گزیده خبر های 18 شهریور - 89
گزارشي از نحوه فعاليت ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبري .خبرگزاري فارس: پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري بخشي با عنوان "ماه ديدني " را به نحوه فعاليت ستاد استهلال اين دفتر اختصاص داده است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906171711
وقتی که 32 سال دین ابزار قدرت و ثروت و خفقان و سرکوب و سانسور شده باشد .وقتی سیاست شتر گاو پلنگی چاشنی دیپلماسی صدور ترریسم و ارتجاع و بحران به برون مرز شده باشد . وقتی تقویم کشور، شمسی و قمری شده باشد که با هم فرق دارند . مشخص است که هم روز های سال هم پیوسته همچون دین دگر دیسی ابزاری وشده سیاست نوسانی و چرخشی شده و رؤیت ماه در آسمان هم نسبت به آسمان کشورهای همسایه و منطقه مشکل ساز می شود. در مجموع تبدیل به دست آویزی می شود که مسائل اصلی کشور و مطالبات مردم ایران فراموش می شود زیرا که دستخوش اینگونه اوضاع و احوال بس خرت وخر ارتجاعی و خرافی حاکم بر ایران می شود آنگونه اصلی و فرعی کردن مسائل بقول معروف شتر با بارش می رود لنگه پشه کوره گرفته می شود.
رحیمی: مجلس تعطیل نکرد، ما تعطیل کردیم!
http://www.fararu.com/vdcjayei.uqem8zsffu.html
این اقدام گذشته از اینکه ادامه جنگ قدرت و اختلاف میان دولت نامشروع با بازار مکاره ی مجلس هشتم می باشد . البته هر دو نهاد هم مدعی اصول گرا و مکتبی هستند . در اصل ادامه ی همان سناریوی طراحی شده مرتبط با دین ابزار قدرت و ثروت و خرافات و سرکوب و سانسور و خفقان و غارتگری وجنگ شده است که در گزارش خبر قبلی به این موضوع اشاره می باشد که بدون ار تباط به گزارش تصویری بعدی هم نمی باشد.
معاون اول رييس جمهور امروز دلیل اقدام دولت در اعلام تعطیلی روز شنبه را عدم تصمیم گیری مجلس دانست.به گزارش ایرنا، 'محمدرضا رحيمي' در يك نشست خبري گفت: «متاسفانه نمايندگان در خصوص تعطيلي عيد سعيد فطر به نتيجه نرسيدند اما دولت به اين نتيجه رسيد كه اگر جمعه عيد فطر باشد، شنبه را تعطيل اعلام كند تا روزه‌داران از خجستگي و فرخندگي اين جشن بزرگ بيشتر بهره‌مند شوند.»این در حالی است که نمایندگان طراح طرح پس از انتقادات گروهی دیگر از نمایندگان مردم امضای خود را برای بررسی این طرح پس گرفتند تا پیگیری آن در صحن مجلس به زمان دیگری موکول شود.
عکسی جالب و کمتر دیده شده از احمدی نژاد و مشایی
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=28693
تصویر دو مرید ومراد که قبلاً گزارش شده بود در حضور آخوند متحجر انگلیسی تئوری پرداز خرافات و خشونت و مرگ و دروغ گفتن مصلحتی محمد تقی مصباح یزدی بوده است که در این تصویر میان مرید ومراد یک جای خالی است که گفته شده است مربوط به امام زمان است که موجب ایجاد فاصله میان معشوق و معبود و یا مرید ومراد شده است که اکنون دو باره تبدیل به بهانه ی رقیب سایت شفاف متعلق شهردار شده است.
احمدي‌نژاد در مصاحبه با شبكه تلويزيوني نووآي هلند:ادعاهاي آژانس انرژي اتمي عليه ايران تحت فشار آمريكا است.خبرگزاري فارس: رييس‌جمهور گفت: ادعاهاي آژانس بين‌المللي انرژي اتمي عليه ايران تحت فشار دولت آمريكا مطرح مي‌شود و فاقد ارزش حقوقي است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906171724
چگونه است که هم نامه و عریضه و هم تبریک برای رؤسای جمهور آمریکا ارسال می شود . هم پیشنهاد گفتگوی مردانه وبی پرده و رو دروی به اوباما رئیس جمهور آمریکا داده می شود . هم از لابی و دلال و واسطه و جاسوس های پشت پرده برای گفتگو وچانه زنی با آمریکا تلاش مستمر می شود . هم اقدامات تروریستی و تهدید آمیز در عراق و افغانستان برای خروج نظامیان آمریکا از این دو کشور می شود . مهمتر اینکه مدام چپ و راست از تضعیف امپراتوری آمریکا وفروپاشی نزدیک آمریکا گفته می شود . البته هم از کاغذ پاره های مصوبه های شورای امنیت ساز مان ملل گفته می شود که آمریکا پیگیر آن است . هم از بی اثر بودن تحریم های مصوبات کنگره ی آمریکا سخن گفته می شود . جالب تر اینکه هم ابتدا دفاع از گزارش اخیر آژاس اتمی دفاع می شود ولی اکنون نا گهان اذعان شده است که این گزارش ادعا می باشد وزیر فشار آمریکا تهیه و تنظیم شده است؟ یعنی تکرار بازی و نمایش تبلیغاتی که در دوران محمد البرادعی پیگیری می باشد . عجیب اینکه چگونه است که پیرامون اهداف پروژه ی اتمی همه دروغ می گویند به جز حاکمان رژیم ضد بشری نا مشروع تناقض ووارونه گوی عوامفریب ایران؟!
