گزیده خبر های 16 شهریور- 89 قسمت –2
پس از افشاي كذب بودن پروژه حمزه كرمي كليد خواهد خورد؛ فاز جديد دروغ‌سازي آقازاده فراري پس از پروژه توالت فرنگي!
http://rajanews.com/detail.asp?id=60968
مچ گیری و افشا کردن طرح مهدی رفسنجانی و تلاش برای ماستمالی کردن شکنجه های اعمال شده در مورد حمزه کرمی زندانی و خنثی کردن پیشاپیش افشاگری یک زندان دیگر وابسته به رفسنجانی در زندان بنام محمد رضا رجبی است . البته بدون آنکه گفته شوداگر گزارشگر خودش جزو باند شکنجه گران زندان یا همکاران تبلیغاتی اش نمی باشد چگونه توانسته است دسترسی به این اطلاعات پشت پرده داشته باشد . به خصوص اینکه عنصر فعال بالای جمعیت ایثار گران موجی و ترکشی همچون حسین فدائی است که وکیل الدوله بازار مکاره می باشد که جزو یکی از مجرمان شکنجه گر و بازجو ومداخله گر در قتل های بازداشتگاه کهریزک است که باید در دفاع از وی هم که شده گزارشگر می بایست شکنجه کردن زندانیان در زندان را انکار کند .
مهدي هاشمي رفسنجاني كه بيش از يك سال از خروج وي از كشور مي‌گذرد و وي حاضر نيست براي پاسخگويي به اتهامات متعدد خود به كشور بازگردد، برخي اخبار جديد حاكي است كه وي در صدد تحريك يكي ديگر از زندانيان امنيتي براي ادامه دادن پروژه توالت فرنگي حمزه كرمي استگفته مي‌شود سناریویی هدف‌مند جهت تحت تأثیر قرار دادن و تحریک این چهره سیاسی توسط نزدیکان وی طراحی شده که موضوع نامه بخشی از آن است.در عين حال، شنیده شده مهدی هاشمی که اتهامات متعددي در مورد او مطرح است، در نظر دارد یکی دیگر از زندانیان امنیتی از به نام محمدرضا رجبی را جهت اجرای سناریویی مشابه و مجاب کردن خانواده اش به حمایت از او با این سناریو فعال كند.رجبی از همکاران مهدی هاشمی در دفتر هیئت امناي دانشگاه آزاد است که در ستاد انتخاباتی سال 84 آقای هاشمی رفسنجانی نقش مستقیمی در هزینه بودجه سازمان بهینه سازی مصرف سوخت در فعالیت های انتخاباتی داشته است.
محکومیت بازداشت نسرین ستوده وکیل از سوی گزارش‌گران بدون مرز
وقتی که در رژیم ضد بشری بازداشت و محاکمه و متهم ومحکوم کردن وکیل مدافع هائی که نقش تسخیری و حکومتی ندارند تبدل به یک عادت رسمی شده است هم وضعیت دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض وابسته ترسیم و شفاف شده است که چگونه است و مهمتر اینکه وضعیت متهم قربانی هم معلوم است که چگونه در بیداد گاه های نمایشی متهم و محکوم می شوند؟
گزارش‌گران بدون مرز دستگیری نسرین ستوده وکیل بسیاری از روزنامه‌نگاران زندانی را محکوم می‌کند. این وکیل مدافع آزادی بیان در تاریخ ١٤ شهریور ماه ١٣٨٩ پس از احضار به دادسرای امنیت مستقر در زندان اوین به اتهام " تبلیغ علیه نظام" و " تجمع و تبانی علیه نظام" بازداشت شد." به ویژه از سال گذشته نسرین ستوده سخنگوی قربانیان بی‌عدالتی رژیمی است که سعی داشت حتا در زندان صدای معترضان را خاموش کند. یادآور می‌شویم که زندانیان در ایران از ابتدایی‌ترین حقوق خود محروم هستند. وکلا حق ملاقات با موکلین خود و دسترسی به پرونده آنها را ندارند. با دستگیری نسرین ستوده سیاست سرکوب گامی دیگر در به سکوت وادار کردن معترضان برداشته است. مدافعان حقوق بشر و همه انجمن‌های وکلا در سراسر جهان باید برای آزادی این وکیل شجاع اقدام کنند."نسرین ستوده وکیل مدافع بسیاری از روزنامه‌نگاران زندانی از جمله عیسی سحرخیز و محمد صدیق کبودوند است که هر دو به شدت بیمار و علیرغم چندین عارضه قلبی و مغزی همچنان از امکانات پزشکی محروم هستند.این وکیل شجاع علیرغم تهدیدها و احضارهای مداوم به بازداشت‌های خودسرانه و غیرقانونی اعتراض می‌کرد و مقامات مسئول قضایی را به محترم شمردن حقوق زندانیان فرا می‌خواند
مصطفايي و كلاهبرداري كشدار(خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890616/2.htm#other212
سرباز جو حسین شریعتمداری هر چه در مورد مصطفائی وکیل مدافع سکینه محمدی آشتیانی جیغ و فغان بکشد و دست به خود زنی بزند و علیه اش لجن پراکنی کند بروایتی حق دارد چونکه از افشاگری های وی بشدت سوخته شده است که می بایست با پاسدار گماشته احمدی نژاد تماس بگیرد ونسخه چگونه آب مصرف کردن برای جای سوختگی و سوزش را برایش تجویز نماید تا شاید سوزش وی کاهش یابد.
