گزیده خبر های 18 و 17 خرداد- 89

عکس / داستان اين عکس چيست؟
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=17742

لطفاً این صحنه این لینک را با دقت نگاه کنید . چونکه حالت ها از لوطیی ججماران گرفته تا اطرافیان لوطی جماران همه تعجب و وحشت زده و ترسیده اند . این اتفاق در حاشیه ی مراسم خیمه شب بازی یا تصفیه حساب های باندی و گروهی مراسم سال مرگ خمینی شیاد رخ داده است . قیافه ی مقابل لوطی جماران شبیه پاسدار سرباز جو حسین شریعتمداری است ولی قد وی این اندازه نیست . هر چه باشد قیافه ها به وضوح نشان می دهد که برخورد تعجب بر انگیز و غیر مترقبه ای رخ داده است که همه متعجب شده اند. لابد پس از بازتاب این صحنه خواهند گفت این صحنه ساختگی و جعلی می باشد.

خامنه ای پس از اقامه نماز جمعه در مراسم بيست و يكمين سالگرد مرگ خمينی؛ 14 خرداد

تكرار/ با ارسال يك پيام تصويري صورت گرفت.افشاگري شهرام اميري درباره ربوده‌شدنش به دست نيروهاي اطلاعاتي آمريكا و عربستان.خبرگزاري فارس: شهرام اميري كارشناس و محقق دانشگاه صنعتي مالك اشتر كه سال گذشته در مدينه منوره ربوده شده بود، در يك پيام تصويري از ربوده شدنش به دست نيروهاي آمريكا و عربستان پرده برداشت

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8903180001

چگونه است که مأموران سیا به یک مهره ی هسته ای ربوده شده اجازه می دهند تا که آزادانه پیام ویدئوئی تهیه کند و از چگونگی ربوده شدنش ازسوی مأموران سیا برای صدا و سیما رژیم ضد بشری فیلم ویدئوئی تهیه نماید و بگوید و پیام دهد که چگونه در عربستان ربوده شده است تا اینکه پس از پخش از تلویزیون پاسدار ضرغامی خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس با آب و تاب آن را بازتاب دهد . اما در ایران اینگونه شرایط مشابه به 3 ربوده شدگان آمریکائیان متهم به جاسوسی داده نمی شود؟ لابد با این حساب دانشمند هسته ای علی محمدی را همین مأموران سیا ترور کردند که شهرام امیری را ربودند . مگر می توان با اینگونه بازی ها سناریوی وقت کشی هسته ای دیگر راه انداخت تا بتوان تحریم های اقتصادی را به تأخیر انداخت؟

حجت‌الاسلام‌فومني در گفت‌وگو با فارس:اصلاح‌طلب واقعي بايد مرز روشني با دشمنان امام (ره)داشته باشد.خبرگزاري فارس: رئيس ائتلاف اصلاح‌طلبان ايران اسلامي با بيان اينكه اصلاح‌طلب واقعي مرز روشني با دشمنان امام خميني (ره) دارد،گفت: همانگونه كه مقام معظم رهبري فرموده‌اند بايد جريان‌هاي خط امام راه خود را از دشمنان انقلاب اسلامي جدا كنند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8903171148

این طلبه ی گیج و منگ هم متوجه نشده است که چگونه با پاک کردن صورت مسئله دست به خود زنی زده زیرا که وانمود کرده است که نمی داند دشمنان خمینی شیاد با قاتلان فرزندش احمد دست به کودتا زده و حاکم می باشند آنگونه که اکنون طرح سر به نیست کردن احمد خمینی ا برای پسرش برنامه ریزی کرده اند که پیش در آمد آن در سخنرانی وی در سال مرگ پدر بزرگ شیادش آزمون و نمایش داده شد؟

در جلسه امروز صورت گرفت؛گلايه نمايندگان از قوه‌‌قضائيه نسبت به عدم اعلام اسامي مفسدان اقتصادي.خبرگزاري فارس: عضو كميسيون اقتصادي مجلس با اشاره به جلسه ظهر امروز اعضاي اين كميسيون با آيت‌الله لاريجاني گفت: در اين جلسه نمايندگان نسبت به عدم اعلام اسامي مفسدان اقتصادي به رئيس قوه قضائيه گلايه كردند، آيت‌الله لاريجاني هم قول داد كه در اين زمينه اقدام شود.

