"سناریو سازی ربط دادن قیام 6 دی عاشورا به یک کاردار دستگیرشده ی یک کشوراروپائی "

پاسدار علاء الدین بروجردی سابقه ی دیرینه دراقدامات تروریستی در افغانستان دارد .اکنون معلوم نیست که چرا طبق سنت زمان شاه که رابطه ی میان دو شهر با هم حسنه نبود. به خصوص رابطه میان خرم آبادی هابا بروجردی ها بیش از حد شکر آب بود. به نظر می رسد کهاکنون می بایست که اوضاع خیلی خطری شده باشد که وی مجبور شده مأموریت داشته باشد تا به خرم آباد برود و در نشست اطلاعاتی – امنیتی استان لرستان حضورداشته باشد تا که به جای بیلان عملکرد پیگیری نکردن وظیفه اش در بازار مکاره مجلس هشتم محور مطالبات مردم بروجرد که جزو شهرهای استان لرستان است گزارش از دستگیری یک کار دارکشور اروپائیبی نامو نشان در قیام عاشورا ارائه دهد . زیرا که اینگونه گزارش دادن هاارتباط به پاک کردن صورت مسئله و آدرس غلط دادن دارد. یعنی باید برای محو کردن سر نخ اصلی نارضایتی عمومی که تبدیل به فریادهمه گیر شدن مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه در سراسر ایران شده است آنگونه که از خیابان ها و پارک ها و جلوی درب زندان اوین و دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائی و داد ستانی برای داد خواهی و پشت بام خانه ها و فضای دانشگاه ها و مدارس عبور کرده و وحتی به خضور تجمعات اعتراضی به گورستان هاسرایت کرده است به دخالت بیگانه ها برای آشوب گری نسبت داده شود . البته اینگونه اعتراف وادعا کردن وپرونده سازی کردن نه نشان از اوج سفاهت و حماقت و جنایت مجریان و طراحان در گل مانده کودتا گران به بن بست رسیده و در بحران ها فرو رفته است ، بلکه تلاش مذبوحانه برای رفع مسئولیت از پاسخگوئی و سفید کردن پرونده ی جنایتکاران و قاتلان و تجاوز گران و ضرب و شتم کنند گان ناراضیان معترض در تظاهرات های ضد حکومتی 7 ماه گذشته به ویژه قیام اعتراضی عاشورادر 6 دی است که عامل یک کاردار کشور اروپائی نا معلوم معرفی شده است و معترضان ناراضی نیز به عوامل بیگانه به خصوص آمریکامتهم شده اند.

البته اینگونه ادعای مضحک کردن این پاسدار و کیل الدوله ی بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم که در جمع سایر نان خوران و اجیر شد گان حکومتی در خرم آباد مرکز استان لرستان بیان شده است ادامه همان سیاست سرکوب گری داخلی و همزاد و مکمل سیاست صدورتروریسم و ارتجاع به برون مرز است که به جز سیاست دخالت گری در امور داخلی سایر کشور های منطقه دست به اقدامات تروریستی و بحران آفرینی و جنگافروزی و بی ثبات و نا امن کردن منطقه نیز زده می شودکه در بستر بالا بردن نرخ چانه زنی برای باج گیری کردن اهدف خاص همچون پیش بردن مذاکرات هسته ای در راستای تلاش دسترسی به سلاح هسته ای می باشد . البته مکمل این سیاست صدور تروریسم به برون مرزگاهی هم دست به آدم ربائی اتباع کشور های خارجی زده می شود که به جز اینگونه اقدامات آدمربائی ها که در لبنان از طریق حزب لله و نوار غزه از سوی حماس و در عراق از طریق سپاه قدس و 9 بدر و سفیر تروریست محمد حسن کاظمی قمی دنبال شده است . همزمان در داخل کشور نیز اقدام مشابهی در مورد توریست های آمریکائی واروپائی و ژاپنی پیگیری شده است که گذشته از گروگان گیری 15 ملوان انگلیسی از سوی پا سداران و سپس بازداشت 9 کنارکنان سفارت انگلیس در تهران که تکرار شد که به جز یکی ازا ینان که ایرانی بود و دلیل بازداشت شان مرتبط به وقایع پس از کودتای تقلباتی 22 خرداد برای پرونده سازی علیه ی رقیب مغلوب دوم خردادی ها ومعترضان بود. تا جائی که آخوند احمد جنتی در نماز جمعه ی تهران خبر از به زودی محاکمه شدن همه ی این جاسوسان انگلیسی کارکنان سفارت انگلیس در تهران داد . ولی شاهد بودیم که به جز یک ایرانی که اهرم فشار و دام تله برای رقیب دوم خردادی ها شد. بقیه ی متهمان بازداشتی انگلیسی با سلام و صلوات در جا آزاد شدند .

