گزیده خبر های 17 آذر – 89 قسمت - 3
توقیف سه کشتی ایرانی در سنگاپور
سیاست چوب حراج زدن و حاتم بخشی کردن به سازمان و حزب نادهای تروریست های کوچک و بزرگ داخلی و خارجی همراه با غارتگری های نجومی اکنون دولت نا خمشروع را آنگونه ورشکست کرده است که ناتوان از پرداخت بدهی به سنگا پور است که برای در یافت طلب خود 3 کشتی رژیم ضد بشری را توقیف نموده است.
آتی نیوز : سه فروند از کشتی های شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بدلیل بدهی در سنگاپور توقیف شد.به گزارش آتي نيوز ، بر اساس اطلاعات دریافتی سه فروند از کشتی های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با نام های سهند، سبلان و توچال در کشور سنگاپور طی روزهای اخیر و با حکم دادگاه این کشور توقیف شده است.بنابر این گزارش علت اصلی این توقیف، بدهی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به بانک های خارجی اعلام شده است. این کشتی های با ظرفیت هر یک 6500 TEU کانتینر از بزرگترین کشتی های ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به شمار می آید.در همین حال کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران مبالغ مورد نظر را تهیه کرده اما با مخالفت بانک های مزبور مواجه شده است و به نظر می رسد بزودی کشتی های توقیفی به حراج گذاشته خواهد شد.کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران طی دو سال گذشته بیش از 80 فروند کشتی با استفاده از تسهیلات بانک های خارجی خریداری کرده که ماهیانه مبالغ هنگفتی بابت آنها قسط پرداخت می کند
انتقاد بی‌سابقه سایت توکلی از یک مرجع تقلید
http://www.fararu.com/vdcguz93.ak9wq4prra.html
جنگ و جدال و سگ دعواهای ادامه دار رژیم ضد بشری دین فروش آنگونه رو به رشد و هم گیر شده است که منتهی به فضا و اوضاع آشفته بازار خرت و خری شده است که خر صاحبش را بنده نیست . آنچنان که هر مدعی که در شرف تصفیه حساب با رقبای خود می باشد فقط منتظر فرصت است که روزنه و بهانه ای کسب کند تا عربده کشان و تهدید کنان وارد بازار جنگ تبلیغاتی و نمایش جنگ روانی خیمه شب بازی علیه ی رقیب و حریف شود . بطور مثال احمدی توکلی که عضو باند مافیائی اصول گرار و بازار مکار است و پسر خاله ی پاسدار انگلیسی علی لاریجانی رئیس بازار مکاره است که با هم دیگر در حال رقابت و جنگ و گریز هستند . همچنین آخوند وحید خراسانی پدر همسرشیخ محمد صادق لاریجانی اخوی پاسدار علی لاریجانی است که چون پیرو آیت الله خوئی است . ولایت وقیح را قبول ندارد . اکنون علی توکلی مهره ی دیگرانگلیسی سوژه گیر آورده تا وارد میدان شود و با یک تیر چند نشان بزند . یعنی گیر به آخوند وحید خراسانی داده است تا وشرقصی برای ولی وقیح و پاسدار ضرغامی کرده باشد و حال پاسدار انگلیسی علی لاریجانی را گرفته باشد . البته با پاسدا گماشته احمدی نژاد ه مسئله دارد. بهرحال علیتوکلی هم ماهیت ابزاری کردن دین حاکمان دین فروش را فاش کرده و زیرآبش را زده است . هم به اوج اختلافات همراه با تهدید مخالفان ولی وقیح و سیاست تبلیغات دین ابزارش شده را فاش نموده است
