در همایش بزرگ ایرانیان چه خبر بود؟
بخش دوم و پایانی
قسمت اول
http://naghdematboat.blogspot.com/2010/08/blog-post_05.html

گفت : در این همایش بزرگ ایرانیان دیگر چه کسانی حضور داشتند؟
گفتم : غلامعلی حداد که دخترش همسر مجبتی خامنه ای است و خودش هم جزو مشاوران منقلی رهبر ولی وقیح است که در کنار همسر سربازجو حسین شریعتمداری در این همایش نشسته بود که وزیر بهداشت دولت نامشروع پاسدار احمدی نژاد است . همینطوررحیم مشائی هم حضور داشته است.
گفت : نظر غلامعلی حداد در مورد همایش چه بود؟
گفتم : وی گفته است که این همایش مناسب بوده است .
گفت : برای چه همایش را مناسب دانسته است؟
گفتم : چون معتقد است که مقابل تحریم قطعنامه ی 1929 شورای امنیت سازمان ملل این همایش پاسخ مناسب می باشد .
گفت : آیا هدف این همایش خنثی کننده ی تحریم ها می باشد؟
گفتم : اینگونه که وی گفته هدف چنین است .
گفت : پس چرا سربازجو حسین شریعتمداری که نماینده ی ویژه ولی وقیح است از بر پائی همایش انتقاد می کند ولی همسرش در آن حضور دارد؟
گفتم : انتقاد وی به خاطر دعوت دلال و جاسوس تابلو هوشنگ امیر احمدی در همایش است .چون باور دارد حضورش بهانه ی تبیلغاتی به دست مخالفین می دهد . یکی هم بدلیل اینکه چرا خود وی دعوت به این همایش نشده است تا سهم دو جانبه داشته باشد .
گفتم : منظور از سهم دو جانبه چیست؟
گفتم : یکی به خاطر اینکه سربازجو شریعتمداری سهم از 3 میلیارد تومانی هزینه شده لفت و لیس در این همایش می داشت . یکی هم با حضورش دست به عضو گیری جاسوس برون مرزی از میان دعوت شد گان می زد. به خصوص آنان که از آمریکا آمده اند .
گفتم : برای چه، وی به جاسوس در آمریکا نیازدارد؟
گفتم : برای اینکه همدوش رهبرش خامنه ای بهتر با آمریکا مبارزه کند. هم اینکه رقیب مغلوب متهم به آمریکائی بودن را افشا کند.
گفت: مگر رقیب مغلوب در آمریکا حضور دارد ؟ اگر آری در آنجا چه می کند؟
گفتم : منظور آن حامیان جنبش سبز است که برخی از اینان به آمریکا گریختند.
گفت : رحیم مشائی در مورد این همایش چه گفت؟
گفتم : وی فتوا داده است که به جای مکتب اسلام می بایست ما از مکتب ایران استفاده کنیم تا ایران را بهتر به جهان بنشاسانیم .
گفت : برای چه چنین جرأئی به خرج داده ومکتب تراشی جدید آنهم جای مکتب اسلام کرده است؟
گفتم : چون ترجمان موضع دلال و جاسوس دو جانبه هوشنگ امیر احمدی را بیان کرده است .
گفت : مگر گفته نشد که دعوت کردن از هوشنگ امیر احمدی به همایش را تکذیب کرده است . چرا اکنون مترجم گفتار وی شده است؟
گفتم : اولاً تکذیب کردن سیاه بازی و خالی بندی است . دوماً که مدرک دعوت کردنش رو شده است . سوماً رابطه ی حسنه ی میان این دو نفر که قطع نشده است .