همچنین همسو با سیاست توطئه آمیز یک دختر استاد زبان فارسی فرانسوی در دانشگاه اصفهان به اتهام جاسوسی به گرو گان گرفته و زندانی و محاکمه و محکوم شد . زیرا قرار است که این گروگان زیر نظر در سفارت فرانسهدر تهران با قاتل شاپور بختیار تروریست قاتل وکیلی راد تعویض و مبادله شود که در فرانسه در زندان می باشد.البته این داستان منجربه تیره شدن روابط دیپلماتیک میان دو کشور شده است . همچنین به جز زندانی و متهم کردن چند تبعه ی آمریکائی –ایرانی 3تبعه ی گردشگر آمریکائی دیگر در نوار مرزی کردستان با خاک عراق ربوده و به اتهام جاسوسی مدتی است که بازداشت شدهو به گروگان گرفته شده اند تا با تقاضای 11 تروریست های اعزامی و زندانی در آمریکامبادله شوند . همچنین باز داشت چندین مورد خبر نگار و روز نامه ی نگار اروپائی برای اهداف مشخص ربوده و بعنوان گروگان در زندانی شدندکه برخی با زدوبند های پشت پرده وسیاست باج گیری هسته ای ترخیص شدند.

بنا براین بدون شک اتهام زدن و بازداشت کردن یک کاردار کشوراروپائی بی نامو نشان و نسبت دادن دست داشتن دراغتشاشات اخیر قیام عاشورا در 6 دی جدا از سیاست صدورتروریسم به برون مرز و گروگان گیری کردن در بستراهداف ترسیم شده ی خاص و منحرف کردن اذهان عمومی برای کنترل کردن فضای بشدت انفجاری و نارضایتی عمومی می باشد .به خصوص اینکه گزارش خبری اش را یک وکیل الدوله پاسدار بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم در خرم آبادداده است که در حیطه ی وظایف و مسئولیت وی نمی باشد . نا گفته نماند که علا ءالدین بروجردی رابطه ی بسیار نزدیکی با پاسدار سبز علی خان رضائی دارد که اکنون بدلیل نامه نوشتن اش به لوطی جماران از سوی حامیان و جارچیان کودتا گران پاسدارو دولت نا مشروع دهم عجیب چپ و راست مورد تهاجم و اتهام وتهمت واقع شده است . پس پاسدار بروجردی برای اینکه سر سپردگی کامل خودش به لوطی جماران را اثبات کند بنابراین بدون آنکه وی جایگاه ومسئولیت نقش و اختیارات لوطی جماران راترسیم و مشخص کند که که چونه است و چه فرقی با دیکتاتور های وراثتی دارد ؟ .یا اینکه توضیح دهد یا به ریشه ودلیل حضور اعتراضی میلیونی مردم در 25 خرداد اشاره ای کند وبگوید که به خاطر کودتای تقلباتی 22 خرداد بود که مردم ناراضی توی خیابان ها سر ازیر شدند و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و احمدی نژاد سر دادند.اما با پرروئی و هذیان و وارونه گوئی سبک لوطی جماران و پاسدارن کودتاگر و سایر مسئولین و نهادها و حامیان لوطی جماران مدعی وجود دمکراسی و بر گزاری انتخابات آزاد در رژیم کودتائی نامشروع حاکم بر ایران شدده است و خواص منظور رفسنجانی و کروبی و خاتمی و موسوی را متهم و محکوم کرده است که چرا همچون وی تن به ذلت و خواری نداده و در برابر لوطی جماران و نتایج کودتای تقلباتی تسلیم نشده اند پس متهم به همآوا با جریانات آمریکا ئی شده اند.