فرارو- سایت "الف" متعلق به احمد توکلی در اقدامی بی سابقه به انتقاد از آیت الله وحید خراسانی پرداخت. این سایت در مطلبی با عنوان "درباره هشدار آيت‌الله وحيد خراساني به سيما" ضمن زیر سوال بردن انتقاد این مرجع تقلید به نمایش چهره حضرت عباس(ع)، به دلیل عدم موضعگیری ایشان درباره مسایل تشییع جنازه آیت الله منتظری، حوادث روز عاشورای سال گذشته به ایشان انتقاد کرد و به کنایه نوشت: «از علمای برجسته‌ای نظیر حضرت آیه الله وحید خراسانی انتظار می رود در مسایل روز متناسب وزن مسایل موضعگیری بفرمایند.» در ادامه این مطلب آمده است: «از آيه الله وحيد خراساني انتظار مي‌رفت زماني كه صهيونيست‌ها كودكان مظلوم و مسلمان غزه را به خاك خون مي‌كشيدند، هم حساسيت به خرج داده و موضعگيري مي فرمودند.»این یادداشت که پر از این گونه انتظارات نگارنده از این مرجع تقلید بزرگ است در پایان آورده است؛ نمايش چهره حضرت عباس عليه السلام كار زشت‌تري است يا انجام آن اعمال پليد در روز عاشوراي حسيني؟
آقازاده ورزشی بازداشت شده کیست؟
http://www.fararu.com/vdcbz9b0.rhb5wpiuur.html
چرا اولاً این آقا زاده ورزشی مشخصات و نام و نشان ندارد؟ دوماً اینکه ً کدامین آقازاده یافت می شود که دزد و اختلاس گر نباشد؟ سوماً چرا خبر 2 سال پیش اکنون بازتاب داده شده است؟
آقازاده بازداشت شده در پرونده فساد مالی ورزشی چه کسی است؟ به گزارش خبرآنلاین، پس از اعلام خبر بازداشت یکی از آقازاده های ورزشی به دلیل فساد مالی که روز گذشته از سوی دادستان کل کشور و سخنگوی قوه قضاییه در کنفرانس مطبوعاتی اش مطرح شد موجی از گمانه زنی ها درباره نام این فرد سر زبان ها افتاد و دوباره انگشت اتهام به سوی مدیران عالی اداره کننده ورزش گرفته شد درحالی که هیچ یک از اعضای خانواده مدیران عالیرتب مسئولیت در اداره ورزش کشور نقشی در این پرونده ها نداشته اند و بازداشت هم نشده اند. پسر یکی از مقام های مسئول در خارج از کشور تحصیلات عالیه را سپری می کند و پسران دیگر مقام عالیرتبه دولتی در ورزش هم به برنامه های کاری خود خارج از محوطه ورزش مشغول هستند . گمانه زنی ها درباره این آقازاده ورزشی حکایت از آن دارد که متهم به احتمال فراوان مدیرکل جوان یکی از ادارات کل تربیت بدنی است که دو سال قبل در مسائل و در زمان ساخت و سازهای مربوط به برگزاری بازی های کشورهای اسلامی بازداشت شد و کارش را هم از دست داد. مدیری که یکی از اقوام نزدیکش در بدنه مدیران ارشد یکی از وزارتخانه ها مسئولیتی داشت.
جهت اطلاع
اینهم یک مورد دیگر رو شدن دست یک آقازاده ی دزد که چون پدرش نفوذ دارد شکایت کرده است و دستگاه فاسد قضائیه هم مجبور به پیگیری شکایت این آقازاده شده است .
به دنبال طرح ادعاهايي از سوي كاوه اشتهاردي، عليه مجتبي ناطق نوري، وي از مدير مسنول روزنامه ايران شكايت كرد. به گزارش پايگاه خبري سفير، روز يكشنبه اشتهاردي در دفاعيه خود در دادگاهي كه در پي شكايت مهدي هاشمي از او تشكيل شده بود، با نام بردن از مجتبي ناطق نوري اتهاماتي را متوجه او ساخت. به دنبال طرح اين ادعا، مجتبي ناطق نوري صبح ديروز با حضور در دادستاني تهران، از كاوه اشتهاردي به دليل نشر اكاذيب به قصد تشويش اذهان عمومي و تهمت و افترا شكايت كردچهار رئيس جمهوري سابق آلمان خواستار آزادي دو روزنامه نگار آلماني بازداشتي در ايران شدند. به گزارش شفاف به نقل از هفته نامه آلماني "بيلد‌ام زونتاگ"، هورست كوهلر يكي از اين چهار رئيس جمهوري، از دولت جمهوري اسلامي خواسته است در اقدامي انسان دوستانه تا پيش از كريسمس، دو روزنامه نگار بازداشتي را آزاد كند.
