گزیده خبرهای 16 شهریور - 89
در دانشگاه تهران؛نماز عيد فطر به امامت مقام معظم رهبري اقامه مي‌شود.خبرگزاري فارس: نماز عيد فطر به امامت مقام معظم رهبري در دانشگاه تهران اقامه خواهد شد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906151375
گذشته از اینکه تلاش می شود تا آنجا که امکان دارد ساندیس خور و نظامی و بسیجی و نیروی انتظامی و چماقداران و لباس شخصی ها بسیج شوند و بعنوان سیاهی لشکر ملت جا زده شده در نماز عید فطرحضور داشته باشند تا که نوعی مشروعیت کاذب برای رهبر لوطی جماران ولی وقیح دست و پا شود که طبل رسوائی و نا مشروع بودنش در تظاهرات های ضد حکومتی سال گذشته عیان شد . البته هدف نوعی انتقام گرفتن از معترضان و منتقدان و مخالفان ناراضی هم می باشد که در تظاهرات های گوناگون سال گذشته فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح سر دادند و شعار دادند مجتبی بمیری رهبری را نبینی. همینطور مشخص است که ولی وقیح این مترسک دست نشانده ی پاسداران همچون خطبه های نماز عید فطر سال های گذشته مرثیه های تا کتیکی اشک تمساح ریزی برای فلسطینیان خواهد خواند . زیراکه باید حمایت از حماس و جهاد اسلامی فلسطین برای بحران آفرینی و جنگ افروزی در خاورمیانه کند . به خصوص اینکه نیاز مند تقویت اینان مقابل ساف و محمود عباس رهبر حکومت خود گردان فلسطین است . همچنین با تهدید کردن اسرائیل هدف دشمنی کردن با مذاکرات صلح خاور میانه را بر جسته خواهد نمود . البته بعید نیست که بد و بیراه به رهبران کشور های عربی فعال محور مذاکرات صلح خاورمیانه نثار کند . بلی چون نیاز به سیاهی لشکر در این معرکه بازار هست برای همین عوامل بیت رهبری تلاش برای تعطیل نمودن مساجد تهران و بر گزاری مراسم نماز عید فطر در روز جمعه در تهران می کند.
احتمال افزایش تعطیلات عید فطر قوت گرفت
http://www.fararu.com/vdcdxj0k.yt0ko6a22y.html
باز هم اختلافات و رقابت های نهادهای رژیم کودتائی و ضد بشری اوج گرفته است . از سوی دیگرمعلوم نیست دین فروشان حاکم که تق مشروعیت و عوامفریبی و غارتگری و شیادی گری و غارتگری های شان در 32 سال گذشته در آمده است ه چگونه دین تبدیل به ابزار تبلیغاتی حفظ قدرت و انباشت ثروت و توجیه کننده ی جنگ و بحران و سرکوب و خفقان و سانسور و جنایت و خیانت در جامعه شده است . همینطور سنگر سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشورهای منطقه شده است . از سوی دیگر وقتی عواملش در عراق صدام حسین مدافع واقعی جنبش آزادیخواهانه ی فلسطین را در روز عید قربان در بغداد به شنیع اقدام ضد انسانی بر دار کشیدند . بعلاوه سابقه ی تاریخی خنجر از پشت زنی و خیانت به زنده یاد یا سر عرفات و سازمان آزادیبخش ملی فلسطین دارد . آنگونه حماس را علیه ی ساف تقویت نمود وجنگ داخلی و برادر کشی میان فلسطینیان بر پا کرد ونوار غزه را جدا نمود . چگونه این رژیم ضد بشری می تواند حامی مسلمانان باشد که با فرصت طلبی و موج سواری تبلیغاتی تلاش مذبوحانه می کند با افزایش تعطیلات روز عید فطر نشان دهد خیلی مسلمان تر از بقیه است زیرا که ربریت ام القرای جهان اسلام می باشد. البته بدون توجه به ضرر و زیان های فراوان اقتصادی که افزایش روز های تعطیلی ببار می آورند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور از نظر مثبت دولت برای افزایش تعطیلات عید فطر خبرداد. حجت الاسلام محمدرضا میر تاج الدینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با جوان آنلاین با اشاره به اینکه برای دانستن نظر مجلس در خصوص طرح تعطیلات عید فطر باید تا روز سه شنبه صبر کرد، گفت اگر فردا مجلس نظر مثبت خود را با این طرح اعلام کند ما تمامی تلاش خود را می کنیم تا نظر شورای نگهبان را نیز در روز 4شنبه دریافت کنیم و با تبدیل این طرح به قانون، آن را برای عید فطر امسال اجرا کنیم. وی در پاسخ به این سوال که اگر شورای نگهبان در عرض 1 روز در این خصوص اعلام نظر نکند، تکلیف چیست؟ عنوان کرد با توجه به حساسیت‌های این طرح ما تمام تلاش خود را برای گرفتن نظر شورای نگهبان در روز چهارشنبه به کار خواهیم بست. معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین در خصوص نظر دولت پیرامون این تعطیلات نیز اظهار کرد دولت معمولا از این اقدامات حمایت می‌کند و این احتمال وجود دارد که اگر شورای نگهبان در این خصوص اظهارنظر نکند، رئیس جمهور می‌تواند با توجه به اختیارات خودش تعطیلات عید فطر را برای امسال افزایش دهد. میرتاج الدینی تصریح کرد البته این موضوع نیز به نظر رئیس جمهور منوط می‌شود.