پيرو انتشار مطلبي در صفحه 14 كيهان روز سه شنبه 9 شهريور با عنوان «شريك دزد و وكيل قافله» مطلع شديم زن «محمد مصطفايي» وكيل پناه برده به دشمن نيز با خروج از كشور به وي پيوسته است. در مقاله ذكر شده اشاره كرده بوديم كه مصطفايي در كلاهبرداري هاي پدرزن خود نقش مهمي داشته و با اطلاع از قوانين در حق موكلين خود خيانت كرده است. وي با شهادت دروغ، كتمان واقعيات و نيز خيانت در حق موكلين باعث شده است كه امروز چندين نفر با شكايت از نامبرده وي را از وكالت خود عزل كنند.
موافقت ائتلاف ملي با نامزدي نوري المالكي براي نخست وزيري دولت آينده عراق http://www.kayhannews.ir/890616/14.HTM#other1407
البته با فاکتور گرفتن و سانسور کردن زد و خورد میان حامیان نوری مالکی با المهدی بدلیل پس زدن نامزدی نوری مالکی برای نخست وزیری دوباره ی عراق اینگونه گزارش خبر وارونه محور مهره ی دست نشانده نوری مالکی نخست وزیر تبهکار غیر قانونی بازتاب داده شده است .
به
گزارش خبرگزاري فارس يك نماينده مجلس عراق از موافقت ائتلاف ملي به رهبري «سيد عمار حكيم » با نامزدي «نوري المالكي » براي نامزدي نخست وزيري دولت آينده عراق خبر داد.
چاقوكشي پيرزن 70 ساله در بانك ماهشهر
مشاهده می کنید که چه جامعه معنوی و اسلامی مملو از امنیت و آزادی و رفاه و آرامش با رعایت رفتار انسانی و اسلامی ساخته شده است که پیر زن 70 ساله در بانک را هنگام دریافت حقوق باز نشستگی مجبور چاقو کشی کرده است؟
دادستان عمومي و انقلاب شهرستان ماهشهر از دستگيري يك پيرزن 70 ساله چاقوكش در اين شهرستان خبر داد.به گزارش خبرگزاري فارس از ماهشهر به نقل از روابط عمومي دادگستري اين شهرستان، رضا ابوالحسني اظهار داشت: پيرزني كه براي دريافت حقوق خود به يكي از بانك هاي ماهشهر رفته بود، پس از مجروح كردن يكي از كارمندان اين بانك با چاقو، دستگير شد.وي تصريح كرد: اين پيرزن 70 ساله پس از مشاجره و درگيري با تحويل دار بانك، چاقويي را از كيف دستي خود خارج و كارمند بانك را از ناحيه دست راست مجروح كرد.دادستان عمومي و انقلاب ماهشهر افزود: پس از اين درگيري، پليس بلافاصله در محل حاضر و متهمه را دستگير كرد. متهمه پس از بازجويي هاي اوليه و تحقيقات در كلانتري محل، به همراه پرونده به مرجع قضايي اعزام اما شاكي از شكايت خود منصرف شد و اعلام گذشت كرد.
