گزیده خبر 22 تیر - 89
گزارش تحليلي فارس از اهميت استراتژيك تنگه هرمز؛تنگه‌اي كه اگر بسته شود، اقتصاد دنيا سقوط مي‌كند.خبرگزاري فارس: زبان تهديد رسانه‌‌اي غرب و همراهان عربي آنها درباره تحريم‌هاي اخير يك جانبه آمريكا عليه كشتيراني و تجارت ايران در حالي دراز شده است كه گويا اقتصاد تمام وابسته آمريكا، اروپا و عربي به نفت و تجارت نسبت به اهميت تنگه هرمز غافل شده و فراموش كرده كه بسته شدن اين تنگه اقتصاد دنيا را فلج مي‌كند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904200581
اینگونه گزارشات خبری که با ضرب دلار های اهدائی و حامیان لابی های رژیم ضد بشری در برون مرز به خصوص در آمریکا تهیه و پیگیری می شود مرتبط به جنگ روانی تبلیغاتی دفاع از پروژه ی هسته ای و تلاش برای دستگیری به سلاح هسته ای می باشد . البته در شرایط کنونی هدف خنثی کردن تحریم های قطعنامه 1929 شورای امنیت سازمان ملل یا تهاجم نظامی به تأسیسات هسته ای است . همچنین شیوه ی تبلیغاتی تهدید آمیز این گزارش خبری بیان گر آن داستان مورچه و آب گرفتگی لانه اش است که از سوراخ خود بیرون زده و فریاد بر می آورد که بشتابید دنیا را دارد آب با خود می برد که اکنون از سوی جاسوسان اعزامی پاسداران کودتاگر به آمریکا این گزارش خبری ترجمه و برای خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس ارسال شده است تا که با آب و تاب و موضع تهدید آمیز بازتاب داده شود . انگاری که صادرات نفت شاهرگ حیاتی رژیم ضد بشری نمی باشد و اگر توان غرق نمودن کشتی و بستتن دهانه ی تنگه هرمز را پاسداران جنگ افروز داشته باشند . ابتدا حالت خود کشی برای حاکمان رژیم ضد بشری کودتائی دارد تا اینکه وانمود شود حالت گردنه ی اقتصاد و تجارت جهانی را داشته باشد. فراموش نشود که اینگونه ادعا ها آن روی ادعا های کمدی تغییر جهان و اصلاح مدیریت جهان است که از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد مطرح می شود.
فارس گزارش مي‌دهد؛مبادلات ايران و اروپا صعودي شد، افزايش 42 درصدي طي 4 ماه خبرگزاري فارس: درحالي مبادلات تجاري ايران و اتحاديه اروپا در سال 2009 با كاهش 30 درصدي مواجه شده بود كه در چهار ماه نخست 2010 با افزايش 42 درصدي به بيش از 7.3 ميليارد يورو رسيد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904211252
بر فرض اینکه این ادعا درست باشد . اما ازسوی دیگر درست متضاد خبر قبلی است . زیرا که اولاً محتوای کالا های تجارتی صادراتی چیست و چگونه صادر می شوند؟ دوماً اگر طبق قطعنامه 1929 شورای سازمان ملل فروش بنزین تحریم شود که سوخت هواپیما ها به مشکل مواجه می شوند که امکان صادرات هوائی نیست . همچنین اگر طبق ادعای پاسداران دهانه ی هرمز با غرق کردن کشتی مسدود شود . آن زمان هم امکان صادرات از طریق آبی هم که امکان پذیر نمی باشد . لذا سئوال است که آن موقع چگونه کالاهای صادراتی به اروپا انجام گیرد؟
دمای 41 درجه بیابان میزبان خانواده بی بضاعت کرمانشاهی
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=19076
