دروغ نامه ی کیهان دوشنبه 11 مرداد ماه سال 1389
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " آنجا چه خبر است ؟! "
"دعوت دلال و جاسوس چند جانبه هوشنگ امیراحمدی به ایران تا در همایش ایرانیان برون مرز در تهران حضور و نظارت داشته باشد، موجب بر افروختگی و پرسشگری انتقادی سربازجوحسین شریعتمداری از دولت شده است "
مشخص است بدلایل وابستگی به باند های مافیای کودتگران که وجود دارد . موجب شده است تا که دست سر بازجو حسین شریعتمداری توی پوست گردو گیر کند و قادر نباشد آنگونه مانور یکه تازی تبلیغاتی دهد و افشاگری کند و به برنامه ریزان همایش ا یرانیان برون مرز در ایران تهاجم نماید که مشابه آن باشد که علیه ی رقیب مغلوب دنبال می کند . چونکه هم نگران سوء استفاده ی تبلیغاتی رقیب مغلوب است . هم اینکه متمر کز شدن بیش از حد برروی موضوع وحشت از تف و تاق و ریش شدن از افشاگری حساب اشده ی خود دارد . پس فقط بعنوان گوشزد کردن پاسدار احمدی نژاد به نکاتی اشاره کرده که وی مواظب اطرافیان خود باشد . اما برای اینکه ضریب شیوه ی بر خورد تبعیض تناقض آمیز میان خودی و غیر خودی بر جسته شود چند سئوال می شود . اگر چنانچه رقیب دوم خردادی ها حاکم بودند ودست به چنین اقدامی زده بودند آن موقع چگونه بر خورد می شد و حال چرا چنین بر خورد شده است ؟ تازه بدون آنکه به ریشه ی این موضوع اشاره ای شده با شد . یااینکه توضیح داده شود که چگونه است با وجود اینکه این تجربه انتقادی که در دوسال پیش رخ داد اگر چنانچه کاسه ای زیر نیمه کاسه نیست برای چه این سناریودوباره تکرار شده است؟ همچنین آیا دعوت و پذیرائی و دیدار کردن مسئولان با مهره ی تابلوو دلال و جاسوس چند جانبه هوشنگ امیر احمدی که پیام آور دو جانبه است و احتمالاً می تواند یکی از مسئولان پشت پرده ی همایش بزرگ ایرانیان خارج از کشور در ایران باشد که به جز تهران سفر هائی به چند شهر بزرگ ایران هم در دستور برنامه ی اینهمایش هست . با ادعای مبارزه رهبر لوطی جماران با موضع ضد آمریکائی دشمن چه ار تباط و همخوانی می تواند داشته باشد؟ چرا آنانکه از ایران به آمریکا می روند متهم به جاسوس سازمان سیا و وطن فروش می شوند. ولی اینان که از آمریکا به ایران وارد می شوند مورد احترام و پذیرائی واقع می شوند؟ مهمتر اینکه چرا 3 شهروند آمریکائی که از کوه های کردستان عراق نوار مرزی ایران ربوده و به اتهام جاسوس در زنداناوین زندانی شده اند . ولی هوشنگ امیر احمدی دلال و جاسوس دو جانبه شهروند آمریکا بدون مانع مدام در حال تردد به ایران می باشد که اکنون هم اعتراف شده که قابل پیش بینی بوده است. ولی اطلاعات پاسداران در فرودگاه یا قبل از آن هیچ واکنشی نشان نداده است . بهر حال انتقاد سر بازجو حسین شریعتمداری با ادعای اینکه مخالفان برون مرز 3% تا 5% نیستند . محور این همایش ایرانیان برون مرز ودعوت شان به ایران چنین پیرامون این همایش تحلیل و تفسیر خود را آغاز کرده است:
از چندماه قبل كه زمزمه برپايي اين همايش آغاز شد به آساني قابل پيش بيني بود كه تحت پوشش و نام جذاب «همايش بزرگ ايرانيان خارج از كشور» چه آشي قرار است پخته شود و چه كساني اين ديگ را دور از چشم رئيس جمهور محترم و تنها با سوءاستفاده از نام و جايگاه -و متاسفانه اعتماد غيرقابل توجيه- ايشان، روي اجاق گذاشته اند! دو سال پيش نيز همايشي با همين نام و همين عنوان برپا شده بود و گردش كار و نتايج آن مي توانست نشانه هاي هشداردهنده اي درباره دومين نمونه آن باشد، يعني همايشي كه از امروز صبح در تهران برپا مي شود و نزديك به 1200تن از ايرانيان مقيم خارج كشور براي شركت در آن دعوت شده اند. برخي از گزارش ها و اخباري كه درباره همايش 11مرداد89 به كيهان مي رسيد، نه فقط تأسف آور، بلكه سوال برانگيز و نگران كننده بود و از احتمال بروز رخدادي ناخوشايند حكايت مي كرد. اخباري از مقدمه چيني ها، زمينه سازي ها، هزينه هاي چندده ميلياردتوماني و بي حساب و كتاب، رايزني هاي داخلي و خارجي، تهديدها و تشويق ها، هويت برخي از ايرانيان دعوت شده، سوابق سوء و شناخته شده چند تن از دست اندركاران اصلي همايش، صدور دستور العمل ها و امريه ها خطاب به اين دستگاه دولتي و آن مركز امنيتي كه مبادا... و خبرهاي مشابه ديگر ، اين ترديد را پديد مي آورد كه ماجرا فراتر از «ناپختگي» و «ندانم كاري» باشد و خداي نخواسته كاسه اي زير نيم كاسه باشد! اين دفعه اما، زبان به كام گرفتيم و قلم به نيام كشيديم تا مانند هميشه، اولين صدا را به اعتراض بلند نكرده باشيم و منتظر مانديم كه فلان مسئول حقوقي، فلان حافظ منافع ملي، فلان مركز اطلاعاتي و امنيتي، فلان مسئول سياست خارجي و... صدايي به اعتراض بلند كند و به عنوان ابتدايي ترين وظيفه قانوني خود از برخي پلشتي هاي آشكار در برپايي اين همايش جلوگيري كند و يا اگر احياناً با صدور دستور العمل و امريه اي از اعتراض منع شده است! دست كم در مقابل برخي پرسش هاي جدي و نگران كننده اي كه درباره اين همايش و مسائل پيراموني آن پديد آمده است، پاسخي ارائه كند، ولي متأسفانه- و همانگونه كه حدس مي زديم- از آناني كه انتظار مي رفت صدايي شنيده نشد و از آنجا كه به قول امام راحلمان(ره)، صاحبان قلم- از جمله مطبوعات- هم درباره آنچه مي نويسند مسئولند و هم درباره آنچه بايد بنويسند و نمي نويسند، چاره اي جز پرداختن به ماجرا باقي نماند.گفتني است اخبار رسيده حكايت از آن دارد كه برخي از دست اندركاران برپايي همايش، تعدادي را مأمور پاسخگويي به اعتراض و انتقاد احتمالي كيهان كرده اند. گويي پيشا پيش مي دانسته اند آنچه در پي انجام آن هستند به يقين با اعتراض كيهان روبرو مي شود! و از سوي ديگر طي دو هفته اخير، برخي از مسئولان در تماس با كيهان به گونه اي غيرمنتظره، شرح مفصلي از آثار مثبت و مشعشع «همايش ايرانيان خارج از كشور» ارائه كرده بودند! كه ظاهراً با هدف پيشگيري از اعتراض بود. مخصوصاً آن كه از چند ميليون ايراني مقيم كشورهاي خارجي فقط 3 تا 5 درصد آنها در شمار مخالفان نظام - اپوزيسيون- قرار دارند و اكثريت قريب به اتفاق آنان به وطن خويش و ارزش هاي آن وابسته و دلبسته اند "
