مزایای امداد های غیبی اهدائی سیاست اسرائیل نا بود باید گردد "
"

نقد و بررسی کردن از منظر یک عنصر سیاسی می بایست از موضع رابطه ی علت و معلولی باشد . یعنی در یافتی های عینی و مادی باید مکمل کشف و بسط و تعمیم رابطه ی میان علت ها و معلول ها باشد تا مفهوم نقد همراه با نتیجه ی قابل قبول باشد. بطور مثال وقتی قرار است که پیرامون خبر رسانی تهاجم کماندوئی اسرائیل به کاروان کشتی های صلح ترکیه ای که حامل آذوقه و کمک امداد رسانی بسوی نوار غزه بودند مورد ازیابی واقع شود . ابتدا برای ریشه یابی وارزیابی این تهاجم می بایست از یکسو به تضاد و تنش ودر گیری و اختلاف جنگ میان اسرائیل و فلسطین اشاره شود . از طرف دیگر وجود اختلاف میان ساف و حماس و کشور های دخالت گر در این مورد مورد توجه واقع شود . پس باید آنگونه خبر مورد تحلیل و بررسی واقع شود که حد اقل در بر گیرنده ی علت ریشه ای یا عامل این تهاجم را در بر بگیرد . یعنی طوری باید خبر دریافتی بازتاب داده یا مورد نقد واقع شود که شامل حال مواضع مخالفان فلسطین و اسرائیلی هر دو طرف به شود که چگونه همدیگر را تهدید به تا بودی می کنند . یا اینکه شامل آن بخش های موافقان صلح دو طرف نیز به شود . مشروط بر اینکه در بر گیرنده ی حامیان و پشتیبانان هر دو بخش مخالف صلح و موافق صلح طرفین هم بشود . برای اینکه چون این طرفین که دارای منافع هستند لذابه خاطر حفظ و پیگیری منافع خود موضع مخالف و دشمنی یا موافق و حامی صلح اتخاذ می کنند. همانگونه که جریاناتی از درون فلسطین و حامیان شان هستند که خواهان نا بودی اسرائیل می باشند . همینطور آن روی سکه هم جریاناتی دیگری در اسرائیل مخالف صلح می باشند . یا اینکه جریان موافق صلح و حامیان شان هم هستند که اینان هم خواهان ادامه ی مذاکرات صلح می باشند و با حامیان منطقه ای و بین المللی که دارند تلاش برای تشکیل دو کشور مستقل دمکراتیک فلسطین و اسرائیل در کنار هم در منطقه می کنند . البته مشکل اساسی و بنابر دلایلی آنانی هستند که خواهان ثبات سیاسی در منطقه نمی باشند. زیرا منافع و حتی بقای شان بستگی به بحران آفرینی و جنگ افروزی میان فلسطین و اسرائیل و عدم ثبات و امنیت در منطقه خاور میانه دارد . بنابراین نیاز شدید به ترغیب و تشویق به تنش آفرینی و نآرامی در منطقه دارند .

بطور مثال فراموش نشده است که از زمان قدرت گیری رژیم بشری در ایران چگونه خمینی در پوشش حمایت از فلسطین علیه ی اسرائیل سیاست موضع دشمنی رااتخاذ کرد و تأکید کرد که اگر چنانچه هرمسلمان هرکدام یک سطل آب بر یزند اسرائیل را سیل با خود خواهد برد . همچنین مگر جمعه ی آخر ماه رمضان را روز قدس نام ننهاد؟ مگر خمینی و پیروانش انور السادات رئیس جمهور مصر را خائن خطاب نکردند که چرا با مناخم بگین نخست و زیر اسرائیل قرار داد صلح کمپ دیوید را امضاء کرد؟ مگر پس از ترور وی یک خیابان در تهران به نام خالد استانبولی قاتل انور السادات نامیده نشد ؟ مگر جنگ خانمان بر انداز ایران و عراق را نعمت الهی نگفت ؟ مگر پس از اینکه زنده یاد عرفات پس از انقلاب به ایران آمد مگر بدلیل اینکه دیداری وی با مسعود رجوی داشت سپس بیشتر دشمنی را خمینی با سازمان آزادیبخش فلسطین و رهبر آن زنده یاد عرفات شروع نکرد؟ مگر با دائر کردن حزب الله لبنان هدف جا پا باز کردن در خاور میانه و ایجاد تنش نبود؟مگر در ادامه با اهرم ضدیت با آمریکا و دشمنی با اسرائیل و با روند صلح اسرائیل و فلسطین مخالفت نکرد . مگر این دشمنی منجر به بستر سازی نفوذ از کانال های تندروی مذهبی و غیر مذهبی درون جبهه ی آزادیبخش فلسطین نشد ؟ مگر در ادامه ی این سیاست تلاش به ایجاد اختلاف و دامن زدن آن به درون جبهه ی آزادیبخش ملی فلسطین نشد؟ مگر باسیاست باج دان های نفتی به سوریه با فعال شدن در خاور میانه موج سوارانه موجب تقویت حماس در مقابل ساف نشد؟ ؟مگر خامنه ای رهبرولی فقیه جانشین خمینی همین سیاست خمینی را بسط نداده است تا آنجا که با رئیس جمهور شدن پاسدار گماشته احمدی نژاد مگر در دفاع از حماس فریاد نا بو دباد اسرائیل سر داده نشد؟ مگر همین شعارتاکتیکی عوامفریبانه مقدمه ی اختلاف شدید میان ساف و حماس نشد؟ مگر ادامه ی این اختلاف و نزاع به برادر کشی و جنگ داخلی میان ساف و حماس منجر نشد ؟ مگر در نهایت پیاناین جنگ منتهی به جدائی نوار غزه شد؟ مگرراه اندازی دو جنگ 33 روزه ی حزب الله و جنگ 22 روزه ی حماس در نوار غزه با اسرائیل از سوی سپاه پاسداران طراحی نشد؟ مگر حماس به کنترل بیت جماران در نیامد ه است مگر آ سازمان جهاد اسلامی فلسطین علم و ضمیمه حماس نشده است؟

