گزیده خبر های 15 آذر -89 قسمت -2
گزارش تحلیلی از سازماندهی جدید حلقه تخریب علیه شهردار تهران؛
چطور می‌خواهند: «سر قالیباف را به سنگ بکوبند...»
http://www.fardanews.com/fa/news/127608
ادامه جنگ قدرت در رژیم ضد بشری کودتائی آنگونه گسترش یافته است که اکنون میان دوپاسدار گماشته احمدی نژادباقالیباف بالاگرفته است که رقابت و عدم تحمل پذیری به آن مرحله ای رسیده که گزارش شده است عوامل پاسدارگماشته احمدی نژادبرای اینکه می خواهند رقیب مزاحم رحیم مشائی برای نامزدی ریاست جمهوری دوره ی یازدهم را از سر راه بر دارند . برای همین سایت های رجا نیوز و دیدگاه نیوز و صراط و بولتن و ابصار و رهواو...تصمیم به کوبیدن سرش گرفته اند . حال داشته باشید که این اقدامات از سوی مدعیان اصول گرا و عاشقان خدمت به مردم و نه شیفتگان قدرت است که اعمال می شود . از سوی دیگرپاسدار قالی باف همشهری ولی وقیح و مورد حمایت وی می باشد که چنین رفتا ری با وی می شود.
حجم مطالب تخریبی علیه شهردار در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته بیش از 2 برابر افزایش یافته و منبع اصلی انتشار 92/8 درصد از کل مطالب تخریبی چند سایت خبری و چندین وبلاگ شخصی با نام‌های مستعار یا بی‌نام هستند./ به‌واقع چه کسانی از دایره انصاف و اخلاق و اصولگرایی خارج شدند؟ شبه رسانه‌هایی که تخم نفاق و بی‌اعتمادی را در جامعه می‌پراکنند و حتی حاضر نیستند نام خود را منتشر کنند یا رسانه‌هایی که بلندگوی مشکلات مردمند؟. همزمان با انتشار دو شبنامه با مضامین تخریبی علیه محمد باقر قالیباف، مجموعه ای از سایت های خبری و وبلاگ ها هم با انتشار مطالبی کذب و دامن زدن به شایعات، دور تازه ای از تخریب های را علیه برخی شخصیت های سیاسی و به ویژه شهردار تهران کلید زده اند.سایت ها و وبلاگ هایی که ادبیات مشترک و گفتمانی مشابه دارند و از حلقه واحدی تغذیه می شوند و در اهانت به شهردار تهران گوی سبقت را از یکدیگر ربوده اند. این روند تنها به سایت‌های خبری خاص که در سال های گذشته با هدف ایجاد انشقاق بین اصولگرایان و رواج بی اعتمادی بین سیاسیون فعالیت کرده اند، محدود نمی شود و در ماه های اخیر مجموعه ای از وبلاگ های در ظاهر اصولگرا راه اندازی شده اند که با انتشار مطالب به اصطلاح « افشاگرانه» رویکرد تخریبی مشابهی را دنبال می کنند تا به قول خودشان « سر قالیباف را به سنگ بکوبند...» وبلاگها و سایت هایی که جهت گیریهای یک جریان مشهور به "انحرافی" اصولگرا در آن آشکارا دیده می شود.
درخواست اعدام برای مخلان طرح هدفمندی
http://www.fardanews.com/fa/news/127562
آنقدرطرح هدقفمندی نقدی کردن یارانه های دولتی ضد مردمی می باشد که دولت نامشروع دهم از وحشت واکنش اعتراضی مردم و بدلیل روند با شتاب افزایش قیمت ها و نرخ تورم فتوای حکم مرگ برای معترضان تجویز کرده است. تا اینگونه بتواند باسیاست خفقان وارعاب مردم معترض راواداربه سکوت نمایند؟
در اجرای این طرح مهم و انقلابی، نباید به خاطر چند نفر رفاه طلب و فرصت طلب که قصد اختلال و بی نظمی دارند کوتاه آمد بلکه باید با آنان قاطعانه برخورد و حتی مجازات اعدام را برای آنان به مرحله اجرا گذاشت
جلوگیری از برگزاری مراسم روز دانشجو در دانشگاه آزاد تبریز
اینگونه ممانعت و محدودیت و مزاحمت برای دانشجویان ایحاد کردن تا که در مراسم و گرد همآئی اعتراضی 16 آذر حضور نداشته باشند.جزاینکه نمایش تحجر حاکمان و دشمن دانشگاهی و دانشجو آشکارمی شود ، همچنین نمایش عریان همسوئی باقاتلان مهاجم 3 دانشجو در 16 آذر سال 32 دانشگاه فنی تهران وقیام 6روزه ی دانشجوئی 8 تیر 78 و تهاجم و شبیخون جنایتکارانه به خوابگاه دانشجویان دانشگاه تهران در 25 خرداد 88 نمی باشد.
