گزیده خبر های 16 مرداد - 89
تصاویری دیدنی از یک هتل در دوبی
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25549
دوبی با ایران چقدر فاصله دارد و وسعت آن چه میزان است و در آنجا چه انجام شده و در ایران چه خبر است؟ چه میزان از سرمایه ی ایران به دوبی رفته است و چرا؟ همچنین چه میزان کالا روزانه از دوبی و ارد ایران می شود و چرا؟ البته چرا در عملکرد 32 ساله دزدان و عوامفریبان و جنگ اروزان دین فروشان حاکم بر ایران است.
عکس / روستای کبوبک از توابع بیرجند : زمان در اين روستا در همان عصر حجر از حرکت ایستاده است
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=20154
اینهم نمونه عینی و اثباتی ادای به فضا انسان فرستادن وتسخیر آن که از سوی پاسدار گاشته احمدی نژاد در سفر خود به همدان آن را مطرح کرده است . ضمن اینکه این صحنه تصاویر ینک ضمیمه شده مقایسه با تصاویر دوبی شود تا مشخص شودسر نوشت شوم مردمی که در سر زمینی بسر می برند که برروی دریای نفت و گازقرار دارد که سهم اینان چگونه زندگی ابتدائی اسفناک شده است؟ فراموش نشود این نتیجه همان وعده ی خمینی شیاد است که گفته بود حکومت آینده از آن مستضعفان و پا بر هنگان است.
بیرجند - خبرگزاری مهر: روستای کبوبک از توابع شهرستان بیرجند از مناطق محرومی است که از نبود نعمت آب آشامیدنی، برق، راه، جاده، بهداشت و ... رنج می برد.
مشروح خطبه دوم نماز جمعه اين هفته‌ تهران؛انتقاد آيت‌الله خاتمي از مواضع يك مسئول دولتي و پاسخ به رجزخواني آمريكا.خبرگزاري فارس: امام جمعه موقت تهران با اشاره تلويحي به سخنان يك مقام مسئول دولتي، قرار دادن مكتب ايران مقابل مكتب اسلام را ملي‌گرايي شرك‌آلود ناميد و در ادامه خطبه‌هاي خود تأكيد كرد كه آمريكا در زمينه رويارويي نظامي با ايران هيچ غلطي نمي‌تواند بكند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905150564
تو پوزی زدن به پا سدار گماشته احمدی نژاد و رئیس دفترش رحیم مشائی که از سوی آخوند دجال و رماال و متحجر سید احمد خمینی در نماز جمعه تهران زده شده است و موضعی تند و تیز از پاسدار سر بازجو احمدی نژاد علیه ی همایش بزرگ ایرانیان در تهران اتخاذ نموده است. . در صورتیکه وی حامی دولت نا مشروع و کودتا گران پاسدار حامی وی می باشد . از سوی دیگر از موضع ترس قدرت نائی کرده آمریکا را تهدید کرده است که در صورت حمله نظامی منافعش را در سراسر جهان به خطر می اندازد.
اعتراض علی مطهری به اظهارات اخیر مشایی
http://www.fararu.com/vdcaemnm.49nem15kk4.html
عجیب است که موضع پیشنهادی رحیم مشائی که مکتب ایران را به جای مکتب اسلام داده موجب شده است تا آب بر توی لانه های مورچگان ریخته شود و دین فروشان وحشت زده را وادار به واکنش های انتقادی کند.
دکتر علی مطهری، نماینده مردم تهران به اظهارات اخیر مهندس مشایی رئیس دفتر رییس جمهور واکنش نشان داد. علی مطهری در یادداشتی که به صورت اختصاصی برای "تابناک" ارسال کرده به نظر مشایی برای "تبلیغ مکتب ایرانی به جای مکتب اسلامی" اعتراض کرده است. سخنان آقای اسفندیار رحیم مشائی در مراسم اختتامیه همایش ایرانیان مقیم خارج از کشور، زنگ خطری است که باید همه دلسوزان انقلاب اسلامی را به خود آورده باشد. گرچه سخنان ایشان بیشتر به شطحیات یک صوفی شبیه است که در عالم بی خودی مطالبی را می گوید که تفسیر آن را یا خودش در حالت عادی باید بگوید و یا مرید او و لذا انتظار این است که یا خود ایشان و یا رئیس جمهور محترم این شطحیات را توضیح دهند، و گرچه سخنان وی کمتر به سخنان یک سیاستمدار شباهت دارد و می توان از کنار آن گذشت، اما اهمیت این موضوع از جهت شخصیت حقیقی آقای مشائی نیست بلکه از جهت شخصیت حقوقی ایشان یعنی ریاست دفتر رئیس جمهور است. اینکه رئیس دفتر رئیس جمهور کشور جمهوری اسلامی ایران بگوید"از مکتب اسلام دریافتهای متنوعی وجود دارد اما دریافت ما از حقیقت ایران و حقیقت اسلام مکتب ایران است و ما باید از این به بعد مکتب ایران را به دنیا معرفی کنیم" نمی تواند مساله ای اتفاقی و ساده باشد
