گزیده خبر ها 20 تیر – 89 قسمت – 3
معاون وزير كشور عراق در گفت‌وگو با فارس:عمليات دستگيري 38 عضو ارشد منافقين آغاز شدخبرگزاري فارس: معاون اول وزير كشور عراق از شروع عمليات دستگيري اعضاي ارشد‌ گروهك تروريستي نافقين و تحويل آنها به‌ مقامات قضايي خبر داد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904200393
رژیم ضد بشری نا مشروع که عجیب از درون دچار اختلاف و شکاف عمیق در رأس شده است . به ویژه اینکه در عراق بد جوری شکست خورده چونکه موفق نشده است که با همه مداخله گری های گسترده ی تقلبات که در انتخابات پارلمان عراق انجام داد و در ادامه سلسله اقدامات و اعمال تروریستی در این کشور را دنبال و انجام داد ولی بازهم موفق نشده است که نوری مالکی دست نشانده را دوباره نخست وزیر عراق کند. بنابراین شبانه روز در شرف توطئه برای انتقام گرفنتن از مجاهدین کمپ اشرف می باشد . همچنین بموازات اینکه اینگونه توطئه های زنجیره ای ز سوی دیگر گله های مزدوران در خدمت وزارت بد نام عدالت را به عراق اعزام می کند تا پس از توجیه شدن به جلوی درب کمپ اشرف مجاهدین گسیل شوند و دست به تهدید کردن مجاهدین بزنند . از طرف دیگر پس از کودتای تقلباتی 22 خرداد 88 پاسداران با حذف رقیب مغلوب که موجب موج تظاهرات های ضد حکومتی شد ، به ویژه اینکه این تظاهرات ضد حکومتی همراه با فریاد طنین انداز مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه بود که در نهایت موجب آشکار شدن عدم مشروعیت رژیم ضد بشری شده است .اما اکنون که رژیم ضد بشری کودتائی بشدت در بن بست و بحران غوطه ورشده است . به خصوص بحران هسته ای اش که چاشنی موج اعتراضات جهانی اعتراضش شده است که به دلیل اعلام اجرای حکم سنگسار سکینه آشتیانی و اعدام نوجوان محمد رضا حدادی مواجه شده است . همینطور پس از گردهمآئی حامیان مجاهدین و شورای ملی مقاومت در 5 تیر در تاورنی پاریس که دچار ترس و وحشت شده است . پس از روی نا چاری مجبور به اعتراف علنی مداخله گری در امو داخلی عرا ق شده است و از موضع فرار به جلو آویزان به شگرد سوخته شده علیه ی مجاهدین کمپ اشرف روی آورده است و از طریق مهره های نفوذی در دولت دست نشانده ی عراق اینگونه خبر توطئه ی ساخته و سوخته شده ی قدیمی را رله نمموده و بازتاب داده است.
ايدن خالد " معاون اول وزير كشور عراق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري فارس در بغداد اظهار داشت: روز گذشته‌ نامه‌اي از طرف دادگاه عالي جنايي را دريافت كرديم كه‌ در آن اسامي 38 عضو ارشد گروهك منافقين را شامل مي‌شود. وي افزود: در اين نامه‌ دادگاه‌ از وزارت كشور درخواست كرده‌ هرچه‌ سريعتر عمليات دستگيري اين افراد جنايتكار را آغاز كرده‌ و آنها را تحويل مقامات قضايي دهند. معاون وزير كشور عراق در ادامه‌ با تأكيد بر دستگيري اعضاي ارشد سازمان منافقين خاطرنشان كرد: هم اكنون اسامي و عكس تمامي اين افراد به‌ نيروهاي پليس سراسر كشور تحويل داده‌ شده‌ است. چندي پيش دادگاه عالي جنايي عراق حكم دستگيري مسعود رجوي و 37 نفر ديگر از اعضاي گروهك منافقين از جمله مريم رجوي و امير كاظمي، يكي از معاونان رجوي را به‌ اتهام قتل و عامل مردم عراق در سال‌هاي قبل از سقوط رژيم صدام را صادر كرد. بر اساس ماده 12 از قانون دادگاه جنايي عراق، وزارت كشور عراق و اينترپل مامور به دستگيري و انتقال اين افراد به دادگاه خواهند شد. بر اساس گزارش‌هاي‌ دريافتي، از آن‌جايي‌كه حاكميت دولت عراق در استان ديالي به رسميت شناخته شده و امنيت كمپ عراق جديد (پادگان اشرف) در منطقه خالص به طور كامل بر عهده نيروهاي انتظامي عراق قرار گرفته است، هم اكنون اين نيروها جايگزين نيروهاي آمريكايي شدند.
کشتن یک دختر جوان در تبریز پس از تجاوز نیروهای بسیج به وی
این گزارش هم مشابه ی صحنه جنایت آمیز مشابه ی ربودن و تجاوز کردن و کشتن ترانه ی موسوی در تهران است که اکنون در مورد الناز بابازده در تبریز از سوی نیروهای سرکوبگر و جنایتکار بسیج در تبریز تکرار شده است . البته از فرزندان مکتبی خمینی شیاد و جانشین وی رهبر لوطی جماران غیر از اینگونه اعمال جنایت آمیز انتظار دیکری نمی رود . زیرا که اینان هم جزو همکاران پرورش یافتگان مکتب رژیم ضد بشری می باشند که سابقه صدور فتوای تجاوز به دختران باکره های قبل از اعدام در سیاه چال ها پس از 30 خرداد سال 60 را دارند که اکنون به شیوه ی دیگر و بطریق ربودن و تجاوز نمودن و کشتن دنبال می شود.
خبرگزاری هرانا - هفته ی گذشته یک دختر جوان به نام الناز بابارده، توسط نیروهای بسیج پس از تجاوز به قتل رسید.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، یکی از نیروهای بسیج به بهانه ی بد حجابی، با سد کردن راه خودرو الناز بابازاده در منطقه ولیعصر تبریز دستور توقف و به اصطلاح "اصلاح حجاب" وی را می دهد که با مقاوت این دختر جوان مواجه می شود.فرد مذکور پس از مشاهده ی چنین وضعی، با کشیدن سلاح و تهدید وارد خودروی خانم بابازاده می شود و بلافاصله پس از آن دوتن دیگر از نیروهای لباس شخصی نیز وارد خودرو می شوند.این سه تن پس از ضرب و شتم وحشيانه و تعرض و تجاوز جنسی به اين دختر جوان 26 ساله وی را با شلیک گلوله به قتل می رسانند و جسد را در اطراف گورستان اماميه تبريز رها مي كنند.پس از تحقیقات محلی گزارشگر خبرگزاری حقوق بشر ایران، نهایتا در ختم الناز بابازاده مشخص می شود که فرزند يكي از سرداران پاسدار ایشان را به قتل رسانده و انگيزه ی خود از قتل و تجاوز را مبارزه با بد حجابي و انجام فرمان خدا اعلام كرده است!خانواده ی بابازاده از این فرد شکایت کرده اند اما گفته مي شود كه سپاه تبريز در تلاش است تا پرونده ی این جنایت را در اختيار خود گرفته تا شخصا رسيدگي كند.الناز بابازاده ساكن كوي وليعصر تبريز بوده است.اخیرا نیروهای امنیتی به بهانه ی برخورد با بدحجابی و اجرای طرح حجاب و عفاف، آزادی زنان در کشور را محدود تر از قبل کرده اند و فضایی مملو از رعب و وحشت برای ایشان ساخته اند.