دروغ نامه ی کیهان چهار شنبه 12 خرداد ماه سال 1389

نقد و بررسی " (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " بازي با الفاظ راهبرد جديد آمريكا "

"چگونگی جنگ و مخالفت خان های ملوک الطوایفی قرون وسطائی ایران با کدخدایجها ن "

انگاری که ایران جزو ایالت پنجاه و سوم ایالات متحده ی آمریکا می باشد که حاکمان و فرمانروایان این ایالت 53 هم همان مدعیان اصلاح طلبان هستند که از سوی قلم بر دستان این دروغ نامه و مطبوعات و رسانه های حامی رهبر لوطی جماران و پاسداران کودتا گر اینان سران فتنه نامیده می شوند . چونکه متهم به پیاده نظام و ستون پنجم دشمن شیطان بزرگ آمریکا هستند. بنابراین بر اساس اصلی و فرعی کردن مسائل صد البته بر مبنای وارونه کردن سفسطه گری حوزوی – پاسداری که نه آب وضوی تیمم را با طل می کند بلکه بر عکس این تیمم است که جای آب را گرفته است. برای اینکه مردم و مطالبات و نیاز و پاسخگوئی به این موضوعات نه به موضوعات ثانوی حتی دست چندم فراموش شده تبدیل شده است . در عوض بررسی و تحلیل و پیگیری موشکافه ی حرکات و اقدامات مقامات آمریکائی و موضع گیری های رقیب مغلوب دوم خردادی ها اصل شده است. آنگونه که جای همه مسائل مهم داخلی را گرفته است . ناگفته نماند به جز اینکه این پیگیری ارتباط مستقیم به حفظ قدرت و انحصاری کردنش از سوی پاسداران کودتا گر دارد از طرف دیگر مر تبط به پرونده ی بحران هسته ای می باشد زیرا که هدف اصلی تلاش مستمر برای دسترسی به سلاح هسته است. بهر حال قلم بر دست یادداشت روز نویس برای اینکه جایگاه کد خدائی آمریکا در جهان را بر جسته کرده باشد. همچنین وانمود کند که خان های ملوک الطوایفی قرون وسائی حاکم بر ایران نه در کنار و خدمت این کد خدای جهان نیستد بلکه مقابلش ایستاده اند اینگونه جایگاه مخالفت و دشمنی کردن خان های قرون وسطائی با کد خدای جهان را ترسیم کرده است :

" آمريكا سالهاست روياي كدخدايي براي دهكده جهاني را در سر مي پروراند. هيلاري كلينتون روز پنجشنبه در تبيين راهبرد جديد امنيت ملي آمريكا به صراحت مدعي مي شود؛ «حقيقت مسلم اين است كه بدون همكاري آمريكا هيچ مشكلي در جهان برطرف نخواهد شد»! طبق اين راهبرد، كشورهايي كه از قوانين آمريكا تبعيت نكرده و در مسير منافع ايالات متحده قدم برنمي دارند، به عنوان «كشورهاي مخالف» شناخته شده و ناگزير با يكي از اين 2 گزينه مواجه خواهند شد؛ يا هنجارهاي بين المللي- كه طبق تعريف راهبرد جديد، تبعيت از آمريكاست- را بپذيرند و به جامعه بزرگ جهاني بپيوندند و يا در صورت سر باز زدن از اين گزينه، تبعات آن را قبول كنند. آيا اين سياست تكرار شعار جاه طلبانه بوش مبني بر «با ما يا عليه ما» نيست؟!"