گفت : این سند دعوت کردن از هوشنگ امیر احمدی چگونه رو شده است ؟
گفتم : از سوی سربازجو حسین شریعتمداری در روز نامه ی کیهان خودش فاش شده که لینک تصویری آن در سایت شفاف وابسته به شهردار تهران بازتاب داده شده که چنین است . "تصویر دعوتنامه دولت برای هوشنگ امیر احمدی"
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25539"کیهان دعوتنامه رسمی از هوشنگ امیراحمدی را منتشر کرد"در پی تکذیب دعوت رسمی از هوشنگ امیراحمدی، توسط مشایی روزنامه کیهان نوشت:کیهان قبل از ورود هوشنگ امیراحمدی به خبر دعوت وی از سوی مسئولان همایش دست یافته بود و حتی نسخه ای از دعوتنامه ای که دبیرخانه همایش در تاریخ 7 جولای 2010-16تیرماه 1389- از طریق ایمیل برای هوشنگ امیراحمدی ارسال شده بود را در اختیار داشت ولی ترجیح دادیم تا پایان همایش از انتشار آن خودداری کنیم. اما، اکنون که آقای مشایی دعوت از وی را انکار می کند، متن دعوتنامه را برای ارزیابی میزان صداقت و راستگویی آقایان به دست چاپ می سپاریم.گفتنی است آقای مشایی در مصاحبه خود بی آن که متوجه باشد به انگیزه اصلی دعوت از هوشنگ امیراحمدی اشاره کرده است که تاسف آور و به شدت سؤال برانگیز است، و در فرصتی دیگر به آن خواهیم پرداخت و همچنین، درباره تلاش دست اندرکاران همایش برای جلوگیری از درز خبر دعوت از هوشنگ امیراحمدی و توصیه به وی که در همایش آفتابی نشود- که شد!- گفتنی های دیگری نیز هست که به بعد موکول می کنیم.کیهان متن ایمیل دعوت را چاپ کرده است.مشایی گفته بود کسانی که امیراحمدی را دعوت کرده اند قصد دارند علیه رئیس جمهور، جنگ روانی راه بیاندازند
گفت : رحیم مشائی پس از تکذیب کردن که گندش در آمد، چرا ا ز سوی دیگر دچار حالت فرا موشی شده است؟
گفتم : مگر ایشان چه چیز ی را فراموش کرده است؟
گفت : مگر خمینی به خاطر دشمنی با ملت و عنوان ملی، پسوند ملی از مجلس حذف نکرد و جایش را اسلامی نگذاشت؟
گفتم : بلی درست است این کار را خمینی کرد .
گفت : پس چرا رحیم مشائی برروی دست خمینی بلند شده و زیرآب فتوایش را زده است؟
گفتم : آخه خمینی شیاد هم خیلی شکر های سرخ اضافی خورد و حرف های وارونه زد و اقدامات فرصت طلبانه و مصلحت گرایانه نمود . چونکه نام مستعارش اسلام بود و گفت هر زمان که احساس کنم اسلام ونظام و انقلاب در خطر است . دستور می دهم که نماز و حج و روزه تعطیل گردد . اکنون پیروانش از همان شگرد تا کتیکی وی استقاده می کنند. به خصوص اینکه مخالفان وی کودتا کرده و حاکم می باشند
گفت : یعنی اتخاذ موضع رحیم مشائی تاکتیکی است؟
گفتم : بلی هم تا کتیکی هم تبلیغاتی است .
گفت : برای چه ؟
گفتم: برای اینکه مدعی شده که اسلام را همه می شناسند. پس ما مکتب ایران را جای مکتب اسلام معرفی کنیم واز مکتب ایران بگوئیم و به جهان آن را بشناسانیم تا که بیشتر بتوانیم از این تمونه متخصصان و کار شناسان برون مرزی جذب و جلب و به این همایش دعوت کنیم تا که بتوانیم بعنوان جارچی و تبلیغاتچی لابی های بیشتری داشته و د ر برون مرز ازاینان استفاده کنیم.