پس از چند روز تعطیل کردن ادارات دولتی که از سوی دولت نامشروع انجام شده است . اکنون این تصویر را نگاه کنید و گزارش ضمیمه شده مربوط به آن که را با دقت بخوانید . سپس با قول خمینی شیاد مقایسه کنید که گفته بود حکومت آینده از آن مستضعفان و پا بر هنگان می باشد . آنگاه با ادعای کمدی پاسدار گماشته احمدی نژاد مقایسه کنید که ادعای دولت امام زمان و اصول گرای ساده زیست عاشق خدمتگزاری به مردم ایران را دارد و چپ و راست حنجره پاره می کند که در داخل کشور می خواهد مبارزه با مفسدین کند و در برون مرز می خواهد هم اسرائیل را نا بود سازد وهم تصمیم دارد که ساختار جهان را بر هم ریزد و پس از اصلاح کردنش مدیریت جدیدی بنا نهد که از طریق صدور فرهنگ و اقتصادی صادراتی بسیجی کنترل خواهد شد . بالاخره پس از دیدن تصویر و خواندن گزارش ضمیمه شده مشخص می شود که فرق میان ادعا و رؤیا و خالی بندی با واقعیت و عمل چگونه می باشد؟
خبرگزاری مهر: یک خانواده بی بضاعت کرمانشاهی به دلیل از کارافتادگی مرد خانواده و نیز محقق نشدن برخی وعده ها یک ماه است که در کنار بیابانهای اطراف کرمانشاه سرگردان و آواره زندگی می کنند.به گزارش خبرنگار مهر در کرمانشاه، در یکی از روستاههای حاشیه شهر کرمانشاه و در گرمای بالای 40 درجه این شهر خانواده ای بی بضاعتی در زیر چادر به شکل بسیار اسفباری زندگی می کنند که دل هر رهگذری که بر حسب اتفاق از آن مسیر عبور می کند را به درد می آورندسرپرست این خانوار که خانمی رنج کشیده است به همراه دو دختر 15و 13ساله و یک پسر نوجوان 17ساله در حالی در زیر این چادر به سختی زندگی می کنند که بعد از پیگیریهای بسیار به دلیل عدم حمایت مسئولان ناچار به روی آوردن به بیابان شده اند. پور چراغ ادامه داد: از سال گذشته تا کنون به طور مکرر به بهزیستی کرمانشاه مراجعه می کنم تا شاید با تحت پوشش قرار گرفتن کمکی به خانواده ما شود اما متاسفانه هر بار که به این اداره مراجعه می کنم در پاسخ به من می گویند که چون بودجه کافی نداریم نمی توانیم خانواده شما را تحت پوشش قرار دهیم
شیوع بیماری ویروسی با علائم مشابه گرمازدگی
این چگونه رژیم ضد بشری می باشد که مدعی قدرتمند ومردمی ترین کشور جهان است که می خواهد ساختار مدیریت جهان را تغییر دهد و اصلاحش نماید . همچنین قادر است تنگه هرمز را مسدود کند تا اقتصاد دنیا را به سقوط بکشاند ولی در کشور خود نه توانائی بر آورده کردن سوخت رسانی و خدماتی مورد نیاز مردم را دارد و نه اینکه می تواند حد اقل امکات خنک کردن در شرایط گرما در تابستان را آماده نماید تا موجب شیوع بیماری ویروسی با علائم مشابه گرما زدگی نشود؟
برنا : رییس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران گفت: نوعی بیماری ویروسی عفونی قابل انتقال در کشور شایع شده که اغلب مردم این بیماری را با گرمازدگی اشتباه می‌گیرند.ایرج خسرونیا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا با بیان این مطلب افزود: گرم شدن هوا و همچنین بی‌توجهی به رعایت بهداشت فردی باعث می شود که بسیاری از مردم به یک نوع بیماری ویروسی مبتلا شوند که این امر مشکلاتی را برای مردم بوجود می آورد؛ چرا که افراد بیمار این بیماری ویروسی را با گرمازدگی اشتباه می گیرند.وی ادامه داد: علائم بیماری ویروسی با گرمازدگی بسیار مشابه است، با این تفاوت که گرمازدگی قابل انتقال نبوده اما بیماری ویروسی از فردی به فرد دیگر منتقل می شود.خسرو نیا افزود: متاسفانه اشتباه گرفتن این بیماری با گرمازدگی سبب می شود افراد این بیماری را از محیط های عمومی به داخل منازل برده و باعث ابتلاء افراد بیشتری به بیماری ویروسی شوند.رییس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران گفت: در حال حاضر این بیماری ویروسی در تمامی کشور مشاهده می شود.
"5 میلون نفر در بسیج جامعه زنان عضو هستند"!