در خاتمه اینکه نا گفته نماند اگر چنانچه سیاست زد و بند پشت پرده با آمریکا از کانال لابی های دوطرف د نبال نمی شد و اگر چنانچه غرب به سیاست کثیف پلید ضد انسانی ومماشات گرایانه ی مذاکرات هسته ای مرتبط با تجارت نفت و خون را با رژیم کودتاگران نامشروع حاکم بر ایران تن نمی داد و این سیاست ضد حقوق بشری را دنبال نمی کرد. نه مردم ایران دچار چنین مصیب وحشتناکی می شدند ونه اتباع غربی هابازداشت ونه حتی کاردار های شان طعمه شکار گروگان گیران پاسدارکودتاگر ر ای اهداف تروریستی و باج خواهانه ی هسته ای خود می شدند.

هوشنگ – بهداد

18دی ماهسال1388

علاءالدين بروجردي در خرم‌آباد:يك كاردار اروپايي در حوادث عاشورا دستگير شده است.خبرگزاري فارس: رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: يك كاردار اروپايي در حوادث عاشوراي حسيني دستگير شده است

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810170777

به گزارش خبرگزاري فارس از خرم‌آباد، علاءالدين بروجردي عصر پنج‌شنبه در گردهمايي روساي روابط عمومي‌هاي استان لرستان در استانداري لرستان با اشاره به حوادث رخ داده در روز عاشورا و حرمت شكني‌هاي صورت گرفته از دستگيري كاردار يك كشور اروپايي در تهران در حوادث اين روز خبر داد و اظهار داشت: كنگره آمريكا بيش از 60 طرح و توطئه عليه جمهوري اسلامي ايران طراحي و 55 ميليون دلار اعتبار براي اجراي اين طرح‌هاي براندازانه اختصاص داده است. بروجردي افزود: اما حوادث اخير به عنوان يك آزمون بزرگ موجب مردودي برخي خواص شد كه تصور مي‌كردند كه در كشور داراي جايگاه و اعتبار هستند. وي با اشاره به اينكه آمريكا دشمن قسم خورده ايران تا امروز نتوانسته است از كودتا و عمليات‌هاي نظامي عليه ايران استفاده كند، بيان داشت: در حال حاضر آمريكا به دنبال نوعي تعامل با ايران است و امروز اين واقعيت وجود دارد كه اين كشور دست همكاري به طرف ما دراز كرده است ولي ايران آن را قبول نكرده است. بروجردي با بيان اينكه متاسفانه در جريان‌هاي بعد از انتخابات فتنه‌هاي صورت گرفته توسط بعضي خواص در ايران يك مجراي طبيعي رشد يافته از سوي آمريكا بود، گفت: انتخابات دور دهم رياست جمهوري نخستين انتخابات ايران نبود كه بي‌تجربه باشيم. رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه افتخار ملت ما اين است كه اين انقلاب با تقديم كردن صدها هزار شهيد و سرمايه گذاري فراوان به دست آمده است، يادآور شد: ظلم است كه با حيثيت و آبروي اين ملت به راحتي بازي شود. وي خاطرنشان كرد: تاريخ اين اتفاقات را ثبت خواهد كرد و همانگونه كه ما در مورد گذشتگان قضاوت مي‌كنيم آيندگان نيز در مورد ما قضاوت مي‌كنند. رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به اينكه در برخي كشورها رياست جمهوري و ديگر مسئوليت‌ها از پدر به پسر به ارث مي‌رسد، افزود: در كشور ما تمام مسئوليت‌ها و مناصب اجرايي بر اساس انتخابات و خواست مردم به افراد واگذار مي‌شود و اين نشانه حاكميت دموكراسي، آزادي و استقلال در جمهوري اسلامي ايران است. وي بزرگ‌ترين سرمايه سياسي و حاكميتي نظام را تقديم صدها هزار شهيد دانست و تصريح كرد: با اقدامات اخير ظلم بزرگي به نظام شد و برخي خواص به آبرو و اعتبار كشور لطمه وارد كردند. بروجردي ولايت فقيه را حلقه مهمي از زنجيره حكومت الهي عنوان كرد و گفت: تلاش آنها اين بود كه نسل جوان را نسبت به امام راحل، جنگ، انقلاب، شهادت و رهبري بي‌اعتماد كنند