جهت اطلاع
لابد از نظر آخوند های آدمکش و جارچیان شان همچون سر بازجو حسین شریعتمداری شکنجه گر و پرونده ساز پاپ هم باید همچون همسر سارکوزی رئیس جمهور فرانسه ونخست وزیر ایتالیا و 4 عضو پارلمان ایتالیا که از قربانی سکینه محمد آشتیانی حمایت نموده و حکم ضدا نسانی سنگسار کردن را محکوم کرده وی نیزه متهم بهمان اتهامات مشابه خواهد شد.
پاپ هم به حاميان زن ايراني محكوم به اعدام پيوست! به گزارش خبرگزاري فرانسه، سخنگوي پاپ گفت: پاپ موضوع سكينه آشتياني را با دقت و توجه دنبال مي‌كند. وي افزود: مداخله پاپ در مسائل انسان دوستانه و تماس با مقامات كشورهاي ديگر از طريق كانال‌هاي ديپلماتيك و نه به صورت علني انجام مي‌شود. همانگونه كه در گذشته اين امر بارها صورت گرفت. سكينه آشتياني در سال 1385 به اتهام عمل منافي عفت به سنگسار محكوم شد.مقامات قضايي ايران، اتهام ديگر او را قتل عمد اعلام كرده‌اند. پيش از اين لولا داسيلوا رئيس‌جمهور برزيل هم به طور رسمي از مقامات ايراني خواسته بود با پناهنده شدن اين زن ايراني محكوم به سنگسار به برزيل موافقت كنند. درخواست رئيس‌جمهور برزيل با حمايت وزير امورخارجه آمريكا نيز رو به رو شده بود. كارلابروني همسر رئيس‌جمهور و برنار كوشنر وزير امورخارجه فرانسه، سيليو برلسكوني نخست‌وزير ايتاليا و كاترين آشتون مسئول عالي سياست خارجي اتحاديه اروپا نيز با انتقاد از صدور حكم سنگسار براي يك زن ايراني، مواضع مشابهي اتخاذ كرده بودند.
حتماً که فرانسه بدلیل این موضع گیری از سوی رژیم ضد بشری و دستگاه تبلیغاتی اش با مانور جنگ روانی تبلیغاتی بیش از گذشته مورد تهاجم واقع خواهد شد.
*
خبرگزاري "فرانسه" در گزارشي به نقل از دست اندركاران امور بانكي در امارات عربي متحده اعلام كرد، به دنبال تشديد تحريم‌ها عليه جمهوري اسلامي ايران، بيشتر بانك‌هاي اماراتي از جابجايي ارز براي مشتريان ايراني خودداري مي‌كنند. به گزارش تابناك، به دنبال تشديد تحريم‌ها عليه ايران، گزارش‌هايي درباره بسته شدن بيش از چهل حساب بانكي متعلق به اشخاص حقيقي و حقوقي ايراني در امارات، در چهارچوب اجراي تحريم‌هاي تازه عليه جمهوري اسلامي منتشر شده بود. در همين حال، يك بازرگان ايراني مقيم دبي گفته است، به دنبال تصويب تحريم‌هاي تازه عليه جمهوري اسلامي، حجم مبادلات ايران با دبي به نصف كاهش يافته است.
تازه ها
اینهم نتیجه قول داده شده آب وبرق مجانی به مردم ایران که خمینی شیاد بیش در 32 ساال پیش داد که اکنون متقاضیان در صف نوبت منتظر دریافت سهم مجانی آب و برق مجانی اینگونه از سوی دولت مدعی ساده زیست عاشق خدمت گزاری پیرو خمینی شیاد سهم شان را دریافت کرده اند
يك مشترك سبزواري، وقتي بهاي چهار و نيم ميليون توماني قبض آب خانه خود را ديد هاج و واج ماند. اين مبلغ بهاي مصرف 3 دوره در قبض آب وي درج شده بود. به گزارش واحد مركزي خبر مريم فسنقري با بهت و حيرت فراوان، قبض به دست به شركت آب و فاضلاب سبزوار مراجعه كرد ولي امور مشتركان اين شركت، تركيدگي لوله و نشت آب را احتمال مصرف زياد آب در خانه او دانستند ولي اين فرضيه براي او پذيرفتي نبود چون اطمينان داشت در هيچ يك از بخش‌هاي خانه، نشت آبي مشاهده نشده است. وي به خبرنگار ما گفت: مگر مي‌شود خانه‌اي كه در نيمي از اين 3 دوره خالي و پس از آن هم در اختيار 4 دانشجويي بوده كه مصرف آب چنداني هم نداشته‌اند قبض 4 و نيم ميليون توماني صادر شود؟ آغشته مسئول شركت آب و فاضلاب سبزوار هم با تاييد صدور چنين قبضي قول داد اين موضوع را پيگيري كند.
