گزیده خبر های 21مرداد – 89 قسمت - 2
مژدگانا كه گربه عابد شد! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890521/2.htm#other210
همکاران بازجوی دروغ نامه ی کیهان سر باز جو حسین شریعتمداری همه مسائل و وقایع مهم کشوررا فر اموش می کنند و همچون گربه ها ی گرسنه که بدنبال گوشت همه جا وسرک می کشند . فقط مأموریت دارندتا که بدانند منتقدان چه می کنند و چگونه با کدام خانواده های قر بانیان در بند دیدار دارند ویا از اینان دلجوئی می کنند تا که آن را با لجن گوئی وپرونده سازی تبدیل به پیراهن عثمان علیه شان کنند.
شماري از اعضاي گروهك مرتد جبهه ملي به بهانه افطار روزه سياسي، خود را به خانه عبدا... مومني (از اعضاي بازداشت شده گروهك ادوارتحكيم) دعوت كردند! اديب برومند، هرميداس باوند، كوروش زعيم و... دوشنبه گذشته به بهانه شركت در مراسم افطار روزه سياسي، خود را به منزل مومني رسانده و مدعي همدردي شدند. تظاهر به روزه داري از سوي اعضاي گروهك ملي-مذهبي در حالي است كه اين گروهك در سال هاي آغازين انقلاب براي لغو حكم قرآني قصاص دعوت به آشوب و اردوكشي خياباني كرده بودند و حضرت امام با هوشياري و تيزبيني و شناخت سوابق اين جريان در 25 سال قبل از انقلاب تاكيد كردند اين گروهك مرتد است
برزيل : به تحريم ها عليه ايران اعتنا نمي كنيم
http://www.kayhannews.ir/890521/3.HTM#other307
به شیوه ی بازجوئی و تحریف گری و پرونده سازی یک نقطه جا به جا شده تا معنی هم متضاد شود .یعنی ب تحریم ها عمل نمی کنیم تبدیل به نمی کنیم شده است
مديركل امور مجلس وزارت علوم:رشد علمي ايران 10 برابر متوسط جهاني است.خبرگزاري فارس: مديركل امور مجلس وزارت علوم، تحقيقات و فناوري رشد علمي كشور را 10 برابر متوسط جهاني اعلام كرد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905210601
منظور رشد کدام علم مورد نظرا ست؟ آیا منظور علم سرکوبگری و شکنجه و تجاوز و قتل در بازداشتگاه مشابه کهریزک است . یا نه علوم شکمی وزیر شکمی حوزه علیه ی قم نیست که از سوی آخوندهای فسیل خرافاتی حکومت حامی ولی وقیح است ؟
حاشيه‌نگاري فارس از روز چهارم نمايشگاه قرآن/تشرف يك هموطن كليمي به دين اسلام در نمايشگاه قرآن.خبرگزاري فارس: يك هموطن 60 ساله كليمي،‌ با شهادت به يگانگي خدا و پيامبري حضرت محمد (ص)شب گذشته و در نمايشگاه قرآن به دين مبين اسلام گرويد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905210254
هنوز هم به رحیم مشائی بد و بیراه گفته شود که مرتد است و همسو بابیگانگان می باشد . در صورتیکه پس از اعلام دوستی با اسرائیل اکنون این پیآمدش می باشد که یک کلیمی مسلمان شده مهمتر اینکه طلبه هم شده است . چون می خواهد جای برادران عسگر اولادی مسلمان انگلیسی در آینده را بگیرد.
مداح معروف تهران هم به مخالفان احمدی‌نژاد پیوست
http://www.fararu.com/vdcb5gbs.rhba8piuur.html
نان خوری ونمکدان شکنی یک لباس شخصی حامی پاسدار گماشته احمدی نژاد که اکنون علیه ی دولت وی و رحیم مشائی تیغ کشی نموده است .
سعید حدادیان، از حامیان سرسخت آقای احمدی نژاد، در اولین شب هیات رزمندگان غرب تهران در مهدیه امام حسن مجتبی(ع) ضمن انتقاد از رییس جمهور گفت: «حرف های نهضت آزادی و سازمان مجاهدین خلق(منافقین) از دفتر احمدی نژاد شنیده می شود».