یک زندانی سیاسی زندان مشهد:بیشتر از ۵۰۰ متهم مواد مخدر در یکسال گذشته به صورت مخفیانه اعدام شده اند
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=21530
اینهم گزارش بخش بس جزئی از عملکرد 32 ساله ی حاکمان دین فروش و عوامفریب و غارتگر قدرت و ثروت پرست جنگ افروز که از یک سیاهچال گزارش شده است که در شهر زادگاه ولی وقیح رهبر لوطی جماران می باشد . البته هر گز هم هیچ مسئولی یافت نمی شود که برای یکبار هم که شده به ریشه این شرایط پاسخ داده یا اشاره کرده باشد؟
کمیته گزارشگران حقوق بشر - در پی انتشار اخبار اعدام های مخفیانه در زندان وکیل آباد مشهد یکی از زندانیان سیاسی این زندان، در نامه ای افشاگرانه که نسخه ای از آن در اختیار کمیته گزارشگران حقوق بشر قرار گرفته است روایت دیگری از این اعدام ها را بازگو کرده است:در زندان وکیل آباد مشهد فجایعی به وقوع می پیوندد که سبعیت آن توصیف ناپذیر است. اندرزگاه 5 زندان وکیل آباد مشهد رمزآلودترین و مخفی ترین بند زندان وکیل آباد مشهد بوده که با چیدن پتو در ورودی اندرزگاه در هنگام بازرسیهای بین المللی به عنوان انبار پتو معرفی می گردد و کمتر کسی اطلاعاتی دقیق از وضعیت آن دارد. اندرزگاه 5 زندان وکیل آباد مشهد شامل 4 بند به ترتیب:بند 101: محکومین به اعدام به جرم فروش مواد مخدر بیش از 500 نفر.بند 102: اکثرا محکومین به قصاص، 300 نفر و دیگر جرائم حدود 250 نفر.بند 103: بند جوانان 18 تا 25 سال با جرائم سرقت،زنا، فروش مواد مخدر، حدودا 600 نفر.بند 104: جرائم سرقت، مواد مخدر، زنا، 25 ساله ها به بالا حدودا 600 نفر.در هر یک از بندهای 102، 103 و 104 حدودا 200 نفر محکومین به اعدام هستند که با تایید حفاظت زندان از بند 101 به آنجا منتقل شده اند
جهت اطلاع
ادامه ی جنگ میان دو نهاد مدعی اصول گرا پیرامون موافقت و مخالفت با تعطیل کردن 3 روزه ی عید فطر به استان خوز ستان رسیده است . زیرا در این استان که عرب زبان ایرانی در آن سکونت دارن اکنون برای جلب نظرشان و صد البته با فراموش کردن معضل خاموشی و کم آبی و مشکل فقر و بیکاری و تورم و گرانی در این استان این اقدام سه روز تعطیلی عید فطر شده است.
به دستور استاندار خوزستان و با مجوزي كه از رئيس‌جمهور گرفته شده تعطيلات عيد فطر در خوزستان سه روز اعلام شد! يعني علاوه بر روز عيد فطر دو روز بعد از آن نيز تعطيل اعلام گرديد و تمامي ادارات و مراكز دولتي در اين استان علاوه بر روز جمعه عيد فطر، شنبه و يكشنبه نيز تعطيل خواهند بود! تاكنون از دلايل اين تعطيلات براي استان خوزستان خبري منتشر نشده است!
جالب و خیلی مسخره است . چونکه در یک اقدام تناقض آمیز با خبر فوق که تداعی کننده ی سنگ بر توی سر زدن و نان بر توی دامن انداختن است . اکنون گزارش شده که 5 عضو شورای شهر اهواز خارج شدند تا مکمل 3 روز تعطیلی عید فطر شود . ضمناً بهتر هم بشود به امور دروغین مردم شهر اهواز رسیدگی شود.
* "
‌از پنج عضو شوراي شهر اهواز سلب عضويت شد." فرماندار اهواز اعلام كرد: با عنايت به مستندات متعددي كه در ارتباط با تخلفات تعدادي از اعضاي شوراي شهر در عدول از وظايف و عدم رعايت قانون موجود بود، پرونده اين افراد به شوراي حل اختلاف ارجاع شد كه سرانجام در جلسه شوراي حل اختلاف و رسيدگي به شكايات استان سلب عضويت رئيس و چهار عضو شوراي اسلامي شهر اهواز را تأييد و تصويب كرد.
بازهم گزارش خبر های تناقض آمیز بیشتر . زیرا از یک سو 3 روز تعطیلی برای عید فطر داده می شود اما از طرف دیگر فشار و سر کوب علیه ی اقلیت های مذهبی همچون دراویش کشور افزوده شده است که نشان از چگونگی ابزار قدرت و سرکوب و خفقان شدن مذهب می باشد.
*
بیست و یک نفر نفر از اعضاي اصلي دراويش احمدآباد مستوفي با برگزاري جلسه در منزل شخصي "الف. درويش" به بررسي شيوه‌هاي مختلف براي جذب جوانان پرداختند. به گزارش آتي نيوز، پخش بروشور و سي دي‌هاي تبليغاتي درخصوص معرفي فرقه مزبور در دانشگاه‌ها و هنرستان ها، اعطاي دستمزد به اعضاي ثابت و در نظر گرفتن امتيازات مادي براي عضوگيري جوانان از ميان بستگان و دوستانشان از جمله راهكارهاي پيشنهادي در اين جلسه بود. بنابر همين گزارش، خوراندن شيشه و اسيد به اعضاء نيز از برنامه‌هاي اين فرقه براي اعضاي دائم است. تحركات فرقه‌هاي درويش مسلكي يكي از مشكلاتي است كه در سال‌هاي اخير افزايش يافته است به نحوي كه برخي از اين مدعيان به نام آموزش عرفان و صوفي گري انحرافات زيادي را در ميان جوانان ايجاد كرده‌اند

.