گفت : راستی پاسدار احمدی نژاد در نطق خود در این همایش چه بیلانی از ترقی و پیشرفت های کشور ارائه داد؟
گفتم : وی چه در اجلاس همایش به جز بحث فوق علمی مکتبی، حوزوی و پاسداری سوزش و آب درست در مرکز سوراخ سوزش ریختن و چه پس از آن بیلان های پیشترفت و ترقی علمی و اقتصادی و بانکی و خدماتی و ... فضائی دیگر ارائه داده است که واقعاً تعجب بر انگیز است. بطور یکه دهان برخی از دعوت شدگان پس از شنیدن در اجلاس همایش و بیرون از آن از تعجب باز شده و بسته نشده و همچنان مات و حیران مانده اند.
گفت : چرا دهان شان بسته نشده است ؟
گفتم : از بس گزارشات علمی انگیزاننده وخنده دار بود ه است که موجب ا خندیده و ریسه رفتن اینان شده طوریکه به سرعت غذای شان هضم شد ه و پر اشتها شده اند و همچنان مشغول خوردن و متقاضی بیشترکردن از سهم 3 میلیارد تومان بودجه ی اختصاص داده شده به این همایش هستند. به خصوص به اتفاق 4 همراهی که به هزینه ی دولت ساده زیست دعوت شده تا به این همایش آورده شوند که پس از بخوربخور مشغول گردش و چرخش تور صلواتی به مراکز چند استان شوند . زیرا که اینهم هم جزو بر نامه ی همایش علمی و تخصصی شان می باشد .
گفت : مهمانان زن هم در این همایش وجود داشت؟
گفتم : بلی زن هم وجوداشته است .
گفت :چه خوب . آیا خانم های دعوت شده به این همایش موضوع حجاب را رعایت کردند؟
گفتم : نه بابا چه کشک و پشمی و چه حجابی چون خانم ها که رعایت نکردند هیچ آقایون هم کروات زده بودند .
گفت :پس این همه گرد وخاک مبارزه با بی حجابی برای چیست؟
گفتم : اولاً مصرف داخلی دارد که هدف بهانه ی افزایش خفقان و سرکوب و سانسور است . دوماً : اینان مقیم برون مرز هستند ونه داخل کشور که جزو پیروان و مقلدان برون مرز رهبر ولی وقیح ام القرای جهان اسلام خارج از ایران هستنند . سوماً غلامعلی حداد اعتراف کرد که هدف همایش نوعی مقابله کردن با تحریم هاست . یعنی جنبه ی نمایشی و تبلیغاتی دارد . چهارماً و مهمتر اینکه رحیم مشائی رهنمود داده است که ما باید مکتب ایران را جایگزین مکتب اسلام کنیم .بالاخره اینکه پاسدار احمدی نژاد در بر نامه ی مستقیم تلویزیونی حود گفت که دولت مسئول مبارزه با بی حجابی و سر کوب زنان و دختران نیست ، بلکه نیروی انتظامی این کاررا می کند . یعنی کاسه کوزه بر سر نیروی انتظامی یا ارگان سرکوبگر شکسته شد .
گفت : آیا می شود از نمونه آمار ترقی و پیشرفت های علمی .... احمدی نژاد گفت که اشاره شد ؟
گفتم : پیرو سخنرانی و فتوائی که پاسدار احمدی نژاد در همایش بسیجیان در سال گذشته داشت .وی گفت که تصمیم دارد فرهنگ و اقتصاد بسیجی را به آمریکا و اروپا صادر کند تا مشکل بحران مالی و فرهنگی و رکود اقتصادی آمریکا و اروپا حل شود . این دعوت شدگان کنونی همایش جزو بهره مند شدگان از نعمت این تز فرهنگ و اقتصادی بسیجی در برون مرز می باشند . اما تأثیرات معجزه آسای آن در داخل کشور آنگونه است که رئيس كل بانك مركزي پس از همایش بزرگ ایرانیان در تهران اعلام کرد :نرخ تورم به 9 و يك دهم درصد رسيد. و ابراز امیدواری کرده است كه در ماه‌هاي آينده نرخ تورم تا 0.2 درصد ديگر كاهش پيدا كند. یعنی اینکه لبیک به پیش بینی پاسدار احمدی نژاد گفته است که چند ماه پیش در سخنرانی تلویزیونی خود گفت در شهریور نرخ تورم تک نرخی و 7% خواهد شد.
