چند گزیده خبرهای خبرگزاری پاسداران فارس14 اسفند

مقام معظم رهبري در ديدار مسئولان نظام و قشرهاي مختلف مردم:بيداري گسترده‌تر اسلامي موجب حل بسياري از مشكلات جهان اسلام مي‌شود.خبرگزاري فارس: حضرت آيت‌الله خامنه‌اي گفتند: اگر بيداري اسلامي، گسترده‌تر و عميق‌تر شود و دل‌هاي مسلمانان نزديكتر گردد، راه تعامل و همكاري و پيشرفت همگاني، گشوده مي‌شود و بسياري از مشكلات جهان اسلام از جمله مسئله فلسطين حل خواهد شد.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812130364

لوطی جماران بی اراده و آلت دست کودتاگران پشت پرده که بدلیل بحرانی بودن شرایط حاکم بر ایرانرژیم کودتائی ضد بشری و تامشروع پاسداران را مجبور کرده است تا که چپ و راست لوطی جماران راپس از خود سازی منقلی وادارش می کند تا که بر سر منبر خیز بر دارد تا در حضور مهمانان مفت خورخریداری شده برون مرزی روصه خوانی کند چونکه مشکل انتخابات پارلمان عراق در پیش روی است. بدتر اینک وحشت از نتایج آن دارد .مهمتر اینکه معضل بحران هسته ای هم وجود داردکه رژیم کودتائی مجبور است برای برون رفت مقطعی از ایران بحرا ن رهبران حماس و جهاد اسلامی فلسطین و حزب الله لبنان را با اهدای دلار ترغیب و تشویق به برپائی جنگی دیگر با اسرائیل در خاور میانه کند . از سوی دیگر مشکل جدی جنگ قدرت و ثروت جناحی و باندی با رشد اختلافات داخلی هم مزید بر علت شده به خصوص اینکه آشکار و علنی شده است . همینطور مسئله ی مراسم بر گزاری مراسم ملی4 شنبه سوری هم خواب از چشمانرهبر و سایر مسئولان ربوده و منجر قوز بالا قوز شده است . زیرا که هرروز پاسداران و بسیج مجبورند تا تعدادی نان وجیره خوار حکومتی را گرد آوری و روانه بیت جماران کنند تا لوطی جماران با مخ زنی کردن برای شان روضه وحدت جهان اسلامی بخواند و اشک تمساح برای ملت فلسطین بریزدتا همگونه که اشاره شد برای راه نجات شرایط را برای راه اندازی جنگی دیگردر خاور میانه آماده کند.

سخنگوي وزارت امور خارجه:دستگيري معصومي‌نژاد نشانگر بازي جديدي است.خبرگزاري فارس: سخنگوي وزارت امور خارجه در واكنش به دستگيري معصومي نژاد و يك ايراني ديگر در ايتاليا،اين اقدام را بازي جديدي با هدف حاشيه‌پردازيهاي خاص و اغراض مبهم خواند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812130608

گفته می شود کهرطب خورده کی منع رطب کند؟ چگونه است وقتی خبر نگاان یا شهروندان اتباع خارجی در ایران به اتهام جاسوسی باز داشت و به گروگان گرفته می شوند ومورد شکنجه و اذیت و آزار واقع می شوند تابه آنچه مرتکب نشدند اعتراف کنند این بازی تکراری نخ نما نشده می باشد. ولی وقتی پاسدارتروریست های دیلمات یا خبر نگار شده که حمل مواد مخدر هم می کنند بازداشت می شوند آنگاه بر ای توجیکاری ادای کمدی مضحک جدید غرب می شود؟! این سیاست کثیف یک بام و دو هو هوا چگونه توجیه می شود؟

دادستان كل كشور در جمع خبرنگاران؛عدم تعقيب متهم به دليل وابستگي به مقامي ،آغاز انحراف است.خبرگزاري فارس: دادستان كل كشور گفت: اگر روزي حكومت نتواند متهمي را به دليل وابستگي به جايگاه و مقامي تعقيب كند آنجا شروع انحراف است

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812130585

اولاً چگونه شد ه است که پس از 31 سال اکنون این واقعیت کشف شده است دلیل وابستگی به مقامی موجب نمی شود که مانع از پیگیری و محاکمه متهمی نشود؟ دوماً: کدامین بستگان به مقامی در رژیم از رأس تا ذیل آلوده به فساد و رانت خواری و رشوه و تبعیض یافت نمی شود که متهم به انواع و اقسام فساد همچون خود مسئولیت صاحب مقام نباشد؟ سوماً مگر در 31 سال گذشته تا کنون سوء استفاده اعضای خانواده و آشنایان به مقامات حکومتی و غیر وجود نداشته است که اکنون چون تضاد با رفسنجانی مکار گسترش یافته است عدم پیگیری پرونده های گشوده ی فرزندان وی آغازانحراف نامیده شده است؟ مرتضی رفیق دوست چه کرد و حامی اش که بود؟ ناصرواعظ طبسی کیست و برای چه پرونده ی اختلاس یک قلم 15 میلیارد تومانی شرکت المکاسب وی بسته و مختومه اعلام شد؟ چهارماً مهمتر اینکه عباس پالیز دار در دانشگاه همدان ودر جمع بسیجیان اسامی کدامین 44 دانه درشت و مفسدان اقتصادی دزدان بیت المال با آقا زاده های شان را فاش نمود و این غارتگران چرا همگی وابسته و حامی و نماینده ی لوطی جماران بودند؟ چرا به جای رسیدگی به پرونده ی دزدان و غارتگران خود افشاگری بازداشت و زندانی شد؟

معاون دانشگاه اسلامي قرقيزستان:جمهوري اسلامي ايران پرچمدار واقعي وحدت در جهان اسلام است.خبرگزاري فارس: معاون دانشگاه اسلامي قرقيزستان از جمهوري اسلامي ايران به عنوان پرچمدار واقعي وحدت بين پيروان دين مبين اسلام نام برد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812130420

لابد این ملا ی قرقیزی هم در همان هواپیمای مسافری همراه عبدالمالک ریگی بوده است که از دبی عازم بیشکک بود که گفته می شود از سوی سربازان گمنام وزارت بد نام اطلاعات از طریق حمله و یورش هوائی ربوده و اسیر و به گروگان گرفته شده است که اکنون مجبور به اعتراف شده که اینگونه مبلغ رژیم پدر خوانده ی تروریست جهانی شود یا اینکه نه همچون رهبران حماس و جهاد اسلامی فلسطین و حزب الله لبنان خریدنی می باشد که اینگونهبا خشرقصی کردن هذیان ووارونه گوئی کرده است.