گزیده خبر های 14 اسفند – 89 قسمت -2

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوين

اگر نتیجه انتخابات مجلس مطابق ارزش های ما نباشد سال 91 سال خونینی خواهد بود

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=47356

خوب از این شفاف تر پاسداران کودتاگر نعره و عربده کشان به گویند که چهم ی حواهندوچه دنبال می کنند و با توهین کردن به همان13 میلیون نفری که اکنون متهم مه گوساله ی سامری شده اندکه خودکودتا گران اعتراف کرده اند که اینان به موسوی رأی دادند؟ خوب سئوال است با اینگونه زنگیان مست تیغب رکف نشئه قدرتو زر ونفت و زور و خون چگونه باید مبارزه کرد تا قبل از آنکه حمام خون بقول خودشان راهب ی اندازنداز قدرت برزیرشان کشاند ودهنه زدومهارشان کردتا فرصت بیش ازاین خونخوارگی کردن نداشته باشند؟

در آن زمان با وجود موسی(ع) و آن همه نشانه و دلیل مردم گوساله ‌پرستیدند و در عصر ما نیز آدم‌هایی مانند موسوی و کروبی سامری ما بودند که عده‌ای گوساله آنها را پرستیدند.

همين آش و همين كاسه.برنامه هاي احتمالي دولت براي مديريت مترو /ستاد هدفمندي استفاده از مترو

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=47376

اینهم ترسیم وضعیت جنگ قدرت در سطوح مختلف رژیم ضدبشری کودتایی که برگردان ن گفتمان مکتبی حوزوی و پاسداری در حال جنگ وحذف این چنین تنظیم و بیان شده است.

مدیر خان: ببین مظلوم خان اینقدر واسه من یکی، سوسه نیا . ما خودمون ختمیم. مگه ارث بابات رو از من طلب داری؟ هان؟ این رقمی که تو میخوای از من بگیریا بزرگ از تو هم خواستن ندادم، تو که سهلی. بیخودم نرو پای مجلس و مجمع و اینور و اونور رو وسط نیار . ما خودمون هزار تا کار مدیریتی داریم ./ مظلوم خان: این حرفا چیه مدیر جون؟! بابا از در و دیوار که عدد و رقم ور نداشتم بچسبونم اینجا. اینا همش کارشناسی شده است. با یه دو دو تا چهار تا کردن میفهمی که چیز غیر منطقی که ازت نخواستم، هزینه ایستگاههای جدید، خرید و ساخت واگن و لکوموتیو، انرژی و راننده و خدمه و کارمند و هزار تا کوفت و زهر مار دیگه است که از فروش بلیط و تبلیغات کم شده. اینم کاستیشه که مجلس هم تایید کرده تا شما پرداخت کنی تا به مسافرا فشار نیاد

مصایب ریاست مدیر چند شغله در دانشگاه هنر

داستان ابوالمشاغل‌های فرهنگی همچنان ادامه دارد!

http://www.fardanews.com/fa/news/139806

این خبر هم ادامه خبرقبلی است که نشان از اوضاع خرت و خر و آشفته بازار و فامیلی سالار رژیم ضد بشری ملوک الطوایفی دارد که از یک سوایران بدلیل عدم اشتغال رتبه دار فرارمغزها می باشد.ازطرف دیگریکی هم اینهمه مشاغل و مناصب درون دولت مدعی ساده زیست وعاشق خدمتگزاری به مردم ایران دارد؟

فرد یاد شده که دارای مشاغل و مناصب متعددی در مراکز مختلف است، بدون کاستن از این مسوولیت‌ها، سرپرستی یکی از مهم‌ترین دانشگاه‌های هنری را نیز پذیرفته است؛ در حالیکه هر کس دیگر هم به جای او بود امکان حضور در تمام این مناصب را نداشت

حمله مجمع روحانیون به خاتمی

http://www.fardanews.com/fa/news/139797

ارگان تبلیغاتی پاسداران کودتاگر با تهدید کردن خاتمی که وی نیز به سرنوشت کروبی و موسوی دچار خواهد شد ناشی گری کرده و لو داه است که ربودن موسوی وکروبی زیرسراین نهادکودتا گر پاسداران بوده است..