سئوال است اگر چنانچه رژیم ضد بشری مردمی می باشد که طبق ادعای رهبر لوطی جماران از پشتیبانی 85% مردم ایران بر خور دار می باشد . پس اینگونه بسیج کردن دختران و زنان علیه ی زنان بعنوان مبارزه با بی حجابی برای چیست؟ ضمن اینکه چرا هزینه ی صرف بسیج کردن اینان به محرومان اختصاص داده نمی شود تا همچون خانواده ی 5 نفره ی کرمانشاهی از روی فقر مجبور به چادر زدن در بیابان اطراف کرمانشاه نشوند؟
رئیس بسیج جامعه زنان کشور از عضویت 5 میلیون نفر در این تشکل خبر داد.به گزارش فارس، همایش طلایه‌داران عفاف و حجاب به مناسبت بزرگداشت عفاف و حجاب امروز دوشنبه در سالن 5 آذر برگزار شد.در این همایش که به همت بسیج جامعه زنان کشور برگزار شد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین حضور داشتند.در ادامه این همایش مینو اصلانی، رئیس بسیج جامعه زنان کشور طی سخنانی اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش بررسی ابعاد مختلف حجاب و ضرورت‌ها و نیازهای جامعه است.رئیس بسیج جامعه زنان کشور گفت: در حال حاضر یش از 5 میلیون نفر از خواهران کشورمان در بسیج جامعه زنان عضو هستند و ما در تلاشیم حجاب اسلامی را به عنوان الگو به جهان عرضه کنیم.

مجوز واردات ١١۰ دستگاه سواری بنز برای ریاست جمهوری و وزارت خارجه
اینهم معنی ادعای دولت ساده زیست که مدعی عاشق خدمتگزاری به مردم ایران است که به جای اختصاص دادن اینگونه بودجه های تشریفاتی تا که هزینه ی آماده سازی وضعیت بهداشتی و خدماتی محرومان شوند تا که مجبور نباشند چادر در بیابان بزنند.در عوض صرف اینگونه دستگاه های سواری برای رئیس جهور نامشروع ووزارت جاسوسی و ترور با وزیر آدمربا می شود.
جـــرس: دولت واردات ۶۰ دستگاه خودروی سواری بنز برای نهاد ریاست جمهوری و ۵۰ دستگاه خودروی سواری بنز برای وزارت امورخارجه با سود بازرگانی صفر درصد و بدون رعایت آیین نامه ضوابط فنی واردات خودرو را مجاز اعلام کرده است.به گزارش فارس، دولت دهم به استناد ماده ۴١ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۸۷ و بر اساس تصویب نامه شماره ١۸۷۵۸/ت ٢۸۸١۷ با واردات ۶۰ دستگاه خودروی سواری بنز برای نهاد ریاست جمهوری و ۵۰ دستگاه خودروی سواری بنز برای وزارت امورخارجه با سود بازرگانی صفر درصد و بدون رعایت آیین نامه ضوابط فنی واردات خودرو موافقت نمود. گفتنی است روزنامه دنیای اقتصاد در شماره ٢۸ فروردین ماه امسال خود نوشته بود "شرکت بنز یا مرسدس بنز کشور آلمان که یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده خودروهای لوکس در دنیا است، هفته گذشته و در مجمع سالانه این شرکت اعلام کرد روابط خود را با ایران قطع خواهد کرد و این تصمیم در حالی اتخاذ شده که صدراعظم آلمان نیز پیش از این تصمیم ، از شرکت های این کشور برای کاهش روابط با ایران حمایت کرده بود. در همین حال دیتر لیچ مدیرعامل دایملر در مجمع عمومی سالانه این شرکت اعلام کرد که بنز روابط خود را با ایران کاهش می دهد."این روزنامه نوشت "طبق گزارش های موجود، مدیر عامل این شرکت در مجمع سالانه شرکت دایملر تاکید کرد: به دلیل مسائل سیاسی؛ روابط بنز با ایران در سال های گذشته کاهش یافته بود و از این پس به طور کامل قطع خواهد شد و تنها روابطی که شرکت بنز با ایران خواهد داشت در سطح تکمیل قرار دادهای قبلی خواهد بود و از این پس حتی صادرات خودرو و کامیون به ایران را متوقف می کند."
عسلویه، بوی گاز، آلودگي و جنس فقر
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=19093
شاهد عینی که راننده ی اتوبوس در این منطقه نفتی و گازی است نقل قول می کرد که این منطقه از سوی سپاه پاسداران اشغال شده و جانشین دار و دسته بهزاد نبوی در دوران مدعیان اصلاح طلبان شده اند و می گفت که معمولاً کارگران بیکار سر اسر ایران را بطور فصلی در شرایط سخت و طاقت فرسای اینجا بکار گرفته می شوند و پس از چند ماه کار بدون حقوق کردن به حال خود رها می شوند . گذشته از اینکه وضعیت بهداشت و خدمت رسانی و آلودگی محیط زیست در عسلویه بوشهر وحشتناک می باشد .از سوی دیگر اعتیاد و فراوانی مواد مخدر هم بیداد می کند حتی زنان تن فروش هم حضور دارند .