مگر ولی فقیه در خطبه ی عید فطر تهران آشکارا دشمنی با مذاکرات صلح خاورمیانه در کنفرانس آناپولیس درآمریکا نکرد؟ مگر رهبر ولی فقیه خامنه ای در خطبه ی خود رهبران کشور های عربی را تهدید نکرد که اگر چنانچه در این کنفرانس مذاکرات صلح آناپولیس در آمریکا شرکت کنید موقع باز گشت در کشور های خودتان از سوی ملت های مسلمان دچار نا آرامی خواهید شد؟ مگرپس از این تهدید در خیابان های بحرین آشوب بر پا نشد؟ بعلاوه مگر سر باز جو حسین شریعتمداری در یادداشت روز خود ننوشت که سر نوشت مذاکرات هسته ای نه در پشت میز مذاکره در اروپا ، بلکه در خیابان های بیروت و بغداد تعیین تکلیف می شود؟ مگر سپس شاهد این تهدید در خیابان های بغداد و اشغال فرود گاه بیروت نبودیم ؟

مگر محمود عباس جانشین زنده یاد یاسر عرفات رهبر حکومت خود گردان فلسطین نگفته است که حاکمان تهران مردم فلسطین را به گروگان گرفته اند ؟ مگر رهبران حزب الله لبنان و حماس و جهاد اسلامی فلسطین چپ و راست به تهران فرا خوانده نمی شوند و با ولی فقیه وپاسدار گماشته احمدی نژاد دیدار ندارند؟ مگر در دفاع تاکتیکی از فلسطین وحماس، دشمنی با هرگونه مذاکرات صلح با تأکید بر نا بودی اسرائیل نمی شود ؟ حتی مگر محمود عباس و بر خی رهبران کشورهای عربی که خواهان ادامه ی مذاکرات صلح فلسطین با اسرائیل هستند متهم به خیانت نمی شوند؟

مگر رابطه ی دیپلماتیک ترکیه با اسرائیل آنگونه حسنه ی نبود که ترکیه چندین باز تلاش کرد تا که نقش میانجی میان سوریه و اسرائیل برای ایجاد صلح در خاورمیانه ایفا کند . ولی از اینگونه اقدامات و فعالیت دیپلماتیک دولت ترکیه مگرسخت موجب گزیدگی و ناخشنودی رهبران رژیم ضد بشری ایران واقع شد . طوریکه که در یادداشت های روز دروغ نامه ی کیهان و سرمقالات روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی کارشکنی ها همراه با تهدید و دخالت گری ها در امور داخلی ترکیه حتی سوریه شروع شد تا جائیکه خبر بیش از 18 میلیاردلار نقد و طلای انتقال داده شده از ایران به ترکیه آنتنی شد چونکه قرار بود از مرز ترکیه وارد سوریه و سپس تحویل حزب الله لبنان داده شود که گفته شد از سوی مقامات ترکیه این رقم مصادره و واریز خزانهیدولت ترکیه شد که موجب پشتوانه ی ذخیره ارزی اش شد و ترکیه از خطر از تورم مالی و بحران اقتصاد جهانی در امان ماند.