اینهم یک طلبه مشابه ی طلبه ی قبلی می باشد که به سوی دستگاه آلوده به رشوه و تبعیض و فساد کیش داده شده است که چرا اسامی مفسدان اقتصادی رقیب مغلوب که موی دماغ مفسدان اقتصادی غالب می باشند را اعلام وافشا نمی کند تا که در 22 خرداد فرصت اعتراض نداشته باشند؟

عضو شوراي عالي حوزه‌هاي علميه:جامعه مدرسين در مقابل بدحجابي با قاطعيت ‌ايستادگي مي‌كند‌خبرگزاري فارس: عضو شوراي عالي حوزه‌هاي علميه با اشاره به بيانيه جامعه مدرسين در خصوص مقابله جدي با بدحجابي گفت: ‌اين اقدام جامعه مدرسين حوزه ‌وظيفه‌اي ديني و انقلابي بود و قاطعانه در مقابل آن ايستادگي مي‌كنيم

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8903171485

آخوند ها و طلبه های حکومتی هیچ راهی جز لبیک گفتن به لوطی جماران و پاسداران کودتاگر ندارند. زیرا که می بایست همچون عنتر در خدمت لوطی پیوسته در حال اجرای نقش نمایش نسان دان جای دوست و دشمن باشند . چونکه نه استقلال عمل و نه درک و فهم و شعور بیش از اینگونه نمایش دادن های سفارشی فرمایشی دارند که باید نقش چماق و سرکوب به خصوص علیه ی زنان در جامعه اجرا نمایند .

جهت اطلاع

اعتراف به حضور مداخله گری و تحریک وجنگ افروزی پاسداران کودتااگر و عوامل شان در عراق ولبنان و تلاش برای بحراان آفرینی و جنگ افروزی دیگر در خاور میانه که از طریق حزب الله لبنان دنبال می شود. اگر نه پرچم مزین به مقبره امام حسین در نوار مرزی لبنان و اسرائیل برای چییست؟

نصب پرچم گنبد امام حسين عليه السلام درمرز لبنان با فلسطين اشغالي، صهيونيست‌ها را به وحشت انداخت. شيخ "نبيل قاووق"‌مسول حزب الله در جنوب لبنان روز شنبه در مراسمي با حضور جمع انبوهي، پرچم گنبد امام حسين(ع) را كه از عراق آورده شده و سال‌ها بر گنبد مقدس آن حضرت بر افراشته شده بود را در مرز لبنان با فلسطين اشغالي به نشانه همبستگي با مردم بي دفاع غزه و ياري قدس شريف برافراشت. به دنبال اين اقدام، نظاميان صهيونيست با اعلام آماده باش و اعزام ده‌ها نيروي نظامي در طول خط مرزي با لبنان به گشت زني پرداختند. پرچم امام حسين(ع) در "پارك ايران" در مارون الراس مشرف بر فلسطين اشغالي نصب شده است. اين شهرك، محل شكست مفتضحانه ارتش رژيم صهيونيستي در جنگ 33 روزه 1385 بود.

در این گزارش خبر که لوداده شده ااست که هدف دامن زدن به دفاع تاکتیکی از حماس و ساکنین نوار غزه است از سوی دیگر تلاش به ایجاد اختلاف و قطع رابطه ی دیپلماتیک میان ترکیه و اسرائیل می باشد.

