اغتشاشگران و فتنه انگيزان، آتشي كه جرقه آن از سوي كانونهاي هدايت فتنه در خارج كشور زده شد و برخي عوامل داخلي و مهره هاي پياده نظام نيز «هيزم كش» آن شده بودند، رو به خاموشي نهاده است. انتظار مردم نيز از مسئولان كشور و قوه قضاييه آن است كه با محاكمه عادلانه و البته سريع آشوب طلبان و فتنه انگيزان، اجازه ندهد كه برخي «آتش زير خاكستر» شده و هر از گاه به هربهانه اي، خيابانها، اموال مردم و دارايي هاي كشور را مورد تاخت و تاز خود قرار دهند."


طلبه پاسدار سینه چاک و مدافع دولت نا مشروع دهم بدون آنکه اشاره به این و اقعیت کند که بدلیل کودتای تقلباتی 22 خرداد که رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد تقلبی و قلابی می باشد و دولت دهم نا مشروع می باشد که اعتراضات ضد حکومتی در 7 ماه گذشته بهمین دلیل بوده است . ولی طلبه مداح و متملق وچاپلوس دولت نا مشروع وارونه گو، بدون در نظر گرفتن شرایط همچنان رشد تورم و گرانی و فقر و بیکاری و شکاف عمیق طبقاتی که مترادف سرکوب و ضرب و شتم و باز داشت تظاهر کنند گان معترض ادامه داشته است اینگونه ادعای کشف نکات مثبت دردولت ساده زیست مدعی خدمتگزار به مردم ایران شده است :

"از نقاط مثبت دولت در برخورد با وقايع اخير اين بود كه همه هم و غم خود را صرف حوادث پيش آمده نكرد و همچنان در مسند خدمت گزاري به مردم دنبال كارهاي اجرايي خود رفت. سفرهاي استاني دولت در موعد معين انجام شد و دولتمردان فارغ از حوادثي كه در هر نظام سياسي ممكن است بروز كند، به انجام وظايف خود مشغول بودند"

در دنباله با تناقض گوئی های متضادی که طلبه پاسدار قلم بر دست کرده است مشخص است که عاقبت این لایحه هدفمند کردن یارانه ها نه معجزه نمی کند، بلکه سر از نا کجاآباد در خواهد آورد و تسمه از گرده ی محرومان و تهی دستان آنچنان خواهد کشید که بدون شک ادعای کاذب پوشالی این لایحه که هدف عدالت اجتماعی و اقتصادی مطرح شده است درعمل این ادعا چیزی جز افزایش حجم نقدینگی و رشد بازار انگلی دلالی و واسطه گری و ارداتی و روند افزایش لجام گسیخته تورم و گرانی و فقر و بیکاری نخواهد شد . زیرا که اعتراف شده هدف نهائی حذف سوبسید یا یارانه های دولتی کاهش بار هزینه ی تقبل سوخت از سوی دولت و تحمیل کردن افزایش قیمت بالای هزینه ی سوخت از سوی مردم است که معلوم است بطور مستقیم دودش بر توی چشمان محرومان خواهد رفت، زیرا که طلبه پاسدار یادداشت روز نویس هم پیرامون عدالت به خصوص عدالت اقتصادی ناشی از اجرای هدفمند کردن یارانه ها اینگونه دچار لرزش شده و نقل قول تناقض آمیز کرده است :

