گزیده خبر های 12 آبان – 89 قسمت - 2
سفير ايران در عراق: انتشار اسناد در ويكي ليكس براي فشار بر مالكي است
http://www.kayhannews.ir/890812/3.HTM#other306
پاسدار تروریست دپیلمات حسن دانائی فر آمده زیر ابرو بر دارد چشم کور کرده است . برای اینکه تلاش کرده است با پاک کردن صورت مسوله آدرس غلط بدهد . یعنی خواسته با تبرئه ی کردن نوری مالکی آلت دست موجب سفید کردن پرونده جنایتکاران حاکم تهران شود . اما ناخواسته از موضع فرار به جلو اعتراف مضاعف بر نقش مشترک ارباب و نوکر در اثبات اسناد منتشر شده ی ویکی لیکس کرده است .
رهبر معظم انقلاب در ديدار پرشور هزاران نفر از دانش‌آموزان:توطئه خطرناك نهفته در ‌فتنه 88 سال‌ها بعد مشخص مي‌شود.خبرگزاري فارس: حضرت آيت‌الله خامنه‌اي تأكيد كردند: فتنه سال گذشته، فتنه بزرگي بود و سال‌ها بعد مشخص خواهد شد كه چه توطئه خطرناكي در پشت آن نهفته بود
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908121126
به نظر می رسد که ولی وقیح قاطی کشیده که قاطی کرده است که اینقدر عجول شده است که و نقد را رها کرده به نسیه چسبیده است . زیرا که اکنون این چنین دستش برای اتهام زدن خالی است که نیاز به حواله ی نا کجاد آبادی یک سال دیگر دارد که قولش را به دانش آموزان ساندیس خور بی خبر و اطلاع از همه جا داده است؟
تصاويري از عمليات تصرف لانه جاسوسي آمريكا در ايران
http://www.farsnews.net/imgrep.php?nn=8908120955
برای ماساتمالی کردن فریااد های مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح که در تظاهرات ضد حکومتی 13 آبان در سال گذشته سر داده شد . اکنون به باز بینی صحنه پردازی دکوری وکروکی از خاطره ی 13 آبان سال 58 روی آورده شده است.
بازداشت سه ایرانی در فرودگاه مالزی+عکس
http://www.fararu.com/vdcgqz93.ak9zz4prra.html
تولید مبارزه ی بیش از 31 ساله با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادین آنگونه به تولید انبوه رسیده است که غیر به رتبه ی اولی جهان رسانیدن مصرف کننده مواد مخدر ایران از سوی دیگر رکورد صدور قاچاقچی حمل کننده ی مواد مخدر به برون مرز ودستگیر و زندانی شدن شان نیز در سطح جهان شکسته شده است.
پلیس مبارزه با مواد مخدر مالزی از دستگیری سه ایرانی به جرم حمل و قاچاق مواد مخدر معروف به متامفتامین خبر داد. به گزارش مهر پلیس اداره مبارزه با مواد مخدر ایالت سلانگور مالزی ضمن اعلام این خبر افزود این افراد که از طریق بحرین به مالزی پرواز داشتند به جرم جاسازی 2 کیلوگرم مواد مخدر در چمدان در فرودگاه بین المللی مالزی دستگیر شدند. نورالدین غدیر گفت: «بعد از بازرسی چمدان توسط پلیس، این مواد کشف شد. افراد بازداشت شده 26 ،27 و 43 سال دارند و برای اولین بار است که به مالزی سفر کرده اند.»پلیس افزود این افراد با ایرانی دیگری در ارتباط بودند که از سال 2009 تا کنون 5 مرتبه وارد مالزی شده است.غدیر در ادامه اعلام کرد که روز یکشنبه هفته جاری پلیس مالزی همچنین یک شهروند هندی 36 ساله را نیز به جرم قاچاق 2 و نیم کیلوگرم متامفتامین جاسازی شده در 4 قاب عکس بازداشت کرد. این هندی که خیاط است از ژانویه سال جاری تا کنون 12 بار از فرودگاه "ال سی سی دی " وارد مالزی شده بود. بر اساس این گزارش، پلیس مبارزه با مواد مخدر مالزی طی 2 روز گذشته 5 و نیم کیلوگرم مواد مخدر به ارزش تقریبی یک میلیون رینگیت را کشف و ضبط کرده است. تحقیقات و بازپرسی متهمان تا 7 نوامبر سال جاری تحت بند 39 قانون مبارزه با مواد مخدر سال 1952 که کیفر مرگ دارد، انجام می شود.
