دروغ نامه ی کیهان چهار شنبه 12 سفندماه سال1388

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " رمز تشكيل خاورميانه اسلامي"

" اعتراف به تلاش و مقدمه سازی جنگی دیگر در خاورمیانه با اشک تمساح ریزی برای فلسطین"

اگر آنگونه که مداح قلم بر دست برای رهبر لوطی جماران مرثیه خوانی کرده است و از جانمایه کلام وی نقل قول کرده است . باید گفت اگر واقعاً این لوطی جماران جان ومایه داشت . نیاز به کودتا و قلع و قمع کردن رقیب خودی از سوی پاسداران وطرح کودتا با تقلبات گسترده در 22 خرداد نداشت که اکنون پاسدار غیر ایرانی قلم بردست یادداشت روز نویس دروغ نامه مجبور شود از نیاز وآویزان شدن لوطی جماران به گروه های فلسطینی بگوید و با دستآویزقرار دادن جانمایه سخنان وی که در دیدار با گروه های فلسطینی در تهران داشته است. البته این دیدار با ضرب دلارهای اهدائی در سفر پاسدار گماشته احمدی نژاد به دمشق انجام گرفت.چونکه پاسدار گماشته احمدی نژاد در دمشق موفق شد اینان را به تهران بکشاند تا که لوطی جماران دشمن جنبش آزادی بخش فلسطین و روند مذاکرات صلح خاورمیانه برای شان روضه خوانی کند وبا اشک تمساح ریختن برای شان از بزودی آزادشدن فلسطین و خاورمیانه اسلامی شدن بگوید و دامنه ی آن را از مرزشرقی ایران تا مصر تر سیم نماید . یعنی همان امپراتوری اسلامی که چند سال پیش پاسدار محسن رضائی ادعایش را کرده بود . البته ازسوی دیگر قلم بر دست غیر ایرانی در اعتراف خود این چنین حیطه ی زیر پوشش اقدامات حضور و عملیات تروریستی سپاه پاسداران در برون مرز را ترسیم کرده است :

جانمايه كلام رهبري اين است كه به زودي در چارچوب مرزهاي جغرافيايي ايران و كشورهاي همسايه ايران، «بلوك خاورميانه اسلامي» تشكيل خواهد شد. براساس نظر اكثر صاحب نظران «جغرافياي سياسي»، خاورميانه از مرزهاي شرقي ايران آغاز مي شود و به مصر ختم مي گردد.بنابراين خاورميانه عمدتاً بخش آخر آسياي غربي به حساب مي آيد از نظر شمال و جنوب مرزهاي شمالي ايران و تركيه بخش شمالي و مرزهاي جنوبي عمان و يمن- در شبه جزيره- بخش جنوبي خاورميانه را تشكيل مي دهد و بطور كلي شامل كشورهاي ايران، تركيه، عراق، عربستان، قطر، كويت، بحرين، امارات، عمان، يمن، اردن، لبنان، سوريه، فلسطين و مصر خواهد بود. اين خاورميانه با يك واژه به هم گره مي خورد و آن اسلام است و البته هر كدام از اين كشورها يا دسته اي از آنان در خصوصيات ديگر از هم جدا مي شوند مانند تشيع و تسنن، عرب، ترك، فارس، آسيايي، آفريقايي، سفيدپوست، سياه پوست، بالنسبه فقير بالنسبه غني و... بايد اضافه كرد كه آمريكايي ها تلاش كرده اند تا با زايش مفهوم «خاورميانه بزرگ» قواره اسلامي اين منطقه را با اضافه كردن هند و بعضي از كشورهاي غيرمسلمان آسياي ميانه و نيز بعضي از كشورهاي مسيحي آفريقاي غربي بشكنند كه البته موفق نشده اند و در اين مقاله هم محل بحث ما نيست"