علي لاريجاني، رئيس مجلس هفته پیش سکته کرد
وقتی که گزارش شده است که پاسدار انگلیسی علی لاریجانی رئیس باز ار مکاره ی هشتم بد لیل فشار های روحی و روانی ناشی از رقبت و جنگ قدرت باندی که میان بازار مکاره و دولت نا مشروع وجود دارد دچار سکته ی قلبی شده است . حال داشته باشید چه فشار هائی برروی زندانیان سیاسی و اعضای خانواده های شان وارد می شود؟ مهمتر اینکه چه حاکمان جنایتکار آدمکش و غارتگر عوامفریب چه رژیم تحمل ناپذیری ساخته اند در صورتیکه بطور کمدی ووارونه ادعا می شود ایران امن ترین کشور جهان می باشد؟!
علي لاريجاني رئيس مجلس هفته پيش سكته كرد اما در حال حاضر حال وي مساعد است.به گزارش خبرنگار جام جم آنلاين، علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي به دليل فشارهاي عصبي و روحي ناشي از كار ، هفته پيش هنگام افطار دچار حمله قلبي شد و بلافاصله پزشكان بر سر بالين وي حاضر شده و تشخيص دادند كه لاريجاني سكته كرده است.تاكنون هيچ منبع رسمي از سوي لاريجاني از جمله دفتر وي اين خبر را تاييد نكرده است.پس از اين حمله قلبي لاريجاني هفته پيش در يكي از روزها در صحن مجلس حاضر نشد و در حال حاضر نيز حضور لاريجاني براي اداره مجلس كم رنگ شده است.لاريجاني يكشنبه و امروز سه شنبه براي اداره مجلس حضور نداشت اما رياست مجلس را محمدحسن ابوترابي فرد نايب رئيس اول مجلس به عهده داشت.لاريجاني روز گذشته قرار بود در مراسم ضيافت افطار با خبرنگاران مجلس حضور يابد اما به جاي وي محمدحسن ابوترابي فرد در جمع خبرنگاران حاضر شد اما لاريجاني در موقع اذان مغرب در اين مراسم حاضر شد و پس از اقامه نماز مغرب و عشا به همراه خبرنگاران افطار كرد.يكي از نمايندگان مجلس با تاييد خبر حمله قلبي لاريجاني گفت: در روزهاي گذشته در مجلس لايحه حمايت از خانواده مطرح بود كه برخي از نمايندگان با لاريجاني بحث و جدل كرده و فشارها بر لاريجاني زياد شده بود.وي افزود: البته ممكن است سكته لاريجاني ربطي به اين مسائل نداشته باشد
بیست وپنچ میلیون نامه در سفرهای استانی
این نامه ها که همگی شان از روی نیاز نوشته شده است . مگر جز عملکرد 32 سال غارتگری و وعده های دروغین ووارونه دان حاکمان می باشد؟ یا اینکه مگر ناشی از سیاست توزیع مجانی سیب زمینی دولتی برای اخذ رأی نمی باشد که به وضوح اثبات گر این واقعیت می باشد که تر سیم کننده ی فضای گسترش محرومان ومحتاجان کشور است که بیانگر عملکرد دولت مدعی ساده زیست و عاشق خدمتگزاری به مردم ایران است که به روشنی نشان داده می شود که اوضاع و احوال 80% جمعیت کشور که در زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند چگونه می باشد؟ مشروط بر اینکه کجای دنیا حکومت ها چنین سیاست گدا پروری را رایج نموده و مبلغ آن می باشند؟
به گزارش ایسنا، محمدیان نماینده نهاد ریاست جمهوری روز دوشنبه در جلسه‌ هماهنگی دور سوم سفر استانی احمدی نژاد به استان تهران که در محل فرمانداری تهران برگزار شد، با اعلام اینکه سفر رییس‌ جمهور به تهران هفتاد و چهارمین سفر استانی وی خواهد بود، افزود: با توجه به رویکرد فرهنگی دور سوم سفرهای استانی، هدفگذاری‌های خوبی برای مصوبات مختلف صورت گرفته است.وی با اعلام اینکه در دور اول سفرهای استانی احمدی نژاد هفت میلیون و 400 هزار نامه شامل پیشنهادات، شکایات، انتقادات و بیان احساسات نسبت به احمدی نژاد ! (قبلا اعلام شده بود که اکثر نامه ها در رابطه با درخواست کمک از دولت بودند) به نهاد ریاست جمهوری رسیده است، افزود: در دور دوم سفرهای استانی این میزان به هشت میلیون و 400 هزار نامه رسید که با در نظر گرفتن کلیه‌ مراجعات حضوری احمدی نژاد و نامه‌های اعلام شده، تعداد نامه‌ها و مراجعات دور اول و دوم سفرهای استانی به 25 میلیون می‌رسد.
