دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 11 خرداد ماه سال 1389

نقد و بررسی : (يادداشت روز)دروغ نامه ی کیهان روز واقعه نزديك است

" تبلیغات فرصت طلبانه و موج سوارانه پیرامون تهاجم کماندو های اسرائیل به کشتی امداد رسانی ترکیه "

بدون شک امداد های غیبی که حاکمان ضد بشری کودتائی منتظرش بودند اتفاق افتاد واز راه رسید . یعنی با هجومی که کماندوهای اسرائیلی به کشتی امداد رسانی ترکیه کردند همچون گذشته بهترین فرصت جنگ روانی تبلیغاتی برای حاکمان ضد بشری کودتائی در بن بست و بحران فرورفته به خصوص سخت در گیر بحران هسته ای ایجاد کردند تاکه موج سوارانه روی این خبر آنتنیسوار شوند و موج سواری کنند . همینطور موقعیت برای نقالان و جار چیان بد نام با سابقه ی باز جوئی و شکنجه گری و پرونده ساز فراهم شده است تا از موضع پاک کردن صورت مسئله و طلبکاری کردن وارد میدان جنگ تبلیغاتی شوند و با دفاع تاکتیکی از فلسطینیان نوار غزه دست به مانور تبلیغاتی بزنند و تهاجم اخیر اسرائیل به کشتی امداد رسانی را محکوم نمایند .البته بدون در نظر گرفتن شیوه ی بر بر منشانه که چگونه دژخیمان در خدمت حاکمان ضد بشری که به خانه های فعالان سیاسیی یورش می بردند و جاروب کش بردن همه را دستگیر و با خود می بردند که پس از 30 خردادد سال 600 اعمال می شد . یا اینکه چگونه در قیام دانشجوئی تیر ماه سال 78 که با کوی دانشگاه تهران بر خورد شد و دانشجویان نیمه شبان با رمز یا زهرا از طبقه سوم خوابگاه بر توی زمین چمن دانشگاه پرتاب می شدند.؟ یا اینکه چگونه آدم کشان حرفه ای شبیخون وحشیانه وسبعانه در 25 خرداد سال گذشته به کوی دانشگاه تهران زدند که در این یورش خونین تعدادی دانشجو جان باختند و تعدادی بیشتری هم مجروح شدند . حال بمااند که عوامل حاکمان چگونهه پس از اشغال نظامی عراق مشابه همین جنایات یا بدتر از آن را با مردم عراق مرتکب شده اند . مهمتر اینکه چگونه پس از 22 خرداد 88 تا حال همین شیوه در مورد فعالان سیاسی و حقوق بشری و اهل قلم و مطبوعات و وبلاگ نویسان ودانشجویان و زنان و کارگران و معلمان بطور گسترده در سراسر ایران دنبال شده است . بعلاوه مگر فراموش شده است که چگونه 100 نفره در بیدادگاه نمایشی بصورت فله ای حضور یافتند و از سوی سر دژخیم قاضی صلواتی بطور نمایشی و فر مایشی با اتهامات ساختگی و دروغین محاکمه شدند که چرا اعتراض به کودتای تقلباتی نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد داشتند؟ همچنین مگر پس از آن احکام اعدام در مورد 7 قربانی اجرا نشد؟ مگر تعداد احکام اعدام بیشتری صادر نشده است که چرا به عراق سفر کرده و دیدار با فرزندان خودشان در کمپ اشرف داشته اند؟ مگر جنایتکاران ضد بشری کودتا گران حاکم حاضر شدند اجساد قربانیان اعدام شده را تحویل اعضای خانواده های شان برای اجرای مراسم سوگواری تحویل دهند که اکنون سر بازجو پاسدار شکنجه گر حسین شریعتمداری دلسوز مردم فلسطین شده است و پیرامون اقدام ضد انسانی کماندوهای اسرائیل اینگونه فرصت طلبانه روضه خوانی کرده و گریز به صحرای کربلا زده است :