هزار و دویست و شصت و دو میلیارد تومان هزینه هر روز تعطیل
http://www.fararu.com/vdccs4qp.2bqp08laa2.html
در شرایطی که اقتصاد کشور بحرانی و نا بسامان می باشد و با روند افزایش واردات کا لاها هرروز بر میزان نرخ تورم و گرانی و فقر و بیکاری و اخراج کار گران افزوده می گردد. گرچه از دولت دزد میلیارد ها دلاری و اختلاس گر توقع هیچگونه پاسخ دادن منطقی نمی باشد. ولی سئوال است کهبرای چه با افزایش روز های تعطیل که بیش از یک میلیارد دلار خسارات اقتصادی به کشور وارد می کند افزوده می گردد؟
هر روز تعطیلات اضافه بر تقویم در سال جاری 1262میلیادرتومان به اقتصاد کشور زیان وارد می‌کند. تعطیلات رسمی کشور در حال حاضر بالغ بر 77 روز است که در تقویم های سالانه ثبت می شود، این تعطیلات شامل 52 روز جمعه و 25 روز تعطیلات مناسبتی است که در برخی از سالها به دلیل تطابق تعطیلات مناسبتی با تعطیلات اخر هفته تعداد این تعطیلات کاهش پیدا می کند ولی چند سالی است که تعطیل روز های بین التعطیلات به سنت تبدیل واین توقع را در مردم ایجاد کرده است که این ایام را از پیش تعطیل می دانند...
پیش‌بینی افزایش نرخ بیکاری از سوی کارشناسان اقتصادی بیکاری بیشتر و بیشتر
http://www.fararu.com/vdcftcdt.w6dtmagiiw.html
این خبر مکمل گزارش خبر قبلی است که گذشته از ارائه ی آمار غیر واقعی که جزو شگرد تبلیغاتی و ماهیت عوامفریب و دروغگو بودن رژیم نا مشروع ضد بشری می باشد اما پرسش تکمیلی سئوال مر بوط به افزایش روز های تعطیل این است که چرا به جای کاهش روز های تعطیل و جلو گیری از ضرر و زیان های میلیارد ها دلاری تا تأمین کننده ی هزینه ی استخدام جدید و تلاش برای اشتغال کامل باشد درست بطور وارونه اقدام می شود که ماهیت ضد مردمی بودن رژیم ضد بشری دزد و غارتگر می باشد.
