گزیده خبر ها 12 مرداد - 89
معاون وزير بازرگاني در گفت‌وگو با فارس خبر داد:بازپس‌گيري 48 ميليارد تومان بدهي شهرام جزايري از محل فروش املاك .خبرگزاري فارس: مديرعامل صندوق ضمانت صادرات ايران و معاون وزير بازرگاني از پاز پس گيري 95 درصد بدهي شهرام جزايري به اين صندوق به ارزش 48 ميليارد تومان از محل فروش املاك وي خبر داد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905111357
آیا در 32 سال گذشته همانگونه که پاسدار گماشته احمدی نژاد در سال گذشته در مناظره های تلویزیونی خود با کروبی و موسوی گفت و ثابت نمود که رژیم ضد بشری از رأس تا ذیل آن بطور دربست آلوده به فساد و رشوه و تبعیض می باشد فقط یک شهرام جزایری دارد و در میان آقازاد ها مشابهت فراوان شهرام جزایری وجود ندارد؟ یا اینکه غارتگران وچوب رتاراج لبر منابع و ذخایر شور همان 44 نفر اسامی می باشند که عباس پالیدار در دانشگاه همدان در جمع بسیجیان اعلام نمود و اسامی دیگری وجود ندارد مشروط بر اینکه چرا برای باز پس گیری اختلاس و غارتگری اینان به ویژه محمد رضا رحیمی و پا سدار میلیاردی محمد صادق محصولی اقدام نمی شود؟
پاسخ رحیم مشایی به برخی شایعات در خصوص همایش ایرانیان خارج از کشور
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25345
اگر چنانچه ایشان از دلال و جاسوس چند جانبه هوشنگ امیر احمدی دعوت نکرده است . پس این دلال بدعوت چه مسئول و نهادی وارد ایران شده است؟ چرا با سابقه ای که دارد بازداشت نشده است ؟ تازه چرا سربازجو حسین شریعتمداری که حامی دولت نا مشروع می باشد در یادداشت روز خود دست به افشاگری زده و از پاسدار گماشته احمدی نژاد پرسش کرده است که د چرا وی به ایران آمده همچنین اخطار کرده که مواظب اطرافیان سوء استفاده گرش باشد؟
جانشین رییس جمهور در شورایعالی امور ایرانیان خارج از کشور و رییس دفتر رییس جمهوری شایعات برخی رسانه ها در مورد دعوت از هوشنگ امیر احمدی به همایش ایرانیان مقیم خارج از کشور را بی اساس دانست .اسفندیار رحیم مشایی در گفت و گوی با ایرنا افزود: کسی که نسبت به آرمان های انقلاب موضع منفی دارد، در این همایش شرکت نمی کند.
حاشیه های همایش بزرگ ایرانیان خارج از کشور در تهران
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25349
همایش ساندیس و مفت خوران برون مرزی که با وضعیت مشمئز کننده ی دستمال بر دستی که از پاسدار گماشته احمدی نژاد شده است که همراه با اجرای موزیک و موسیقی پاپ بوده برای دفاع از پروژه ی هسته ای و اهداف آن بوده است که از سوی یک مأمور اعزامی از سوی دولت فخیمه ی ارباب انگلیس و موضع ضد صهیونیستی همراه بوده است . البته نقش فعال رحیم مشائی رئیس دفتر پاسدار گماشته احمدی نژاد و منوچهر متکی وزیر آدم ربای وزارت ترور و جاسوسی خارجه داشته که حضور هم منقل و فامیل رهبر لوطی جماران غلامعلی حداد هم هم ثابت می کند که دلیل دفاع و حمایت وی از این همایش برای چیست؟ در شریطی که هرروز بر سیل بی انمان و بیکاران در کشور افزده می شود . ولی معلوم نیست که پاسدار گماشته احمدی نژاد به چه مجوزی از موضع ضد صهیونیستی و ضد آمریکائی دست به حاتم بخشی زده است و در این همایش یک خانه در اصفهان برای زندگی و مرگ اهدای یک آمریکائی کرد که از طریق دلال امیر احمدی وصل و خریداری شده است .