واکنش عضو جامعه‌مدرسین به اظهارات مشایی
http://www.fararu.com/vdcd5k0k.yt0so6a22y.html
این موضع گیری هم ادامه موضع گیری های زنجیره ای است که علیه ی رحیم مشائی در پیش گرفته شده است. زیرا که اینان پیروان خمینی شیاد می باشند که آنگونه وحشت ازملیت و ملی گرائی داشت که آن را ارتداد نامید و شرک می دانست و در دشمنی با زنده یاد کتر مصدق در سالروز وی از یک مشت استخوان پوسیده یاد کرد . همینطور پسوند ملی را ز مجلس بر داشت و معادل اسلامی مورد نظرش را زور چپان کرد . اکنون مشخص است که دلیل دشمنی حامیانه اش از عنوان ایران وملی ناشی از چیست؟
فرارو- عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با انتقاد از سخنان برخی از افراد در خصوص ایران و اسلام تاکید کرد: «اندیشه‌ای که در پی اسلام ایرانی و دنبال مکتب سازی ناسیونالیستی برای اسلام است، اندیشه‌ای انحرافی و در امتداد تفکر نهضت آزادی به شمار می‌آید». آیت‌الله عباس کعبی در جمع مسؤولان و اعضای بنیاد مهدویت کرمان در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) قم، با انتقاد از مدعیان و طرفداران اندیشه اسلام برای ایران تصریح کرد:‌ «افرادی که دنبال اسلام ایرانی هستند،‌ اندیشه آنها انحرافی است، ما دنبال ایرانی هستیم که فدای اسلام شود نه اینکه اسلام در خدمت ایران باشد و فدای ایران شود.
انتقاد شدید توکلی از اظهارات اخیر مشایی: مجلس ساکت نخواهد نشست
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25553
واقعیت این است که هیچیک از منتقدان همچون رهبر لوطی جماران خامنه ای و رفسنجانی و سایر آخوند های حکومتی و پا سداران ودم ودنبالچه های شان به دین و مذب باور ندارند. ولی چون برای حفظ قدرت و انباشت ثروت نیاز شدید به عوامفریبی با دین ابزاری شده دارند ادایاسلام پنای می کنند تا بتوانند اینگونه دشمن ملی گرائی شوند و انتقاد از رحیم مشائی کنند . چونکه ارتباط به جنگ قدرت و ثروت باندی دارد.
رئیس مرکز پژوهشهای مجلس با انتقاد شدید نسبت به اظهارات اخیر مسئول دفتر رئیس جمهور مبنی بر لزوم ترویج «مکتب ایرانی» به جای «مکتب اسلام» ، ضمن بیان اینکه مجلس در قبال این مواضع سکوت نخواهد کرد، از رئیس جمهور خواست تا تکلیف خود را نسبت به مشایی و موضع گیری هایش روشن کند.
حجت‌الاسلام ميرتاج‌الديني در گفت‌وگو با فارس:هر نوع اقدام تجاوزكارانه‌اي عليه ايران پاسخ دندان‌شكني خواهد داشت.خبرگزاري فارس: معاون پارلماني رئيس‌جمهور تاكيد كرد: رژيم صهيونيستي و آمريكايي‌ها بايد بدانند كه هر نوع اقدام تجاوزكارانه‌اي عليه ايران، پاسخ دندان‌شكني به همراه خواهد داشت
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905131265
عربده کشی وتهدید کردن این یکی آخوند که معاون پارلمانی رئیس جمهور تحمیلی و قلابی است که علیه ی آمریکا کرده است همچون آخوند سید احمد خاتمی است که همچون آن یارو تر سیده است که در شب تاریک به خاطر ترس بلند زد زیر آواز.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:آيت‌الله جنتی در قبال اظهارات اخيرش بايد پاسخ‌گو باشد
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25555
اینهم یک مورد دیگر از اختلاف و تضاد رشد یافته ی درون باند های مافیائی کودتاگران است که اکنون یقه گیری از آخوند جنتی شده که حامی دولت نا مشروع می باشد . چونکه مدعی شده اوباما و عربستان یک میلیارد دلار به سران فتنه کمک مالی کردند که از همه سو مورد انتقاد واقع شده است .
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد که آیت‌الله جنتی در قبال اظهارات اخیرش درباره اعطای مبالغ میلیونی از سوی آمریکا به برخی از افراد در داخل کشور برای منقرض کردن نظام، باید پاسخ‌گو باشد و مدارکش را ارائه دهد.
علي مطهري : باید کسانی که پول مورد اشاره آیت الله جنتی را گرفته‌اند برخورد شده و محاکمه شوند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25552
این یکی مورد هم ادامه ی مورد گزارش قبلی می باشد که از سوی علی مطهری دنبال و بیان شده است.