مقامات ترك با ارسال پيام‌هائي به سران رژيم صهيونيستي نشان مي‌دهند كه خواهان ادامه روابط با اين رژيم هستند. ناميك تان، سفير تركيه در آمريكا تاكيد كرد، اگر اسراييل سه (شرط) خواسته تركيه را اجرا كند، اين امر مي‌تواند به از ميان رفتن تنش كنوني در روابط ميان تركيه و اسراييل منجر شود. اين سه خواسته (شروط) تركيه عبارتند از، عذرخواهي اسراييل درخصوص حمله به كاروان آزادي و برعهده گرفتن مسووليت در اين راستا،دوم، لغو محاصره غزه و سوم موافقت با اجراي تحقيق بين‌المللي مستقل درباره حادثه حمله به كاروان آزادي. وي افزود: ما نمي‌خواهيم، روابط‌مان با اسراييل متوقف شود ولي اگر اسراييل به اين موضعگيريهاي خود ادامه دهد، آنوقت دولت ما مجبور مي‌شود كه چنين تصميمي (توقف روابط) را اتخاذ كند

نامه احمدی نژاد به جنتي : مصوبات مجلس غير قانونی است

اینگونه شیوه ی ادامه عریضه و نامه پراکنی های خارجی و داخلی پاسدار گماشته احمدی نژاد است که اکنون برای آخوند فسیل حامی دولت نامشروع دهم آخوند جنتی نوشته شده است که از وی طلب کمک علیه منتقدان مدعیان اصول گرا در بازار مکاره ی مجلس هشتم کرده است نه اینکه خودش خیلی قانونی عمل می کند یا در رژیم ضدبشری کودتائی قانون ارزش و اعتبار دارد که از اقدامات غیر قانونی منتقدان اصول گرا ناله وو شکوه کرده تا که اینگونه خفه شان کند؟

محمود احمدي نژاد در نامه‌اي به آيت الله جنتي دبير شوراي نگهبان، بر عدم انطباق برخي طرح‌هاي مصوب مجلس شوراي اسلامي با قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران تاكيد كرد.به گزارش فارس، به نقل از دفتر امور رسانه‌هاي رياست جمهوري، محمود احمدي‌نژادرئيس‌جمهور در نامه‌اي به جنتي دبير شوراي نگهبان، بر عدم انطباق برخي طرح‌هاي مصوب مجلس شوراي اسلامي با قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران تاكيد كرد.از جمله طرحهایی که احمدی نژاد بر عدم انطباق آنها با قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران تاكيد کرده عبارتند از : طرح الحاق موادي به قانون ساماندهي و حمايت از توليد و عرضه مسكن. / «طرح پذيرش دانشجو در آموزشكده هاي فني و حرفه‌اي، مراكز تربيت معلم و دانشگاه شهيد رجايي». / الحاق احكامي به قانون بودجه مصوب مجلس

من قربانی طمع خوارگی و ستم بارگی فقیه غارتگر و خونخوارم (ارژنگ داودی)

وقتی که یک قربانی زندانی سیاسی و شاکی اینگونه روشنگری پیرامون دستگاه آلوده به رشوه و تبعیض و فساد قضائیه کرده است به خصوص اینکه نام منفورترین قاتلان و آدم کشان حرفه ای همچون سعید مرتضوی و حداد را برده است که چگونه با تبانی فاسدان زمین خوار و قضات قاتل حرفه ای ضد بشر علیهی قربانی تبانی و همکاری و پرونده سازی می کننداکنون سئوال است که پاسدار گماشته احمدی نژاد از کدام قانون سخن گفته و به آن آویزان شده است و علیه ی بی قانونی در دستگاه قانون گذاری شکایت نموده است؟ چرا یک اقدام جهانی برای خاتمه دادن به اینگونه قصابی و جلادی انسان ها واعمال وحشی گری ضد بشری در ایران نمی کنند تا که به ادامه ی اینگونه جنایات پایان داده شود؟