سالن اجلاس سران از ساعات نخستین برگزاری این همایش مملو از جمعیت بود به گونه ای که برخی از مدعوین که رنج سفر را برای حضور در این همایش به جان خریده بودند، مجبور شدند به صورت ایستاده برنامه را دنبال کنند.** ایرانیان حاضر در این نشست از کشورهای آمریکا، آلمان، انگلیس، کانادا، سوئد، آرژانتین، دانمارک و دیگر نقاط جهان به ایران آمده بودند تا آمادگی خود را برای سرمایه گذاری و مشارکت در طرح های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و علمی اعلام کنند.** اسفندیار رحیم مشایی رییس دفتر رییس جمهور و جانشین رییس جمهور در شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور، منوچهر متکی وزیر امور خارجه، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی، سیدشمس‌الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی، غلامعلی حدادعادل رییس کمیسیون فرهنگی مجلس، علی معلم رییس فرهنگستان هنر، رییس دانشگاه تهران و مسوولان وزارت امور خارجه از جمله مسوولان ایرانی حاضر در این نشست بودند. سید علیرضا عصار خواننده پاپ ایرانی در این مراسم به اجرای ترانه " ای وطن " خود پرداخت که با تشویق چند باره ایرانیان خارج از کشور روبه رو شد.** حضور احمدی نژاد در جمع ایرانیان خارج از کشور با اجرای کنسرت ارکستر کوچ به سرپرستی " علیرضا عصار" خواننده پاپ کشورمان همراه بود. حاضران در این نشست به محض ورود احمدی نژاد از جای خود برخاستند و او را با تشویق های پی در پی همراهی کردند.** به محض آنکه احمدی نژاد در صندلی نشست یکی از حاضران در مقابل وی ایستاد و پس از ادای احترام به صورت نظامی در مقابل رییس جمهور زانو زد و کتابی به وی اهدا کرد.**جرج گل ووی رهبر جنبش ضد جنگ انگلیس از جمله سخنرانان این نشست بود؛ او سخنانش را با ذکر بسم الله الرحمن الرحیم آغاز کرد که این مساله با استقبال حاضران رو به رو شد. وی به زبان انگلیسی حاضران در این نشست را " خواهران و برادران " خطاب کرد و به زبان فارسی به آنان گفت: " سلام علیکم".اظهارات این نماینده پارلمان انگلیس و فعال ضد جنگ در رابطه با حق مسلم ایران در بهره برداری از انرژی صلح آمیز هسته ای و مخالفت وی با سیاست های دوگانه غرب در قبال برنامه های هسته ای رژیم صهیونیستی با تشویق های پیاپی ایرانیان همراه بود. از دیگر حاضران در این نشست " ریچارد فرای" ایرانشناس آمریکایی بود که به گفته مجری برنامه علامه علی اکبر دهخدا به وی لقب " ایراندوست" داده بود. وی که بیش از 90 سال سن داشت با قامت خمیده و با کمک عصا در این اجلاس حاضر شده بود.هدف وی از حضور در این همایش جلب موافقت رییس جمهوری بود تا به وی اجازه داده شود پیکر وی پس از مرگ در کنار زاینده رود به خاک سپرده شود.وی که رییس پیشین کرسی ایران شناسی دانشگاه هاروارد است، در جریان سخنرانی خود این خواسته را مطرح کرد که ایرانیان چندین بار وی را مورد تشویق قرار دادند.رییس جمهوری نیز در ابتدای سخنان خود این حس ایراندوستی این دانشمند آمریکایی را ستود و خطاب به وی گفت: ما خود شما را در ایران می خواهیم. تز طرف ملت ایران یک واحد مسکونی در اصفهان به ایشان هدیه می شود تا هر قدر که می خواهد در آنجا بماند