يعني نيمه شب دوشنبه، كمتر كسي- و شايد هيچكس- تصور نمي كرد سرنشينان اين 9 كشتي قبل از آن كه در ساحل غزه به خشكي برسند، در تاريكي شب و در ميانه دريا با حمله حراميان صهيونيست در خون خود غوطه مي خورند. نظاميان وحشي اسرائيل باز هم مانند هميشه، تمامي آموزه هاي اخلاقي، انساني و قانوني را زيرپا گذاشتند و با شبيخون ناجوانمردانه به «ناوگان آزادي» سفيران صلح را كه جز كمك رساني به مردم مظلوم و محاصره شده غزه و پايان محاصره غذايي و دارويي- و نه تسليحاتي- آنان خواسته اي نداشتند، قتل عام كردند. اين شبيخون وحشيانه در 80 مايلي سواحل غزه صورت گرفت و اين در حالي است كه مطابق معاهده- بخوانيد سازشنامه ذلت بار-اسلو - سال 1993- كنترل آبهاي سرزميني -TERRITORIALL- سواحل غزه تا فاصله 20 مايلي به رژيم صهيونيستي واگذار شده بود و شبيخون به اعتراف «اوي بناياهو» سخنگوي ارتش اسرائيل در فاصله 70 تا 80 مايلي ساحل غزه، يعني در آبهاي بين المللي كه مطابق كنوانسيون هاي 1948 و 1974 ژنو - SOLAS- تردد كشتي ها در آن نبايد با هيچ مانعي از سوي هيچ كشوري روبرو شود، صورت گرفته بود. اقدام وحشيانه اسرائيل بدون كمترين ابهامي، مصداق فصل هفتم از منشور ملل متحد است كه تصريح مي كند؛ هرگاه كشوري با توسل به زور و يا هر اقدام موثر ديگري، امنيت منطقه و يا صلح جهاني را به مخاطره اندازد، شوراي امنيت سازمان ملل متحد موظف است با توسل به نيروي نظامي- متشكل از كشورهاي عضو- به مقابله با كشور متجاوز برخيزد"

آخر رطب خورده کی تواند منع رطب کند . چگونه ممکن است با یک سیاست یک بام و چند هوا آویزان به منشور 7 سازمان ملل شد و در راستای اهداف از آن استفاده نمود؟ چونکه مگر غیر از این است که روزانه ی کردستان عراق گلوله باران می شود ؟ مگر چاه نفت جزیره ی فکه ی عراق اشغال نظامی نشد؟ چرا گفته نمی شود که از سوی کدام ارگان مسلح و چگونه و برای چه چاه نفت جزیره ی فکه در عراق اشغال شد؟ چرا در این موارد اشاره به منشور 7 سازمان ملل نشد؟ البته سیاست دخالت گری در لبنان و یمن جنوبی و افغانستان و سایر کشور های همسایه و منطقه که جای خود دارد . البته از سوی دیگر سئوال است که از حماس کدام کشور حمایت کرد و در راستای چه اهدافی تقویت و تشویقش کرد تا که در برابر ساف به ایستد که منجر جنگ برادر کشی و داخلی در سر زمین فلسطین شد که در نهایت منتهی به جدائی نوار غزه شد ؟ چه تعداد در این توطئه ی کثیف خائنانه ی بر پائی جنگ برادر کشی فلسطینی از طرفین کشته شدند . البته به نفع کدامین کشور های دشمن مردم فلسطین در منطقه تمام شد؟ آیا کشوری که اینگونه تاریخچه عملکرد متاقض دارد .می تواند دلسوز مردم فلسطین باشد که اکنون سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری تر مز بریده و دنده عقب کنده وکف بر دهان آورده وتیغ بر کف گرفته وارد میدان شده و اشک تمساح برای فلسطینیان نوار غزه ریخته است و عربده کشی علیه ی اسرائیل کرده است ؟ در دنباله سر بازجو پاسدار حسین شریعتمدار ی تصور کرده که حضور وی در بیدادگا ه های نمایشی مطبوعات و تعویض شاکی با متهم فراموش شده است که اکنون این چنین قطعنامه های پیرامون شورای امنیت سازمان ملل نعله وارونه زده و از موضع ارزان گران فروشی با طلبکاری شده است:

"اما، شما اين جلسه و نشست هاي مشابه آن را جدي نگيريد، چرا كه در اين اجلاس ها، قاتل جاي قاضي نشسته است. چون مقابله با اين غده سرطاني راه كار و درمان ديگري دارد. راه كاري كه امروزه افكار عمومي جهانيان و ملت هاي مسلمان بيشتر از هر زمان ديگري از آمادگي و توان لازم براي عملياتي شدن آن برخوردارند. بخوانيد..."

