گزیده خبر های 11 و 12 مهر -89 قسمت - 2
در حاشيه سينه‌چاكي مسيح مهاجري براي هاشمي؛ آيا اصطلاح "منبطل" اختراع رئيس قوه قضاييه است؟
http://rajanews.com/detail.asp?id=64288
در ادامه ی کشدار شدن جنگ قدرت و ثروت جناحی وباندی میان جریان غالب با مغلوب که دامنه ی جنگ و سگ دعواهاهرروز ابعاد تازه تری به خود می گیرد . اکنون روش سر پل خر بگیری و مچ بگیری در راستای رو کم کنی استفاده شده است. البته با ترفند ارتجاعی حوزوی عصر حجری درکتاب باز کردن وفال و طالع بینی نمودن که چاشنی آن استخاره شده که از سوی یک قلم زن نقاد دنبال شده است . ناگفته نماند که این منتقد مدعی جزو یاران وهمکاران ترکشی و موجی های چماقدار موسوم به لباس شخصی ها و دانشجویان بسیجی است که پاتوق قلم زنی و عربده کشی و معرکه گیری و شامورتی بازتی و مار درآورن شان در سایت رجا نیوز می باشد . بنابراین اکنون برای پیگیری پرونده ی گشوده شده ی رفسنجانی موضع گیری علیه مدیر مسئول روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی شده است و با کتاب باز و استخاره نمودن نشان داده شده که جواب برایش بد آمده است که چرا وی در دفاع از رفسنجانی و وقف نمودن دانشگاه آزاد به واژه سازی و یا من در آوردی منبطل آخوند محمد صادق لاریجانی انتقاد کرده است . در صورتیکه وی رئیس انتصابی دستگا ه آلوده به فساد و رشوه تبعیض قضائیه است که به خاطر دفاع از بسته ماندن پرونده ی گشوده شده اختلاس کلان زمین خواری اخوی محمد جواد لاریجانی مجبور به همسوئی کردن با کودتا گران حاکم علیه وقف کردن دانشگاه آزاد از سوی رفسنجانی مکار شده است . بهر حال این درکتاب باز کردن و استخاره نمودن موجب اخطار کتبی برای طلبه مسیح مهاجر جانباز از سوی دستگاه فاسد قضائیه شده است. البته منتقد به کتاب عربی پدر آخوند انگلیسی متولد نجف محمد صادق لاریجانی برای مچ گیری کردن رجوع نموده است . یا اینکه محمد جوا در اختیارش گذاشته است تا بعنوان وکیل مدافع آخوند محمد صادق لاریجانی از این سند استفاده و اثبات کند که لغت منبطل در این کتاب بکرات مورد استفاده واقع شده است که نویسنده ی مقاله انتقادی منبطل اگر چنانچه این لغت را ندیده و نخوانده و معنی اش را چون سایر ایرانیان نمی داند که چیست . این دیگر مشکل خودش می باشد . همینطور گفته نشده است زبان مردم ایران چیست و هدف از بکار بردن چنین اصطلاحی ناشی از چیست ؟ به خصوص که مشخص نشده به جز آخوند های دو زاری منبری خطبه خوان نماز جمعه های حکومتی که معنی این لغت را نمی دانند چیست . مشخص نیست هدف از کاربرد این اصطلاح عربی برای کدامین مخاطبان بوده و چه ربطی به دانشگاه آزاد دارد؟ اگر چنانچه جنگ زرگری میان آخوندهای غارتگر می باشد که نیاز به چنین گفتمانی دارند . بازهم سئوال است که چه ارتباطی به دانشجویان دانشگاه آزاد می تواند داشته باشد؟
مسيح مهاجري مديرمسوول روزنامه جمهوري اسلامي كه عملاً اين روزنامه را به تريبون شخصي آقاي هاشمي رفسنجاني تبديل كرده و وظيفه تئوريزه كردن اظهارات و اقدامات وي به‌ويژه در ميان روحانيت را برعهده دارد، در سرمقاله ديروز اين روزنامه با حمله به رئيس قوه قضائيه به‌خاطر اظهارنظر اصولي او در جمع ائمه جمعه در مورد وقف دانشگاه آزاد، در بند آخر نوشته ادعا كرد، اصطلاح "منبطل"، اختراع رئيس قوه قضائيه است.به گزارش رجانيوز، فارغ از موارد بي‌پايه‌اي كه مهاجري در اين سرمقاله براي توجيه ادعاي هاشمي رفسنجاني در مورد غيرممكن بودن برهم زدن وقف دانشگاه آزاد مطرح كرده است، وي در پايان نوشته است:«و آخرين نكته به كلمه "منبطل" مربوط مي‌شود كه برخلاف ادبيات عرب بكار برده ايد. بكار بردن اين كلمه، كه در هيچيك از كتب لغت وجود ندارد و از اختراعات شما محسوب مي‌شود، نويسنده اين سطور را دچار اين سئوال كرده است كه نكند رئيس محترم قوه قضائيه تصور كرده‌اند مسند قاضي القضاتي اين قدرت را نيز به ايشان مي‌دهد كه هر صيغه‌اي را به هر بابي كه مي‌خواهند ببرند و هر اصطلاحي كه مايل هستند را استخراج كنند؟!»اما بر خلاف ادعاي مهاجري، حداقل در دو كتاب فقه و اصول كه يكي از آن‌ها نوشته آيت‌الله ميرزا هاشمي آملي پدر رئيس قوه قضائيه است، اين اصطلاح استفاده شده است، كه اين يعني مديرمسوول روزنامه جمهوري اسلامي براي دفاع از آقاي هاشمي خلاف واقع اظهارنظر كرده است.در كتاب مجمع الافكار ميرزا هاشمي آملي و كتاب براهين الواضحات اين اصطلاح استعمال شده است.