دکتر غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون فرهنگی مجلس بعد از پایان سخنرانی رییس جمهور با حضور در کنار ریچارد فرای با وی به احوال پرسی پرداخت و بدلیل فعالیت های چندین ساله وی برای معرفی فرهنگ و تمدن ایران زمین به مردم جهان از وی قدردانی کرد
تحصن و درگیری دراويش گنابادي مقابل فرمانداري سروستان فارس
اگر دعوت از ساندیس و مفت خوران برون مرزی به همایش می شود و به حامیان رژیم ضد بشری از آمریکا و انگلیس در این همایش هدایا داده می شود . در عوض در داخل کشور با دراویش گنابادی این چنین بر خورد می شود . البته با مسیحیان و بها ئیان و اهل سنت هم بهمین شیوه بر خورد می شود . برای همین است که اینگونه همایش های بس پر هزینه جنبه ی تبلیغاتی و تشریفاتی برای رژیم ضد بشری دارد ه هدف مشروعیت تراشی یا بقول هم منقلی لوطی جماران غلامعلی حداد عادل تقابل مناسب با قطعنامه ی تحریم 1929 شورای امنیت سازمان ملل می باشد..
تجمع دراویش گنابادی بدون برخورد در ساعت 1 بعد از ظهر خاتمه یافتت جمع دراويش گنابادي مقابل فرمانداري سروستان دوشنبه, 11 مرداد 1389 جمعي از دراويش سلسله نعمت اللهي گنابادي در يك حركت اعتراضي ، مقابل فرمانداري شهرستان سروستان فارس تحصن نمودند . ساعت 10 صبح روز دوشنبه 11 مرداد 1389 جمعي از دراويش گنابادي در حركتي خودجوش و در اعتراض به برپايي نمايشگاهي موهن از سوي افراطيون مذهبي عليه دراويش در شهرستان سروستان،‌ مقابل فرمانداري اين شهرستان تجمع كردند . طي روزهاي گذشته در پي برپايي نمایشگاهی از سوی مخالفین تصوف در شهرستان سروستان از توابع استان فارس كه به منظور زمينه سازي براي تهاجم به دراويش اين شهر برپا شد دراویش مراتب اعتراض خود را نسبت به این توطئه به ستاد فرماندهی انتظامی ابراز و تاکید كردند در صورت ادامه نمایشگاه دست به تحصن مقابل فرمانداری شهرستان خواهند زد. عدم اقدام قانوني مقامات مسوول منجر به اين اجتماع اعتراضي چند صد نفر از دراويش مقابل فرمانداري اين شهرستان شد و دراويش سروستان ساعت 10 صبح روز دوشنبه 11 مرداد مقابل فرمانداری سروستان تجمع نمودند. گارد ویژه و ماموران امنیتی و انتظامی منطقه را محاصره نمودند و چند خودرو آتش نشانی نيز در مقابل فرمانداری مستقر گردید. و در حالی که نمایندگان دراویش با فرماندار در حال مذاکره بودند، مامورین امنیتی با دراویش درگیر شده و تجمع کنندگان وارد فرمانداری می شوند و پس از دقایقی مجددا بازگشته و به تحصن خود ادامه می دهند. در ساعت 12 ماموران لباس شخصي براي جو سازی و تشدید بحران و ايجاد زمينه لازم براي برخورد با دراویش، اقدام به آتش زدن چادرهای نمایشگاه نمودند و سعی داشتند این موضوع را با منتسب نمودن به درویشان، تجمع مسالمت آمیز آنها را به خشونت بکشانند. دروايش كه متوجه شدند نمايشگاه توسط لباس شخصي ها به آتش كشيده عملا دلیلی برای ادامه اجتماع نداشتند و به تحصن خود خاتمه .