البته اکنون بازهم سئوال است که چه تعداد قطعنامه ی نقض محکومیت نقض حقوق بشر علیه ی حاکمان ایران در مجامع بین المللی تصویب و صادر شده است. ولی نه اینکه گوش حاکمان تهران بدهکار نبوده ، بلکه حاکمان متهم نقض کننده ی حقوق بشر در ایران بیش از گذشته حقوق بشر را نقض و مرتکب جنایات شده اند با این اختلاف که در اسرائیل حکم اعدام وجود ندارد ولی حاکمان تهران از چین هم در جهان جلو زده و رکوردار نقض حقوق بشر و اعدام در جهان هستند. ولی سرباز جو شریعتمداری بازهم با کمال پرروئی و وقاحت با نقل قول کردن از خمینی شیاد که اسرائیل با ید نابود گردد اینگونه طلبکاری کرده است:

" از هنگام اشغال فلسطين و پيدايش غده سرطاني اسرائيل در سال 1948 ميلادي تاكنون، ده ها طرح و پيشنهاد متفاوت براي بازگشت صلح و آرامش به منطقه و پيشگيري از جنايات وحشيانه صهيونيست ها، تهيه و ارائه شده است. برخي از اين گزينه هاي چندگانه با استقبال رژيم صهيونيستي و حاميان منطقه اي و فرامنطقه اي آن نيز روبرو بوده است و امضاي معاهدات و توافقنامه هاي فراواني را هم به دنبال داشته است ولي هيچيك از اين طرح ها نه فقط به مهار صهيونيست هاي وحشي منجر نشده است، بلكه همه ساله بر دامنه جنايات اين جرثومه هاي فساد و تباهي نيز افزوده است. معاهده ننگين كمپ ديويد، توافقنامه شرم الشيخ، معاهده اسلو، طرح ذلت بار ملك عبدالله پادشاه سعودي و....5 دهه قبل، امام راحل ما(ره) كه اين روزها سالگرد رحلت او را به سوگ نشسته ايم، طرح منطقي، انسان دوستانه، انقلابي و كاملا امكان پذير وعملي «محو اسرائيل از جغرافياي سياسي منطقه» را پيش كشيده و تاكيد فرمود كه جراحي اين غده سرطاني از پيكر خاورميانه اسلامي به آساني امكان پذير است و تاخير در عملياتي كردن اين طرح، آسيب هاي جدي و مصيبت هاي هولناكي را درپي خواهد داشت.روز 17 بهمن ماه سال 1357، در حالي كه پيروزي انقلاب اسلامي قطعي به نظر مي رسيد، «اباابان» نخست وزير وقت رژيم صهيونيستي در مصاحبه با خبرگزاري آمريكايي آسوشيتدپرس گفت؛ «واقعه اي كه در ايران پا گرفته و بعيد نيست در آينده اي نزديك به وقوع پيوندد- كه به وقوع پيوست- زلزله اي است كه تمامي منطقه را به لرزه مي اندازد و اين زلزله قبل از همه موجوديت اسرائيل را تهديد مي كند». يك سال بعد، 19 بهمن 1358، حضرت امام(ره) كه در بيمارستان قلب بستري بودند در جمع شخصيت هاي خارجي كه به مناسبت اولين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به ايران آمده بودند تاكيد فرمودند؛ «اسرائيل، اين جرثومه فساد، هميشه پايگاه آمريكا بوده است. من در طول نزديك به 20 سال- و تاكنون 5 دهه- خطر اسرائيل را گوشزد نموده ام، بايد همه بپاخيزيم و اسرائيل را نابود كنيم»."

جالب است که اکنون بدلیل فاش شدن واقعیات و نقش جنگ افروزی حامان ضدبشری کودتائی ایران در خاورمیانه دیگر مانور دادن به سبک سیاست تکذیب کردن نقش جنگ افروزی و تأدکید نمودن بر جنبه ی کمک انسانی کردن به حزب الله لبنان و حماس کنار گذاشته شده است . زیرا که آشکارا همراه با افتخار به آلت دست بودن حزب الله لبنان و حماس ازسوی پاسداران اعتراف شده و بر نقش محوری شان در بر پائی جنگ های 33 و 22 روزه در منطقه مهر تأئید زده شده وبر هدف اشغال و هم نا بود کردن اسرائیل تأکید شده است و با نقل قول کردن چنین به وضوح ثابت می کند عامل اصلی یا کانون بحران آفرینی و جنگ ا فروزی منطقه کجاست؟

