گزیده خبر های 14 مرداد - 89
عکس/همایش پرحاشیه آقای مشایی
عکس های منتشرنشده از همایش ایرانیان خارج از کشور
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25526
رحیم مشائی رئیس دفتر پاسدار گماشته احمدی نژاد و پدر عروس وی با تصاویر ضمیمه شده در همایش ایرانیان برون مرزیا ساندیس خوران خارجه نشین اینگونه می خواهد مکتب ایران را جایگزین مکتب اسلام کند . فقط توجه داشته باشید به جز چندین انگشتر طلا که برانگشتان دست دختر خانم متخصص دعوت شده به همایش می باشد و وجه تشابه ی آن را بر دوستدار کوخ نشین بودن ادعای خمینی شیاد مقایسه کنید که می گفت بر دستان شان بوسه می زند . اما اگر بر اساس جرائم تعیین شده که برای مبارزه با بی حجابی ترسیم شده است که شامل حال آرایش صورت و لاک و رنگ ناخن و رنگ موی سر و نوع پوشش و لباس و .... می شود . آنگاه اینگونه متخصصان ساندیس خوران برون مرزی بدون احتساب حکم زندان می بایست که چه مبلغ هنگفتی جریمه شوند سئوال مهتر اینکه فرق میان خانم های برون مرز با داخل کشور با این همه تناقض ها ناشی از چیست؟ آیا دین ابزار نشده است و این رژیم ضد بشری دین فروش مشروعیت دارد و در سرنگون کردنش می بایست باز هم درنگ نمود؟
رئيس كل بانك مركزي:نرخ تورم به 9 و يك دهم درصد رسيد.خبرگزاري فارس: رئيس كل بانك مركزي با اعلام اينكه نرخ تورم در پايان ماه تيرماه 89 از 9.4 به 9.1 درصد رسيد، گفت:اميدواريم كه در ماه‌هاي آينده نرخ تورم تا 0.2 درصد ديگر كاهش پيدا كند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905111577
معجزه گری به سبک رمالی و دجالی مدعیان مکتبی و اصول گرائی یعنی همین . چون پاسدار گماشته احمدی نژاد چند ماه پیش در یک برنامه عشقی خالی بندی تلویزیونی قول داد که تا شهر یور تورم از 30% به 7 % تک نرخی خواهد رسید . اکون رئیس بانک مرکزی به این قول رئیس جمهور قلابی و نامشروع دروغگوی لبیک گفته ونرخ تورم را معجزه آسا به 9% رسانیده و کاهش 2% بیشتر در راه را نیز قول داده است که لابد در شهریور ماه رخ می دهد . در صورتیکه طبق تجربیات گذشته آغاز ماه روزه ای که چند روزه دیگر روزه ای شروع می شود کالاهای ضروری خوراکی بشدت گران می شوند.
موج تازه گرانی با اعلام بانک مرکزی "گرانی" به پیشواز "رمضان" رفت
http://www.fararu.com/vdcepe8n.jh8xfi9bbj.html
با این گزارش خبری شاد از غیب رسید . زیرا که به نقل از بانک مرکزی گزرش شده است با ادعای خبر فوق مقایسه کنید تا ثابت شود چگونه رئیس کل بانک مرکزی کیلوئی و متناقض و غیر مستند آمار پوشالی کاهش نرخ تورم داده است؟
فرارو- سنت به پیشواز گرانی رفتن در آستانه ماه رمضان برای هر ایرانی به امری عادی و طبیعی بدل شده است، امسال نیز این سنت با قدرت تمام و البته بیشتر به قوت خود باقی است و شهروندان ایرانی می‌دانند، چاره‌ای جز تحمل ندارند. به گزارش فرارو، موج تازه گرانی با اعلام بانک مرکزی در کشور آغاز شده است. گرانی کالاهای پرمصرفی هم‌چون گوشت مرغ، گوشت قرمز، قند و شکر، چای، روغن نباتی و... را در بر می‌گیرد.
