دروغ نامه ی کیهان دوشنبه 13 اردیبهشت ماه سال 1389

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " حلقه جديد توطئه عليه مردم عراق "

"فرافکنی با وارونه گوئی با متهم کردن دیگران برای پوشاندن نقش دخالت گری حاکمان تهران در امور داخلی عراق "

دروغ ووارونه گوئی و آدرس غلط دادن با فرافکنی کردن جزو شالوده ی اساسی رژیم دجالان و عوامفریبان و دین فروشان وجنگ افروزان حاکم بر ایران است . زیرا که برخاسته و نشئات گرفته از فلسفه ی منبر و روضه و گریز به صحرا کربلا زدن آخوند های مفت خر و غیر مولد منبری حاکم شده می باشد . برای همین است که اکنون نه اینکه 31 سال است که بطور شبانه روزی به مردم ایران دروغ گفته شده است و از موضع طلبکاری مردم ایران بد هکار شده و بیگانه مقصر مسائل و معضلات اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم قلمداد شده اند ، بلکه پس از اشغال نظامی عراق که بهترین فضای مناسب برای حضور و مانور تبلیغاتی و اقدامات ترورستی و آدم ربائی پاسداران و عوامل نفوذی شان در عراق به وجود آمده است. مهمتر اینکه از موضع حاکم عراق و سخنگوی دولت نماینده ی مردم عراق تجربه ی 31 سال دروغ و عوامفریبی در ایران در عراق دنبال می شود.

بطور نمونه اگر نه هرکس نداند مردم عراق بدرستی می دانند کدامین کشور همسایه عراق است که بطور فعال در امور داخلی این کشور مداخله گری کرده است ؟ به خصوص اینکه قبل از بر گزاری انتخابات پارلمان عراق و زمان بر گزاری و موقع شمارش آرا وپس از اعلام نتایج آن بطور مستقیم دخالت گری کرده است و از طریق نوری مالکی نخست وزیر دست نشانده اهداف پلید و شیطانی اش در عراق را دنبال نموده است. به ویژه پس ازاینکه نتایج انتخابات که از سوی کمیسارای عالی انتخابت عراق اعلام شد و معلوم شد که لیست العراقیه و ایاد علاوی از لیست قانون نوری مالکی جلو زده است . آنگاه موج زنجیره ای توطئه ها و تهدید ها و اقدامات تروریستی عجیب گسترش یافته است . زیرا توطئه ی مشترک بیت جماران ونوری مالکی علیه ی رقیب ایاد علاوی و العراقیه می باشد. چون اینان تلاش می کنند هر طوری شده نوری مالکی همچنان نخست وزیر عراق شود و عراق هم حیات خلوت بیت جماران باقی بماند .

بنابراین اکنون که توطئه رد صلاحیت 52 نمایند ی پارلمان عراق از سوی هیئت تجدید نظر نامشروع اعلام شده و در ادامه نوری مالکی پایش را بر توی یک کفش کرد و پیشنهاد شمارش دستی آرای انتخاباتی حوزه ی انتخابیه ی بغداد را داده است . در صورتیکه هم بر گزاری انتخابات وهم شمارش آن زیر نظر دولت خودش بوده است . اکنون نیز یادداشت روز نویس غیر ایرانی وارد صحنه شده تا با سیاست وارونه کردن و آدرس غلط دادن این موضوع انتخابات عراق را دنبال کند و با فرافکنی کردن اقدامات پاسداران به خصوص سپاه قدس و اهداف بیت جماران را به بیگانگان یا مثلث آمریکا عربستان و سکولارهای عراق نسبت داده است . زیرا که تشکیل دولت سکولار درعراق بمنزله ی تیر خلاص زدن به حکومت قرون وسطاتی و ضد بشری ولایت فقیه در ایران و پائین کشیده شدن بساط دین فروشی می باشد. اما از دروغ ووارونه گوئی و فرافکنی کردن بدتر ادعای مضحک یادداشت روز نویس وهمکا ر سر بازجو حسین شریعتمداری است که ضریبب گیجی و منگی اش در ریاضیات و نظر آماری بد جوری نمایان شده است زیرا که با دروغگوئی اینگونه از تعداد 159 کرسی از جمع 325 کرسی پارلمان عراق ادعای کسب 94% کرسی ها توسط شیعیان عراقی کرده یعنی 176 کرسی بقیه برابر 6% است:

"وضعيت انتخاباتي عراق- با وجود اعمال تقلب از سوي مثلث آمريكا، سعودي و سكولارها- بيانگر آن بود كه دو ائتلاف شيعي 159 كرسي از 325 كرسي را بدست آورده اند كه نزديك به 94 درصد از كرسي ها مي شود"

از سوی دیگر با اینکه بخشی های آماری این یادداشت روز تکراری می باشد. زیرا که قبلاً در یادداشت روز دیگریاز سوی وی بیان شده بود . اما موضوع مهم تناقض گوئی این یادداشت روز نویس غیر ایرانی است که ابتدا مدتی شده است قبل از 16 اسفند آمریکا به عربستان قول داده بود که اگر چنانچه نوری مالکی شکست نخورد ظرف 3 روز حکومت وی را با تهاجم نظامی ساقط می کند . در دنباله از ادعای تقلب رقیب نوری مالکی گفته است . اما بدون آنکه بگوید اگر چنانچه نتایج آرای انتخاباتی طبق گفته وی قابل قبول همه است پس برای چه نوری مالکی با دبه در آوردن چنین تقاضای به باز شماری دوباره حوزه انتخابیه عراق را داده است:

"به رغم آنكه انتخابات 16اسفند از شفافيت لازم برخوردار است و مردم و گروههاي عراقي نيز- اجمالا- نتيجه اعلام شده انتخابات را پذيرفته اند و اگر هم اعتراضي دارند در يك محمل قانوني تعقيب مي كنند ولي روند مباحث در عراق به سمت ديگري مي رود و نگراني هايي را به وجود آورده است"

در ادامه قلم بر دست مدعی بدون آنکه توضیح داده شود که این کدامین کشور بود که مقامات عراقی را قبل از بر گزاری انتخابات پارلمان عراق به کشور خود با اجبار دعوت کرد وتأکید نمود که می بایست لیست 500 نفره نامزدان ملی عراق با شیوه ی شورای نگهبان را نوری مالکی دست نشانده رد صلاحیت شوند. حتی نوری مالکی در روز بر گزاری انتخابات دست به اقدامات تهدید و تروریستی در بر خی مناطق سنی نشین زد تا که حامیان لیست نامزدان العراقیه از حضور پای صندوق آرا خود داری کنند . اما اکنون با وجود آنکه همان مرجعی که در تهران دستور داده بود که می بایست لیست نامزدان ملی 500 نفره رد صلاحیت شوند بازهم فرمان ابطال 52 نماینده ی پارلمان را به اتهام وابستگی به حزب سابق بعث عراق داده است و با نا دیده گرفتن یا در اصل پایمال کردن حق مسلم رأی دهند گان عراقی می باشد که نوعی توطئه گری است. ولی یادداشت روز نویس غیر ایرانی از موضع کتمان کردن حقیقت این چنین آمریکا و عربستان و سکولارای عراقی را مقصر قلمداد کرده است :