قلم بر دست غیر ایرانی در دنباله اعتراف به صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز کرده است که خمینی شیاد پس از زد و بند های پشت پرده در زیر درخت سیب قولش را داده بود که پس از ورود به ایران و خزیدن بقدرت برای اجرانمودن قول وقرارش توطئه شروع شد. سپس تبدیل به سیاست محوری خارجی رژیم تروریستی فاشیستی مذهبی کودتائی شد که اکنون قلم بر دست غیر ایرانی شعاع تأثیر گذاری این سیاست صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز به خصو کشور های همسایه و منطقه ی خاورمیانه را اینگونه ترسیم کرده است :

"با پيروزي انقلاب اسلامي در ايران موج سنگين گرايش به تاسيس دولت مشابه ايران همه منطقه و حتي فراتر از آن را فرا گرفت به گونه اي كه در كمتر از يك دهه تاثيرات عميقي در ساخت سياسي جهان اسلام و بخصوص خاورميانه برجاي گذاشت اولين علامت هاي آن در پيروزي حزب اسلام گراي سلامت - به رهبري رجايي كوتان- در تركيه، پيروزي پارلماني جنبش النهضه در تونس، پيروزي قاطع حزب اسلام گراي عباس مدني و علي بلحاج در الجزاير، پيدايي انتفاضه اسلامي در فلسطين، پيروزي پارلماني اخوان المسلمين در اردن، پيدايي جنبش اسلام گرا در لبنان، پيدايي حزب اسلام گراي التحرير در عربستان، خيزش اسلام گرايي در عراق و... ظاهر گرديد و اين موضوع ضمن آنكه شور و شوق فراواني را در ميان مسلمانان به وجود آورد غرب و نظام هاي وابسته به غرب در اين منطقه را بشدت نگران كرد و آنان را به مقابله جدي و خشن با آن كشاند اين تقابل اگرچه در كوتاه مدت تاثيراتي را بر جاي گذاشت ولي در درازمدت مغلوب بازخيزي اين موج گرديد"

دردنباله قلم بر دست یادداشت روز نویس غیر ایرانی در تلاشتوجیه سیاست صدور تروریسم به برون مرز که پس از حمله ی آمریکا به عراق جانه تازه ای گرفت اشاره کرده است که پس ازاین حمله چگونه منجر به گسترش اسلام فناتیک ازایران به منطقه شد و منتهی به فروپاشی شوروی سابق گردید سپس شرایط مناسب برای پاسداران به وجود آمد تا که بیشتر بتوانند در برخی از کشور های همجوار و منطقه حضور داشته باشند . سپس ه اشغال نظامی افغانستان وعراق بر سرعت صدور تروریسم ارتجاع به منطقه افزوده شد . آنگونه که موجب طرح کودتای خاموش و خزنده ی 3 تیر 84 و 22خرداد 88 از سوی پاسداران و بسیج شد که در ادامه ی شرایط را برای تبلیغات گسترده بقدرت رسانیدن حماس و ایجاد جنگ داخلی و برادر کشی میان فلسطینیان با شعار نابود باد تاکتیکی اسرائیل پاسدار احمدی نژاد و منجر به جدا شدن نوار غزه شد که مقدمه بر پائی جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان و 22 روزه ی نوار غزه حماس با اسرائیل شد. اکنون نیز کوشش برای راه اندازی جنگی دیگر پاسداران از سوی حماس و جهاد اسلامی و حزب الله لبان با اسرائیل در خاور میانه می شود . البته مسئله پروژه ی هسته ای دستأورد این دوره ی قدرت گیری ارتجاع هار در ایران و اثرات صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز است که شرایط این موفقیت را پاسدار قلم بر دست غیر ایرانی اینگونه گزارش کرده است :