گفت : آیا این آمار نرخ تورم ادعا شده واقعی است؟
گفتم : مگرقول و وعده یا ادعای آماری حاکمان رژم ضد بشری در 32 سال قبل درست و واقعی بوده است که این یکب ادعای وی درست باشد . آنهم پس از همایش جوک و خنده و سوزش و آب در سوراخ سوزش ریختن برای خنثی کردن توطئه های دشمن که بقول حداد عادل ترجمانش هست. آن سو بشکست و آن پیمانه ریخت. یاآن مه مه را لولو برد و خورد . پس برای محکم کاری کردن پاسدار احمدی نژاد تأکید بر درست ریختن آب برروی سوراخ ناشی از سوختن نمود؟
گفت : دلیل غیر واقعی بودن این ادعای رئیس کل بانک مرکزی چیست؟
گفتم : همزمان با ادعای رئیس کل بانک مرکزی سایت های خبری رژیم ضد بشری این چنین تیتر خبری بازتاب دادند :"موج تازه گرانی با اعلام بانک مرکزی "گرانی" به پیشواز "رمضان" تازه در بخش دفاعی ادعای دیگری کرده است که از داستان سوز ش و آب خنده دار و علمی تر است .
گفت : اشاره به صدور فرهنگ و اقتصاد بسیجی به آمریکا و اروپا از سوی پاسدار احمدی نژاد شد . وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم در داخل کشور چگونه است؟
گفتم : همانطوریکه بیش از 5 سال پیش قول داده شد که پاسدار احمدی نژاد می خواهد نان بر توی سفره های خالی محرومان ببرد و مبارزه با مفسدان اقتصادی کند و دستان غارتگران راقطع و شکم شان را پاره نماید . همچنین گفت عزم جزم کرده که ساختار مدیریت جهان را تغییر دهد و آن را اصلاح کند و مدیریت آن را در اختیار خود داشته باشد. همچنین گفت که می خواهد با قطار بی ترمز و دنده عقب کنده به مرکز8 کشور اتمی جهان برود و رئیس آن شود . اکنون نیز در شرایطی که 80 % جمعیت کشور بر زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند و رشد تورم و گرانی و فقر و بیکاری در جامعه بیداد می کند و هرروز آمار واردات کالا های بیش از 3 برابر در مقابل صادرات بیشتر می شود که منجر به تعطیلی کار خانه ها بیکاری کارگران می شود . بطوریکه یک نماينده مجلس ارتجاع فاش ساخته است " ريشه واردات 70 درصدي در رانت‌هاي سياسي است " . به خصوص اینکه کارشنا سان مسائل اقتصادی پیش بینی کرده اند که اجرای طرح هدفمند کردن نقدی یارانه های دولتی تورم بیش از 40% می شود ولی پاسدار احمدی نژاد مدعی شده است "هدفمند کردن یارانه ها انجام شود، حتی یک فقیر در کشور پیدا نخواهد شد!"
گفت : اما ادعای علمی دفاعی چیست؟
گفتتم : خبرگزاري دروغ پرداز فارس به نقل از سفر پا سدار احمدی نژاد به همدان که با ترقه بازی همراه بود که یکبار گزارش شد پرتاب کننده نارنج قصد سوء قصد داشت که نا موفق بود . سپس گفته شد تعدادی بازداشت شدند . آنگاه گفته شد ترقه بازی بوده است . بالاخره گفته شد همه اش داستان سرائی و دروغ و سناریو سازی بوده است. بهر حال پیرامون سخنرانی وی اینگونه گزارش داد: احمدي نژاد در ديدار خانواده شهدا و ايثارگران همدان: حضور ايثارگرانه امروز ايراني‌ها دهها برابر دوران دفاع مقدس است. يقين داريم كه اگر مشكلي براي مكتب و سرزمين ايران پيش بيايد امروز كساني كه آماده فداكاري هستند دهها برابر دوران دفاع مقدس در صحنه حاضر خواهند شد.