"ديروز نتانياهو نخست وزير رژيم اشغالگر قدس كه به كانادا سفر كرده بود، در جمع صهيونيست هاي ساكن اين كشور و در حالي كه برخي از صهيونيست هاي شركت كننده در اين نشست با اشاره به دو جنگ 33 روزه و 22 روزه و پيروزي هاي پي درپي جمهوري اسلامي ايران نسبت به آينده اسرائيل ابراز نگراني مي كردند، با عصبانيت گفت؛ «بله! ايران، غزه و لبنان را تسخير كرده است و هدف بعدي تپه هاي تل آويو خواهد بود». نتانياهو در ادامه سخنان خود توضيح مي دهد كه انقلاب اسلامي برانگيختگي ملت هاي مسلمان منطقه را در پي داشته و حزب الله لبنان و حماس، به عنوان عقبه استراتژيك ايران در جنگ هاي 33 روزه و 22 روزه حضور يافته بودند و...- شبيخون وحشيانه صهيونيست ها به «ناوگان آزادي» اگرچه تلخ و ناگوار است ولي اين سكه روي ديگري نيز دارد و آن تائيد چندباره بر راه حل گره گشاي امام راحل ماست كه بارديگر با وضوح و شفافيت بيشتر در ميدان ديد جهانيان و مخصوصاً ملت هاي مسلمان قرار مي گيرد و از سوي ديگر حكايت از آن دارد كه روز واقعه نزديك است «واقعه» حيات آفريني كه سردمداران رژيم صهيونيستي نيز با شبيخون بزدلانه خود نشان دادند، «وقوع» آن را به ناچار پذيرفته و يا نزديك مي دانند. چرا...؟! اسرائيل مي داند چهره نفرت انگيز و مشمئزكننده اين رژيم مدتهاست كه بي نقاب در مقابل ديد جهانيان قرار گرفته است بنابراين چاره اي ندارد كه در اولين قدم به آخرين حربه متوسل شود! و اين در فرهنگ نظامي به مفهوم پايان خط است."

همچنین بخشی دیگر از مزایا و منافعی که اینگونه اقدامات برای حاکمان کودتائی ضد بشری ایران در بر دارد و مکمل سیاست دشمنی کردن با هر گونه مذاکرات صلح و نقش رهبران میانه روی کشور های عربی منطقه است به وضوح سر بازجو حسین شریعتمداری اذعان کرده و علیه ی مذاکرات صلح و اسرائیل و رهبران کشور های عربی که خواهان صلح به جای جنگ در خاورمیانه هستند این چنین موضع خصمانه اتخاذ نموده است :

" حمله وحشيانه اسرائيل به ناوگان آزادي و صلح، سران سازشكار عرب را از پشت ميز مذاكرات به اصطلاح صلح-بخوانيد سازش- به بيرون پرتاب كرده و حريف واقعي و راستين رژيم صهيونيستي، يعني ملت ها را به ميدان مقابله آورده است، اما نه پشت ميز مذاكره، بلكه در آوردگاهي به وسعت جهان اسلام. آيا در پي فاجعه نيمه شب ديشب مردم مسلمان و غيرتمند تركيه به ادامه روابط سياسي كشورشان با رژيم صهيونيستي رضايت مي دهند؟ و آيا، به انتقام خون به ناحق ريخته هموطنان مسلمان خويش، ريختن خون صهيونيست ها در هر كجا كه در دسترس باشند را مجاز و اداي دين به شهداي نيمه شب دوشنبه نمي دانند؟! آيا سران سازشكار عرب بازهم مي توانند با سران جنايتكار صهيونيست پشت ميز مذاكره بنشينند؟ و آيا براي ملت هاي مسلمان كمترين ترديدي باقي مي ماند كه تنها راه حل گره گشا، نابودي اسرائيل و محو كامل اين رژيم جعلي و خونريز از جغرافياي سياسي منطقه است؟صهيونيست ها با شبيخون ناجوانمردانه و وحشيانه نيمه شب دوشنبه، قبل از قتل عام سفيران آزادي غزه، گور خود را به دست خويش كنده اند و به يقين از اين پس در هيچ جاي دنيا امنيت جاني ندارند. جرثومه هاي فساد و تباهي بي آنكه بدانند يا بخواهند به عملياتي شدن بيشتر طرح امام راحل ما(ره) براي محو اسرائيل از جغرافياي سياسي منطقه كمك كرده اند."