البته ینگونه اقدامات و موضع گیری ها ادامه داشت تا اینکه مدتی پیش همایش دفاع از فلسطین در تهران بر گزار شد و مثل همیشه پیرامون موضوع تهدید اسرائیل به نابودی بود. آنگاه مترادف اجلاس مبارزه با تروریست اتمی در آمریکا اجلاس خلع سلاح هسته ای و کشتار جمعی جهانی در تهران بر گزارشد . سپس اجلاس گروه 15 بر گزار شد و بیانیه ی مشترک 3 جانبه ی هسته ای با ترکیه انتشار داده شد. سپس خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس خبر داد که ایران وترکیه و سوریه 3 قدرت خاور میانه هستند. ناگفته نماند که خیلی وقت است که از سوی حاکمان تهران خیلی حساب شده از نخست و زیر و وزیر امور خارجه ی ترکیه حمایت تاکتیکی می شود و اینان تشویق به ادامه ی دفاع کردن از حماس و ساکنین نوار غزه می شوند. طوریکه با دعوت کردن مقامات ترکیه به ایران که با منعقد کردن برخی قرار داد های اقتصادی و نفتی و گازی با دادن امتیازات ویژه همراه بوده است . متقابلاً سفر مقامات رژیم ضد بشری همچون پاسدار گماشته احمدی نژاد به ترکیه هم انجام شدهاست . زیرا که تلاش برای ایجاد رابطه ی مثبت با ترکیه است کهبه جز اهداف مشترک ازحماس و فاصلهگرفتن از اسرائیل جلب حمایت دفاع از پروژه ی هسته ای است که همراه با هورا کشیدن برای مقامات ترکیه ای بوده است تا که تحریک به موضع گیری علیه ی اسرائیل شوند .

بعلاوه مگر همین موضع گیری های حاکمان تهران موجب بهانه دادن به جریان راست افراطی در اسرائیل نبوده است تا که کماندوهای اسرائیلی دست به اینگونه فجایع ضد انسانی تهاجم به کشتی های صلح ترکیه ای حامل آذوقه وامدادرسانی به ساکنین نوار غزه بزنند و شرایط برای مانور تبلیغاتی حامیان و رسانه های وابسته به بیت جماران و پاسداران کودتا گر فراهم شود تا جای امکان هر گونه فعالیت سیاسی و دیپلماتیک در راستای ادامه ی مذاکرات صلح درخاورمیانه و رفع تنش ، بحران آفرینی و جنگ افروزی جایگزین شود. زیرا در مقطع کنونی حاکمان کودتائی رژیم ضد بشری در بن بست گیر کرده ودر بحران ها به خصوص بحران هسته ای فرو رفته اند که عجیب نیاز شدید به صدور بحران به برون مرزدارند تا روزنه ای برای عبور موقت از بحران هسته ای برای شان یافت شود . به خصوص اینکه بحران نخست و زیر شدن نوری مالکی در عراق هم تبدیل به معضل پیچیده و لا ینحلی برای حاکمان تهران شده است که نیاز مبرم به راه اندازی جنگی دیگر در خاور میانه دارند . بنابراین بعید نیست که با رابطه ی حسنه ای که حاکمان رژیم ضد بشری ایران با اسلام گرایان تند روی ترکیه ای دارند . یعنی همانانی که درتهران و پادگان های پاسداران آموزش نظامی و تروریستی دیده بودند و با همکاری طرح منوچهرمتکی وزیرامور خارجه ی آدم ربا در ترکیه دست به آدمربائی و مثله کردن مخالفان زدند . اکنون از طریق نفوذ اینان در ترکیه از طریق ارسال آذوقه وامداد رسانی به فلسطینیان نوازغزه از سوی کاروان کشتی ها مقامات ترکیه ای در دام حاکمان تهران افتاده باشند. بهرحال بعید نیست همانگونه که رحیم مشائی اعتراف کرده که عاشق اسرائیل است میان جناح هار کودتا گران غالب رژیم ضدبشری با دست راستی های اسرائیل در پشت پرده توافق های نا نوشته شده ای وجود داشته باشد که توطئه برای حذف محمود عباس رهبر خود گردان فلسطین از صحنه باشد.