گفت : پاسدار احمدی نژاد در مورد مسئله علم فضائی که اشاره شد چه گفته است؟
گفتم : پس از استفاده کردن نوع مخصوص مواد نشئه آور خنده زا که وی استفاده می کند اخیرا ً خواب نما شده و کشف کرده است که 7سال دیگر انسان به ‌فضا می‌فرستیم، و تأکید کرده که اين کار به معنای تسلط ایران بر فضاست البته در پرتاب موشک به فضا سوسک وموش و لاک پشت و خرگوش فرستاده شد که معلوم نشد کجا رفتند . احتماً اگر تا آن موقع زنده باشد و رژیم ضد بشری هم از هم فرو نپاشیده باشد لابد خودش جزو مسافران فضائی خواهد بود.
گفت : گفته شد که خانم وزیر بهداشت دولت در این همایش بود ایشان بیلانی از عملکرد بهداشت برای دعوت شد گان ارائه نداد؟
گفتم : البته از سوی ایشان گزارشی بازتاب داده نشده است . ولی از طرف دیگر اینگونه گزارش شده است : ایران از نظر عدالت در سلامت در بین ۱۹۱ کشور دنیا رتبه ۱۱۲ را دارد.
گفت : هدف و پیام این همایش چه بوده است؟
گفتم : بخشی از هدف را غلامعلی حداد مشاور و فامیل رهبر ولی وقیح بیان کرد و گفت که هدف همایش رو در روئی با تصویب قطعنامه تحرریم 1929 شورای سازمان ملل و خنثی کردن آنست . بخشی دیگر از هدف فعال کردن افراد دیگر مشابه هوشنگ امیر احمدی و شیخ منصور لقائی دیپورتی از سیدنی استرلیا می باشد تا جای این مهره های سوخته شده را پر کنند و نقش لابی گری برون مرزی را ایفا کنند تا مانع از تحریم هایاقتصادی و ... و احتمالاً هرگونه جنگ شوند تا با پیگیری فعالیت تبلیغاتی اینان سیاست فرصت سوزی دنبال گردد و در نهایت شرایط دسترسی به سلاح هسته فراه مشود .
گفت :بازتاب داخلی پیرامون این همایش چه بوده است؟
گفتم :به جز موضع انتقادی سربازجو حسین شریعتمداری اکنون موج انتقادات گسترده نسبت به پیشنهاد رحیم مشائی از همه سو شروع شده است .زیرا که وی در این همایش گفت که مکتب ایران باید جایگزین مکتب اسلام شود. از سوی دیگر جهت اطلاع روزی نامه جمهوری اسلامی 16 مرداد هم اینگونه ز این همایش گزارش بازتاب داد : سرانجام، هوشنگ اميراحمدي، كه در رسانه‌هاي اصولگرا به "دلال سياسي آمريكا" معروف است، به تهديدي كه كرده بود عمل نمود و دعوت‌نامه رسمي شوراي ايرانيان خارج از كشور از خود را منتشر ساخت. بدين ترتيب، ادعاي اين كه او براي حضور در همايش ايرانيان مقيم خارج دعوت نشده بود، دروغ از آب درآمد و اكنون مسئولان بايد به اين سئوال مهم پاسخ بدهند كه يك فرد ضدانقلاب را چرا به اين همايش دعوت كرده‌اند. * عكس‌هاي منتشر شده از همايش ايرانيان خارج از كشور از حضور افرادي با سرووضع مبتذل در اين همايش حكايت دارد. بدين ترتيب، علاوه بر هزينه‌هاي زيادي كه براي برگزاري اين همايش شده، اين سوال مطرح است كه حضور اين افراد در ايران آنهم با هزينه بيت‌المال چه سودي به حال كشور و نظام دارد؟‌ در شرايطي كه بسياري از مردم در فقر و گرفتاري‌هاي گوناگون بسرمي‌برند، اين قبيل ولخرجي‌ها چه توجيهي دارد؟
16 مرداد سال 1389