"وضعيت انتخاباتي عراق- با وجود اعمال تقلب از سوي مثلث آمريكا، سعودي و سكولارها- بيانگر آن بود كه دو ائتلاف شيعي 159 كرسي از 325 كرسي را بدست آورده اند كه نزديك به 94 درصد از كرسي ها مي شود .به رغم آنكه انتخابات 16اسفند از شفافيت لازم برخوردار است و مردم و گروههاي عراقي نيز- اجمالا- نتيجه اعلام شده انتخابات را پذيرفته اند و اگر هم اعتراضي دارند در يك محمل قانوني تعقيب مي كنند ولي روند مباحث در عراق به سمت ديگري مي رود و نگراني هايي را به وجود آورده است.. اين كه دولت نوري مالكي توانسته است اعلام زمان خروج كامل را به آمريكايي ها بقبولاند، يك اتفاق استراتژيك به حساب مي آيد اما در عين حال بايد بر اين نكته تاكيد كرد كه چنين رخدادي براي آمريكايي ها قابل قبول نيست. مقامات آمريكايي و سعودي ابتدا روي پيروزي سكولارها بر مذهبي ها مانور كردند ولي كاملا معلوم بود كه چنين تبليغاتي نمي تواند دوام بياورد چرا كه آمارهاي رسمي خلاف آن را نشان مي داد. تاخير فراوان در بازشماري آراء بغداد و ابطال آراء 52 نفر از كساني كه «متهم به همكاري با حزب بعث!» بودند يك پرده مهم از سناريويي است كه آمريكا و عربستان براي دستيابي به مقصود خود نوشته و به اجرا درآورده اند. تاخير در بازشماري آراء بغداد و جنجال ابطال آراء 52 نامزد مي تواند مخاطراتي را در پي داشته باشد چرا كه وقتي مباحثات سياسي طولاني مي شود، نارضايتي و نااميدي شهروندان را درپي مي آورد و به تضعيف ائتلاف ها منجر مي گردد. در عين اينكه رويه كنوني خطرناك مي باشد و ممكن است هزينه هاي سنگيني را در پي داشته باشد اما به اين معنا نيست كه در نهايت اشغالگران و رژيم هاي متحد آنان در منطقه قادر خواهند بود كه بر مردمي كه بعد از دهها سال تحمل ديكتاتوري طعم دولت منتخب خود را چشيده اند، سيطره يابند"

در خاتمه اینکه همانگونه که در ابتدا اشاره شد 31 سال است که حاکمان ضد بشر به مردم ایران دروغ گفته اند و قرار نیست در شرایطی که رژیم ضد بشری وارونه گو وعوامفریب در بن بست قرار گرفته و از هر سو در بحران می باشد و فضای انفجاری و نارضایتی عمومی آنگونه ریشه ای و عمیق شده است که به جز شدت سرکوب و رعب و وحشت و خفقان و افزایش آمار دار زدن ها و زدانی کردن ها با توسعه ی سانسور و تهدید منتقدان و توقیف مطبوعات بقای ننگینش امکان پذیر نمی باشد . بنابراین می بایست و به سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز به خصوص مداخله گری در امور داخلی شدت به بخشید چونکه راهی برای حاکمان نا مشروع کودتائی جز سرکوبداخلی و صدور بحرا و تروریسم و ارتجاع به برون مرز باقی نمانده است . همانگونه که هیچگونه انتظاری نیست که پادو وقلم بر دستان به خدمت در آمده چنین نظامی خارج از گردونه ی سیاست ترسیم شده ای باشد که به گوشه هائی از آن اشاره شد . زیرا که نوری مالکی دست آموز بیت جماران بنا بر فرمان صادره شده از سوی بیت جماران دستور رد صلاحیت 52 نمایند ی پارلمان عراق را صادر کرده است سپس دستور ضمیمه شده باز شماری آرای حوزه ی انتخابیه ی بغداد را به نمایندگی از بیت جماران را داده است. کمدی و مضحک اینکه قلم بر دست یادداشت روزنویس مدعی شده است که این ایاد علاوی و العراقیه است که در تسلیم شدن و موافقت ننمودن با دو فرمان صادره ی نوری مالکی که از سوی بیت جماران تجویز شده است تأخیر ایجاد کرده اند. بنابراین ایاد علاوی چون به ترکیه سفر کرده و زیر بار این توطئه نرفته ونقش دخالت گری حاکمان تهران در امورداخلی عراق را بازگو کرده متهم به طرح کودتا یا انتقام گرفتن از نوری مالکی و جریانات شیعی و کردی شده است . سئوال است آیا نمی بایست رهبران کشور های همسایه و منطقه به خصوص رهبران کشورهای برای ایجاد ثبات سیاسی و صلح در عراق و منطقه تلاش جمعی کنند و ازمقاومت و مبارزه مردم معترض ایران برای تغییرات دمکراتیک در ایران حمایت نمایند.

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/890213/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان دوشنبه 13 اردیبهشت ماه سال 1389