دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 11 اسفند ماه سال 1388

نقد و بررسی: (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " تا سقوط ؛ يك انتفاضه ديگر"

" برای عبوراز بحران هسته ای اعتراف به نیاز برپائی جنگی دیگر در خاور میانه شده است "

یکی به دیگری در خیابان گفت تو کی قرار داری؟ گفت فردا . پرسیده شد پس چرا حالا سر قرار آمدی؟ گفت چون قرار فوتی و فوتی بود و عجله داشتم بنابراین زودتر بر سر قرار آمدم . اکنون داست این مدعی قلم بر دست یادداشت روز نویس دروغ نامه ی کیهان است که با وجود اینکه اشراف دارد که لنگ رژیم کودتائی نامشروع و ضد مردمی توی هواست و بشدت در بحران و بن بست فرو رفته است . اما آدرس سقوط اسرائیل تا یک انتفاضه ی دیگر را داده است. البته اینگونه ادعا کردن تداعی کننده ی قول های مدل اصول گرائی پاسدار گماشته احمدی نژاد است که وعده ی بردن نان بر توی سفر های خالی محرومان و تهی دستان و مبارزه با مفسدان اقتصادی را داده بود. ولی رشد نرخ تورم و گرانی لجام گسیخته با فقر و بیکاری را توی سبد خانوارها ی منتظر ان دریافت نان برد و نانی هم که بر توی سفر های محرومان بود ربوده یا قاپیده شد . از سوی دیگر شبیه همان قول صدور عدالت با دانش هسته ای و در حالت نورانی به مردم خدا در سراسر جهان است که موقع سخنرانی در سازمان ملل داده شد . سپس اصلاح کردن ساختار و مدیریت جهان هم ضمیمه اش شد. آنگاه فرمان صدور فرهنگ و اقتصاد بسیجی به جهان هم چاشنی اش گردید تا معضل تورم مالی و پولی و مشکل بحران اقتصادی آمریکا و جهان حل شود. بعلاوه فریاد نابود اسرائیل هم اضافه شد که در مجموع حاصل و نتیجه این قول ها با تهدید معلوم نشد که مبلغ 330 میلیارد دلار در آمد 4 سال نفت دولت نهم کجا رفت و برای چه واردات بیش از 3 برابر صادرات شده است؟

صد البته که این ادعای جدید قلم بر دست یادداشت روز نویس هذیان گوی بیش از حد نشئه ی وارونه گوی شبیه تبلیغات نابودی و فروپاشی و تمام شدن اسرائیل و دقایقی از عمرش باقی نماندن جنگ 33 روزه است که پاسداران کودتا گر از طریق ترغیب نمودن حزب الله به موشک پرانی به درون خاک اسرائیل و ربودن 2 سرباز اسرائیلی این جنگ را شروع کردند و درمدت 33روزه این جنگ هرروز تعداد بیشمار گزارش های خبری و تصویری دسته اول به حساب از خط اول جبهه ی نبرد در صحفه ی اول ستون های گوناگون خبری و یادداشت روز و... دروغ نامه ی کیهان بازتاب داده می شد که خبر از به زودی سقوط و فروپاشی اسرائیل و پیروزی قطعی حزب الله لبنان داده می شد وادعا می شد همه خبر گزاری های معتبر جهان خبرهای خودشان را از این دروغ نامه ی کیهان دریافت می کنند و بازتاب می دهند. حتی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری روزنامه شرق را به خاطر انتقاد جزئی که به ربودن دو سرباز اسرائیل از سوی به حزب الله لبنان کردکه گفت امل جنگ شد به توقیف و تعطیلی کشاند . البته همان موقعاینگونه ادعاهای دروغ نامه کیهان با کلی تبلیغات عاقل اندر سفیه که با فخر فروشی همراه بود با رهبران کشور های عربی منطقه بر خورد می شد و با تحقیر وتهدیدن کردن شان تأکید می شد که می بایست رهبریت بی چون وچرای شیخ حسن نصرالله را به پذیرند وارتش های کلاسیک شان را منحل و الگو وساختار مدل حزب الله لبنان را جایگزین کنید.