عجیب است که قلم بر دست یادداشت روز نویس دروغ نامه ی کیهان بر خلاف مچ گیری کردنش خودش دچار تناقض گوئی شده است آنگونه که از موضع فرافکنی تلاش کرده است تا که صورت مسئله را پاک نماید و همه کاسه کوزه دخالت گری در امور داخلی سایر کشور ها از جمله لشکر کشی به افغانستان و عراق و دخالت گری در خاور میانه را توی سر آمریکا بشکند . برای همین مخاطبانش اوباما و رئیس جمهور آمریکا وهیلاری کلینتون وزیر امور خارجه ی آمریکا می باشد که چرا اینان مخالفت با کوشش دسترسی به سلاح هسته ای حاکمان کودتائی نامشروع ایران می کنند . ولی از طرف دیگر قلم بر دست یادداشت روز نویس بدون اینکه هیچگونه اشاره ای به همکاری حاکمان ضد مردمی ایران با آمریکا در اشغال افغانستان و عراق کند نا خواسته با آویزان شدن به جنگ افغانستان و عراق و تقبل هزینه ی های هنگفت نظامی آمریکا در این دو جنگ که مدعی شده موجب بحران اقتصادی در آمریکا و بیداری ملت های مسلمان منطقه شده اعتراف کرده است که هزینه های این اشغال گری منجر به در هم شکسته شدن کشتی توفان زده ی آمریکا شده است . بعلاوه ضمن اذعان به نقش پاسداران کودتا گر در این دو کشور که حضورشان موجب ایجاد بحران در منطقه و داخل آمریکا کرده است چونکه هدف ایناست تا که مجبور به تن دادن پذیرش دسترسی به سلاح هسته ای حاکمان کودتاگر نامشروع تهران شود. بنابراین اقدامات تروریستی و مخرب پاسداران در عراق و افغانستان که موجب بی ثباتی منطقه و ناامن سازی و بحران آفرینی در این دو کشور و بحران اقتصادی در داخل آمریکا شده است ازحاصل اینگونه اقدامات تروریستی این چنین بعنوان سند شکست موضع برتری نظامی آمریکا در این دو کشور یاد نموده است :

"واقعيت آن است كه دولت اوباما راهبرد امنيت ملي كشورش را بر پايه دخالت در امور كشورهاي ديگر، توسعه تسليحات هسته اي و تهديد بنا گذارده و قصد دارد در قالب لفاظي هاي جديد در مسير اسلاف خود گام بردارد. رهبرمعظم انقلاب نيز بر اتحاد كشورهاي ديگر و مبارزه عليه خوي سلطه جويانه آمريكا بارها تاكيد كرده اند.ايالات متحده عليرغم وجود تمام مشكلات داخلي كه با آن دست به گريبان است و هزينه هاي هنگفت ناشي از جنگ هاي عراق و افغانستان كه شرايط بحران زده اقتصادي اين كشور بر روي دست مردمش گذاشته، باز هم تلاش مي كند تا ابهت پوشالي خود را حفظ كرده و براي ملتهاي ديگر خط و نشان بكشد. غافل از آنكه چه بخواهد و چه نخواهد موج بيداري ملتهاي جهان، كشتي طوفان زده آمريكا را درهم خواهد شكست.اين سند دولت را ملزم مي كند كه تمام تلاش هاي لازم براي حفظ برتري نظامي آمريكا در جهان را به انجام برساند تا عليرغم چالش هاي جدي كه دو جنگ عراق و افغانستان براي كاخ سفيد به ارمغان آورده، ارتش اين كشور را همچنان بزرگترين ارتش دنيا نشان دهد. بد نيست بدانيد به جز هزينه هاي چند برابري جنگ افغانستان، از سال 2003 تاكنون فقط جنگ عراق بالغ بر 700 ميليارد دلار هزينه دربر داشته و 4400 ارتشي آمريكا نيز در اين كشور كشته شده اند و اين آماري است كه برخي از صاحبنظران آمريكايي ارقام آن را به مراتب بزرگتر از آنچه رسماً اعلام شده مي دانند."