"طرح هدفمندي يارانه ها يكي از راهكارهاي اساسي براي ايجاد عدالت در جامعه است.دولت معتقد است با اجراي اين طرح دنبال تحقق اهدافي چون؛ عدالت اقتصادي، مديريت بهينه منابع، بسترسازي براي اجراي اصل 44 قانون اساسي و افزايش كارايي منابع كشور است. واقعيت آن است طي ساليان متمادي كه يارانه هاي بي حد و مرز در بخش هاي مختلف اقتصادي، خصوصاً انرژي هزينه شده، در رشد اقتصادي، كنترل قيمت ها و كاهش تورم اثر چنداني نداشته است. در حال حاضر نزديك به يك سوم درآمد كشور به شيوه هاي آشكار و پنهان در قالب يارانه پرداخت مي شود، اما آيا اين مبالغ كلان به شيوه صحيح و عادلانه مورد مصرف قرار مي گيرد؟ دولت اعلام كرده كه دنبال طرح تعديل اقتصادي و حذف يارانه ها نيست بلكه قصد دارد يارانه ها بصورت عادلانه پرداخت شود. 1- هر چند وزير اقتصاد كابينه دولت دهم «كاهش تورم» را در كنار اصلاح قيمت ها و افزايش بهره وري يكي از نتايج مهم طرح هدفمندي يارانه مي داند، ولي به وضوح پيداست كه در مراحل آغازين اجراي اين طرح، حذف بخشي از يارانه حامل هاي انرژي، اثر تورمي خود را در اقتصاد كشور خواهد گذاشت و مردم با افزايش فزاينده قيمت ها مواجه خواهند شد. 2- اينكه از يك سو بدنه كارشناسي دولت و مردان «اقتصاد» كابينه، اجراي اين طرح را نقطه پايان تمام آلام و دردهاي اقتصادي كشور بخوانند و يا در نقطه مقابل عده اي ديگر اجراي آن را سرآغاز گرفتاري هاي بزرگتر و غيرقابل مهار بدانند و مدام بر طبل مخالفت بكوبند، هيچكدام منطقي نيست. راه بدون بازگشت اقتصاد كشور، توزيع عادلانه يارانه است و طرح هدفمندي يارانه ها چاره كار است و اين نكته بايد براي افكار عمومي توضيح بيشتري داده شود كه طرح ياد شده «معجزه» نمي كند ولي اجراي دقيق آن نتيجه اي مطلوب و دلخواه درپي خواهد داشت. طي سالهاي گذشته قيمت بنزين را سالانه افزايش داده ايم. به عبارت ديگر تلاش شده است تا به مرور يارانه آن حذف شود. آيا اين افزايش قيمت باعث شده تا بنزين كمتري مصرف شود؟ و از طرف ديگر آيا به افزايش تكنولوژي توليد بنزين كمكي كرده است؟


در خاتمه اینکه در دولت نهم که پاسدار احمدی نژاد رئیس جمهور شد و با کلی ادعا و گرد و خاک کردن و گرده بر زمین سائیدن ها ادعای کابینه ی 70 میلیونی کرد و مدعی دولت ساده زیستی امام زمانی شد و قول داد که می خواهد فروش ناشی از در آمد پول نفت راتبدیل به نان کند و بر توی سفره های خالی محرومان ببرد .همینطور برای جوانان اشتغال ایجاد کند و مبارزه با مفسدان اقتصادی راشروع نماید . خلاصه ژاپن اسلامی ساخته شود . ولی زمانی نگذشت که ادعای عاشقان خدمت و مخالفان شیفتگان قدرت بودن مدعیان اصول گرایان وارونه از آب شد.چونکه نه دانشجویان و جوانان با طرح های امنیت اجتماعی سرکوب شدند ، بلکه ایران رکورد ا ر فرار مغزها در جهان شد. بعلاوه زیر آب همه قول های داده شدآنگونه زده شد که بموازات افزایش تورم و گرانی و فقرو بیکاری و خفقان و سانسور حتی گفته نشد که مبلغ 330 میلیارد دلار در آمد 4 سال گذشته فروش نفت کجا رفت؟ اما اکنون که پس از سپری شدن 4 سال عملکرد و حشتناک و ضد مردمی دولت نهم که با کاهش در آمد قیمت نفت و افزایش کسری بودجه و 3 برابر شدن واردات نسبت به صادرات و ورشکستگی کامل اقتصادی دولت نا مشروع دهم مواجه شده است . مهمتر اینکه از طریق کودتای تقلباتی پاسداران در 22 خرداد پاسدار احمدی نژاد رئیس جمهور قلابی و تقلبی شد و دولت نا مشروع دهم تشکیل داد که گذشته از اختلافات درونی کابینه عجیب اختلافی هم با مجلس بازارمکاره ی دکوری و کمدی و انتصابی دهم دارد . همچنین بدلیل رشد اعتراضات ضد حکومتی با فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و احمدی نژاد که 7 ماه است ادامه دارد لوطی جماران همچون گذشته از پاسدار گماشته احمدی نژاد پشتیبانی نمی کند. بنابراین در شرایطی که نامشروع بودن رژیم کودتائی تروریستی فاشیستی ضد مردمی حاکم عریان شده است و لوطی جماران هم سکه ی یک پول سیاه شده و اعتبار و ارزش ندارد . لذا اینگونه اقدامات دولت نهم که هموار کردن مسیر واگذاری اموال ملی و شرکت و بنگاه هاو مؤسسات دولتی به بهانه ی خصوصی سازی به پاسداران کودتا گر می باشد و قطع کردن یارانه های دولتی منتهی به تورم و گرانی و گسترش فقر و بیکاری چند ین برابر خواهد شد . پس تصویب این لایحه هدفمند کردن یارانه ها نه نه برای دولت مشگل گشانیست ، بلکه مشکل آفرین است . زیرا که به زودی موجب شعله ورشدن خشم و کینه و نفرت و طغیان و قیام محرومان و تهی دستان خواهد شد.

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/881017/2.htm#other200

دروغ نامه کیهان چهار شنبه 17 دی ماه سال 1388