اما اکنون که رژیم کودتا گر نامشروع پاسداری و طالبانی که از هر سو زیر فشار است وبا بحران های شدید به خصوص بحران هسته ای مواجه است از سوی دیگر با مشکل انتخابات پارلمان عراق و وحشت ناشی از شکست آن رو برو است . همچنین از معضل حضور اعتراضی مردم به خصوص نسل جوان در مراسم جشن 4 شنبه سوری و تبدیل شدنش به تظاهرات گسترده ی ضد حکومتی در وحشت شدید بسر می برد . به ویژه اینکه بد جوری گند سناریو سازی ربودن هوائی عبد المالک ریگی در آمده و بر سر طراحان و بازیگرانش آوار شده است .زیرا که تبدیل به تف و تاق و ریش شده است . بنابراین این سناریو که مکمل توطئه ی طراحی شده ی سفر پاسدار گماشته احمدی نژاد با هیئت همراه به دمشق است که منوچهر متکی وزیر آدم ربای دستگاه جاسوسی و ترور امور خارجه هم همراهی اش می کرد تا در دیدار هائی که به شیخ حسن رهبر و رهبران جهاد اسلامی فلسطین و حماس داشت و باج دادن های کلان به رئیس جمهور سوریه داده شد و اهدای دلار های هنگفت نفتی که به رهبران حماس و جهاد فلسطین و بقیه داده شد از اینان خواسته شد تا به ایران سفر و در تهران با لوطی جماران دیدار و ملاقات داشته باشند تا لوطی جماران در روضه خود تأکید بر نابودی اسرائیل و پیروزی فلسطین کند . سپس سیمینار دفاع از فلسطین در تهران بر پا شد و پاسدار گماشته احمدی نژاد هم اذعان بر شکست آمریکا و اسرائیل و پیروزی فلسطین کرد البته این معرکه گردانی در راستای سیاست صدور تروریسم و بنیاد گرائی به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشور های همجوار و خاورمیانه است به خصوص فضولی و کار شکنی در امور داخلی فلسطین و دشمنی نمودن با روند مذاکرات صلح خاور میانه است . زیرا که هدف کوشش برای نا آرام نمودن وبی ثبات کردن و بحران آفرینی وجنگ افروزی در خاور میانه برای عبور از بحران هسته ای است. لذا مدتی است که تلاش همه جانبه برای راه اندازی جنگی دیگر در خاور میانه از طریق حزب الله لبنان و حماس و تحریک و تشویق نمودن شان به تهدید و جنگ لفظی با اسرائیل آغاز شده است تا همانگونه که اشاره شد بستر ساز فراهم نمودن جنگی دیگر در خاورمیانه شود. بنابراین همانگونه که 2 روز پیش آقازاده حداد عادل یا برادر همسرمجتبی خامنه ای جانشین آینده ی لوطی جماران نوید داد که ما داریم بسوی جنگی دیگر می رویم لذا پیرو این استقبال کردن از جنگ یا نعمت الهی دیگر از سوی قلم بر دست یادداشت روز نویس در ابتدای یادداشت روز خود نوید از راه بودن جنگ یا انتفاضه سوم سخن رانده و در ادامه دلایل آن را این چنین بسط و تعمیم داده است:

"سير تحولات اخير در فلسطين اشغالي نشان مي دهد كه انتفاضه سوم مردم فلسطين در راه است.علت ديگري كه خشم فلسطينيان را برانگيخته و آنان را براي انتفاضه جديد به صحنه مبارزات با اشغالگران و سازشگران مي كشاند، عملكرد تشكيلات خودگردان است. سرسپردگي سران اين تشكيلات- خصوصا محمود عباس- به آمريكا و اسرائيل و مشاركت آنان در پرونده مذاكرات- به اصطلاح- صلح، كه تاكنون چيزي جز آوارگي بيشتر فلسطيني ها، محاصره و قتل عام مردم غزه و جري تر شدن صهيونيست ها براي ادامه و توسعه اشغالگري نداشته، باعث نفرت ملت فلسطين از اين تشكيلات همسو با منافع اسرائيل غاصب شده استاين موضوع بعلاوه خيانت هاي ديگر تشكيلات خودگردان، خشم فلسطيني ها را برانگيخته و طبعا با بازپس گيري درخواست تعويق، چيزي از اين انزجار و تنفر كاسته نمي شود.بدون ترديد خيزش جديد مردم فلسطين نشان از بروز انتفاضه اي ديگر دارد. علايم و نشانه هاي آن براي دشمن نيز آشكار شده است. هفته قبل روزنامه صهيونيستي هاآرتص نوشت كه شيمون پرز رئيس جمهور رژيم جعلي اسرائيل درباره انتفاضه سوم مردم فلسطين به محمود عباس هشدار داده است.انتفاضه ديگري در راه است. آزادي فلسطين در گرو مقاومت و مبارزات مردمي است. و حتما روزي خواهد آمد كه فرزند فلسطيني در سايه درخت زيتون و در سرزمين آزاد فلسطين با حاكميت اسلامي برخاسته از خواست مردم مظلوم و رنجديده اين ديار نفس بكشد"

