گزیده خبر های 15 آبان - 89
گزارش دوخبر زیر بازتاب داده شد ه از سوی خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس مرتبط بهم دیگر می باشد زیرا که وصل به اقدامات زنجیره ای تروریستی و بمب گذاری ها و ترور ها در عراق و به خاک و خون مردم کشانیدن این کشور است . چونکه شاهد بودیم که چگونه پس از دیدار نوری مالکی با ولی وقیح در تهران حکم تحمیلی اعدام برای طارق عزیز وزیر امور خارجه ی مسیحی صدام صادر شد . سپس تهاجم انفجاری و کشار مسیحیان عراق دنبال و انجام شد . بنابراین سرنخ اینگونه جنایات و اقدامات تروریستی و ترور در کشور های همسایه و منطقه بیت جماران است که با همکاری پاسداران کودتا گر وسپاه قدس و سفرای تروریست پاسدار دیپلمات شده در کشور های منطقه اینگونه اقدامات تروریستی و بمب گذاری ها دنبال واجرا می شود تا هر طوری شده نوری مالکی دست آموز نخست وزیر عراق شود. به خصوص اینکه اکنون اسناد مستند ویکی لیکس دیگر جای ابهامی بای نگذاشته است که کدام کشور جنایتکار همسایه عراق موجب باتلاق و ناامن وی ثبات شدن عراق شده است . مشروط بر اینکه محمود عباس هم مجدداً افشاگری کرده است که رژیم ضد بشری از طریق حماس کار شکنی در روند مذاکرات صلخ خاور میانه می کند و در امور داخلی یمن هم مداخله گری می کند . در لبنان نیز از طریق حزب الله لبنان در تشکیل دادگاه محاکمه ی قاتلان رفیق حریری نخست وزیر سابق لبنان کارشکنی می کند.
تكرار جمعه خونين در پاكستان .حمله انتحاري به نمازگزاران پاكستاني دست‌كم 150 كشته و زخمي برجا گذاشت .خبرگزاري فارس: ظهر امروز بر اثر حمله انتحاري به نمازگزاران پاكستاني در شهر پيشاور و در نزديكي يك محله نظامي، نزديك به 50 نفر كشته و بيش از 100 نفر نيز زخمي شدند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908140505
6 نظامي ناتو در افغانستان كشته شدند.خبرگزاري فارس: تلفات ناتو در افغانستان همچنان در حال افزايش است و با كشته شدن شش نظامي ديگر اين پيمان نظامي، تعداد تلفات نيروهاي خارجي در افغانستان طي سال جاري ميلادي به 622 نفر رسيد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908140726
ترویج فرهنگ چاقوکشی به جای روحیه مردانگی و دوستی ورزشی در میادین ورزشی
عملکر بیش از 31 سال مبارزه با بی حجابی و روسری و تو سری و مواد مخدر و قاچاقچی و اراذل و اوباش و عم حضور زنان در کنار همسران شان در میادین ورزشی و اعدام کردن کا پیتان فو تبال و در زیر حکم اعدام نگهداشتن بازیکن فو تبالیست همدانی ، خلاصه نوجوانان را برروی مین در میادین جنگ ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق فرستان و رتبه ی اولی جهانی مصرف مواد مخدر و اعدام نوجوانان زیر 18 سال داشتن . اکنون بدلیل حضور پررنگ لباس شخصی های قمه کش و ساندیس خوران چماقدار آنگونه جامعه ای ساخته شده است که در دو گزارش تصویری زیر که مربو ط به صحنه چاقو کشی نو جوانان میاان تماشاچیان بازیکناتن فو تبال صنعت نفت آبادان و استقلال تهران است به خوبی گواه بر نوع گفتمان حاکم حوزوی و پاسداری وتر بیت دست پروردگانش در بیش از 31 سال گذشته در ایران است.