آزادیخواهان جهان ،هم میهنان گرامی ،پس از آنکه در تبانی با تنی چند از افراد زمین خوار و مخبرین سوءاستفاده چی توسط سعید مرتضوی ،حسن حداد ،بازجو مصطفوی و غیره و بیرون کشیدن ارواق پرونده های شماره ط.د 83/7232 شعبه 26 دادگاه انقلاب تهران و نیز پرونده شماره ط. د 86 /8983 شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران به منظور غصب و تصرف و به فروش رسانیدن خانه اینجانب و اموال مربوط به خانواده کثیر تعدادمان. اینک معلوم شده که پرونده شماره 69 / 6/1821معاونت دادسرای عمومی و انقلاب – اداره سرپرستی تهران نیز مفقود گردیده و یا به عبارت دقیق تر از سوی نامبردگان بالا برای امحای اسناد و مدارک مربوط به مالکیت اینجانب بر خانه ام به سرقت رفته است بطوریکه فعلا اینجانب بعد از 50 و اندی سال زندگی فقط مالک شناسنامه ام هستم که آن را در سال 82 همراه با بقیه اثاثیه که توقیف کرده اند و در سال 86 بعد از 4 سال تلاش به من بازگردند.به هر حال حقایق بالا نشان میدهد که این افراد دزد ،قاتل و جنایتکار هنوز از قدرت کافی برای سرقت پرونده های قضایی و امحای اسناد و مدارک مندرج در آنها برخوردار هستند و هنوز آن قدر می توانند وحشت به دل کارمندان جزء بیاندازند که جیکشان در نیایید و غلام حلقه به گوش آنها و عامل اجرایی نیات بد اندیشانه آنها باشند.نامبردگان بالا که پس از ماجراهای فجیع و شنیع کهریزک کاملا بی آبرو شده و دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند هنوز با سوء استفاده از موقعیت شغلی و حاشیۀ امنیتی و ارتباطات آنچنانی خود دست به هر رذالت و دنائتی می زنند . اما بدانند همانطور که بیت رهبری مجبور شد 470 میلیون تومان پول مفسداقتصادی شهرام جزائری را برگرداند. دیر یا زود مجبور می شوند تنها خانۀ مرا که حاصل یک عمر زحمت بعنوان معلم، شاعر،نویسنده و هم اینک یک زندانی سیاسی هستم را نیز برگردانند.اگر رژیم ولایت فقیه رژیم غارتگران و چپاولگران نیست چرا با اینگونه افراد برخورد نمی کنند ولی امثال مرا به خاطر نوشتن چند کلمه به رنج حبس ،شکنجه ،انفرادی ،تبعید و زندان طویل المدت محکوم نموده و از کلیۀ حقوق اجتماعی خود محروم می کند .
از قدیم ایام گفته اند که لعنت بر قومی که سنگ را می بندد و سگ را رها می کند ارژنگ داودی زندان سیاسیزندان رجائی شهر کرج 16خرداد 1389 انتشار:فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

صبح امروز 13 تن در زندان قزلحصار کرج اعدام شدند

سئوال است که دنیای به حساب متمدن و مدافع حقوق بشر و آزادی و عدالت تا کی می خواهند به خاطر منافع اقتصادی تجارت نفت و خون در برابر اینگونه اقدامات جنایت آمیز حاکمان ضد بشری ایران سکوت کنند و با سکوت خود اجازه دهند تا که حاکمان ضد بشر آدم کش همچنان روزانه دست به اینگونه جنایت علیه قربانیان و پرورش یافتگان حکومت ننگین خود بزنند