به گزارش ندای سبز آزادی، مراسم بزرگداشت ۱۶ آذر، روز دانشجو، که هرساله توسط تشکل‌های دانشجویی منتخب دانشجویان در دانشگاه آزاد تبریز برگزار می‌شد، امسال با مخالفت مسئولان دانشگاه مواجه شد.بر اساس این گزارش، هیئت نظارت بر تشکل‌های دانشجویی این دانشگاه، ضمن رد درخواست‌های جداگانه دو تشکل دانشجویی مستقل و منتقد «انجمن اسلامی دانشجویان» و «کانون وحدت دانشجویان»، در اقدامی بی‌سابقه «دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه» را مجری مراسم گرامیداشت روز دانشجو اعلام کرد.این در حالی است که مسئولان دانشگاه صبح امروز با نصب بنرهایی در سطح دانشگاه مدعی شده‌اند که دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه، این مراسم را با همکاری تشکل‌های دانشجویی برگزار خواهد کرد؛ ادعایی که واقعیت ندارد.
فیلم / نصب دوربین در دانشگاه آزاد دزفول
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=25357
اگرقرار بودکه جنبش آزادیخواهی ضدارتجاع داخلی واستعماربیرونی مقابل این چنین اعمال جاسوسی و تفتیش عقاید و چک و کنترل شنود و فعالیت های دانشجوئی تسلیم گردد و یا موجب وحشت و مانع ادامه ی فعالیت های اعتراضی شان شود و سکون جایگزین آن گردد . این جنبش دارای تاریخچه ی بیش از نیم قرن نمی شد و حاکمان رژیم ضدبشری راواداربه اعمال چنین ترفندهای جاسوسی ناشی از ترس ووحشت اقدامات اعتراضی دانشجویان نمی کرد.
بعد از حضور پرشور دانشجوبان دانشگاه آزاد دزفول در تظاهرات ۱۶ آذر سال گدشته ، برای جلوگیری از تکرار این تظاهرات ، مسئولان دانشگاه به صورت گسترده در تمام نقاط دانشگاه دوربین نصب کرده اند
آملی لاريجاني: آژانس مسوول ترورها است

http://www.iranian-americans.com/persian/2010/03/677.html
این آخوند انگلیسی و رئیس انتصابی دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه مجبور شده است که همچون اخوی اش پاسدار علی لاریجانی که ر ئیس باز ار مکاره ی مجلس است و دیگری محمد جواد که معاون حقوقی بین ا لمللی شیخ صادق است همراه با سیر مسئولان رژیم ضد بشری ادعای کمدی ولی وقیح وپاسدار گماشته احمدی و حیدر مصلحی وزیر بد نام اطلاات و پاسدار نجار وزیر کشور دولت نامشروع را طوطی وار تکرار کند تا مقام لرزانش را حفظ کرده باشد.
رييس قوه قضاييه با بيان اينكه افراد پشت صحنه ترورهاي اخير با هسته‌اي شدن ايران مخالفند،گفت: «ما آژانس را مسئول مي‌دانيم چرا که اعلام اسامي دانشمندان ما آنان را در معرض تهديدات جدي قرار داده است.» به گزارش ايلنا آيت الله آملي لاريجاني در جلسه امروز مسئولان عالي قضايي با محکوم کردن ترور دو دانشمند هسته‌اي کشورمان افزود: «کساني که پشت صحنه اين ترور ايستاده‌اند قطعاً با هسته‌اي شدن ايران مخالفند و خيلي روشن است که انگشت اتهام متوجه چه کساني است
احمدی‌نژاد حضور مارادونا درایران را تایید کرد
http://www.fararu.com/vdcenf8p.jh8wni9bbj.html
مارادونا اگر معجزه گر بود . کاری برای تیم ملی فوتبال آرژانتین می کرد تا در جام جهانی فوتبال آفریقا جنوبی حذف نگردد. بنابراین حضور وی در ایران نه آبی برای فوتبال ایران و نه برای پاسدار گماشته احمدی نژاد گرم می کند.