سر بازجو حسین شریعتمداری در ادامه دست به شیوه ی سر پل خر بگیری و یک تیر چند نشان زده است . چونکه با نقل قول کردن گزینه ای از دلال و جاسوس چند جانبه هوشنگ امیر احمدی وی را فاش کرده که چگونه عنصر فرصت طلب و تناقض گوئی می باشد . چون موضع دشمنی وی علیه ی رژیم ضد بشری با مواضع پاسدار گماشته احمدی نژاد و لوطی جماران مقایسه کرده و نتیجه گیری کرده است که چگونه وی و همراهان شان علیه ی نظام می باشند . آنگاه در ادامه با شیوه ی باز جوئی کیفر خواست برای مجریان بر نامه ریزان این همایش و دعوت کنند گان امثال هوشنگ امیر احمدی ها از برون مرز به ایران صادر کرده است که برای چه اینگونه افراد که رژیم را عقب افتاده و خونخوار و ضد ملی می دانند به ایران دعوت شده اند و چنین از مسئولان خواسته است تا پاسخگوی باشند :
در اين جملات دقت كنيد «... مسئولين حكومت عقب افتاده و خونخوار جمهوري اسلامي ايران عليه هر آنچه ايراني و انساني است قيام كرده و قصد دارند نام ميهن را به قهقرا ببرند و در اين راه از هيچ خرابكاري و قتل و جنايتي ابا نخواهند داشت»! و يا به اين اظهارنظر توجه كنيد «... اسلامي بودن براي ما محدوديت ايجاد كرده است و ميدان عمل ما را براي اين كه جايگاهي در جهان حاضر پيدا كنيم مشكل كرده است. مثلا سياست ضداسرائيلي ما...»! در اين جمله نيز دقت فرمائيد «اگر بخواهيم حركت اصلاحي خود را از قانون اساسي شروع كنيم و جلو برويم بايد بتوانيم در آينده نزديك ولي فقيه را تحمل كنيم و در عين حال در جهت تغيير قانون مربوط به آن بكوشيم»!خب! درباره اين اظهارنظرها و صاحب اين ديدگاه چه تصوري داريد؟ راه دوري نرويد و به ذهنتان فشار نياوريد. ايشان يكي از اصلي ترين دعوت شدگان به همايش ايرانيان مقيم خارج از كشور است و هم اكنون در اتاق شماره... هتل استقلال تهران در حال رايزني و تبادل نظر با برخي از دست اندركاران اصلي همايش است. او يك ضدانقلاب تابلودار است و همكار شناخته شده سازمان «سيا». اين آقا، سرشاخه ايرانيان دعوت شده از آمريكا براي شركت در همايش است. او هوشنگ اميراحمدي است، معروف به دلال رابطه با آمريكا و عنصر ضدانقلابي كه تغيير اسلاميت نظام را با جديت دنبال مي كند!اگرچه نام و هويت بسياري از دعوت شدگان به اين همايش اعلام نشده است ولي كيهان از طريق افراد مومن و متعهدي كه در جمع برگزاركنندگان همايش حضور دارند به نام و مشخصات برخي از آنها كه هويتي كم و بيش مشابه هوشنگ اميراحمدي دارند، پي برده است.اكنون سوال اين است كه افرادي از اين قماش با چه انگيزه اي به همايش دعوت شده اند؟ آنها نظام جمهوري اسلامي ايران را «عقب افتاده»! و «خونخوار»! مي دانند، اسلامي بودن نظام را «مشكل آفرين»! مي نامند، حذف ولايت فقيه از قانون اساسي را دنبال مي كنند و... اين افراد كه به گواهي اسناد موجود تغيير هويت نداده اند، بنابراين بايد پرسيد كه آيا برخي از دست اندركاران دعوت از اين افراد در خفا هويتي مشابه آنها دارند؟! و يا كساني از همين قماش در ميان دست اندركاران برپايي همايش نفوذ كرده اند؟! هر سه احتمال، نتيجه اي يكسان دارند. ندارند؟!