پيشنهاد رييس پليس تهران به قوه قضائیه تعدادی از اراذل و اوباش را "محارب" معرفی کنید
http://www.fararu.com/vdcdsn0k.yt0nj6a22y.html
همزمان که قاچاقچی همراه مواد مخدر به برون مرز صادر می شود . زیرا که پاسداران از طریق مرز زمینی افغانستان وپاکستان و اسکله های سواحل جنوب کشور سیستمتیک مواد مخدر وارد می کند . بنابراین می بایست که از طریق هوائی به شرق آسیا مواد مخدر صادر می شود که هر روز خبرهایش بازتاب داده می شود . همچنین بموازات این سیاست دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه با همکاری نیروی انتظامی طزرح خفقان و رعب و و حشت آفرینی مبارزه با اراذل و اوباش رادر دستور کار قرار داده اند که اکنون برای اینکه حکم اعدام آسان تر از قبل صادر و اجرا گردد اتهام محارب هم ضمیمه ی پرونده ی بازداشت شدگان شده است . زیرا که رژیم ضد بشری بدون سیاست سرکوب و خفقان و زندان و شکنجه و قتل و دار زدن و اعدام قادر به بقای ننگین خود نمی باشد
جهت اطلاع
حسنی مبارک می داند که چگونه باید خفت حاکمان تروریست را بگیرد . زیرا که انتشار 400 سند مستند ویکی لیکس آنگونه موجب فاشش دن حاکمان تروریست تهران شده است که راه پس و پیش اینان بسته شده است.
رژيم كمپ ديويدي حسني مبارك، مطالبات جديدي را براي از سرگيري رابطه با ايران مطرح كرده است. به گزارش عصر ايران به نقل از روزنامه الجريده چاپ كويت، دولت مصر در روزهاي گذشته فهرستي از متهمان امنيتي تحت تعقيب را آماده كرده كه مدعي است اين افراد به ايران فرار كرده و در اين كشور مستقر هستند. رژيم قاهره، با ارائه يك فهرست 66 نفره، باز گرداندن آنها را، شرط آغاز گفت و گوها با ايران براي از سرگيري روابط ديپلماتيك ميان تهران و قاهره مي‌داند. علاوه بر اين، مصر شرط گذشته خود را براي حذف نام شهيد خالد اسلامبولي كه انور سادات رئيس‌جمهور سابق مصر را اعدام انقلابي كرده از يكي از خيابان‌هاي تهران را همچنان مطرح مي‌كند. براساس همين گزارش، وزارت كشور مصر تاكنون فهرستي از 66 نفر از افراد متهم به جرائم امنيتي، فراري به ايران از سال 1361 را تهيه كرده كه معروف‌ترين آنها "مصطفي حمزه" فرمانده سابق شاخه نظامي سازمان جماعت اسلامي است كه عمليات ترور حسني مبارك را در سال 1374 در آديس آبابا برنامه ريزي كرده بود.
منتظري در مذاكرات منافقين با رئيس استخبارات صدام چه مي كرد؟! (خبر ويژه)http://www.kayhannews.ir/890809/2.htm#other209
سرباز جو حسین شریعتمداری بدلیل تازه شدن داغ کهنه و پیوند شدن با داغ تازه و تقویت شدن سوختگی مضاعف و دوبله از فرط سوزش روی به چفنگ و چرند گوئی آورده است و چون قاطی کرده متوجه نشده است که چگون دست به خود زنی زده است . زیرا داغ فاش اهداف پروژه ی هسته ای که برای دفاع از آن همکاری با آمریا در اشغال عراق را بدنبال داشت که در ادامه اقدامات سیستنماتیک تروریستی در عرا تا شرایط کنون نیز دستآورد این همکاری اشغال نظا.می عرا و پشتوانه ی حاشیه ی امنیتی اهداف پروژه ی هست ای بوده است . اما روشنگری 400 هزار سند معتر ویکی لیکس موجب شده است که عجیب داستان حاکمان تهران و پاسداران و آلت دست نشانده شان نوری مالکی توی پوست گردو قرار بگیرد. به خصوص اینکه سیمای آزادی یک ریز این روشنگر ی را پخش می کند . لذا سر بازج حسین شریعتمداری برای اینکه انتقام این داغ مضاعف را بگیرد . البته کینه ی حیوانی خودش را گذشته از اینکه مجاهدین گرفته نسبت به خانواده ی منتظری هم بسط و نمایش داده است . برای همین یقه ی منتظری را گرفته و پیونده به مسعود رجوی و عراق داده است تا که شاید راه عبوری از بحران جدید و خطیری که ویکی لیکس در عراق برای سران رژیم ضدبشری به وجود آورده به وجود آید.