رئیس جمهور در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان شانزدهمین دوره بازیهای آسیایی با بیان اینکه مارادونا با تاخیر به ایران می‌آید در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر سپردن تیم ملی فوتبال ایران به این آرژانتینی سرش را به نشانه تایید تکان داد
دفاعیه به سبک مدیر ایران/ حمله به هاشمی
http://www.fararu.com/vdcb5zb0.rhb5spiuur.html
وقتی همکاران سابق دروغ نامه ی کیهان سر بازجو حسین شریعتمداری در ورق پاره ی دولتی ایران نفوذ کرده و آن را به ارگان تبلیغاتی دولت نامشروع تبدیل کرده باشند . چرا نباید که اکنون افتخار به شکایت علیه ی مهدی رفسنجانی نکنند ؟ البته طرح این شکایت نشان از گسترش دامنه ی تهدید رفسنجانی از سوی پاسدار احمدی نژاد می باشد. برای اینکه مرتبط به ادامه ی جنگ قدرت وثروت و تلاش برای حذف رفسنجانی از مجمع مصلت نظام و خبرگان آخوندی می باشد.
رياست محترم دادگاه و اعضاي محترم هيأت منصفه .با عرض سلام و احترام .افتخار از شكايت مهدي هاشمي يكي از نمادهاي فتنه براي افشاي مفاسد وي از اينكه امروز در جايگاه متهم در برابر شكايت آقاي مهدي هاشمي قرار دارم از دو جهت خوشحالم. اول اينكه افتخار مي كنم عوامل و سران فتنه 88 را آنچنان رسوا كرده ايم كه دست به شكايت زده اند. دوم اينكه دادگاه را محمل و جايگاهي براي شفاف سازي و افشاي مفاسد اقتصادي و جرايم امنيتي يكي از نمادهاي اصلي فتنه 88 يعني آقاي مهدي هاشمي مي دانم.
تجمع دوباره كاميون‌داران مقابل مجلس
طبق فتوای صادره ی شده ی حکومتی فوق لابد این معتر ضان زحمت کش در جلوی بازار مکاره محارب هستند . زیرا که فریادهای اعتراضی شان موجب بی نظمی و اخلال امنیت و آرامش وکیل الدوله های بازار مکاره شده است. جمعي از كاميون‌داران نيسان T300 صبح امروز يكشنبه در مقابل ساختمان بهارستان تجمع كردند. فارس: تعدادي از كاميون‌داران T300 صبح امروز در مقابل ساختمان بهارستان تجمع كردند.جمعي از كاميون‌داران نيسان T300 صبح امروز يكشنبه در مقابل ساختمان بهارستان تجمع كردند.اين كاميون‌داران نسبت به نوع كيفيت كاميون‌هاي فروخته شده توسط شركت خودروسازي سايپا اعتراض داشته و با شعارها و نصب پلاكاردهايي از علي لاريجاني رئيس مجلس و نمايندگان خواهان رسيدگي به اين موضوع شدند.براساس اين گزارش تجمع و اعتراض كاميون‌داران نيسان T300 براي چندمين بار است كه در هفته‌هاي اخير در مقابل ساختمان بهارستان انجام مي‌شود.
تصاویر: مراسم تجلیل از قهرمانان گوانگجو
http://www.fardanews.com/fa/news/127584
معلوم نیست که این صحنه های کمدی مربوط به مجلس ختم و عزاداری است یا نه نمایش هنرنمائی ورزش زور خانه ای می باشدکه مسئولان ورزشی و دولت نا مشروع دهم پاسدار گماشته احمدی نژاد تدارک نمایشی آن را قبل از 16 آذر دیده اند؟
تصویر: درگیری ببر و سوسمار
http://www.fardanews.com/fa/news/127588
درمقایسه این درگیری پلنگ باسوسماربا جنگ قدرت میان باند های مافیائی رژیم ضدبشری باید گفت که جنگ و نزاع اینان همچون گربه و موش می ماندکه خیلی وقت است مشغول موش وگربه بازی هستند.