سر بازجو حسین سربازجو در ادامه ی اتهامات کیفر خواست خود از مسئولان این همایش پرسش کرده است که چرا به جای دعوت از ایرانیان وطن پرست با دلبستگی های ارزش اسلامی که قول داده شده بود . چنین از کاسه لیسان آمریکا و انگلیس و اسرائیل دعوت شده است :
مگر قرار نبود از ايرانيان دلبسته به اين آب و خاك و ارزش هاي اسلامي آن كه اكثريت هموطنان مقيم خارج كشور را تشكيل مي دهند براي شركت در همايش دعوت شود تاتودهني محكمي باشد به قدرت هاي خارجي و چند درصد اپوزيسيون كاسه ليس آنها باشد ؟! چرا به جاي آنان، افرادي از همان چند درصد محدود اپوزيسيون و اراذل و اوباش كاسه ليس آمريكا و اسرائيل و انگليس را به همايش دعوت كرده ايد؟!
همچنین سر بازجو حسین شریعتمداری در بند دیگر کیفر خواست تهیه و تنظیم شده ی خود علیه ی مسئولان دولتی دعوت کنندان این همایش به جای پاسخ دادن به ریشه و علت عدم علاقه ی ایرانیان سفر به ایران این چنین آویزان به توجیه شیوه ی باز جوئی و تحریف گری ووارونه گوئی شده است:
"مسئولان همايش اعلام كرده اند برخي از دعوت شدگان نگران بوده اند كه مبادا در ايران مورد بازخواست قرار گيرند! كه بايد پرسيد، مگر طي 31 سال گذشته انبوهي از هموطنان ايراني مقيم آمريكا و اروپا آزادانه و بدون كمترين مانعي به ايران سفر نكرده و هم اكنون نيز اين سفرها ادامه ندارد؟! بنابراين آن را كه حساب پاك است از محاسبه چه باك است؟ و پرسش آن است كه اين عده از دعوت شدگان چه كساني بوده اند كه به خاطر سوابق سوءخود از حضور در ايران بيم داشته اند؟! آيا اين نكته نيز حكايت از آن ندارد كه شماري از دعوت شدگان از همان قماش اپوزيسيون هستند؟! و گرنه طي 31 سال گذشته، هيچگاه راه ورود براي ايرانيان مقيم خارج از كشور و فاقد سوابق سوء بسته نبوده و نيست"
سر بازجو حسین شریعتمداری برای اینکه ثابت کند که مسئولان بر نامه ریز این همایش نه پیرو وتابع رهبر لوطی جماران نیستند ، بلکه علیه پیام وی اقدام نموده اند . پس گزینه ی از لوطی جماران را پیش مقدمه ی گفته خمینی شیاد نموده است و در دنباله آن را اینگونه چماق کرده و بر توی سر مجریان زده است که چرا وارونه رهبر لوطی جماران و خمینی شیاد اقدام کرده اید :
آغوش كشور و انقلاب هميشه براي پذيرفتن همه كساني كه قصد خدمت و آهنگ مراجعت داشته و دارند گشوده است، ولي نه به قيمت طلبكاري آنان از همه اصول، كه چرا مرگ بر آمريكا گفتيد! چرا جنگ كرديد! چرا نسبت به منافقين و ضدانقلابيون حكم خدا را جاري مي كنيد؟ چرا شعار نه شرقي و نه غربي داده ايد؟ چرا لانه جاسوسي را اشغال كرده ايم و صدها چراي ديگر»اكنون جاي اين سوال از برخي دست اندركاران همايش ياد شده است كه آيا شما آقايان از همين افراد دعوت نكرده ايد؟ اسناد موجود كه نشان مي دهد چنين كرده ايد. بنابراين، به ادامه همان بيانات حضرت امام(ره) توجه كنيد؛«تا من هستم نخواهم گذاشت حكومت به دست ليبرال ها بيفتد، تا من هستم نخواهم گذاشت منافقين اسلام اين مردم بي پناه را از بين ببرند، تا من هستم از اصول نه شرقي نه غربي عدول نخواهم كرد»."
