دروغ نامه ی کیهان شنبه 14 فرور دین ماه سال 1389

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان "شما كدام گزينه را انتخاب مي كنيد ؟ !"

"معلوم نیست در روند جنگ قدرت و ثروت ومتهم کردن رقیب مغلوب جایگاه مردم و مطالبات شان کجاست؟"

منظور از شما کیست یا اینکه مخاطب کیست؟ اگر مخطب یادداشت روز نویس مردم ایران هستند . اینان که در بیش از 9 ماهه گذشته با سردادن فریاد های بلند اعتراضی مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه خود گفته اند که گزینه اشان تغییر دمکراتیک در ایران است . یا اگر منظور رقیب مغلوب است . مگر به جز تن دادن به کودتای 22 خرداد یا پذیرش زندان و شکنجه و اتهام و اعتراف به جاسوسی و خیانت و دشمن نفوذی و ستون و پیاده نظام دشمن گزینه ای دیگری هم اینان دارند که سر بازجو حسین شریعتمداری با تصور فرض و چرخش عقب گرد زمان به 22 خرداد تصویر نمایش این تابلو رااز موضع باز جوی پرسشگر برای شان ترسیم کرده و آن را به 22 بهمن ختم نموده است. البته آنگونه که خود خواسته بر حسب تجربه و تخصص و حرفه ی باز جوئی و پرونده سازی کردن و وارونه گوئی چنین دو گزینه را نتیجه گیری کرده است.

فرض كنيد چرخ زمان براي مدتي چرخش معكوس كرده است و شما در حالي كه تمامي اخبار و اطلاعات چندماه گذشته را در حافظه خويش داريد به خردادماه سال 1388 بازگشته ايد! انتخابات رياست جمهوري دهم با حضور بي نظير 85درصدي و آراي 40ميليوني مردم انجام گرفته و شما در ابتداي يك فصل 8ماهه كه قرار است از 22خرداد آغاز شده و تا 22بهمن 88 ادامه داشته باشد، ايستاده ايد. حالا فرض كنيد كه قرار است اين مقطع زماني يك بار ديگر تكرار شود و اين بار، چگونگي عبور از فصل ياد شده را به ميل و اراده شما واگذار كرده و براي اين منظور دو گزينه پيش رويتان نهاده اند. گزينه اول؛ ادامه ماجرا به همان صورت و با همان رخدادهايي كه قبلاً اتفاق افتاده بود و گزينه دوم؛ عبور از اين مقطع زماني به طور عادي و طبيعي و بي آن كه فتنه اي در راه باشد. خب! شما كه فصل 8ماهه 22خرداد تا 22بهمن ماه سال 1388 را قبلاً پشت سر گذاشته و از وقايع آن باخبريد، كدام گزينه را انتخاب مي كنيد؟!"

فراموش نشود که .پیام سال جدید یادداشت روز نه مربوط به مردم و مطالبات شان وبررسی وقایع روز و مشکلات اقتصادی و نا هنجاری های اجتماعی و شرایط بسیار سخت و طاقت فرسای اکثریت مردم ایران است ، بلکه واکاوی جنگ قدرت و ثروت در سال گذشته و فهرست کردن دوباره ی اتهامات رقیب مغلوب می باشد . البته مشخص است که با پاک کردن صورت مسئله که مسئله حل نمی شود . به خصوص اینکه هم ادامه ی بحران جنگ قدرت و ثروت و هم عدم مشروعیت رژیم کودتاگران از سال 88 به سال 89 منتقل شده و پیش بینی شده است بدلیل چشم انداز نرخ تورم 50% چالش ها و بحران جدی و بس عمیق تر از سال 88 در پیش روی می باشد. اما سربازجو حسین شریعتمداری اینگونه سران فتنه یا رقیب مغلوب را به مثلث د شمن آمریکا و اسرائیل و آمریکا وصل کرده است :

" -دشمنان بيروني انقلاب، مخصوصاً مثلث آمريكا، اسرائيل و انگليس كه مديريت مستقيم فتنه 88 را برعهده داشتند، تمامي گروهها، جمعيت ها و شخصيت هاي -بي شخصيت - تحت فرمان خود را به صحنه آوردند. در اين ميان، تكليف گروهها و جرياناتي نظير بهايي ها، منافقين، سلطنت طلب ها، ماركسيست ها، انجمني ها، گروهك عبدالمالك ريگي، نهضت آزادي، جبهه ملي و مفسدان تابلودار اقتصادي روشن بود. آنها هويت شناخته شده اي داشتند و همراهي آنان با مثلث ياد شده نه تازگي داشت و نه دور از انتظار بود. اما، مديريت بيروني فتنه در اقدامي ناشيانه - كه احمقانه واژه مناسب تري براي آن است- تقريباً تمامي سرمايه ناشناخته و يا كمتر شناخته شده خود را در داخل كشور نيز به كار گرفت"