در منطقه گلیل شیروان یک درجه دار نیروی انتظامی در درگیری کشته شد
بالاخره تهاجمات و زور گوئی ها و تهدید واذیت و آزار و باز داشت و زندان و شکنجه و صدوراحکام زندان برای ساکنان اقوام نوار مرزی قرار نیست که برای همیشه بی پاسخ بماند و همراه با واکنش نباشد
کردانه:طبق اخبار رسیده به رادیو کردانه در نیمه شب گذشته یک دسته چند نفری با گشودن آتش به سوی یک پاسگاه مرزی در منطقه گلیل شیروان یک درجه دار نیروی انتظامی را کشتند.اخبار رسیده حاکی از درگیری سنگین میان افراد ناشناس و هنگ مرزی می دهد. پس از یک ساعت درگیری سنگین و وارد آمدن خساراتی به ساختمان پاسگاه گروه ناشناس منطقه را بدون تلفات ترک کردند. هنوز هیچ گروه کردی مسولیت این حمله را قبول نکرده است. ولی آنطور که از شایعات شنیده می شود این حمله پاسخی به فشار دولت به عشایر کرد بوده است. بعد از ظهر امروز جلسه اضطراری ایلات بیچرانلو زعفرانلو و شادلو در منطقه قامیشلی بخش سرحد شیروان برگزار شد
عکس / ترافیک امروز تهران
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=25328
به جز کارخانه های گوناگون و عدم فضای سبز و قطع درختان در تهران و تجمع روز فزونی جمعیت رو به رشد این شهد همراه با آپارتمان سازی های بساز و بفروش قوطی کبریتی و افزایش خود رو ها به خصوص خود رو های قدیمی با مصرف بالا و به خصوص عدم بارندگی و افزایش پالنده های آلوده توقع دارید که فضای تهران و هوای و آسمانش آلوده نباشد؟
بازداشت برادر رییس سابق زندان اوین به اتهام توزیع مواد مخدر در زندان
از کجا معلوم اخوی رئیس زندان سابق اکنون از طریق کانال های نفوذی در زندان از تجربیات اخوی و خودش همچنان درانتقال و توزیع مواد مخدر در زندان فعالیت نداشته باشد؟ مگر اینکه به دلیل باندبازی مافیائی وکنار گذاشتن وپس زدن ها رئیس جدید زندان جانشین شده حاضر به همکاری بارئیس سابق نشده باشد که منجر به دستگیری اخوی رئیس زندان سابق شده است .
برادر فرج الله صداقت، رییس سابق زندان اوین به جرم قاچاق و توزیع مواد مخدر در زندان اوین بازداشت شد . به گزارش کلمه، پیش از این زندانیان بند ۳۵۰ زندان، بندی که در آن بیش از ۱۵۰ نفر از زندانیان سیاسی به ویژه دستگیر شدگان حوادث انتخابات در آن نگهداری می شوند، بارها درباره این موضوع به مسوولان هشدار داده بودند. چرا که آنها شاهد بودند برادر صداقت و تعداد دیگری از مسوولان زندان اوین در پخش و توزیع مواد مخدر در زندان نقش دارند. اما با این همه، رییس زندان اوین نسبت به این موضوع بی توجهی می کرد. اکنون با بازداشت برادر سابق رییس زندان اوین، ابعاد این موضوع بر همه روشن شده است.چند ماه پیش ، کلمه براساس گزارش های رسیده از داخل اوین، نوشت: در حالی که مدتهاست از خانواده های زندانیان سیاسی هیچ کتابی برای عزیزانشان پذیرفته نمی شود و کتابخانه بند ۳۵۰ و سالن بسیار کوچک ورزشی آن نیز به دستور صداقت رییس زندان اوین و با همکاری مصطفی بزرگ نیا رییس بند ۳۵۰ تعطیل شده، مواد مخدر توسط زندانیان عادی به این بند راه پیدا می کند.تعدادی از خانواده های زندانیان سیاسی همان موقع با مراجعه به مسوولان قضایی مپرسیده بودند که این اتفاق ها چه معنایی دارد؟ آیا آنها قصد پرونده سازی برای زندانیان سیاسی دارند یا تلاش دارند آنها را در زندان، به دور از هر گونه وسیله تفریحی، به مواد مخدر آلوده کنند؟لازم به ذکر است فرج الله صداقت، سابقه خوبی از خود در زمینه رفتار با زندانیان، و به خصوص زندانیان سیاسی، برجا نگذاشته بود، تا جایی که زندانیان بند ۳۵۰ بارها از تهدیدها و فشارها و رفتارهای خلاف آیین‌نامه‌ی او با زندانیان سخن گفتند. او چندی پیش برکنار شد و حجت الله سوری، به عنوان رئیس جدید بازداشتگاه اوین، کار خود را آغاز کرد.