"موج اسلام گرايي از اواخر دهه 1360 تا اواسط دهه 1370 بشدت سركوب گرديد ولي درست از نيمه دوم دهه 1370 بار ديگر موج اسلام گرايي تشديد شد در تركيه حزب اسلام گراي فضيلت به رهبري نجم الدين اربكان به پيروزي نسبي رسيد، فلسطين با شكست طرح هاي اسلو (07) و مادريد (27) به سمت انتفاضه جديد رفت، در لبنان صهيونيست ها جنوب را تخليه كردند. اين موج جديد با پيروزي دكتر احمدي نژاد در آخر نيمه اول دهه 1380- كه از تاكيد مردم ايران بر آموزه هاي اسلامي حكايت كرده و كاذب بودن ادعاي ليبرال هاي غرب زده را نشان مي داد- جان تازه اي گرفت و به اتفاقات مهمي در خاورميانه منتهي گرديد. در تركيه اگرچه دولت ائتلافي اربكان دوام نياورد ولي موج جديد اسلام گرايي به رهبري عبدالله گل و اردوغان به پيدايي يك دولت غيرائتلافي اسلام گرا كمك كرد و اين بار مجلس، دولت، نيروهاي مسلح و ساخت ديپلماتيك تركيه به اختيار اسلام گراها درآمد. اسلام گرايي در لبنان، اسرائيل را در جنگ سنگين و پرشدت 33روزه شكست داد و در فلسطين، اين رژيم را در جنگ پرشدت 22روزه به عقب نشيني واداشت، اسلام گراها در فلسطين دولت تشكيل دادند و در لبنان حزب الله موقعيت مقاومت را در ساختار سياسي اين كشور تثبيت كرد. در سوريه اسلام گرايي توانست دولت نوپاي بشار اسد را در مقابل موج سنگين جبهه مشترك غربي- عربي- به بهانه ترور رفيق حريري در لبنان- حفظ كند، در سودان اسلام گرايي توانست دولت عمر البشير را حفظ كند، در كومور اين جنبش يك اسلام گرا رابه رياست جمهوري رساند. در وضع عمومي اريتره و موريتاني كه متحد اسرائيل بودند، تحول اساسي پديد آمد و... اين موج در ايران بار ديگر و با شدت بيشتر جبهه غرب گراها را به عزيمت واداشت و احمدي نژاد را با راي بيشتر بر كرسي رياست جمهوري نشاند"

.بالاخر ه یادداشت روز نویس غیر ایرانی پس از حاشیه رفتن و گر یز به صحرای کربلا زدن مجبورشده است تا اعتراف کند که دلیل دیدار لوطی جماران با چند رهبر خریداری شده جهاد اسلامی و حماس و فراخوند دادن شان به حضور در تهران ودیدار داشت با لوطی جماران برای چیست؟ زیرا همانگونه که گفته شد پاسداران نیاز به راه اندازی جنگی دیگر در خاورمیانه برای عبور از بحران ها به خصوص بحران هسته ای دارند . برای همین قلم بر دست یادداشت روز نویس برای فلسطین در خاورمیانه اینگونه جایگاه ی ویژه ای در خاور میانه قائل شده است :

"براساس وضع فعلي مي توان چشم انداز آينده را مشخص كرد و حالا ديگر اين چشم انداز برخاسته از يك نظريه پردازي صرف نيست بلكه در متن و وراي آن، حقيقت ملموس گرديده است. در اين «بلوك خاورميانه اسلامي» فلسطين جايگاه ويژه و برجسته اي دارد چرا كه دم زدن و پيگيري مسايل آن از يك سو سلطه غرب بر خاورميانه و كشورهاي وابسته به غرب در اين منطقه را با چالش جدي مواجه مي كند- به تعبير خود غربي ها حالا ديگر رژيم صهيونيستي براي غرب كمك كننده نيست بلكه وبال گردن آنان است- از سوي ديگر كشورهاي اين منطقه را به سمت اهداف مشترك سوق مي دهد بنابراين آزادسازي فلسطين رمز آزادسازي خاورميانه است و تشكيل دولت فلسطيني در همه خاك اين كشور، در واقع رمز تشكيل بلوك اسلام در همه خاك خاورميانه است پس چرا بايد تعجب كنيم كه دولت هاي عربستان، مصر، اردن و... با فلسطيني ها دشمني مي كنند و با صهيونيسم هماهنگ عمل مي نمايند؟ اما اين نكته را بايد در نظر داشت كه به تعبير حضرت آيت الله خامنه اي- دامت بركاته- «دليل قوي تر بودن ما- نسبت به آمريكا- اين است كه در همه اين ميدان هايي كه ما و آمريكا با هم مواجهيم او قدم به قدم عقب نشيني مي كند ما عقب نشيني نمي كنيم ما جلو مي رويم اين به بركت اسلام است اين به بركت كمك الهي و كمك ملائكه الله است. "