عکسهای خبری تقدیر اصلاح طلبان و روزنامه نگاران از كروبي
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=21453
فقط جزو اقلام وارداتی از چین معلم وتدریس زبان چینی کم بود که این کمبودهم جبران شد است . حال داشته باشید که مدافعان سیاست سرکوب و اقتصادی چینی چه ددارند بگویند که اکنون چینی با 20 برابر جمعیت ایران همه چیز حتی زبان و فرهنگ خودش را به ایران صادر کرده و دلار های نفتی را می برد؟
مرگ یک جوان بر اثر شکنجه در اداره آگاهی کامیاران
توجه داشته باشید ما فیای پاسداران که از طریق اسکله ای غیر مجاز پاسداران در سواحل جنوب مواد مخدر و مشروبات الکی وارد کشور می کنند سپس بطور آزادانه تا درون زندان ها توزیع می کنند . نه مجازات نمی شوند چون که صاحب قدرت و دولت هستند، ولی در عوض هزینه اش را محرومان وتهی دستان چنین در زیر شکنجه ی دژخیمان می پردازند؟
خبرگزاری هرانا – یک جوان کامیارانی که به اتهام نگهداری مشروبات الکلی توسط اداره آگاهی کامیاران بازداشت شده بود به دلیل شکنجه های جسمی در بازداشتگاه جان باخت.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، غلامرضا بیات از شهروندان کرد اهل کامیاران که به اتهام نگهداری مشروبات الکلی از سوی اداره آگاهی تحت تعقیب قرار داشت پس معرفی خود به پلیس در اثر بدرفتاری و شکنجه های جسمی دچار خونریزی داخلی شده و روز یکشنبه هفته گذشته به کما رفت.این شهروند کرد پس از انتقال به بیمارستان جانباخته و پزشکی قانونی علت مرگ وی را خونریزی داخلی به سبب ضرب و شتم شدید اعلام کرده است.لازم به ذکر است، مراسم ترحیم این جوان کرد روز سه شنبه مورخ 6 شهریورماه در مسجد امام حسین شهرستان کامیاران برگزار شده است
درگیری در بند 1 زندان گوهردشت کرج
این گزارش خبر مکمل خبر قبلی می باشد . زیرا که زندانبانان و دژخیمان مواد مخدر را از باند ما فیائی پاسداران و زندانبانان تحویل می گیرند. ضمن دادن مصرف سهمیه ی ا راذل و اوباش آنگاه و از طریق لمپن لات های خلافکار در خدمت گرفته و جاسوس و چماقدار ومترسک شده هم مواد مخدر درون سیاه چال ها توزیع و فروخته و استفاده می شود. هم اینکه هر زمان که نیاز به نسق گیری از متهمان مقاوم و سازش نا پذیر درون زندان باشد که دست به اعتراض و اعتصاب نزنند و یا اینکه هر موقع که نیاز به زهر چشم گرفتن از زندانیان سیاسی باشد از کیش دادن این اراذل و اوباش دست آموز داخل زندان بسوی اینان اینگونه دژخیمان وزندانبانان استفاده می کنند.
بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" صبح روز دوشنبه 15 شهریور ماه در طی یک درگیری خونینی که در بند 1 زندان گوهردشت کرج روی داد . حداقل 7 نفر از زندانیان بشدت زخمی شدند. چهار نفر از زخمی شدگان به دلیل شدت جراحات و قرار گرفتن در شرایط حاد جسمی به بیمارستانهای خارج از زندان منتقل شدند. یکی از زندانیان بنام جواد زارع بر اثر وارد شدن ضربه شمشیر بصورتش پس از انتقال به بهداری زندان یکی از چشمان او را تخلیه کردند. یکی دیگر از زندانیان سر او زخم عمیقی برداشته بود که به خارج زندان منتقل شد.درگیریهای که در بندها روی میدهد به تحریک و تشویق اطلاعات زندان صورت می گیرد و افرادی را که در این درگیریها شرکت می کنند و به زندانیان یورش می برند از عوامل اطلاعات زندان می باشند که در پخش مواد مخدر و سرکوب زندانیان بکار برده می شوند.هنگامی که در بند درگیری روی میدهد پاسداربندها دربهای بند را می بندند و به باندهای مافیایی اجازه می دهند با دست باز به قربانیان خود حمله کنند این حملات به قصد کشت و یا از دور خارج کردن قربانی صورت می گیرد.پاسداربندها پس از پایان درگیری دخالت می کنند و اقدام به تخلیه زخمی شدگان می نمایند و در اکثر مواقع حمله کنندگان مورد بازخواست قرار نمی گیرند و به جنایتهای خود در بند ادامه می دهندسازمان دهندگان درگیریهای خونین در بندهای مختلف زندان گوهردشت کرج کرمانی و فرجی رئیس و معاون اطلاعات زندان می باشند.
سرلشكر جعفري:بازماندگان جنگ مقابل انحرافات و غرض‌ورزي‌ها سكوت نكنند.خبرگزاري فارس: فرمانده كل سپاه گفت: نظام اسلامي امروز در عرصه‏هاي مختلف سياسي، فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي در حال جنگ مستقيم با استكبار جهاني بوده و نقش بازماندگان دوران حماسه و ايثار دفاع مقدس در اين مقطع حساس، بسيار تعيين كننده است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906160614
فراموش نشود که دو مورد گزارش خبر فوق که در دو سیاه چال رخ داده است نمونه هائی از پیآمدهای فعالیت های ار گان فاشیستی تروریستی کودتائی پاسداران می باشد که در همه سطوح حضور دارند و بشدت مشغولیت فعالیت و ترویج عرصه های مختلف سیاسی و فرهنگس اقتصادی و اجتماعی می باشد. در صورتیکه اعتراف شده ک این ارگان مافیائی کودتائی آنقدر با ولی وقیع ضد مردم ونا مشروع شده اند که نیازمند ترکش خورد گان موجی های جنگ خانمان بر اندازانه ی ایرا و عراق شده است .
مهمترین عناوین حوادث روزنامه‌ها:فریب 1500دختر جویای‌کار توسط خلبان دروغین
http://www.fararu.com/vdcezv8n.jh8npi9bbj.html
اینهم نمونه ای دیگر از نتایج تثبیت شده و ترویج فرهنگ پاسداری و بسیجی نهادینه شده در جامعه است که حاصل عملکرد جهاد فرهنگی رزمی مکتبی اصول گرائی 32 ساله این دو ارگان در کنار رهنمود های مستمر ولی وقیح می باشد
در پي اخذ 93 سكه، ريال و يوروي مدير كل وقت وزارت بازرگاني به عنوان رشوه رشوه دهندگان و رشوه گيرندگان وزارت بازرگاني محكوم شدند.خبرگزاري فارس: 5 زن و مرد به اتهام رشوه گرفتن و رشوه دادن از سوي قاضي دادگاه محكوم شدند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906161019
کجای رژیم از رأس تا ذیل آلوده به فساد و رشوه و تبعیض نهاد یا عنصری یافت می شود که آلوده به فساد نباشد . جز اینکه تازگی ها در کنار دستگیری آفتابه زندان برخی از بخش های میانی دولتی ها هم باز داشت و محاکمه و جریمه می شوند تا کلان دزدان حکومتی و شرکای دزدان نجومی شان در مصونیت کامل باشند . زیرا با وجود اینکه پاسدار میلیاردی محمد صادق محصولی وزیر رفاه است و اختلاس گر میلیارد تومانی دیگر محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور شده است و با وجود اینکه شاکی با پرونده ی اختلاس گری دارد ولی کسی به سراغ اینان نمی رود . فراموش نشود 44 دانه درشت های افشا شده از سوی عباس پالیزدار که همه وصل به رهبر لوطی جماران می باشند که جای خود دارد. چون کسی جرأت نمی کند به سراغ اینان برود.