رهانا: طی روز گذشته، ۲۶ نفر از محکومین به اعدام که مجرم به حمل مواد مخدر بودند را جهت اجرای حکم اعدام به قرنطینه برده و اعلامکرده بودند که به زودی آن‌ها را اعدام خواهند کرد.به گزارش خبرنگار رهانا، نام برخی از اعدام شدگان: احمد شه‌بخش، عبدالحسین سلطان‌آبادی، مسعود، امیر . ک، کاظم تشتکی، محمد آذرفام، محمد جعفری، نادر آذرنوش، سنجر توتازهی و باقی امینی است و برخی از این افراد برای بار اول مرتکب جرم حمل مواد مخدر شده بودند.به گفته‌ی محمد مصطفایی، از این افراد مقدار بسیار زیادی مواد مخدر کشف شده بود ولی این امکان وجود داشته تا با واسطه کمیسیون عفو و بخشودگی از اعدام نجات یافته و حکم اعدامشان به حبس ابد تبدیل شود. اعدام این عده بدون حضور وکیل مدافعشان بوده و گویا خانواده های آنان نیز اطلاعی از زمان اعدام نداشتند.محمد مصطفی، وکیل دادگستری روز گذشته از اعدام قریب‌الوقوع این زندانیان خبر داده بود.صدور حکم اعدام بسیاری از این محکومین توسط قاضی حسینی رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی صورت گرفته است.از ابتدای خرداد ماه جاری با احتساب این سیزده نفر، دست کم ۲۱ تن در زندان‌ها و شهرهای مختلف ایران اعدام شده‌اند. افزایش اجرای حکم اعدام در حالی صورت می‌گیرند که سازمان‌ها و گروه‌های حقوق بشر داخلی و بین‌المللی همواره به دولت ایران برای اجرای احکام اعدام اعتراض داشته‌اند.ایران با توجه به جمعیت‌اش بیش‌ترین تعداد اعدام‌ها را در میان کشورهای جهان دارا است.

عکس / بازی کودکان

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=17739

بهتر است تا که وضعیت این تصاویر کودکان ایرانی هم با تبلیغات کشتی ارسالی حامل آذوقه برای سا کنین فلسطین نوار غزه مقایسه شود تا مشخص شود که و ضعیت کدام بد تر می باشد؟ مشروط بر اینکه فاش می شود که حاکمان ضد بشر عوامفریب چگونه هدفی در فلسطین را دنبال می کنند؟

مهر : باز تابستان از راه می رسد و باز سخن از ضرورت غنی سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان ما را به محاصره می کشد. در این میان اما، به نظر می رسد فاصله میان حرف تا عمل همچنان زیاد است!

جليلي در ديدار رئيس مجلس عمان پيشنهاد كرد؛اع زام كشتي‌هاي حامل كمك‌هاي مردمي به غزه از خليج فارس.خبرگزاري فارس: دبير شوراي عالي امنيت ملي كشورمان، پيشنهاد اعزام كشتي‌هاي حامل كمك‌هاي مردمي به غزه را از خليج فارس و با همكاري كشورهاي منطقه مطرح كرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8903170976

اگر پاسداران کودتا گر اهداف خاصی را در فلسین دنبال نمی کنند چرا نمی گویند که چه فرقی میان کودکان اییراانی با کودکان فلسطینی ساکنین نوار غزه دارد که در لینک تصویری فوق به وضعیت نا بسامان برخی از کودکان و بازی کردن شان در کنار جوی آب آلوده یا زمین خاکی را نشان می دهد؟

فيروزآبادي : موسوی به سمت هلاكت مي‌رود/ شيخ اصلاحات منزوی شده و نهضت آزادي همچنان پرچم‌دار خط آمريكا است

اینهم نظر سردار بسیجی همشهری و هم منقلی لوطی جماران است که شکم وی آنگونه به زیر گلویش چسبیده شده است که نمی تواند هم درست نفس بکشد ، هم اینکه اکسیژن به خوبی به مغزش نمی رسد که مجبور شده است اینگونه با هذیان گوئی کردن رقبای مغلوب شده را تهدید و تحقیر کند