آغاز اعتصاب غذای 17 خانواده زندانی سیاسی زندان اوین
http://www.kaleme.com/1389/05/11/klm-27575
اینهم یک مورد دیگر از بر خورد تنقض آمیز حاکمان رژیم ضد بشری کودتائی دیکتاتوری ایران که در شرایطی که ساندیس و مفت خوران برون مرز را به سور چرانی و تملق گوئی مشمئز کننده به حضور همایش ایران فرا خوانده است . اما از سوی دیگر آنگونه فضای ضد انسانی در قتلگاه اوین تحمیل کرده است که خانواده های زندانیان سیاسی به خاطر اعتراض به فضای ضد انسانی به عزیزان شان مجبور شده اند که همچون عزیزان گروگان گرفته شدگان خود در سیاه چال اینان نیز دست به اعتصاب غذا بزنند .
جهت اطلاع
با این افشاگری دیگر رحیم مشائی رئیس د فتر پاسدار گماشته احمدی نژاد نمی تواند مدعی شود که نقشی در دعوت کردن دلال و جاسوس چند جانبه هوشنگ امیر احمدی به این همایش نداشته است.
سايت جهان نيوز نزديك به عليرضا زاكاني نماينده تهران نوشت: هوشنگ امير احمدي يك هفته پيش با خانواده و با دعوت مسئول دفتر رئيس‌جمهور وارد كشور شد. براساس اين گزارش، وي كه معروف به دلال رابطه ايران و آمريكا است يك هفته است كه با خانواده خود در مناطق شمالي كشور مستقر شده و اخيراً براي شركت در همايش ايرانيان خارج از كشور به تهران آمده است. در همين حال، سايت شبكه ايران نوشت هوشنگ امير احمدي بدون دعوت شوراي ايرانيان خارج از كشور وارد تهران شده است. اين سايت افزود: درحالي كه در تماس قبلي اميراحمدي با مسئولان برگزاري همايش ايرانيان خارج از كشور، دعوت نشدن وي به علت عدم احراز رتبه علمي مورد نظر به او اعلام شده بود، اما نامبرده چندي بعد به صورت شخصي به ايران سفر كرد و هم اكنون در تهران به سر مي‌برد.
دشمنان دیروز خمینی شیاد که اکنون از طریق کودتا قدرت را قبضه نموده اند . نه فقط تهاجم همه جانبه به بیت خمینی شیاد ونزدیکان و پیروان وی می کنند، بلکه اکنون مکان هائی هم که به نام وی وجود دارد مصادره و به حراج فروش گذاشته اند تا بیشتر لگد بر گور وی زده باشند.
*
دولت دستور فروش برخي از ساختمانهاي موسسه تنظيم و نشر آثار امام را صادر كرده است. به گزارش جهان به نقل از مشرق، براساس مصوبه وزيران عضو كميسيون لوايح دولت كه به پيشنهاد نهاد رياست جمهوري صورت گرفته، اختيار بهره برداري از برخي ساختمانهاي موسسه تنظيم و نشر آثار امام در تهران و قم از جمله ملك واقع شده در تهران، خيابان جماران، خيابان حسني كيا پلاك 4 كه اكنون در اختيار موسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني(ره) است،‌ لغو مي‌شود. مصوبه تأييد اين واگذاري در آخرين روزهاي فعاليت دولت خاتمي، تصويب شده بود كه با اقدام دولت دهم، باطل شد. براساس اين مصوبه كه توسط محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس‌جمهور به وزارت اقتصاد ابلاغ شده، نهاد رياست جمهوري بايد با فروش ملك ياد شده، وجوه حاصل از آن را به حساب درآمد عمومي كشور واريز كند. همين گزارش مي‌افزايد: براي انجام سير قانوني لغو بهره برداري موسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني(ره) از ساختمان فوق، اين مصوبه به تأييد رئيس‌جمهور نيز رسيده
است.