در خاتمه اینکه عجیب است که در 31 سال گذشته چگونه حرکت های مشکوک ولی موازی و مترادف و منسجم و همآهنگ همدیگرا ز سوی حاکمان دست راستی اسرائیل با همتایان مشابه اشان در ایران علیه ی جنبش آزادیخواهانه و مردم فلسطین به پش برده و انجام داددهه اند که سیاست هاایی ششان بهمدیگرخیلی شباهت داشته و مکمل هم دیگر بوده است . به خصوص ازهمان همان زمان که باراک نخست وزیراسرائیل بود و شرایط می رفت که منجر به عملی شدن قرار داد صلح میان اسرائیل و فلسطین شود زیرا که از سوی دولت اسرائیل پذیرفته شد که اسرائیل به مرز های قبل از مرز های سال 67 خود باز گردد و در مورد بیت المقدس هم توافق و تفاهم شده بود . اما نا گهان عوامل وابسته به جهاد اسلامی و حماس به اقدام عملیات انتخاری و تروریستی درون خاک اسرائیل دست زدند و منجر به کشته و مجروح شدن تعدادی اسرائیلی شد که بهانه ای شد تا که شارون با گروه مسلح خود به مسجد القصی تهاجم کند و با آتش گشودن آتش موجب و کشته شدن صد ها نماز گزاران فلسطینی در نهایت منجر به شکست حزب کارگر اسرائیل و برنده و قدرت گیری حزب لیکود و نخست و زیر شدن آریل شارون شد . البته این حرکت در ادامه موجب تضعیف ساف و زنده یاد عفات و تقویت حماس شد که در دنباله یک توطئه ی مشابه ارسال سلاح با کشتی از سوی سواحل جنوب ایران به مقصد سواحل فلسطین از سوی پاسداران تدارک دیده شد که به سر نوشت مشابه کشتی امداد رسانی ترکیه دچار شد . چونکه تهاجم کماندوئی اسرائیل به کشتی ا از درون آن سلاح کشف و ضبط نمود . این اقدام منتهی به توطئه ای دیگر علیه ی ساف و زنده یاد عرفات شد. طوریکه عاقبت سناریو منجر به مرگ وی شد . در عوض موجب شد تاکه هم حماس قدرت بگیرد و هم مثل حزب الله لبنان تبدیل به زائده ی پاسداران در منطقه شود و از آن زمان تا حال ادامه ی مذاکرات صلح خاورمیانه دچار افت و خیز و نوسان شده است . زیرا که هر زمان که تصمیم گرفته شد همچون کنفرانس صلح آنا پولیس گامی در بستر مذاکرات صلح خاورمیانه بر داشته شود و یا هر اقدامی مثبت که برای تشکیل دو دولت مستقل اسرائیل و فلسطین در کنار هم می خواست انجام گیرد که از سوی اروپا و آمریکا و سازمان ملل و کشور های عربی مورد حمایت و دخالت گری مواجه می شد بلافاصله از سوی حاکمان تهران واکنش منفی و مخالفت نشان داده شده و بازی و مانور دادن با حزب الله لبنان و حماس و جهاد اسلامی فلسطین شروع شده است آنگونه که فعالیت تبلیغاتی و تهدید آمیز حتی نظامی موشک پراکنی و دشمنی کردن این جریانات علیه ی مذاکرات را آغاز و ادامه یافته است تا که دقیقاً شرایط برای آنچه جریان دست راستی های اسرائیل مخالف هرگونه صلح با فلسطین منتظرش بودند برای شان آماده شود . لذا اقدام اخیر هم که می بایست ادامه ی همان دام شکست خورده ای باشد که دولت مصر با هشیاری تمام در جنگ 22 روزه ی نوار غزه با بستن مرز زمینی و آبی خود مانع از بروز و پیشبرد این توطئه ی حاکمان تهران بود که در جریان جنگ 22 روزه ی نوار غزه از طریق کاروان های امدادگر تلاش می کردند تا که سلاح به اعضای حماس و جهاد اسلامی به جای مواد غذائی و پوشاک و دارو برسانند تا که دامنه ی جنگ هر چه بیشتر گسترش شود و منطقه را در بر بگیرد که احتمال می رود اکنون این شیوه ی شکست خورده به شیوه ای دیگر از طریق سواحل آبی ترکیه بسوی سواحل آبی فلسطین اشغالی دنبال شده و مقامات ترکیه در دام حاکمان تهران افتاده باشند. یعنی ممکن است که با حرکت کشتی ها کاروان امداد رسانی از سواحل ترکیه به سوی فلسطینیان نوارغزه از سوی پاسداران به موساد گزارش داده شده باشد که کشتی حامل محمولات امداد رسانی سلاح جااسازی شده است تا که زمینه ی این تهاجم ضربتی و فاجعه آماده گردد . زیرا حاکمان تهران هر گز خواهان ادامه ی روابط دیپلماتیک ترکیه با اسرائیل نمی باشند . مشروط براینکه تنها کشور برنده و منفعت برنده ی این فاجعه بدون استثناء فقط حاکمان بحران زده در بن بست فرو رفته می باشند که مخالف هرگونه مذاکرات صلح خاوورمیانه هستند .

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/890311/2.htm#other200


دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 11 خرداد ماه سال 1389