ایلنا : به گزارش معاونت فرهنگي ستادكل نيروهاي مسلح، سردار سرلشكر سيدحسن فيروزآبادي رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح در جمع مسئولان ستاد كل و ستاد عمليات رواني، اظهار داشت: اتحاد فتنه‌گران به بركت 14 و 15 خرداد و هوشياري مردم از هم پاشيده است.وي افزود: موسوي كه در زندان فضاي مجازي ترتيب داده شده از سوي آمريكا، انگليس، رژيم صهيونيستي و ضد انقلاب، اسير شده است با گرايش براندازانه، نمكدان نظام را شكسته است و به سمت هلاكت مي‌رود.رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح در ادامه تصريح كرد: شيخ اصلاحات نيز در توهم رياست جنبش منزوي شده است، نهضت آزادي همچنان پرچم‌دار خط آمريكا و محركت جريانات فتنه در داخل كشور است و تلاش دارد به جريان فتنه استمرار بخشد كه دست آنها براي سياسيون آگاه و دانشجويان انقلابي رو شده است، در عين حال اصلاح‌طلبان ميانه‌رو به مرور به سمت نظام و خط امام تمايل پيدا كرده‌اند و راهبرد جديد آنان ظاهرا كار در چارچوب نظام است.فيروزآبادي در بخش ديگري از سخنانش خاطرنشان كرد: با اين اوصاف هيچ علامتي از بازگشت به اتحاد در ميان آنان ديده نمي‌شود و روحانيون مبارز نيز حركت در چارچوب نظام را مي‌خواهند مشي خود قرار دهند، بنابراين ممكن است رسانه‌هاي استكباري و بيگانه اطلاعات نادرستي در مورد اين جريانات منتشر كنند كه مردم و جوانان عزيز نبايستي فريب آن رسانه‌ها را بخورند.

ضرب و جرح یک دیپلمات خارجی در نیاوران

اینگونه اقدامات در رژیم ضد بشری اشغال گر سفارتخانه و گرو گان گیر که سابقه ی آدم ربائی شهر وندان داخلی و اتباع خارجی دارد موضوعی عادی می باشد چونکه ناشی از قوی و امن ترینبودن کشور جهان می باشد.

آخرین نيوز : یکی از دیپلمات های خارجی مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت.این دیپلمات خارجی مقیم تهران در حالی که در منزل خود مشغول استراحت بوده که به دلایل نامعلومی مورد اصابت ضربات چاقوی آنان قرار می گیرد.دیپلمات مذکور دبیر اول سفارت یکی از کشورهای مطرح اقتصادی است که این حادثه در نیاوران برای وی اتفاق افتاده است.ماجرا از این قرار بوده که برق منزل این دیپلمات قطع شده و پس از آنکه وی برای تعمیر قطعی برق ازمنزل خارج می شود مورد اصابت ضربات چاقو واقع می شود. همچنین، ضارب با پاشیدن افشانه اشک آور وی را مورد آسیب قرار می دهد.شواهد به دست آمده حکایت از آن دارد که قصد ضارب، سرقت از منزل این دیپلمات بودهاست

دیدار میرحسین موسوی و مهدی کروبی

هرگونه سکوت و سازش نمودن و در مقابل حمایت نکردن از مردم معترض و دعوت کردن شان به تبعیت از قانون اساسی بی اعتبار شده و لوطی جماران همکارانه و مسئول شرایط کنونی در خوش بینانه ترین حالت اقدامی است که با سید حسن خمینی در مراسم سال مرگ خمینی شیاد اتفاق افتاد . بنابراین چیزی به زمان 22 خرداد باقی نمانده است که می بایست برای کنترل و مهار تهاجمات و اتهامی زنی کودتاگران فراخوان اصولی داده شود تا که مردم خود با کودتاگران حاکم ضد بشر تعیین تکلیف کنند.