در خاتمه اینکه عجیب است که در 31 سال گذشته حرکت های مشکوک ولی عجیب مترادف و منسجم و همآهنگ هم دیگر ا ز سوی حاکمان دست راستی اسرائیل با همتایان شان که در ایران حاکم می باشند . برخلاف شعار های تهدید آمیز مبنی بر اسرائیل نابود گردد ولی بطور عملی علیه ی جنبش آزادیخواهانه ی مردم فلسطین بطور مشترک توطئه هائی به پیش برده اند که خیلی بهم دیگر شباهت داشته و مکمل هم دیگر بوده است . به خصوص از یاد نرفته است که چگونه آن زمان که باراک نخست وزیراسرائیل بود و شرایط می رفت که منجر به عملی شدن قرار داد صلح میان اسرائیل و فلسطین شود. چونکه از سوی دولت اسرائیل پذیرفته شده بود که اسرائیل به مرز های قبل از مرز های جنگ سال 67 خود باز گردد ودر مورد بیت المقدس هم توافق و تفاهم شده بود . اما نا گهان عوامل وابسته به جهاد اسلامی و حماس دست به اقدام عملیات انتخاری و تروریستی درون خاک اسرائیل زدند که منجر به کشته و مجروح شدن تعدادی اسرائیلی شد که بهانه ای شد تا که شارون با گروه مسلح خود وارد مسجد القصی شود و با آتش گشودن موجب کشته شدن صد ها نماز گزاران فلسطینی شد که این اقدام نه امکان مذاکره ی صلح میان فلسطین و اسرائیل را از بین برد ، بلکه منجر به شکست حزب کارگر اسرائیل و برنده شدن و قدرت گیری حزب لیکود شد . در ادامه موجب تضعیف ساف و موقعیت زنده یاد یاسر عرفات رهبر حکومت خود گردان فلسطین و تقویت حماس شد. در دنباله توطئه ی مشابه ارسال سلاح با کشتی از سوی سواحل جنوب ایران به مقصد سواحل فلسطین تدارک دیده شد که به سر نوشت مشابه تهاجم کماندوئی اسرائیل به کشتی امداد رسانی ترکیه منتهی شد. زیرا که از درون آن سلاح کشف و ضبط شد . این اقدام هم منتهی به توطئه ای دیگر علیه ی ساف و زنده یاد عرفات شد .طوریکه عاقبت سناریو منجر به مرگ وی شد . در عوض موجب شد تاکه هم حماس قدرت بگیرد و هم مثل حزب الله لبنان تبدیل به زائده ی پاسداران در منطقه شود و از آن زمان تا حال ادامه ی مذاکرات صلح خاورمیانه دچار افت و خیز و نوسان هائی شده است زیرا که نقش مخرب در بیت جماران بوده است . برای اینکه هر زمان که تصمیم گرفته شد همچون کنفرانس صلح آنا پولیس گامی در بستر مذاکرات صلح خاورمیانه بر داشته شود و در راستای تشکیل دو دولت مستقل اسرائیل و فلسطین در کنار هم ا قدامی انجام گیرد که با موافقت و حمایت اروپا و آمریکا و سازمان ملل مواجه می شد . اما از سوی حاکمان تهران واکنش منفی و مخالفت نشان داده شده است و بلافاصله بازی و مانور دادن تحریک آمیز با حزب الله لبنان و حماس و جهاد اسلامی فلسطین شروع شده است .آنگونه که جنگ روانی تبلیغاتی تهدید آمیز همراه با موشک پراکنی به خاک اسرائیل و دشمنی کردن این جریانات علیه ی مذاکرات صلح پیگیری شده است . بنابراین با اینگونه عملیات و اقدامات مخربانه و تنش آمیزی که حاکمان رژیم ضدبشری ایران تعقیب کرده انددقیقاً شرایط برای آنچه جریان دست راستی های اسرائیل مخالف صلح با فلسطین که منتظرش بودند آماده نموده اند. لذا اقدام اخیر تلاش برای کمک آذوقه وامداد رسانی که کرده یا تلاش می کنند کاروان آزادی به نوار غزه اعزام کنند می بایست ادامه ی همان دام شکست خورده ای باشد که دولت مصر با هشیاری تمام در جنگ 22 روزه ی نوار غزه با بستن مرز زمینی و آبی خود مانع از بروز و پیشبرد این توطئه ی حاکمان تهران شد از طریق نفوذ در کاروان های کشتی آذوقه رسان و امدادگرترکیه دنبال شده باشد . زیرا هر گونه بحران آفرینی و جنگ افروزی در خاورمیانه و گسترش و دامنه ی جنگ فقط به نفع رژیم ضد بشری ایران است . برای اینکه حاکمان تهران هر گز خواهان ادامه ی روابط دیپلماتیک ترکیه با اسرائیل نمی باشند . متأسفانه اقدام فاجعه آمیزی که کماندوهای اسرائیلی با تهاجم نظامی به کشتی های حامل آذوقه وامداد رسانی ترکیه مرتکب شده اند بهترین امدادرسانی غیبی به حاکمان رژیم ضد بشری بحران زده ودر بن بست فرو رفته ایران کرده اند .بهر حال برای پیش در آمد این توطئه زیر چتر دفاع از حماس و ساکنین نوار غزه که هدف تلاش برای جنگی دیگر در خاورمیانه است که در نماز جمعه این هفته ی تهران و مراسم سال مرگ خمینی تبلیغاتپ یرامونش شدت خواهد گرفت تیتر برای از خبر ها درچند روز گذشته اینگونه است:

این گزارش خبری تأئید کننده ی این واقعیت است که عامل اصلی بحران آفرینی و جنگ افروزی در منطقه کدام کشور می باشد زیرا که این خمینی شیاد بود که در 31 سال پیش کلید اسرائیل نا بود باید گردد را زد و جانشین و پیروانش همچون پاسدار گماشته احمدی نژاد این سیایت را تا کنون پیش برده و به آن دامن زده اند.

"بازخواني ديدگاه امام راحل (ر ه )درباره رژيم صهيونيستي اسرائيل بايد از صحنه روزگار محو شود"

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=21447

این اعتراف هم ادامه ی همان سیاست نابود سازی اسرائیل با توصیه یا فتوای خمینی شیاد است که اکنون از سوی این پاسدار گماشته احمدی رله وتکرار ودنبال شده است . اما واقعیت انکار کردنی ا ین است که تا زمانی که رژیم ضد بشری باشد و تغییر نکند که کانون اصلی بحران سازی و جنگ افروزی در منطقه است هرروزشرایط منطقه بحرانی و خطری تر می شود . زیرا این رژیم ضد بشری است که بهانه به همتای دست راستی های اسرائیل می دهد تا که هر از گاهی دست به جنایت از موضع انتقام جویانه بزنند ."آخرين گزارش ها از جنايت جديد صهيونيست ها .اين رژيم بايد از روي زمين محو شود"

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=21388

اما اینگونه اعترافات کردن که از سوی یک پاسدار چکمه پوش وکیل الدوله در بازاز مکاره مجلس هشتم بیان شده است اثبات گر نقش داشتن در پشت پرده است کههمانگونه که اشاره شد احتمال اینکه ترکیه در دام حاکمان تهران افتاده باشند زیاد است . زیرا که حاکمان تهران هر گز نه مدافع مردم فلسطین هستند و نه خواهان صلحو ثبات سیاسی در منطقه ونه مشتاق ادامه ی رابطه ی دیپلماتیک ترکیه با اسرائیل می باشند."در تجمع دانشجويان معترض به يورش رژيم صهيونيستي مطرح شد: كوچك زاده: حركت كاروان آزادي با اعزام چندين كاروان ديگر به غزه ادامه يابد.خبرگزاري فارس: نماينده مردم تهران در مجلس در واكنش به جنايت امروز صهيونيست ها گفت: از مسئولان نظام جمهوري اسلامي و وزارت امور خارجه كشورمان مي‌خواهم كه حركت كاروان آزادي را با تجهيز و اعزام چندين كاروان ديگر به غزه ادامه دهيد"

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8903101539

همینطور اینگونه اقدامات مصداق عینی همان امداد های غیبی است که هر زمان حاکمان ضد بشری در بحران شدید قرار دارند از غیب امداد ها رسانی برای شان می شود تا که فرصت برای جارچیان وتبلیغات چیان در خدمت بحران سازان و جنگ افروزان حاکم بر ایران آماده گردید تا با آویزان شدن به آن دست به جنگ روانی تبلیغاتی بزنند که مورد اخیر تهاجم کماندوهای اسرائیلی به کاروان کشتی های آذوقه و امدادرسانی ترکیه ای از همینگونه امداد های غیبی می باشد . "فارس گزارش مي‌دهد؛خروش ملت‌ها عليه جنايت صهيونيست‌ها.خبرگزاري فارس: در پي جنايت وحشيانه رژيم صهيونيستي در حمله به كاروان امدادرساني غزه كه به شهادت 20نفر و زخمي شدن بيش از 50نفر انجاميد، كشورهاي مختلف جهان شاهد خشم و انزجار و خروش گسترده ضدصهيونيستي بود"http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8903110001

هوشنگ - بهداد

14 خرداد ماه سال 1389