عضو كميسيون امنيت ملي وسياست خارجي در گفت و گو با شفاف:
در شرایط کنونی مذاکره با آمریکا خلاف عزت است / چرا به کسی که سلام را علیک نمی گوید سلام می کنید؟
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25877
جالب است که نتیجه ی بیش ا ز 3 دهه فریاد مرگ بر آمریکای شیطان بزرگ زدن و ادعای مبارزه با آن کردن و رقبارا متهم به جاسوس و ستون پنجم و پیاده ی نظام دشمن آمریکا کردن همچنین رژیم ضد بشری را محور شرارت و پدر خوانده ی تروریست جهانی نامیدن وهر سال بر توی لیست کشور های حامی تروریست گذاشتن اکنون منتهی به گزارش خبر احتمال دیدار و گفتگو میان یک دلقک با رئیس جمهور آمریکا شده است . زیرا که رئیس جمهور آمریکا اسیر لابی ها ودلال و واسطه های دو جانبه ی حامی رژیم ضد بشری می باشد. اینگونه عریضه نویسی ها و پیشنهاد دادن ها آنقدر مشمئز کننده است که منجر بهصدای اعتراضی یک عضوبازار مکاره شده است
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي اظهار داشت:اينكه پاي صحبت اوباما بنشينيم بدون آنكه او به حرفهاي ما گوش كند، نامه بنویسیم بدون آنكه پاسخ دهد و اعلام آمادگي براي مذاكره كنيم اما آمريكا آن را رد كند خلاف روش هاي عرف ديپلماتيك محسوب مي شود.
قتل فجیع یک زندانی در زیر شکنجه در سلولهای انفرادی (سگدونی)بند1 زندان گوهردشت کرج
آقای اوباما اگر راست می گوید به جای اینک لبیک گفتن به پیشنهاد پاسدار گماشته احمدی نژاد که اعلام آمادگی دیدار داده است بهتر است به آنانی پاسخ مثبت بدهد که در تظاهرات ضد حکومتی سال گذشته در ایران ایشان را مخاطب قرار دادند و گفتند اوباما اوباما با اونائی یا با با ما؟ یا اینکه کاری بکند که جان مردم ایران اینگونه بی ارزش نشود که چنین در سیاه چال های قرون وسطائی بهدر رود یا در خیابان ها بر سر دار رود؟ آیا اگر چنانچه گفته شود اینگونه پاسخ دادن دلجوئی کردن ها که از سوی مقامات آمریکائی و غرب می شود نوعی شریک جرم در اینگونه جنایات می باشد سخنی نا روا می باشد یا نه عین واقعیت می باشد؟
بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" یکی از زندانیان سلولهای انفرادی بند 1 زندان گوهردشت در اثر شکنجه های وحشیانه به قتل رسید.روز چهارشنبه 20 مرداد ماه زندانی حسن قشقایی 35 ساله پس از بازگشت از دادگاه و انتقال او به سلولهای انفرادی معروف به سگدونی مورد وحشیانه ترین شکنجه های پاسداربندها قرار می گیرد. او در حالی که دستان و پاهایش با دست بند و پابند بسته شده بود و چشمانش چشم بند زده شده بود مدت طولانی مورد شکنجه قرار می گیرد که به کما فرو می رود و بعد از چند ساعت به قتل رسانده می شود.حسن قشقایی بدلیل دفاع از حق خود در مقابل زورگوییهای نیروی انتظامی مقاومت کرده بود و با آنها درگیر شده بود.او در شهر ورامین پس از درگیری دستگیر می شود.آقای قشقایی از ایل قشقایی می باشد و در حدود 5 سال است که در زندان بسر می برد. او چند ماهی در بند 4 زندان گوهردشت کرج زندانی بود. سپس او را بدون دلیل به بند 1 معروف به بند آخر خطیها منتقل کردند.مدتی پیش بدلیل اعتراض به برخوردهای وحشیانه پاسدار بندها ،او را به سلولهای انفرادی بند 1 معروف به سگدونی منتقل کردند و نهایتا در آنجا وی را به قتل رساندند.یکی از شیوهای جنایتکارانه مسئولین این زندان،زندانیانی را که زیر شکنجه به قتل می رسانند علت قتل آنها را مصرف بیش از حد مواد مخدر و یا خودکشی عنوان می کنند.تا به حال تعدادی از زندانیان در این شکنجه گاه مخوف و قرون وسطایی در زیر شکنجه های سبعانه به قتل رسانده شدند.در این شکنجه گاه همچنین زندانیان بی دفاع و اسیر را مورد وحشیانه ترین شکنجه ها قرار میدهند که از جمله آنها ،تجاوز جنسی،استعمال باتون،شکستن دست ، پا ، ستون فقرات،کتف و ده ها نوع شکنجه ضد بشری علیه زندانیان بکار گرفته می شود
اعدام سه تن در ازنا و در ملا عام
این هم یک نمونه ی دیگر جنایت ضد بشری است که در یک شهرستان کوچک زنا که مجاور الیگودرز است که زادگاه مهدی کروبی هم می باشد این جنایت ضد انسانی انجام شده است . آخر در کجای جهان اینگونه جنایات دار زدن انسان ها در ملاء عام انجام می شود؟. در صور تیکه قربانیان همین رژیم ضد بشری قال می باشند که دو بار به مسلخ مرگ فر ستاده می شوند؟ آیابرای اوبامارئیس جمهور آمریکا مایه افتخار است که می خواهد دستان یک رئیس جمهور یک قاتل حرفه ای را بفشارد؟
خبرگزاری هرانا - سه شهروند در شهرستان "ازنا" استان لرستان و در ملا عام اعدام شدند.به گزارش فارس، این اعدام در حالی صورت گرفت که تني چند از مسئولان لرستان و مردم نظاره گر صحنه ی به دار آویخته شدن ایشان در "میدان نماز شهرستان ازنا" بودند.رئيس دادگستري شهرستان ازنا گفت: اين سه نفر به نام‌هاي س - ر فرزند جهانشاه، ا - م فرزند حيات قلي و م – خ فرزند ابراهيم، سال گذشته به اتهام ربودن فردي به نام م - ا دستگير شده بودند.مشخص نیست که فرد ربوده شده چه سمتی داشته و اتهام این سه تن نیز از سوی منابع مستقلی تاکنون تایید نشده است.گفتنی است اعدام در ملا عام یکی از بارزترین مصادیق ترویج خشونت در بین مردم است و مسئولان کشور گهگاه تصمیم به اعمال آن می نمایند.