ادوارنیوز: مهندس میرحسین موسوی و شیخ مهدی کروبی دو تن از نامزدهای معترض به نتایج انتخابات امروز با یکدیگر دیدار کردند.به گزارش ادوارنیوز این دیدار به میزبانی مهدی کروبی و به منظور بررسی حوادث روز 14 خرداد و هتک حرمت صورت گرفته به نوه بنیانگزار جمهوری اسلامی انجام شده است و قرار است در این دیدار تصمیمات جدید جهت برگزاری مراسم راهپیمایی 22 خرداد نیز اتخاذ گردد.خبرهای تکمیلی در این خصوص متعاقبا ارسال می گردد.

در جلسه امروز صورت گرفت؛گلايه نمايندگان از قوه‌‌قضائيه نسبت به عدم اعلام اسامي فسدان اقتصادي.خبرگزاري فارس: عضو كميسيون اقتصادي مجلس با اشاره به جلسه ظهر امروز اعضاي اين كميسيون با آيت‌الله لاريجاني گفت: در اين جلسه نمايندگان نسبت به عدم اعلام اسامي مفسدان اقتصادي به رئيس قوه قضائيه گلايه كردند، آيت‌الله لاريجاني هم قول داد كه در اين زمينه اقدام شود

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8903171330

بازهم فشار برروی دستگاه آلوده به فساد رشوه و تبعیض قضائیه آوردن تا تبدیل به ابزار چماق و تهدید کودتا گران نامشروع غالب علیه ی رقیب مغلوب شود.

صفارهرندي در برنامه "ديروز، امروز، فردا ":انقلابي‌نما منافقي است كه فقط تابلوي انقلابي بودن را سر دست گرفته است.خبرگزاري فارس: وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت:انقلابي‌نما منافقي است كه تابلوي انقلابي بودن را سر دست گرفته اما هرگز با روح انقلاب همراهي ندارد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8903171047

این پاسدار محمد حسین صفار هرندی و وزیر فرهنگ سانسور و خفقان و تفتیش عقاید اخاجی دولت نهم چون وارونه گوئی کرده پس در ست گفته است . زیرا که منافقان و ضد انقلابی های واقعی قدرت را قبضه و انحصاری کرده اند و با پاک کردن صورت مسئله یک ریز نعله وارونه می زنند و آدرس غلط می دهند

حوادث پس از انتخابات در گفتگوي تفصيلي جواد منصوري با فارس؛300نفر در ميز انتخابات رياست جمهوري ايران در سازمان سيا كار مي‌كردند.خبرگزاري فارس: يك كارشناس مسائل سياسي معتقد است كه فقط 300 نفر در ميز انتخابات رياست جمهوري ايران در CIA براي ايجاد انقلاب رنگي كار مي‌كردند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8903101588

از کجامعلوم اکنون که دشمنان رقیب دوم خردادی ها کودتا کرده اند جاسوسان دولت فخیمه جای مأموران جاسوس و نفوذی رقیب آمریکا در دولت کودتائی خرافاتی نا مشروع را نگرفته باشند؟

سردار جواني:راه برون‌رفت از فتنه اخير شاخص قرار دادن مباني نظري امام(ره) است خبرگزاري فارس: معاون سياسي نمايندگي ولي فقيه در سپاه پاسداران، راه برون‌رفت از فتنه‌هاي اخير را شاخص قرار دادن امام خميني(ره) دانست و تاكيد كرد: بهترين شاخص، مباني نظري و عملي رهبر فقيد انقلاب اسلامي است

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8903171264

پاسدار تئوی پرداز کودتا و طراح سرکوب وحذف رقیب مغلوب می باشد در شرایطی نام این بد نام و قاتل جزو مجرمان سرکوبگر 22 خرداد 88 تا حال است . اکنون که دشمنان دیروز خمینی شیاد کودتا کرده و قدرت را قبضه نموده اند و زیر نام خمینی شیاد حتی به نوه اش رحم نمی کنند . وی هم با ابزاری و ا چماق کردن نام خمینی شیاد آن را شمشیر داموکلس ساخته و پس گردن هر منتقد نهاده است تا خاموش و تسلیم گردد.

