دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 13 تیر ماه سال 1389
"نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " چرا به آمريكا بي اعتماديم ؟ ""قبرستان شکافتن سانحه هوائی 22 سال پیش برای تلافی کردن تحریم های اقتصادی از سوی کنگره آمریکا"

معلوم نیست که چرا توضیح داده نمی شود سقوط هواپیمای مسافری ابرباس که در 22 سال پیش از سوی آمریکا با موشک مورد اصابت واقع و سقوط شد دلیل سکوت تا حال چه بوده است؟ همچنین سئوال است که چه زمانی پاسدار گماشته احمدی نژاد عریضه ی 19 صحفه ای برای بوش رئیس جمهور وقت آمریکا نوشت که از سوی آخوند احمد جنتی دبیر شورای نگهبان الهی نامه نا میده شد و آنگونه که مدعی شد که کسی در جهان شهامت و جرأت نوشتن چنین عریضه نامه ای را ندارد ؟ بعلاوه چرا در ادامه ی اینگونه عریضه نویسی زمانی که اوبا ما رئیس جمهور آمریکا شد. بازهم پاسدار احمدی نژاد نامه ی تبریک برای وی نوشت؟ راستی چرا قلم بردستان طوطی صفت وارونه گوی در خدمت پاسداران و رهبر لوطی جماران آن موقع از یاد برده بودند که هواپیمای مسافری ایر بایس با 290 مسافر از سوی آمریکا سر نگون شد و دست به قلم فرسائی بزنند تاکه اکنون نیاز به قبرستان کهنه شکافتن نباشد؟ مشروط بر اینکه آنگونه گلاب زده نشود تا که بطور عریان فاش نشود که ملت و خانواده های داغدار و عزادار این حادثه هوائی همچون دین ابزاری شده از سوی حاکمان رژیم ضد بشری وسیله جنگ روانی تبلیغاتی با آمریکا دشمن بزرگ نشوند که تداعی کننده هدف وسیله را توجیه می کند . به خصوص اینکه اینگونه اشک ریزی و گرد و خاک بر پا کردن ها ناشی از اهداف پشت پرده ی هسته ای می باشد . البته دلیل شکستن طولانی گذشته در این مورد به این خاطر بوده است که قطعنامه ی چهارم تحریم اقتصادی 1929 از سوی شورای امنیت ساز مان ملل تصویب شد . همینطور کنگره ی آمریکا تحریم های مهمتری را به تصویب رسانیده است .
بنابراین اشک تمساح ریختن برای باز ماندگان این سانحه ی هوائی 12 تیرماه 22 سال پیش و عنوان ملت را یدک کشیدن و زیر چتر آن اهداف مشخص دنبال کردن ترفند و شگرد لورفته ای است که تاریخچه ی بیش از 31 ساله دارد که دیگر در داخل کشور نه کار آئی ندارد ، بلکه تکرارش همچون تف و تاق و ریش می باشد . برای اینکه از روی ناچاری وپیام دادن به مخاطبان برون مرز همچون آمریکا است که در پوشش زر ورق ضد آمریکائی بسته بندی و بیان ارسال شده است که بخشی از مرور این واقعه ی هولناک سقوط هواپیمای مسافری ایرباس که ربط به بی اعتمادی مردم ایران نسبت به آمریکا داده شده است و با ورشکستگی اقتصادی و در ماندگی آمریکا در جنگ افغنستان چاشنی شده است که همراه با گزارش عتراضات ناراضیان داخلی در آمریکا شده است که چنین از سوی قلم بر دست یادداشت روز نویس فر موله شده است
:
" مرور بر اين واقعه هولناك كه در خاطره تاريخي مردم ايران ثبت شده، بيان جنايتي از جنايات آمريكا عليه مردم مسلمان كشورمان است كه برخلاف ادعاهاي بشردوستانه خود، با نقض مسلم حقوق بشر و برخلاف فطرت و سرشت بشري، جان صدها انسان بي دفاع را كه هيچ تهديدي براي آنان به حساب نمي آمدند، مي ستاند.شايد بي دليل نيست كه مردم ايران هيچگاه به آمريكا اعتماد نداشته و ندارند. رؤساي جمهور اين كشور- چه جمهوري خواه و چه دمكرات- هر گاه دست دوستي به سوي ايران دراز كرده اند، دشنه اي آغشته به سم كينه و دشمني در آستين مخملين خود پنهان داشته اند تا در وقت معين بر قلب مردم ايران فرو كنند.درست در ايام سالگرد اين حادثه، باراك اوباما تحريم هاي جديد عليه ايران را امضاء مي كند تا اين امضاء، سند ديگري بر دشمني هاي آمريكا عليه نظام اسلامي باشد..