طراحي شكايت از رسانه‌ها در ديدار مهدي هاشمي و وكيل متهمان جريان فتنه
http://rajanews.com/detail.asp?id=64313
پیگیری این گزارش خبری هم جدا از خبری انتقادی قبلی نمی باشد . زیرا که هردو مورد ر بط به رفسنجانی و اعضای خانواده اش همچون مهدی و داستان دانشگاه آزاد و کشمکش پیرامون مبلغ 250 میلیارد دلار سر مایه و دارائی اش دارد که ادامه جنگ و دعوا برای مصادره کردن و از چنگ رفسنجانی و شرکایش بیرون در آورن دانشگاه آزاد می باشد که هرروزی به شیوه و ترفندی محورش پرونده سازی می شود.
ديدار اخير محمود عليزاده طباطبايي و مهدي هاشمي رفسنجاني در امارات به طراحي شكايت از رسانه‌هاي ضد جريان فتنه كه اخبار و گزارش‌هاي روشنگرانه‌اي عليه مهدي هاشمي نيز منتشر كرده‌اند، اختصاص داشته است.به گزارش رجانيوز، عليزاده طباطبايي وكيل متهمان جريان فتنه و برخي از اعضاي خانواده آقاي هاشمي رفسنجاني براي برخي هماهنگي‌ها و تبادل نظر در مورد پرونده مهدي هاشمي و تنظيم نحوه تحت تعقيب قرار دادن رسانه‌هاي ضد جريان فتنه به امارات سفر كرده و با مهدي هاشمي و نفيسه اشراقي ديدار كرد.وكيل متهمان جريان فتنه روز گذشته به كشور بازگشت اما نفيسه اشراقي همچنان در امارات همراه مهدي هاشمي است.مهدي هاشمي مدتي است از طريق عليزاده طباطبايي و دو وكيل ديگر، رسانه‌هاي خبري ضد جريان فتنه را تحت تعقيب قرار داده است، در حالي كه مهدي هاشمي در پرونده حمزه كرمي به‌دليل مفاسد مالي محكوم شده است.
صفار هرندي: قدرت اسلام را نبايد با حرف‌هاي نامناسبي نظير مكتب ايراني خدشه‌دار كرد.خبرگزاري فارس: صفار هرندي گفت: قدرتي كه اعتبار خود را از انديشه اسلام انقلابي و متولد شده در ايران انقلابي به دست آورده است را نبايد با حرف‌هاي سبك و بي‌مايه‌اي نظير جايگزين كردن مكتب ايران به جاي مكتب اسلام دچار خدشه كرد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907120040
اگر بنا بر اعتراف پاسدار محمد حسین صفار هرندی که مشاور فرهنگی رئیس گزمکان پاسدار محمد علی جعفری است رحیم مشائی حرف نا مناسب زده که مکتب ایرانی را مقابل مکتب اسلام پیشنهاد داده است . پس برای چه وی رئیس دفتر رئیس جمهور مدعی اصول گرائی شده است که مورد حمایت رهبر لوطی جماران ولی وقیح می باشد؟
مجری صدا و سیما : دو میلیارد و دویست میلیون كامنت زیر یكی از خبرهای فرانس 24 در باره سخنرانی احمدی نژاد در سازمان ملل گذاشته شده! + عکس
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=22567
این ادعای کمدی بسیار خنده دار که بطور دقیق بازگو کننده ی این داستان است که که گفته می شود منار و گنجشک یعنی همین گزارش خبر ی که از سوی مجری دروغ ساز مجری صدا و سیمای پاسدار ضرغامی پخش شده است.