بالاخره اینکه همانطوریکه اشاره شد همه هدف روضه ی ضد آمریکائی خوانی قلم بر دست یادداشت روز نویس ناشی از دفاع از پروژه ی هسته ای و دسترسی به سلاح هسته است . برای همین این قلم بر دست در پایان یادداشت روز خود ضمن ابراز مخالفت شدید که با مواضع افشاگر اوباما رئیس جمهور آمریکا کرده است که چرا اهداف هسته ای حاکمان تهران را فاش نموده است در دنباله از بازی هسته ای و سیاست وقت کشی برزیل و ترکیه گفته و چنین خبر از سقوط بزودی آمریکا همچون امپراتوری شوروی سابق داده است :

رئيس جمهور آمريكا در اين سند بار ديگر ادعاي واهي غرب درباره برنامه هسته اي ايران را تكرار كرد. گزارش اوباما در 2 بخش جداگانه به طور صريح به رويكرد آمريكا در قبال ايران مي پردازد. در بخشي از متن سند راهبردي امنيت ملي آمريكا تحت عنوان «تحقق ايراني پاسخگو» اوباما مدعي شده كه جمهوري اسلامي ايران منافع آمريكا در منطقه خاورميانه را به خطر انداخته است. علاوه بر برنامه هسته اي اين كشور (ايران) كه خلاف مقررات بين المللي است، تهران همچنان به حمايت از تروريسم و تضعيف صلح اسرائيلي- فلسطيني ادامه مي دهد.. اين در حالي است كه پاسخ منفي به تلاش اخير برزيل و تركيه در زمينه تبادل سوخت هسته اي با ايران نشان مي دهد كه واشنگتن همچنان خود را قدرت يكه تاز دنيا مي داند و در عمل اعتباري براي كشورهاي ديگر قائل نيست.زاويه شيب فروپاشي آمريكا روز به روز تندتر مي شود. آمريكا چشمان خود را به روي واقعيات بسته و يكه تازي مي كند اما بايد بداند كه اين مسير به دره اي منتهي مي شود كه پيش از اين ابرقدرتي چون شوروي و قبل تر از آن امپراطوريهاي بزرگ ديگر با سر سقوط كرده و جزيي از تاريخ شده اند"

در خاتمه اینکه نیاز به تکرار نیست تاکه گفته شود چرا همه هم و غم حاکمان کودتائی ونا مشروع آویزان شدن به پروژه ی هسته ای شده است زیر ا که هدف نهائی شان دسترسی به سلاح هسته ای می باشد چونکه حاکمان ضد بشری مزین به کودتا شده خوب می دانند که چه میزان مورد تنفر مردم خشمگین هستند .همانگونه که اشراف دارند که ضریب کینه و نارضایتی این مردم معترض نسبت به حاکمان چه میزان است . به خصوص اینکه هر روز که سپری می شود نه اینکه نامشروع بودنش بیشتر اثبات می گردد ، بلکه بموازات فاصله گرفتن بیشتر شان از مردم که بدلیل ماهیت ضد بشری که دارند همینطور به خاطر ترس و وحشتی که از خیزش اعتراضی مردم ناراضی دارند. بنابراین برای دفع کردن خطر بیشتر علیه ی مردم معترض اقدام توطئه آمیز می کنند تا آنجائیکه از همه ابزار های سر کوبگری در کنار امکانات تبلیغاتی و خبر رسانی رسانه ای را بسیج و بطور همآهنگ علیه ی مردم معترض و ناراضی بکارگرفته اند . البته اینگونه اعمال و توطئه و دسیسه ها را جایگزین پاسخگوئی به مطالبات مردم محروم ایران کرده اند که با وود اینکه در سخت ترین شرایط طاقت فرسا بسر می برند . اما حاکمان نامشروع ضد بشری و قلم بر دستان جارچی در خدمت شان حاضر نیستند نه نامی از مردم کنند ونه یادی حتی لفظی به نیاز مطالبات انباشت شده و پرداخت ناشده ی مردم کنند .چون هدف و مسئله ی اصلی شان ادامه ی جنگ قدرت و ثروت و حذف رقبا و سرکوب منتقدان و مخالفان و معترضان در راستای قبضه ی کامل قدرت و انحصاری کردنش می باشد. لذا چون نیاز به پشتوانه و تضمین برای بقای شان دارند پس بطور تخته گاز در تلاش شبانه روزی برای دسترسی به سلاح هسته ای هستند.

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/890312/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان چهار شنبه 12 خرداد ماه سال 1389