تصوير: حاشيه اي هولناك از ديدار استقلال و نفت" منبع: آژانس عكس ايران
http://fardanews.com/fa/news/124785/
دوراني كه تماشاگران چاقو به دست مي‌گرفتند تمام شده است
http://fardanews.com/fa/news/124789/
مردم آبادان هميشه به خونگرمي معروف هستند اما رفتار برخي از آنها در ورزشگاه تختي واقعا بعيد بود فارس: روابط عمومي باشگاه استقلال با گلايه از رفتار برخي هواداران نفت آبادان اعلام كرد: دوراني كه تماشاگران چاقو به دست مي‌گرفتند به پايان رسيده است.محمد سررشته داري مدير روابط عمومي باشگاه استقلال در خصوص اتفاقات رخ داده در ورزشگاه تختي آبادان عنوان كرد: مردم آبادان هميشه به خونگرمي معروف هستند اما رفتار برخي از آنها در ورزشگاه تختي واقعا بعيد بود.وي ادامه داد: برخي از تماشاگران چاقوهايي به دست داشتند كه اين مسئله سال‌هاست در بين تماشاگران فوتبال ما منسوخ شده و حتي در ورزش ما جا ندارد. همچنين در پايان مسابقه به آقاي فتح الله زاده توهين و بي احترامي‌هايي صورت گرفت كه اميدواريم مسئولان ذيربط به اين موضوع توجه كنند.مدير روابط عمومي باشگاه استقلال در پايان گفت: فوتبال برد و باخت دارد و ديروز استقلال بازي را واگذار كرد اما بايد جلوي اتفاقات غير ورزشي در فوتبال را گرفت و به جاي وارد كردن زشتي‌ها، زيبايي‌ها را به اين رشته پرطرفدار تزريق كرد.
جزئيات جنايت مرگبار روز سیاه تهران
http://fardanews.com/fa/news/124797/
خوب در رژیم ضد بشری که ادعای قدرت و امن ترین کشور جهان دارد در روز روشن در پایخت کشور چنین اتفاقی رخ می دهد . مشخص است که چاقو کشی میان تماشا چیان فوتبال موضوعی عادی و پیش پا افتاده است.
با هر دو مامور حاضر در صحنه برخورد انضباطي لازم صورت گرفت و هر دوي آنها به بازرسي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ جهت سير مراحل قانوني معرفي شدند ایسنا: فرمانده انتظامي تهران بزرگ جزئيات درگيري مرگبار در ميدان كاج سعادت‌آباد را تشريح كرد. سردار حسين ساجدي‌نيا در تشريح اين حادثه گفت: چند روز قبل درپي اختلاف مالي و ناموسي دو نفر در ميدان كاج سعادت آباد تهران جنايتي شكل گرفت كه در پي آن يكي از اين دو به دست ديگري به قتل رسيد.وي با اشاره به اينكه ماموران پليس پس از اطلاع از حادثه در محل حاضر شدند، گفت: ماموران حاضر در صحنه اقدام به تيراندازي هوايي كردند؛ اما دستگيري قاتل حدود 20 دقيقه به طول انجاميد و اين درحالي بود كه مقتول نيز در صحنه حادثه حضور داشت و قاتل اجازه نزديك شدن به مقتول را نمي‌داد.فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اشاره به اينكه ماموران حاضر در صحنه در دستگيري قاتل تعلل كرده‌اند، تصريح كرد: با هر دو مامور حاضر در صحنه برخورد انضباطي لازم صورت گرفت و هر دوي آنها به بازرسي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ جهت سير مراحل قانوني معرفي شدند
پنجشنبه سیاه تهران
http://fardanews.com/fa/news/124790/
این گزارش هم ادامه گزارش قبلی می باشد که در رژیم ضد بشری رخ داده شده است که بیش از 31 سال است همچون آب خوردن احکام بازداشت و محاکمه چند دقیقه ای محاکمه و اعدام صادر کرده است . ولی اکنون که پای نیروی انتظامی و قصور در انجام وظیه اش مطرح است . پس به سبک سفسطه گری حوزوی نظر داده شده است که مشخص نیست هر مدعی چه اراجیفی را سرهم کرده و بیان نموده است؟
نامگذاری" پنجشنبه سیاه" برای تهران ، نه از بابت مرگ یک شهروند ، که به این دلیل است که رویداد روز پنجشنبه نشان داد که ما ، تا چه اندازه از عواطف و مسوولیت های انسانی دور شده ایم و چه سیاهی و نکبتی بالاتر از این که جامعه انسانی و فرهنگی ما به جایی برسد که در برابر قتل یک همنوع ، هیچ واکنشی جز تماشا از خود نشان ندهد.