کلاهبرداری ١٤ میلیارد دلاری یک باند ایرانی در ابوظبی

این گزارش خبری که بخشی از از چگونگی عملکرد ادعای ساده زیست و عاشق مردم بودن دولت خدمتگزار مدعی اصول گر است . بهتر است که این رقم کلاه برداری در بانک ایرانی در ابو ظنبی با گزارش خبری که در دنباله ضمیمه شده است مقایسه شود تا معلوم گردد اختلاف ادعابا عمل چگونه است و دلیل فقر 80% نهادینه شده در ایران چیست؟

راديو فرانسه، فرید وهابی : سه نفر ایرانی تلاش کرده اند بیش از ١٤ میلیارد دلار از یکی از بانک های معتبر امارات متحد عرب کلاهبرداری کنند. اما دو نفر از آنان بازداشت شده و نفر سوم که ظاهراً در ایران به سر میبرد، تحت تعقیب اینترپل قرار گرفته است. به گفتۀ مقامات ابوظبی در سال جاری، چهار مورد کلاهبرداری در این کشور خنثی شده که روی هم برای انحراف ٦٦ میلیارد دلار طرح ریزی شده بودند.پلیس ابوظبی طرح یک باند ایرانی را برای یک اختلاس ١٤ میلیارد دلاری خنثی کرد. پلیس این کشور تا کنون دو ایرانی را بازداشت کرده و به دنبال نفر سوم باند می گردد.رییس این باند ایرانی که به نوشتۀ خبرگزاری فرانسه فرزین علی کروریان مطلق نام دارد، همچنان آزاد است و در ایران به سر می برد. دو همدست او که نامشان فاش نشده، به گفتۀ رییس دایرۀ تحقیقات امور جنایی پلیس ابوظبی، سرهنگ حماد احمدالحمادی، بازداشت شده اند. یکی از این دو نفر تابعیت دوگانۀ ایرانی– آمریکایی دارد.دو نفری که دستگیر شده اند، مدارکی جعلی تهیه کرده بودند که نشان می داده نفر سوم یعنی فرزین علی کروریان، مبلغ ١٤ میلیارد و ٤٠٠ میلیون دلار را که از معاملات ملکی بدست آورده، توسط حوالۀ بانکی از آلمان به بانک مرکزی امارات متحد عرب ارسال کرده است.یکی از دو نفر بازداشت شده وکالتی از آقای فرزین علی کروریانداشته که به او اجازه می داده پول را از بانک اماراتی دریافت نماید و دوباره آن را به حساب دیگری به نام کروریان واریز کند.به گفتۀ مسئولان پلیس ابوظبی فرزین علی کروریان مطلق از طرف پلیس بین المللی، اینترپل تحت تعقیب قرار گرفته است. همین مسئولان تأیید کرده اند که فرد تحت تعقیب سابقه دار است و قبلاً نیز در بانک های اماراتی کلاهبرداری های مشابهی کرده است.سرهنگ حماد احمد الحمادی می افزاید که طی سال جاری در ابوظبی چهار مورد اختلاس کشف و خنثی شده که مجموعاً برای انحراف ٦٦ میلیارد دلار طرح ریزی شده بوده اند

عکس / کودکان کار در کارگاه شیشه گری

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=17697

همانگونه که در خبر قبلی اشاره شد برای درک شرایط غارتگری حاکمان و ادعای لوطی و عنترش از بهبود و پیشرفت و ترقی و شکوفائی اقتصادی و نوآوری های اقتصادی می بایست که این تصاویر لینک زیر با گزارش خبر قبلی مقایسه و ارزیابی شود که دانسته شود و اقعیت چیست؟