همچنین سربازجو حسین شریعتمداریدر ادامه یادداشت روز خود بامتهم کردن رقیب مغلوب به نفاق جدید تیغ بر زیر دم و پالان رهبر مفلوک و منفور و نا مشروع لوطی جماران گذاشته و است وخط و حطوط انتقالی تزریق و دیکته شده ی پشت پرده از سوی پاسداران کودتا گر به این رهبر طوطی و اکنون تکرار آن را پیامبر گونه نامیده است .چونکه هدف در راستای خنثی کردن فتنه ی نفاق جدید یعنی حذف کردن سران رقیب مغلوب از صحنه با اعمال شاقه ی چوب و پیاز با هم خوردن است که با بازگوئی اتهامات داستان و سناریوی مضحک نخ نما شده ی جرج سوروس و انقلاب مخملین را تکرار کرده البته با پسوند جدید ائتلاف سفید چنین از مثلث دشمن خط دند ی نفاق جدید سخن گفته است :

مثلث آمريكا، اسرائيل و انگليس اين طيف وابسته و كمتر شناخته شده يعني «خط نفاق جديد» را هم در نقش ستون پنجم به ميدان كشيده و هزينه كرد. نتيجه آن كه وقتي فتنه 88 با مديريت پيامبرگونه رهبرمعظم انقلاب و هوشياري و ايستادگي جانانه مردم روبرو شد، چهره واقعي خط نفاق جديد نيز مرحله به مرحله از پرده بيرون افتاد و شبكه نفاق جديد كه با صرف هزينه هاي كلان مالي، سياسي و اطلاعاتي سازمان هاي سيا، موساد و MI6 در داخل كشور شكل گرفته بود، فرو پاشيد و افراد و گروههاي اين شبكه به مهره هاي سوخته تبديل شدند.افشاي چهره خط نفاق جديد و جراحي اين غده سرطاني را مي توان و بايد يكي از بزرگترين دستاوردهاي فتنه 88 دانست كه بسيار آسان تر از آنچه انتظار مي رفت به دست آمد"

پس از متهم کردن خاتمی در شراکت ائتلاف سفید و همکاری اش با جورج سوروس با گشودن پرونده ی رفسنجانی مکار به ویگیر داده است. به خصوص اینکه گفته می شود بدلیل زد و بندهای پشت پرده قرار است که وی خطبه خوان نماز جمعه ی آینده تهران باشد. پس می بایست که قبل از حضور وی در نماز جمعه ی تهران زیرآبش زده شود تا احساس نکند که چنین باز هم علی آباد خرابه برای خودش شهری شده است:

"-بازخواني وقايع صدر اسلام و عبرت گيري و بصيرت افزايي آن در شناخت خواص آلوده و يا گمراه، يكي ديگر از دستاوردهاي فتنه 88 بود. مردم با مشاهده انحراف، سكوت و يا دوپهلوگويي برخي از خواص، ماجراي آن روزها را به خاطر آوردند و به فراست دريافتند كه اين، همان است. ديگر مانند آن روزها با خواص نلغزيدند، چشم به «ولي» دوختند و از فتنه جهيدند و رهيدند و برخلاف آن روزها از خواص آلوده عبور كردند. خواص لغزيدند و رفوزه شدند و سقوط كردند"

همینطورسربازجو حسین شریعتمداری با آویزان شدن تاکتیکی به حزب الله لبنان و حماس فلسطین کینه ی حیوانی نسبت به مخالفان را بروز داده و تلاش کرده است با ادا و اطوار های وارونه، توجیه گر جنایات سرکوبگری نسل جوان شود تا به حساب خودش بتواند دست به سیاه بازی برای سیاه کردن نسل 3 و 4 انقلاب بزند . برای همین در دنباله سربازجوی شکنجه گر و پرونده ساز بد نام زیر چتر لو رفته ی ضدیت با مثلث انگلیس و اسرائیل و آمریکا سنگر گرفته و آن را برجسته کرده زیرا که هدف رد گم کردن است . اگر نه کیست که نداند که حاکمان ایران انگلیسی اند و سیاست پاسدار احمدی نژاد تا کنون به نفع اسرائیل تمام شده است . همینطور پنهان نمانده که در پشت پرده از طریق لابی های اعزامی یا خریداری شده مقیم آمریکا چه می گذرد؟ ولی اکنون سربازجو حسین شریعتمداری اینگونه تلاش کرده رقیب مغلوب را متهم به همکاری با دستگاه جاسوسی بیگانه کند:

"- نسل هاي سوم و چهارم انقلاب، اگرچه از چگونگي وقوع انقلاب اسلامي و نقش دشمنان و دوستان و بندبازان و منافقان در آن واقعه عظيم و رخدادهاي چند ساله پس از انقلاب كم و بيش باخبر بودند ولي بايد اذعان كرد كه به علت كم كاري غيرقابل توجيه مراكز فرهنگي كشور، از چند و چون ماجرا و مخصوصاً نقش جريانات و افراد چند چهره و ترفندهاي آنان اطلاع چنداني نداشتند. فتنه 88، تابلوي گويا و روشني از تاريخچه سال هاي اوليه بعد از پيروزي انقلاب را پيش روي نسل هاي سوم و چهارم انقلاب قرار داد به گونه اي كه انگار در آن سال ها حضور مستقيم داشته و رخدادها و فراز و نشيب ها را به چشم خود ديده اند. منافقاني كه از وطن دوستي دم مي زدند و وطن فروشي مي كردند. جرياناتي كه سنگ مردم را به سينه مي زدند و با دشمنان خونريز و غارتگر مردم دست در يك كاسه داشتند. اراذل و اوباش آدم كشي كه فرياد آزاديخواهي سر مي دادند، احزاب و گروههايي كه از اصلاحات دم مي زدند و سر در توبره شناخته شده ترين جرثومه هاي فساد و تباهي، يعني موساد و سيا و MI6 داشتند بي تمدن هاي قانون گريزي كه از «جامعه مدني» سخن مي گفتند.نسل هاي سوم و چهارم انقلاب در جريان فتنه 88، چهره واقعي و بي نقاب آمريكا و انگليس و ساير مدعيان حقوق بشر و دموكراسي را به وضوح ديدند و بازيگري ستون پنجم دشمن را بي پرده مشاهده كردند. اسرائيل در غزه و لبنان خون زنان و مردان و كودكان را به زمين مي ريخت و نامزد فتنه گران، حاميان اسرائيل را «مردم خداجوي»! مي ناميد و..."

همچنین سربازجو حسین شریعتمداری باچماق کردن نام خمینی شیاد از سوی مخالفان جدی سابق خمینی شیاد که اکنون از طریق کودتا بقدرت خزیده اند که هدف حذف کامل پیروان خط امامی ها یا رقیب مغلوب دوم خرداد ها است که با استفاده ی ابزاری و چماق کردن نام همین خمینی شیاد علیه شان با متهم کردن شان به نفاق و دو روئی و ستون پنجم دشمن ، اینگونه این تاکتیک استفاده شده است:

"طلوع دوباره امام خميني(ره) يكي ديگر از بركات بزرگ و دستاوردهاي فتنه 88 بود. در جريان اين فتنه و از آنجا كه سران فتنه از پوشش «خط امام» براي پنهان كردن ماموريت بيروني خود استفاده مي كردندكه از برخورد منافقانه و نفرت انگيز سران فتنه باخبر بودند، براي نشان دادن نفاق و دورويي ستون پنجم دشمن و كساني كه فريب پشت هم اندازي ها و ترفندهاي فتنه انگيزان را خورده بودند، براي آگاهي از واقعيت ماجرا، تنها راه چاره را مراجعه به آثار مكتوب و مضبوط حضرت امام(ره) مي ديدند. اين مراجعه كه بايد از نقش برجسته صداوسيما در آن تقدير كرد"

بالاخره سر بازجو شریعتمداری با آویزان شدن ساندویج خوران صلواتی 9 دی وساندیس خوران 22 بهمن چنین مانور تبلیغاتی علیه رقیب مغلوب یا سران فتنه و همکاران دشمنان تابلو آمریکا و انگلیس و اسرائیل داده است :

"- اتحاد و يكپارچگي مردم كه در حماسه 9 دي ماه و راهپيمايي چندده ميليوني 22بهمن به نمايش درآمد، يكي ديگر از دستاوردهاي عظيم فتنه 88 بود. مردم هوشيار و با بصيرت وقتي دست آشكار دشمنان تابلودار اسلام و انقلاب و مخصوصاً مثلث منفور آمريكا، اسرائيل و انگليس را در فتنه ديدند و هجوم وحشيانه و نفرت انگيز سران فتنه و اراذل و اوباش اجاره اي را به ساحت مقدس امام حسين(ع)، حضرت صاحب الزمان(عج)، امام خميني (ره)، آتش زدن مسجد، قتل مردم بي گناه و... را مشاهده كردند، به وضوح دريافتند كه ماجرا بسيار فراتر از دروغ تقلب در انتخابات و يا مخالفت با دولت است و دشمنان بيروني و ستون پنجم داخلي آنها، اسلام و انقلاب و امام و رهبري و استقلال و اقتدار نظام اسلامي را نشانه رفته و سوداي تحويل اين مرز و بوم به آمريكا را در سر مي پرورانند.