عجیب رشد معنوی و مکتبی و اسلامی رژیم ضد بشری فاشیستی مذهبی داشته است. زیرا که پس از 31 سال سر کوب زنان زیرپوشش حجاب و مبارزه با بی حجابی ولی اکنون از بوشهر خبراز دائر شدن کلاس رقص برای زنان گزارش شده است؟
از بوشهر خبر مي‌رسد بعضي از جوانان مرد با سوء استفاده از فضاي ايجاد شده و به بهانه‌ي ورزش و بدنسازي بانوان به آموزش رقص مي‌پردازند. به گزارش خبرنگار رهوا از بوشهر، مدتهاست كه به بهانه كلاس بدنسازي بانوان در تعداد اندكي از كلاس‌ها و مراكز آموزش بدنسازي شهر بوشهر رقص آموزش داده مي‌شود. اين گزارش مي‌افزايد: عدم بازديد و نظارت كافي بر سالن‌هاي بدنسازي موجب گشته است تا افرادي محدود با سوءاستفاده از فضاي ايجاد شده و به بهانه‌ي ورزش و بدنسازي بانوان به آموزش رقص بپردازند.
رئيس قوه قضائيه:نويد اعدام سارقان مسلح را مي‌دهم.خبرگزاري فارس: رئيس قوه قضائيه گفت: سارقان مسلح اگر به جايي حمله كردند و نتوانستند چيزي سرقت كنند، تنها با تحمل يك يا دو سال حبس به جامعه برنمي‌گردند و فقط به صرف اقدام به سرقت با سلاح، اعدام مي‌‌شوند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909170411
مگر سارق و چپاول گر تر از حاکمان و آقازاده ها و شرکای شان وجود دارد . چرا آخوند اانگلیسی رئیس انتصابی دستگاه فاسد قضائیه علیه ی اینان اقدام نمی شود؟ البته سئوال وارد نیست. چون قرارنیست که چاقودسته ی خودش را ببرد.
مهانپرست: جرم 2تبعه آلمانی محرز است
http://www.fararu.com/vdcfy1dv.w6d0cagiiw.html
در آشفته بازار رژیم ضد بشری مترسک سخنگوی وزارت ترور و جاسوسی امور خارجه قاضی متخصص جرم شناس خارجی شده است .
محورهای نشست هفتگی رامین مهمانپرست با خبرنگاران در این هفته عبارت بود از: انتخابات مصر مسئله داخلی است، صهیونیستها متهم اصلی ربودن 4دیپلمات ایرانی، توصیه به کشورهای غربی،جرم 2تبعه آلمانی محرز است، نامه های متکی به غربیها درباره ترور اساتید، لزوم پاسخگویی غرب نسبت به ترور دانشمند هسته ای ایران
گفتگوی «فرارو» با رئیس کمیسیون عمران مجلس

واکاوی تلفات بالای جاده‌ای در ایران
http://www.fararu.com/vdcb8gb0.rhbf5piuur.html
اینهم سد افتخار آمیز رتبه داری جهانی مرگ و میر جاده ها که خیلی مهمتر از سند الگوی پیشرفت علم و دانش و عدالت مکتبی اسلامی جدید ولی وقیح می باشد زیرا که این سند خدشه نا پذیر واقعی می باشد .
فرارو- ایران یکی از کشورهایی است که از نظر تلفات سوانح جاده‌ای وضعیت مناسبی ندارد. قطعاً خودروهای استاندارد از عواملی است که می‌تواند ایمنی تردد را تضمین کند و باید در شرایط اضطرار از نظر ایربگ، ترمزها و سایر مسائل ایمنی استاندارد و لازم را داشته باشد. متاسفانه امروزه می‌بینیم که خودروهای ما استاندارد نبوده، بعضاً تجهیزات لازم از حیث نوع ترمز و ایربگ را نداشته و از یک‌پارچگی لازم نیز برخوردار نیستند. متاسفانه بر این مسئله هم نظارت لازم صورت نمی‌گیرد».