ا عتصاب بازاريان مشهد درپي قتل سه طلافروش + فیلم
hhttp://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=20377
آخر جنایات زنجیره ای و ادامه دار که یک مورد و دو مورد و مربوط به دیروز و امروز و فردا نمی باشد زیراکه 32 سالا ست که اینگونه جنایات ضد بشری ادامه داشته است .
بازار طلا فروشان مشهد در اعتراض به حمله مسلحانه به بازار طلافروشان و قتل 3 نفر از بازاريان دست به اعتصاب زدند. سايت تابناک نيز در خبر کوتاهی از رضا خجسته طوسى، حسام برنيايى و مجتبى ناصرآرا بعنوان بازاریان کشته شده اين حمله نام برده است
عکسهای خبری
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=20382
این تصاویر را حتماً به بینید تا بدانید معنی جنگ زرگری میان مقاما ت ظاهراً با هم متخاصم یعنی چه؟ همچنین معنی تبلیغ برای ماه روزهای کردن و مخالف و موافق هنرمندان داخلی و خارجی با مرز بندی هنرمندان لوس آنجلسی داشتن البته با ادعای مبارزه با بی حجابی و به خصوص مدافع مستضعفان بودن یعنی چه یا چگونه است؟
همسر مشاور حقوقی رئیس جمهور: سمت ریاست جمهوری حذف شود و جایش را به نخست وزیر بدهد
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25928
اکنون فاطمه رجبی اعتراف کرده است که گنجانیدن همسرش غلامحسین الهام در پست ن مشاورحقوقی پاسدار گماشته احمدی نژاد برای هموار سازی اعلام ولایت اسلامی به جای جمهوری اسلامی است . یعنی همانچه مورد نظرآخوند متحجر دزد مصباح یزدی و پاسداران کودتا گر حامی وی از جمله مریدش پاسدار گماشته احمدی نژاد است . ضمناً همچون همسرش اذعا ن نموده است که بهای پست جدید الهام به خاطر دراز کردن رفسنجانیمکار بساز و بفروش و اعضای خانوادهاش می باشد.