پلیس تهران: ماموران در حادثه میدان کاج تعلل کرده‌اند + فیلم (+18)
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=23952
اینهم صحنه ی نمایشی این جنایت در کشور مدعی امن و قدرتمند ترین کشور جهان است که مقتول چاقو خورده و بر زمین دراز شده در جلوی چشمان دو مأمور و قاتل و تماشاچیان برای 20 دقیقه در حال جان دادن بوده است.
تصویر: ابتکار عجیب داماد چینی.لودر روبان زده ماشين عروس زوج چيني
http://fardanews.com/fa/news/124803/
این مدل عروسی چینی زرا با مدل تشریفاتی و بسیار هزینه ایرانی مقایسه کنید تا بدانید چرا چینی ها همه چیز به ایران صادر می کنند و ایران تبدیل به وارد کننده ی همه نوع کالای چینی از جمله تریاک سیگاری و قرص جوشان مشروبات الکلی تا تخم مرغ مصنوعی و تابوت را ر بر می گیرد؟
سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال:بازی دوستانه تیم فوتبال ایران با اسپانیا و انگلیس
همین تلاش های مذبوحانه و بر گزاری نمایشات خیمه شب بازی ها بوده که موجب شده است تاکه حاکمان رژیم ضد بشری ایران با سیاست یا دست پس زدن و با پا پیش کشیدن ها اهداف پلید و ضد انسانی اش را دنبال کند. چون که به جای اخراج رژیم ضد بشری از ساز مان ملل و مجامع وابسته به آن اکنون تلاش معکوس می شود تا به رژیم ضد بشری تروریستی نا مشروع فرصت داده شود که کوشش کند با حضور خود در چنین تورنمنت ها از انزوا خارج شود و با مشروعیت کاذب برای خود تراشیدن بتواند بیشتر دست به اقدامات تروریستی مشابه گزارشات فوق بزند.
تیمی متشکل از بازیکنان پیشین فوتبال ایران که میانگین سنی آنها بین 35 تا 42 سال است در تورنمنت بین المللی مکزیک شرکت خواهند کرد. سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت: «سازمانی که وابسته و مرتبط با سازمان ملل متحد است، قصد دارد در ماه دسامبر سالجاری میلادی در کشور مکزیک تورنمنتی با حضور تیم‌های که بین کشورهای آنها رابطه سرد سیاسی وجود دارد، برگزار کند». وی با اشاره به اینکه سازمان یادشده از طریق سفارت ایران در مکزیک خواهان حضور تیم کشورمان در این تورنمنت شده است، افزود: «در این رقابت بین المللی علاوه بر تیم ایران، تیم‌های اسپانیا، آمریکا، انگلستان، مکزیک، گواتمالا و ... نیز حضور خواهند داشت». سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در ادامه افزود: «قرار است در این تورنمنت تیم‌ها با بازیکنانی که رده سنی آنها بین 35 تا 42 سال است و توانایی 90 دقیقه بازی را دارند، به میدان بروند». ترابیان خاطرنشان کرد: «هر تیم برای حضور در این تورنمنت حداقل باید چند بازیکن شاخص از سال‌های گذشته فوتبال آن کشور را در اختیار داشته باشد». وی در خاتمه تصریح کرد: «باید در فدراسیون فوتبال جلساتی برگزار کنیم و ضمن گزینش بازیکنان، یک مربی خوب و موجه نیز برای هدایت این تیم انتخاب کنیم».