اوضاع داخلي آمريكا كه تعريف چنداني ندارد. اقتصاد ورشكسته اين كشور چند سالي است زندگي مردم را فلج كرده. سياست هاي تامين اجتماعي و بهداشتي اوباما، بارها مردم معترض را به خيابانها كشانده. نظرسنجي ها نشان مي دهد آمريكايي ها اعتماد خود را به رئيس جمهورشان از دست داده اند. ماجراي مصاحبه جنجالي مك كريستال، فرمانده سابق ارتش آمريكا در افغانستان و جنگ بي حاصل در اين كشور هم كه بدجوري گريبان مقامات كاخ سفيد را گرفته. در عرصه سياست خارجي هم كه كار نفر اول ديپلماسي خارجي يعني هيلاري كلينتون به شركت در اجتماع همجنس بازان! كشيده شده است. كلينتون در اين اجتماع با بيان اينكه؛ سالها منتظر بودم تا در جمع شما ابراز احساسات كنم و از اين بابت بسيار خوشحالم! گفته: حمايت از همجنس بازان بخشي از سياست خارجي آمريكاست!ايران سالهاست كه به بركت آرمانهاي والاي انقلاب، مسير خود را به سوي توسعه يافته و با اقتدار و تكيه بر توانمندي جوانان فرهيخته و دانشمند، قله هاي پيشرفت را يكي پس از ديگري فتح مي كند و دشمني دشمنان جز آنكه انگيزه شان را مضاعف كند، ذره اي در اراده و صلابت آنان تاثير ندارد. آمريكا هم همان بهتر كه دنبال شركت در اجتماعات آنچناني و ابراز احساسات براي آنان باشد تا داعيه ابرقدرتي و صلح براي جهان!"
در خاتمه اینکه سئوال است که چرا سالیان گذشته همچون شرایط کنونی پیرامون این فاجعه ی سقوط ایرباس مسافری در آب های خلیج فارس چنین با آب و تاب قلم فرسائی زنجیره ای نمی شد و آمریکا مورد تهدید افشاگرانه واقع نمی شد و داد سخن از واقعه ی هولناک سقوط هواپیمای مسافری رانده نمی شد..یا اینکه موضع بشر دوستانه ی آمریکا بر زیر سئوال نمی رفت ؟ مشروط بر اینکه اکنون که موضوع حقوق بشر مطرح شده که آز سوی مقامات آمریکائی رعایت نمی شود، مگر در 31 سال گذشته عامل نقض مستمر حقوق بشر در ایران آمریکا بوده است . بطوریکه رژیم ضد بشری رکور دار محکومیت نقض حقوق بشر و رتبه دار فرار مغز ها در جهان است؟ همچنین مگر خمینی شیاد فتوا نداد که جنگ خانمان بر اندازانه و ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق نعمت الهی می باشد و پاسخ منفی در سال دوم به پیشنهاد آتش و صلح نداد که از سوی صدام حسین رئیس جمهور عراق داده شد که اکنون ادعا می شود آمریکا به عراق در جنگ حمایت می کرد؟ حال داستان سفر مک فارلین مشاور امنیت و پیک ویژه ی رئیس جمهور آمریکا در دوران جنگ به تهران و دیدار و ملاقات وی با رفسنجانی و تحویل دادن کیک و کلت و کتاب و موشک های ضد هوائی استینگر جای خو دارد. ولی بازهم است اگر این ادعا واقعیت دارد که وی نماینده ی ملت شده و از سوی ملت نقل قول کرده که ملت هیپگاه به دو حزب دمکرات و جمهوریخواه آمریکا با رؤسای جمهورشان اعتماد نداشته است ، پس برای چه در پشت ظاهر نمائی دشمنی با آمریکا که در 31 سال گذشته ادامه داشته است برای چه فعالیت زد و بند های پشت پرده از طریق واسطه ها و دلال و لابی های دو طرفین متخاصم ادامه داشته است؟ راستی واقعیت چیست ؟ آیا واقعیت آنچه هست که این قلم بر دست از سوی مردم ادعایش می کند یا نه واقعیت این است که مردم ایران داستان را می دانند که پشت پرده اینگونه وارونه گوئی ها واقعیت چیست وچگونه نام شان همچون دین ابزار تبلیغاتی در بستر اهداف خاص مورد سوء استفاده واقع می شود و نه آنگونه ادعائی که اینگونه قلم بر دست یادداشت روز نویس وارونه گوی کرده است؟
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/890413/2.htm#other200
دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 13 تیر ماه سال 1389
چرا به آمريكا بي اعتماديم ؟ (يادداشت روز)