در خاتمه اینکه سر بازجو حسین شریعتمداری با وارونه کردن جنایات لباس شخصی های دژخیم و بسیجیان چماقدار و مزدوران نیروی انتظامی و پاسداران شکنجه گر ان بازجو و کودتاچی که یک نمونه ی جنایات مشترک شان در باز داشتگاه کهریزک لو رفت همراه با سایر جنایات خیابانی و درون سیاه چال های دیگر با خفقان و سانسور که مرتکب شدند. اکنون این جنایات وحشیانه را به قربانیان و متهمان نسبت داده است تا اینگونه بهانه برای تبرئه کردن قاتلان و کودتاگران و سانسور چیان باشد:

"آيا كمترين ترديدي هست كه دشمنان بيروني و دنباله هاي داخلي آنها در جريان فتنه 88، علاوه بر استفاده از اهرم هاي سخت افزاري نظير آدم كشي، تخريب، آتش سوزي، حمله به مردم و... تمامي توان نرم افزاري خود را نيز براي مقابله با جمهوري اسلامي ايران و هر دو بخش جدانشدني اسلاميت و جمهوريت آن به كار گرفتند. هزاران سايت اينترنتي، صدها شبكه تلويزيوني و راديويي، هزاران نشريه داخلي و خارجي، شبكه هاي عنكبوتي رسانه اي در تمامي ساعات و دقايق فتنه 88 به توهم پراكني، دروغ بافي، اهانت و در يك كلمه جنگ نرم عليه اسلام و انقلاب و مردم اين مرز و بوم مشغول بودند؟ و آيا مي توان انكار كرد كه بصيرت و هوشياري مردم اصلي ترين و كارآمدترين حربه براي مقابله با جنگ نرم دشمنان است؟ بنابراين به آساني بايد - و مي توان- نتيجه گرفت كه مردم پاكباخته و انقلابي ايران اسلامي به همان اندازه كه در مقابل جنگ سخت دشمنان از جمله جنگ تحميلي 8 ساله با اقتدار و توانمندي ظاهر شدند، در عرصه جنگ نرم نيز از قدرت و قابليت هاي برجسته و مثال زدني برخوردارند. و بي ترديد بخش قابل توجهي از اين بصيرت را در چم و خم فتنه 88 تجربه كرده و به دست آورده اند.پيروزي حماسي مردم در فتنه همه جانبه 88 بيش از همه و پيش از همه مديون مديريت الهي و پيامبرگونه رهبرمعظم انقلاب بوده است"

در خاتمه اینکه همینقدر که این عنصر پلید سربازجو وشکنجه پرونده ساز وارونه گوی حسین شریعتمداری برای تبرئه کردن خود آویزان به یک بد نام ومنفورتر از خودش همچون رهبر لوطی جماران شده است که بیش از 9 ماه است که خیابان ها و پارک ها و گورستان ها و فضای دانشگاهی ایران تبدیل به طنین انداز شدن فریاد بلند مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه شده است . آری جائیکه دیگر جای هیچگونه شک وابهامی در اذهان عمومی باقی نمانده است که چگونه نامشروع بودن این عمود شکسته ی خیمه نظام بارز و آشکار شده است . اما سر بازجو پاسدار شر یعتمداری با تملق و چاپلوسی حقیرانه ومدح و ثنای مشمئز کننده ای که از رهبر منفور لوطی جماران کرده است تا که با دهان کجی به فهم و شعور معترضان کردن با تشبیه سازی از سخنان طوطی وار وی پیامبر گونه بسازد تا که عمق زبونی و پستی خود را این سر بازجوی بد نام با میزان استیصال و در ماندگی رهبر لوطی جماران و با به بن بست و به آخر خط رسیدگی کودتا گران نامشروع را با چنین هذیان و تملق گوئی های مسخره به نمایش گذارد.

هوشنگ - بهداد

http://www.kayhannews.ir/890114/2.htm#other202

دروغ نامه ی کیهان شنبه 14 فرور دین ماه سال 1389