فاطمه رجبی ، همسر دکتر غلامحسین الهام ، سخنگوی سابق دولت و مشاور فعلی رئیس جمهور ، در گفت و گویی خواستار حذف پست ریاست جمهوری و تشکیل "حکومت اسلامی" در ایران شد یک روز یادم می آید یکی از افراد گروهک های کمونیست گفت که این خانم همه جا می آید و بحث ما را به هم می ریزد. معلوم شد که مرا شناخته بودند. من که آنها را نمی شناختم. بحثشان را که به هم می ریختم، یعنی با سوال چالشی ای که مطرح می کردم در پاسخ دادن کم می آوردند و مفتضح می شدند و بعد مردمی که آنجا جمع شده بودند متفرق می شدند. بعد وقت انقلاب فرهنگی که دانشگاه تعطیل شد، من به عنوان نماینده دانشکده حقوق در شورای مرکزی دانشگاه تهران انتخاب شدم. آنجا از هر دانشکده ای دو نفر که یک دختر و یک نفر پسر می آمدند، من و دکتر در آن شورا حضور داشتیم. فرقی نمی کند. حالا شانس ما این شده بود که من علوم سیاسی بودم و دکتر الهام هم حقوق بود. جالب است بدانید من یک روزی کتابخانه ام را جمع و جور می کردم، گفتم این کاغذهای 30 سال پیش را بریزیم بیرون که دکتر یک دفترچه سیمی را نشان داد و گفت که این دفتر توست که مباحث انجمن را جمع کرده بودی که مباحثش همانند همین مسایل و مباحث امروزی است. اصلا اگر یک روزی این دفترچه را بیاورم و شما نگاه کنید، مشاهده می کنید مباحث همانند درگیری های تئوریک امروز است. متاسفانه دفاع هایم آن زمان از حزب جمهوری را هم مشاهده می کنید. آن مقطع بحثی که مطرح شد بحث جمهوری دموکراتیک اسلامی بود. شما قائل به حکومت اسلامی هستید یا جمهوری اسلامی؟من قائل به حکومت اسلامی هستم. برای اینکه در شعارهای انقلاب هم حکومت اسلامی مطرح بود. در صحبت های امام (ره) در پاریس هم که دقت کنید، چه قبل از سفر پاریس و چه در سخنان ایشان در پاریس، ایشان مدام از حکومت اسلامی نام می برند. هزار فامیل را بروید در خیابان ها از مردم سراغ بگیرید. یک وقت خطاب به آقای نیازی هم که رییس سازمان بازرسی کل کشور که گفته بود من هزار فامیل نمی بینم، گفتم بیا در خیابان تا از مردم بپرسیم هزار فامیل چه کسانی هستند تا مردم آدرس آنها را بدهند.شما آدرس این هزار فامیل را بلدید بدهید تا ما هم آنها را بشناسیم؟الان شاید 15 سال است که مردم دارند آدرس می دهند.هزار فامیل در دولت و خاندان هاشمی است؟نه هزار فامیل در دو دولت به وجود آمد در دولت اصلاحات هم شاهد هزار فامیل بودیم و هستیم.اسم ببرید.اسم ها را کار نداشته باشید مردم می دانند از مردم بپرسید به شما می گویند اگر بیرون بروید و پرس و جو کنید، متوجه می شوید.ما هم جزء مردم هستیم از یک سرزمین دیگر نیامده ایم که سوال کنیم و برگردیم.شما با این سوالات می خواهید مرا به قوه قضاییه بکشانید.
امام جمعه شمیرانات: برخی روحانیون تفکر حجتیه را گسترش می دهند/شرایط زمان ظهور بازمان ما منطبق نیست
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25897
زدن زیرآب ادعای آخوند فسیل و خرافاتی حکومتی همدانی که حکومت کنونی را نوعی هموار و بسترسازی برای سازگاری منسب ظهور امام زمان می داند . همینطور متهم کردن دولت به مدافعان انجمن حجتیه که متهم به انگلیس دولت فخیمه می باشند.
حجت الاسلام محسن دعاگو در گفت و گو با همشهری ماه ، تصریح کرد:طرفداران انجمن حجتیه بیشترین انحرافات را در مورد مهدویت اشاعه کردند.به گزارش خبرآنلاین دیگر اظهارات امام جمعه شمیرانات ، بدین قرار است :‌• معتقدم دو تشکیلات را به طور غیرمستقیم آمریکایی ها و بیشتر انگلیسی ها در ایران طراحی کردند. یکی انجمن بهاییت و دیگری انجمن حجتیه برای مبارزه با بهاییت. متاسفانه حتی برخی از عزیزان معمم ما نیز عملا دارند تفکر حجتیه را گسترش می دهند . شما هرکجا ترویج خشونت ، توهین ، شعارهای متضمن اهانت به شخصیتهای کشور دیدید ، بدانید که در زیرساختش انجمن حجتیه قرار دارد .• این جریان دارد همان نقش استعماری خودش را اجرا می کند چون درگیری در داخل کشور، امنیت ملی ما را خدشه دار می کند . حجتیه جریان تندش است و نهضت آزادی جریان کندش.• جریان حجتیه قطعا طرفدار ولایت نیست بلکه عده ای طرفدار ولایت را متاسفانه فریب داده و با خود همراه کرده است این باور که امام زمان وقتی ظهور می کنند که زمین پر از فساد شده باشد ، کاملا اشتباه است . آنچه در روایات وجود دارد بحث افزایش ظلم وجور است و نه فساد . اینکه گفته می شود دنیا پر از ظلم و جور شود ، معنایش این نیست که مردم گناه کنند.• این تصور نه ریشه روایی دارد و نه قرآنی بلکه یک خرافه است که توسط برخی از انجمنهای حامی مهدویت به وجود آمده است .• شرایط نزدیکی ظهور به‌ هیچ‌وجه با شرایط کنونی مشابه نیست