در خاتمه اینکه پس از 31 سال ازعملکرد دولت مردان رژیم فاشیستی تروریستی کودتائی حاکم بر ایران گذشته است دیگر جای هیچگونه ابهامی در اذهان مردم ایرا ن باقی نگذاشته است که چگونه در این مدت نسبت به ضایع و پایمال کردن حق و حقوق مردم ایران بطور سیستماتیک دشمنی اعمال کرده اند و با شیادی و نیرنگ و فریبکاری و دین فروشی به مردم ایران دروغ گفته اند.به خصوص هر زمان که مردم به جان آمده از روی ناچاری دست به تظاهرات اعتراضی زده اند با سرکوب خشن و وحشیانه نیروی های سر کوبگر و اطلاعاتی و امنیتی مواجه شده اند که هر گز این شیوه های ضد انسانی فراموش شدنی نیست که چگونه با معترضان بر خورد شده است؟ البته شیوه ی بر خورد با فعالان سیاسی و آزادیخواه و حقوق بشری منتقدان و دانشجو یان و اساتید دانشگاه و مطبوعات و اهل قلم که نیاز به بیان ندارد تا که گفته شود که چه رفتار ضد انسانی با اینان شده است؟ به خصوص پس از کودتای 22 خرداد - 88و وقایع اعتراضی که پس از آن رخ داده و هنوز هم ادامه دارد که دیگر نه برای مردم ایران که برای مردم جهان آشکار شده است که در ایران چه خبر است و مردم ایران برای چه دست به تظاهرات ضد حکومتی می زنند و روش بر خورد حاکمان با این معترضان چگونه می باشد؟ به خصوص فیلم کوتاهی که از جان باختن ندا آقا سلطان برروی شبکه های خبری اینترنتی گذاشته شد سپس از سوی شبکه های ماهواره ای خبری جهانی آنتنی شد بطورشفاف ماهیت سران جنایتکاران حاکم بر ایران بطور عریان بمعرض دید مردم آگاه جهان گذاشته شد و پی بردند که در خیابان های ایران چه می گذرد تا چه رسد به اینکه بدانند که درون سیاهچال های ایران همچون بازداشتگاه کهریزک و زندان اوین چگونه دست به اعمال ضد بشری زده می شود ؟

در خاتمه اینکه رژیمی که کار نامه ی ننگین نقض محکومیت جهانی حقوق بشر دارد و گذشته از سیاست ضد انسانی خفقان و سرکوب و سانسور و رعب و وحشت وترور و زندان و شکنجه و اعدام که در داخل کشور اعمال می کند مکمل آن سیاست خارجی صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز است که همراه با مداخله گری در امور داخلی کشور های منطقه می باشد که دست زدن به اقدامات تروریستی و آشوب گری وناامن سازی و بی ثبات کردن و بحران آفرینی و جنگ افروزی منطقه زده می شود که نیاز به توضیح نیست که چگونه حاکمان تهران پس از همکاری با اشغال گران افغانستان و عراق سپس دست به جنایت در این دو کشور زده اند. به ویژه اینکه در شرایط کنونی که رفسنجانی مکار و مهره ی بالای رژیم در 31 سال گذشته خود و فرزندانش تحمل نمی شوند و زیر ضرب فشار و اتهام شدید از سوی باند مافیائی کودتائی غالب قرار دارند البته با موسوی و کروبی و خاتمی که هریک سابقه ی دو دوره ی 4 ساله ی مسئولیت های مهم در این رژیم ضدبشری عهده دار بوده اند اتهام جاسوسی و خیانت و همکاری با دشمن بیگانه آمریکا و اسرائیل به اینان زده می شود. اکنون سئوال است با دسترس بودن این تجربه و خیانت های 31 ساله که به جنبش آزادیخواهی فلسطین شده است و پیوسته تلاش برای انشعاب و برادر کشی درون این جنبش شده طوریکه نوار غزه از بخش دیگر فلسطین را جدا شده تا از طریق حماس اهداف مورد نظر در منطقه دنبال شود . همچنین دشمنی علنی و آشکاری که در 31 سال گذشته با هرگونه تلاش روند مذاکرات صلح خاورمیانه شده است .آیا بازهم می توان خوشباور بود که حاکمان تهران دل شان به حال مردم فلسطین سوخته است که این روز ها با اشک تمساح ریختن بصورت دایه مهربانتر از مادر برای شان ظاهر شده اند بویژه اینکه خبر از انتفاضه یا جنگ سوم می دهند؟ همانگونه که همین هدف شوم را در لبنان و عراق و افغانستان دنبال می کنند . مهمتر اینکه وقتی این چنین شفاف اعتراف به دخالت گری در امور داخلی فلسطین می شود و اذعان به بر پائی جنگی دیگر در خاورمیانه می شود . سکوت غرب و ساز مان ملل در مقابل این تهدید به جنگ افروزی در خاورمیانه برای چیست؟ همینطور چگونه است پس از سپری شدن نزدیک 9 ماه از فریاد های اعتراضی همه گیرشده ی مردم ایران به جای اینکه از مبارزات و مقاومت مردم ایران برای تغییرات دمکراتیک در ایران حمایت شود . ولی غرب همچنان به سیاست خائنانه ی مماشلت گری مذاکرات هسته ای در بستر تجارت نفت و خون خود با حاکمان تهران ادامه می دهد؟مهمتر اینکه وزارت امور خارجه آمریکا چرا برای خروج نام سازمان مجاهدین از گروه و سازمان هایتروریستی اقدامی نمی کند؟

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/881211/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 11 اسفند ماه سال 1388