با گذشت 10 روز از سخنان آیت‏الله جنتی که از ارائه یک میلیارد دلار از سوی آمریکایی‎ها به سران فتنه برای براندازی نظام خبر داده بود، همچنان واکنش‏ها به این اظهارات ادامه دارد.به گزارش خبرآنلاین، این واکنشها ابتدا از سوی جریان اصلاح‏طلب و از سوی چهره‏هایی همچون مهدی کروبی، میرحسین موسوی، محمد خاتمی و جبهه مشارکت، اعلام شد که پس از آن برخی اصولگرایان عنوان کردند، ضمیر مرجع خودش را پیدا کرده و اگرچه دبیر شورای نگهبان از کسی نام نبرده اما آنها که در مقام پاسخگویی برآمده‏اند، مصداق سخنان وی هستند
نايب رئيس مجلس:آب لوله کشی تهران، بهترین آب آشامیدنی دنیاست
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25548
اوضاع آنگونه خرت وخر و آشفته بازار و با تناض گوئی همراه شده است که زمان زیادی از اعتراف آلوده بودن آاب تهران از سوی خانم وزیر بهداشت سپری نشده است که اکنون نایب رئیس بازار مکاره مجلس هشتم اینگونه ادعای کمدی کرده است که آب لوله کشی تهران جزو بهترین آب لوله کشی دنیاست .
نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: آب لوله کشی تهران بهترین آب شرب دنیاست و هیچ نگرانی ندارد. در منطقه جنوب غرب تهران نیز که تا حدی نیترات بالاتر از حد مجاز دارد؛ قرار بود تا رفع مشکل، آب معدنی بین مردم توزیع شود
وخامت وضعيت ارژنگ داودی در بیست و چهارمین روز اعتصاب غذا
آخر رژیم ضد بشری که از قربانیان در بندی که محکوم به مرگ شان کرده است نه وحشت دارد ، بلکه مرتکب شنیع ترین اعمال ضدانسانی نسبت به اینان در سیاه چال هایش می شود . چگونه می تواند ادعای کمدی مشروعیت و پشیبانی 85% مردم ایران کند؟!
بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" شرایط جسمی زندانی سیاسی ارژنگ داودی در چهارمین هفته اعتصاب غذا در بند 3 زندان گوهردشت کرج رو به وخامت گراییده است.زندانی سیاسی ارژنگ داودی در بیست و چهارمین روز اعتصاب غذا وضعیت جسمی اش رو به وخامت گراییده است او در طی مدت اعتصاب غذا بیش از 10 کیلو وزن کم کرده است.آقای داودی به سختی قادر به تحرک می باشد.همچنین عوارضی مانند ،افت فشار خون،سرگیجه، سردرد،کاهش دید و سایر موارد شدت یافته است.خطر جدی جان زندانی سیاسی ارژنگ داودی را تهدید می کند.زندانی سیاسی ارژنگ داودی 23 تیرماه در اعتراض به شرایط و محدودیتهای غیر انسانی وادار به اعتصاب غذا شد.او خواستار احقاق حقوق اولیه خود مانند؛پایان دادن به لغو ملاقات و ممنوع تماس بودن با خانواده اش/رسیدگی پزشکی به وضعیت جسمی اش/پایان دادن به تصرف منزل شخصی و آوارگی خانواده اش و رسیدگی به شکایتی که علیه علی حاج کاظم رئیس زندان گوهردشت کرده است می باشد.
سرگردانی کارگران اخراجی نوشابه سازی ساسان هنوز ادامه دارد
آخر جنایات و خیانات ادامه دار حاکمان ضد بشر فقط منحصر به یک قشر خاص نیست . چونکه ضد بشر و قرون وسطائی می باشد بنابراین ترکش جنایاتش به همه اقشار آسییب پذیر جامعه اصابت کرده است
جمعی از کارگران قراردادی کارخانه نوشابه‌سازی ساسان اعلام کردند که هنوز موفق به دریافت مقرری بیمه بیکاری نشده‌اند.به گزارش ایلنا، این کارگران در جریان تعدیل‌های سال ۸۸ شرکت ساسان به اجبار از کار اخراج شده بودند و تعداد آنها به بیش از ۷۰۰ نفر می‌رسد.کارگران اخراجی می‌گویند: پس از آنکه کارفرما حاضر نشد حتی با آنها به‌عنوان کارگر ساده قرارداد ببندد، به سازمان تامین اجتماعی مراجعه کردند تا از مقرری صندوق بیمه بیکاری استفاده کنند.این کارگران هم‌چنین می‌گویند پس از اخراج آنها، کارفرما نیروی جایگزین را با پرداخت حداقل حقوق و حذف سرویس و ناهار استخدام کرده است