مدير دفتر مطالعات و تدوين تاريخ ايران در گفت‌وگو با فارس:ادعاي كشف كيف شاه مخلوع بازي با مديريت ميراث فرهنگي است.خبرگزاري فارس: مدير دفتر مطالعات و تدوين تاريخ ايران درباره كشف كيف شاه مخلوع در نياوران گفت: موضوعات اين‌چنيني تنها يك خودنمايي كاذب از سوي ميراث فرهنگي و بازي با مديريت آن است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906160599
گفته می شود شغال بیشه ی مازندران را ندرد جز سگ مازندرانی . مشخص است آنانی که تجربه و سابقه ی اطلاعاتی و امنیتی و سناریو و پرونده سازی دارند جزو کار شناسان خبره ای هستند که متوجه می شوند رقیب شان در این مورد چگونه بازی می کند و دست به مانور تبلیغاتی می زند که اکنون یک خبره از موضع سر پل خر بگیری مچ رقیب خودی را گرفته تا نخودی اش کند.
در تذكري كتبي به رئيس جمهور؛122نماينده مجلس خواستار پرهيز از موازي كاري در سياست خارجي شدند.خبرگزاري فارس: امروز 122 تن از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در تذكري كتبي به رئيس جمهور خواستار پرهيز از موازي‌كاري در سياست خارجي شدند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906160817
تذکر به احمدی‌نژاد درباره لزوم تبعیت از رهبری
http://www.fararu.com/vdchz6nm.23nmwdftt2.html
جهان در آیینه مطبوعات پايان صبرآقای ديپلماسی
http://www.fararu.com/vdcbzwbs.rhbszpiuur.html
سه لینک گزینه خبر های فوق بهم رتبط دارند چونکه ناشی از روند زور آزمائی و بسیج نیرو در بازار مکاره ی حامیان رهبر لوطی جماران و وزیر آمربا منوچهر متکی مقابل پاسدار گماشته احمدی نژاد و رئیس سازمان گردشگری است که پیرامون د یپلماسی وزارت ترور و جاسوسی امور خارجه است که اکنون تعداد 122 رأس از 290 رأی چوبداران بازار مکاره با آویزان شدن به توصیه ی رهبر لوطی جماران و ولی فقیه در حمایت از منوچهر متکی وزیر آدم ربا مقابل سیاست خارجی پاسدار گماشته احمدی نژاد ایستاده اند . البته با این حساب چنین تق عریان شدن ریختن پشم کلاه و فاش شدن عدم مشروعیت ولی وقیح عدم ولایت مداری در بازار مکارهدر آمده است که حامیانش در بازار مکاره کمتر از یک سوم است.
نماينده ولي فقيه در استان قزوين:اقتصاد اسلامي حلال بسياري از مشكلات جامعه است .خبرگزاري فارس: نماينده ولي فقيه در استان قزوين لازمه حل بسياري از مشكلات جامعه را پايبندي به اصول و مباني اقتصاد اسلامي دانست
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906161144
به نظر می رسد که این نماینده ی لوطی جماران ولی وقیح در قزوین زیادی نشئه شده ودر قزوین بهش خوش گذشته است که هنوز نمی داند پس از 32 سال اقتصاد مال خر است خمینی شیاد دارای چه وضعیتی می باشد و چگونه اقتصاد چین جایگزین اقتصاد اسلامی مورد ادعائی این مشنگ منگ کرده است که اکنون در حال و هوای نشئگی و غیر طبیعی و بی اطلاعی کامل از علم ومتون اقتصادی این شوت چنین هذیان گوئی خنده دار وتوهین آمیز کرده است؟ البته توقعی از وی نیست چون حلال اقتصادی را مترادف نقش محلل فرض کرده است.