محمدتقی رهبر: مستندات رشوه‌گيري برخي قضات را اعلام مي‌كنم
http://www.fararu.com/vdca0oni.49nu015kk4.html
مگر پس از 32 سال و وجود کارنامه ی سنگین وننگین دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه هنوز جای ابهامی باقی مانده است که اکنون عضور بازار مکاره در راستای ادامه ی جنگ قدرت و ثروت جناحی و باندی تهدید به افشاگری رشوه گیران در این نهاد فاسد نموده است؟
وي افزود: «ما مي‌گوييم در دستگاه قضا برخي مسائل همچون رشوه‌گيري وجود دارد اما برخي قضات بدشان آمده اما براي من اهميتي ندارد چرا‌كه شكايت آنها ارزشي براي من ندارد.»نماينده مردم اصفهان در مجلس در ادامه با بيان اينكه اين بحث خبري نيست و نمي‌خواهم به آن بپردازم، تصريح كرد: «من شواهد و دلايلي براي ابراز نظرم داشتم كه به موقع آنها را بيان مي‌كنم
توضیحات دادستان درباره پارتی‌جنجالی و توهین به مهدی هاشمی
http://www.fararu.com/vdchwvn-.23nxvdftt2.html
متهم کردن آقا زاده مجتبی ناطق نوری و شکایت وی از ورق پاره ی دولتی ایران که جعفر دولت آبادی جانشین قاتل بد نام و منفور سعید مرتضوی مجبور به موضع گیری شده است.
دادستان تهران با اشاره به دادگاه مديرمسوول روزنامه‌ي ايران اظهار كرد، رسانه‌هايي كه متن لايحه‌ي دفاعيه‌ي متهم را به طور كامل منتشر كرد‌ه‌اند، مورد پيگرد قانوني قرار خواهند گرفت، او در عين حال تاكيد كرد كه اين موضوع به معناي دفاع از "مهدي هاشمي" نيست. به گزارش ایسنا، عباس جعفري دولت‌آبادي دادستان عمومي و انقلاب تهران با حضور در يك نشست خبري در خصوص اطلاعيه دادستاني تهران نسبت به انتشار لايحه دفاعيه مدير مسوول روزنامه ايران، اظهار كرد: «بارها تاكيد كرده‌ايم كه انتشار خبر دادگاه‌ها بايد در چارچوب مقررات باشد. در خصوص اين پرونده دادگاه ساعت 13:30 به اتمام رسيده است. سايت روزنامه ايران متن لايحه را ساعت 11:40 دقيقه روي سايت قرار داده است. جعفري دولت‌آبادي با بيان اينكه در لايحه دفاعيه‌ي مديرمسوول روزنامه ايران مطالبي وجود دارد كه متضمن اهانت به ديگران است، گفت: «در اعلام جرم ما، در اين زمينه اقدام خواهد شد. بايد توجه داشت كه لايحه قبل از پايان دادگاه منتشر شده و متضمن توهين به برخي از افراد است و همچنين نسبت به برخي از مسوولان مطالبي را بيان كرده است
مطهری و کوچک‌زاده رو در روی هم
http://www.fararu.com/vglhxwn-.23niw2yttzfd2.u.html
تصویر جنگ انگشتی تهدید آمیز و حواله دادن انگشتان دست پاسدار کوچک اف با علی مطهری که برادر همسر پاسدار انگیسی علی لاریجانی است.
امروز سه‌شنبه شانزدهم آذر ماه سال 1389 به روایت تصویر: اثر پری صابری روی صحنه... حاشیه‌های مجلس... آتن در التهاب تظاهرات... سارکوزی‌ها در بمبئی... خانه‌های سوخته...