درخاتمه اینکه بازهم نیاز هست که تأکید گردد مگر رژیم ضد مردمی و کودتائی نامشروع که کار نامه ی ننگین 31 ساله عملیات و اقدامات ضدمردم ایران دارد هیچ زمان بها به مردم ایران داده و یا دوستدارشان می باشد. به خصوص اینکه آنگونه نتیجه ی عملکردش مخرب و ضد ایرانی و میهن ویران کن ومنابع و ذخایر تاراج کن بوده است که موجب میلیون هابیکاردر جامعه شده است . از طرف دیگر هرروز خبرهای بیشتری ازتعطیل و بسته شدن واحد های تولیدی و کار خانجات صنعتی با بیکار شدن کار گران بیشتر مخابره می شود . همینطور تورم و گرانی و فقر و بیکاری با عمیق تر شکاف عمیق طبقاتی هم که همچنان ادامه دارد . اوضاع اقتصادی که آنگونه است که واردات3 برابر صادرات شده است و وضعیت نابسامان معیشتی مردم هم آنگونه است که 80 % جمعیت کشور بر زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند . وضعیت اجتماعی که آنچنان نا بسامان می باشد که نیاز به گفتن ندارد که توضیح داده شود برای چه در 22 خرداد کودتای تقلباتی شد واز آن تاریخ تا حال چندین تظاهرات بزرگ ضد حکومتی بر پا شده است که مردم معترض فریاد مرگ بردیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه زده اند و ضریب سرکوب و خفقان و رعب ووحشت هم بمرحله ای رسیده است که مادران داغدارو عزادار و زندانیان سیاسی شبانه روز در جلوی زندان اوین تجمع اعتراضی برای آزادی فرزندان خودشان بر پا می دارند . مطبوعات و اطلاع و خبر رسانی که زیر تیغ سانسور و ممیزگری می باشد و هرروز خبری از تعطیلی و توقیف شدن روزنامه ها با نشریات جدیدی داده می شود. دامنه ی رشد جنگ قدرت و حذف کردن رقیبهم همراه با اختلافات و تضاد های جناحی و باندی هم آنچنان گسترش یافته وآشتی نا پذیر شده است که داد و هوار سرمقاله نویس روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی از بی اخلاقی و بی عدالتی عدم صبر و برد باری و تحمل پذیری و تهدید وتوهین و اهانت کردن به امثال رفسنجانی بهوا بلند شده است . حال بازهم جای ابهام یا سئوال باقی می ماند که آیا در این شرایط اشک تمساح برای فلسطین ریختن از سوی لوطی جماران و قلم بر دست غیر ایرانی از موضع دلسوزی برای مردم فلسطین است یا نه از موضع نیاز شدید به صدور بحران به برون مرز است.چونکه هدف راه اندازی جنگی دیگر در خاورمیانه از سوی پاسداران است که با اهدای دلارهای نفتی جهاد اسلامی و حماس و حزب الله لبنان ترغیب و تشویق و تهدید می شوند تا برای جنگی دیگر یا بقول خودشان انتفاضه سوم با اسرائیل آماده شوند.

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/881212/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان چهار شنبه 12 سفندماه سال1388