رادان: انفجار در مسیر حرکت احمدی نژاد از اساس کذب است
اینهم فاش شدن یک نمونه دیگر دروغ است که بصورت سناریوی ترقه بازی بازتاب داده شد . همچنین جالب است که اکنون یکی از مجریان اصلی قتل و تجاوز و شکنجه به مقتولین بازداشتگاه کهر یزک وارد صحنه شده و لو داده است که صحنه سازی ترقه بازی که ادعا شد در سفر پاسدار گماشته احمدی نژاد به همدان رخ داده شد و به شیوه های گوناگون از بلند گوهای داخلی و خارجی خبرش باز تاب داده شد .دروغ محض است وواقعیت ندارد . فراموش نشود که با پاس کردن توپ از سوی سرادر پاسدار رادان توی زمین پاسدار گماشته احمدی نژاد میزان اختلاف و تضاد دولت با نیروی انتظامی برجسته شده است . همچنین ناگفته نماند که این اتلاف ناشی از نزاع شانه خالی کردن دولت در سر کوب زنان ودختران است که زیر پوشش مبارزه با بی حجابی دنبال و اجرا می شود که اکنون این چنین نمایان شده است که دولت با خبر ساختگی ترقه بازی خواسته تا ثابت کند که نیروی انتظامی در برقراری امنیت سفر رئیس جمهور اهمال کاری نموده است در صورتی که پاسدار سرداررادان مجبور شده برای خنثی کردن توطئه وارد میدان شود و اذعان کند که خبر دروغ است .
به
گزارش مهر، احمد رضا رادان در این زمینه اعلام کرد: خبر انفجار در مسیر حرکت خودروهای همراه احمدی نژاد در همدان امروز از سوی تعدادی از رسانه ها منتشر شد که از اساس کذب است.وی ادامه داد: برخی از رسانه عادت به انتشار و گسترش چنین خبرهای نادرستی دارند.جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور اظهار داشت: رسانه های خبری بیگانه با انتشار این خبر قصد سوء استفاده از آن را داشته اند.
احمدي نژاد در ديدار خانواده شهدا و ايثارگران همدان:حضور ايثارگرانه امروز ايراني‌ها دهها برابر دوران دفاع مقدس است.خبرگزاري فارس: احمدي نژاد خطاب به دشمنان نظام اسلامي تاكيد كرد: يقين داريم كه اگر مشكلي براي مكتب و سرزمين ايران پيش بيايد امروز كساني كه آماده فداكاري هستند دهها برابر دوران دفاع مقدس در صحنه حاضر خواهند شد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905131725
اینگونه ادعای وارونه کردن بر اساس معیار آماری کاهش نرخ تورم یا تک نرخی شدن است که در گزارش قبلی به آن اشاره شد . اگرنه مگر فراموش شد که چگونه میلیون ها نفر که بقول مهدی خزعلی که خودش حضور داشته 5 میلیون نفر در تظاهرات ضد حکومتی فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه سر دادند و دانشگاهی نبود که این پاسدارگماشته احمدی نژاد وارد آن شود که مواجه با موج اعتراضی فریاد مرگ بر دیکتاتور و برو گمشو مورداستقبال دانشجویان معترض واقع نشود که اکنون وی این چنین ادعای وارونه کرده است؟
سعیدی: امروز حجت خدا ولی‌فقیه است
http://www.fararu.com/vdcjhxei.uqethzsffu.html
همینگونه ادعاهای کیلوئی و سفارشی ووارونه گوئی های طلبه پاسداران ها بوده است که جوانان را دین گریز نموده است و هر فرصتی که بدست می آورند با مرگ بر دیکتاتور گفتن مرگ نثار خامنه ای و اصل ولایت وقیح می کنند . ضمن اینکه این آخوند مترسک نماینده ولی وقیح در سپاه پاسداران کودتا گر ناچار به اعتراف بوحشت از دست رفتن عراق همچون افغانستان نموده است که نقطه امید را حجت خدا یاولی وقیح دانسته است . یعنی هرکه منتقد وی باشد منتقد خدا و محارب مرتد وکافر است.
فرارو- نماینده مقام معظم رهبری در سپاه با بین این‌که امروز حجت خدا ولی‌فقیه است گفت که تنها ملاک حق اتکا به حجت خدا در هر زمان است و افراط و تفریط نیز را با توجه به ایشان باید سنجید. حجت‌السلام علی سعیدی که در همایش مسوولین نمایندگی‌های ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین سخن می‌گفت به اتفاقات عراق و نقش عربستان در آن اتفاقات اشاره کرد و تصریح کرد: «عربستان، ‌مصر و اردن در یک نقطه با هم همراه شده‌اند و آن بعثیون است
دفتر فائزه هاشمي تعطيل شد
جالب است که با باچه گیر هائی که به مناسبت سالگرد علیات فروغ و تهاجم به مجاهدین اشرف و قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67 از سوی روباه مکار رفسنجانی غارتگر بساز و بفروش شد که خوشرقصی برای رهبر لوطی جماران نامشرع بود . اما به جای دلجوئی ومجوز حضور در نمازجمعه به وی درست بر عکس نتیجه داده است . یعنی رفسنجانی مکار آمد زیر ابرو بردارد که چشم کور کرد .