اعتصاب و درگیری کارگران کیان تایر با مدیریت کارخانه
با اینگونه خبر های ضد کارگری و محرومان که روزانه گزارش و مخابره می شود که جواب نیاز و مطالبات کار گران معترض و اخراجی و حقوق به تعویق افتاده را با سرکوب و ضرب وشتم واخراج داده می شود. سئوال است که آیا بازهم رهبر لوطی جماران ولی وقیح نا مشروع می تواند ادعای کمدی و وارونه کند که مشروعیت دارد واز پشتیبانی 85% مردم ایران بر خوردار می باشد؟
کارگران تجمع کننده مدیران کارخانه را مورد حمله قرار داده و با بیرون کردن آنان، کارخانه را در اختیار خود گرفتند.بنا بر گزارشهای دریافتی توسط اتحادیه آزاد کارگران ایران، کارگران کیان تایر از صبح دیروز شنبه دهم مهر ماه در اعتراض به عدم پرداخت دستمزدهای معوقه خود و سایر مشکلات موجود در کارخانه دست به اعتصاب زدند اما مدیریت کارخانه هیچگونه توجهی به خواستهای آنان نکرد و همین امر باعث شد کارگران ضمن تداوم اعتصاب خود، از صبح امروز یازدهم مهر ماه دست به تجمع در مقابل انتظامات کارخانه بزنند و در ادامه، ظهر امروز از خوردن غذای کارخانه خودداری کرده و اعتصاب غذا کردند.بنا بر این گزارش با تشدید اعتراض کارگران، مدیریت کارخانه بناچار جلسه ای را امروز بعد از ظهر با نماینده های کارگران برگزار کرد و سپس با حضور در میان کارگران تجمع کننده و دادن وعده و وعید از آنان خواست تا بر سر کارهای خود بازگردند که با اعتراض کارگران مبنی بر اینکه، گوشهای ما از این حرفها پر شده است مواجه گردید.بدنبال این وضعیت مدیر کارخانه شروع به تهدید کارگران و استفاده از نیروی نظامی در محیط کارخانه کرد که با اعتراض شدید کارگران مواجه شد و یکی از کارگران فریاد بر آورد: مگر یک کارگر به غیر از حق و حقوقش از شما چه میخواهد، ما مشکل داریم، ما نمیتوانیم زندگی کنیم و در ادامه از شدت بغض و ناراحتی به یکباره نقش بر زمین شد و از هوش رفت. همین امر بعلاوه تهدیدهای مدیریت، کارگران را چنان به خشم آورد که بطور یکپارچه ای مدیران حاضر در آنجا را مورد حمله قرار دادند و با بیرون کردن آنان از کارخانه، کارخانه را در اختیار خود گرفتند.بنا بر اظهار کارگران کارخانه کیان تایر مدیریت کارخانه تلاش میکرد کارگران را به تعطیل کردن کارخانه تا روز چهارشنبه مجاب کند تا بدین نحو مانع تداوم اعتراض آنان شود اما کارگران زیر بار این تعطیلی نرفتند و با بیرون کردن مدیریت از کارخانه اعلام کردند تا رسیدن به خواستهای خود کارخانه را ترک نخواهند کرد. کارگران کیان تایر خواهان پرداخت چهار ماه از دستمزدهای معوقه خود از سالهای گذشته و دستمزد شهریوماه سال جاری و پرداخت حق بیمه های خود هستند که از تیر ماه امسال به سازمان تامین اجتماعی پرداخت نشده است و همین امر باعث شده تا این سازمان از تمدید اعتبار دفترچه های درمانی کارگران خودداری کند. کارگران کیان تایر میگویند مدیریت کارخانه با سهل انگاری در تهیه مواد خام برای تولید، سعی در تعطیلی کارخانه نیز دارد.کارگران کیان تایر اعلام کرده اند علیرغم مقدار بسیار ناچیز مواد اولیه برای تولید، محل کارخانه را ترک نخواهند کرد و به اعتصاب و اعتراض خود تا رسیدن به خواستهایشان ادامه خواهند داد و در این میان دولت را مسئول وضعیت موجود خود میدانند که باید پاسحگو باشد.