بالاخره پیام پایانی سربازجو حسین شریعتمداری که متضاد شیوه ی بر خوردی است که زمان رئیس جمهور بودن خاتمی در مقابل وی داشت. این چنین روی سخن به پاسدار گماشته احمدی نژاد رهنمود داده که مواظب دور و بری های خود باش تا که سو ء استفاده نکنند . البته منظور رحیم مشائی رئیس دفترش می باشد :
"اگرچه گفتني هاي ديگري نيز دراين باره هست كه شنيدني است ولي به همين اندازه بسنده مي كنيم و اميدواريم برادر ارجمندمان جناب آقاي دكتراحمدي نژاد رئيس جمهور مردمي و متعهد كشورمان از سوءاستفاده كساني كه با بينش و منش ايشان هيچ نسبتي ندارند، و براي بهره گيري از همايش ياد شده كيسه دوخته اند، جلوگيري كنند"
در خاتمه اینکه اکنون آنگونه اوضاع آشفته وبهم ریخته است که دولت پاسدار گماشته احمدی نژاد و مشاورانش از جمله رحیم مشائی آنچنان خود مختارانه اقدام می کنند که سر بازجو حسین شریعتمداری اعتراف و نقل قول از لوطی جماران و خمینی شیاد کرده که مشخص شده است اینان آشکارا تره ای هم به ریش رهبرلوطی جماران و رهبرش خمینی شیاد خرد نمی کنند ، بلکه وارونه علیه اینان اقدام و عمل می کنند. از طرف دیگر آنگونه که ادعای وارونه شده اگر چنانچه درست است که اپوزیسیون در برون مرز 3تا5% هستند و بقیه جزو حامیان رژیم ضد بشری می باشند . پس چرا در نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی- انتصاباتی- تقلباتی برون مرز اثری از حمایت 95% تا 97% دیده نمی شود؟ ضمن اینکه مشخص است که ایرانیان برون مرز با کشور و مردمش که مخالفتی ندارند ، بلکه مخالف سیستم سر کوبگر مستبد حاکم می باشند و برای همین اینان از ایران گریخته یا مهاجرت کرده و در خارج بودن را تر جیح بر ماندن زیر چتر سرکوب و خفقان و سانسور و تبعیض و... داده اند . به خصوص طبق فاش کردن بیشتر ماهیت فرصت طلب در حال دگر دیسی هوشنگ امیر احمدی و همراهان وی که از برون مرز به زیر عبای آخوندهای جانی می روند و به ایران سفر می کنند اینان فرصت طلبان و سود جویانی هستند که هیچ فرقی با پاسداران آدمکشان حاکم ندارند که شبانه به دانشگاه ها شبیخون می زنند و اساتید دانشگاه ها را با زور باز خرید و باز نشست می کنند. زیرا که اینان که دمخور هوشنگ امیر احمدی هاشده اند جزو خود فرو ختگانی می باشند که منافع اقتصادی و نقش لابی گری را دنبال می کنند و برای بخور بخور و تفریح و گردش و سهم بردن از چوب حراج زدن بر منابع و ذخایر کشوردست به این سفر و شرکت در همایش زده اند تا پس از بازگشت جارچیان رژیم ضد بشری و نامشروع باشند. که هیچ ارتباطی به مردم و کشور ایران ندارند، جز اینکه دارای نام و شناسنامه ایرانی هستند. آنگونه که سربازجو حسین شریعتمداری هم می داند. برای همین به جای استقبال از ورود اینان انتقاد نموده است . زیرا که کیست که نداند گاو پیشانی سیاه هوشنگ امیر احمدی کیست و نقش و مأموریت وی از دوران رفسنجانی تا حال چیست؟. بهر حال دعوت از وی و امثالهم میزان افلاس ودر ماندگی رژیم ضد بشری را می رساند که آنگونه شده است که هرروز به مهره های تابلو و شناخته شده ای همچون هوشنگ امیر احمدی ها برای دلالی و زد وبند با آمریکا بیشتر می شود.
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/890511/2.htm#other201
دروغ نامه ی کیهان دوشنبه 11 مرداد ماه سال 1389
آنجا چه خبر است ؟! (يادداشت روز
)