فرارو- هر چند وزارت کار، آمار جدید بیکاری را با بی‌میلی می‌پذیرد اما پیش‌بینی‌های کارشناسان حکایت از آن دارد که باید منتظر موج‌های سهمگین بیکاری طی آینده‌ای نه چندان دور باشیم. به گزارش فرارو؛ ولی الله داودآبادی، عضو شورای‌عالی اشتغال و نماینده کارفرمایان در این شورا درباره نرخ بیکاری به مهر گفت: « فکر می‌کنم نرخ بیکاری در حال حاضر بیشتر از نرخ 14.6 درصد باشد و تعداد بیکاران بیشتر است و عدد 3.5 میلیون نفر نیز درست نیست». داودآبادی در حالی در نرخ اعلام شده از سوی مرکز آمار تردید می‌کند که پیش از این وزیر کار، نرخ بیکاری را کمتر از این دانسته بود
يك مقام آگاه در وزارت خارجه: اظهارات متكي درباره مذاكرات سازش نادرست منعكس شد.خبرگزاري فارس: يك مقام آگاه در وزارت خارجه گفت كه اظهارات وزير امور خارجه كشورمان در خصوص مذاكرات سازش در خاورميانه توسط برخي سايتها و خبرگزاريهاي داخلي به صورت نادرست و تحريف شده منعكس شده است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906151551
گذشته از اعتراف به سیاست دخالت گری در امور داخلی فلسطین است . اما از طرف دیگر فعال شدن وزیر آدم ربای وزارت ترور و جاسوسی امور خارجه منو چهر متکی و بازتاب دادن گزارش خبرهای مر بوط به وی از سوی خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس مرتبط است با در گیری اختلاف پاسدار گماشته احمدی نژاد برای بر کناری این وزیر آدم ربا و همچنین صدور بیانیه ی پاسداران پیرامون نیروهای خود سر سازمان دهی شده می باشد که از سوی دولت شده اند که تازگی علیه ی منزل کروبی تجمع کردند و دست به تهدید و تخریب و توهین و فحاشی و هتاکی کروبی زدند و پاسداران و بسیجیان تلاش مذبوحانه کرده اند پرونده سفید کنند وخودشان را از اینان جدا کنند در صورتیکه حکومت در کنترل اینان هستند. اکنون نیز اینگونه موضع گیری این وزیر آدم ربا نوعی رو در روئی با سخنرانی تهدید آمیز و مداخله گرایانه ی پاسدار گماشته احمدی نژاد در روز تظاهرات نمایشی و فرمایشی قدس محور مذاکرات صلح خاور میانه در کاخ سفید می باشد. همچنین تلاش مذبوحانه رای اعتبار کاذب منوچهر متکی می باشد.
خطاب به علي لاريجاني نوشته شد.نامه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي درباره حذف تعطيلي برخي ايام‌الله.خبرگزاري فارس: شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با ارسال نامه‌اي رسمي به علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به آثار سوء حذف تعطيلي و كمرنگ كردن ايام الله، خواستار اهتمام ويژه مجلس نسبت به برگزاري مناسبت‌هاي انقلاب اسلامي شد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906151369
در سگ دعوای میان پاسداران رئیس دولت نامشروع و رئیس بازار مکاره ی مجلس هشتم که وکیل الدوله ها در بازار مکاره خیز بر داشته اند تا همچون آخوند متحجر دزد انگلیسی مصباح یزدی 15 خرداد نام و روز خمینی شیاد و 12 فروردین روز نظر سنجی جمهوری اسلامی و 29 اسفند روز ملی شدن صنعت نفت را حذف کنند . اکنون شورای همآهنگی تبلیغات اسلامی هم وارد این معرکه بازار شده است و مخالفت با روز های به حساب ایام الله شده است که نشان از گسترده شدن دامنه ی اختلافات و رقابت ها در همه نهاد ها می باشد.
بازار داغ مدرک فروشی در اصفهان!
http://fardanews.com/fa/news/119923/
رهبر لوطی جماران ولی وقیح نمی خواهد جهاد علمی در دانشگا ه ها راه اندازی کند و یا اینکه خطبه خوانی برای فلسطینیان در روز عید فطر کند ، بکه بهتر است اقدامی برای ترویج رو به رشد مدرک فروشی قلابی کند تا که دولت مردان همچون اختلاس گر میلیاردی محمد رضا رحیمی فرصت طلبانه از مدارک جعلی و دروغین همچون دکترا استفاده نکنند؟
با وجودی که استان اصفهان دارای دو دانشگاه معتبر دولتی و آزاد است یک مرکز آموزش با افتتاح شعبه‌هایی در خیابانهای نیکبخت، میر و هزار جریب بیشترین تبلیغات شهر را در بخش آموزش به خود اختصاص داده و از طریق ارائه مدرکی که مشخص نیست تا چه اندازه معتبر است با کمترین هزینه اقدام به جذب مخاطب می‌کندمهر: چندی است بازار فروش مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در اصفهان توسط یک مرکز آموزشی رونق یافته است و مقابله با این امر جدیت مسئولان را می طلبد.