نظام با سياست و تدبير خاصي جريانات را مديريت نموده است و با بوجود آوردن وحدت نظر و ديدگاه مشترک در مردم خود را آماده برخورد نهايي کرده است .جوان: يکي از سران فتنه که فعلا از تير رس دور مانده خانه نشيني سياسي! نصيب وي نشده ، بعد از اينکه موضع گيري مشکوکي در مورد وقايع 25 بهمن و بازداشت خانگي دويار فتنه گرش داشته ، مورد شماتت عوامل و عناصري مجمع روحانيون قرار گرفته وبه بي تدبيري و اداي اظهارات نسنجيده متهم شده است !حاکي از آن است که يکي از سران فتنه که فعلا از تير رس دور مانده خانه نشيني سياسي! نصيب وي نشده ، بعد از اينکه موضع گيري مشکوکي در مورد وقايع 25 بهمن و بازداشت خانگي دويار فتنه گرش داشته ، مورد شماتت عوامل و عناصري مجمع روحانيون قرار گرفته وبه بي تدبيري و اداي اظهارات نسنجيده متهم شده است !بنابراين گزارش مجمع روحانيون سالهاست همچون 2جريان سياسي منحل شده مشارکت و مجاهدين انقلاب مشغول پراکندن بذر نفاق در جامعه مي باشد و در فضاي التهابي فتنه در فاصله زماني خرداد 88 تا کنون نيز از مهره هاي اصلي جرياني بوده است که براي نظام بارها خط ونشان کشيده است .اين جريان نفاق پيشه سياسي در يک چرخش و بدون اينکه از فتنه ابراز برائت نمايد ، بدنبال حفظ موجوديت و پنهان کردن عوامل منتسب در حوادث آتي و دور کردن خود از تيررس نظام مي باشد .يکي از چهره هاي وابسته به اين جريان سياسي گفت:نظام با سياست و تدبير خاصي جريانات را مديريت نموده است و با بوجود آوردن وحدت نظر و ديدگاه مشترک در مردم خود را آماده برخورد نهايي کرده است .وي گفت: در اين شرايط بايستي به آينده انديشيد و از تحرکات احساسي پرهيز نمود !ذکر اين نکته ضروري است که شفاف شدن فضا ي سياسي و قابل تشخيص و رصد بودن عقبه هاي فتنه و فشار افکار عمومي براي برخورد قاطع با ضد انقلاب ، سبب شده تا کساني که رگ و ريشه نفاق در تار و پودشان رخنه کرده است به اين صرافت بيفتند که به شکلي حتي به ظاهر خود را از تبعات همکاري با ضد انقلاب دور نگه دارند ، شماتت خاتمي نيز برهمين اساس و نوعي پنهان کاري مصلحتي مي باشد .

محمود احمدی نژاد شهید شد

بااینکه هم نام پاسدار گماشته احمدین ژاددرنوارمرزی کردستان همراه یک مأموردیگرکشته شده است .ولی تشابه نام در تیتر خبر جالب است

این درگیری مرزی روز گذشته در استان کردستان روی داده است و طی آن دو مأمور غیور در مرزبانی جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیدند.نسیم: دو مأمور مرزبانی جمهوری اسلامی ایران که نام یکی از آنها "محمود احمدی نژاد" است، طی یک تبادل آتش با اشرار در مرزهای غربی کشور به شهادت رسیدند.این درگیری مرزی روز گذشته در استان کردستان روی داده است و طی آن دو مأمور غیور در مرزبانی جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیدندنام یکی از این دو شهید عزیز، "محمود احمدی نژاد" بود.

کشته شدن چهار محیط بان در کردستان

باز هم گزارش کشته شدن در نوارمرزی که باید گفت بالا خره مرتکب جنایت در استان محروم کردستان ومداخله گری کردن درامور داخلی عراق به خصوص مطقه ی کردستان این کشور اینچنین بهای متقابل به مثل دارد .

این محیط بانان از ماموران گشت و کنترل حفاظت از محیط زیست کردستان هستند که خودرو آنان نیز واژگون شده است.واحد مرکزی خبر: افراد ناشناس چهار محیط بان کردستانی را کشتند.روابط عمومی حفاظت محیط زیست کردستان اعلام کرد : افراد ناشناس این محیط بانان را در روستای کانی بوچکه له در نزدیکی روستای دوشان سنندج به ضرب گلوله به قتل رساندند.این محیط بانان از ماموران گشت و کنترل حفاظت از محیط زیست کردستان هستند که خودرو آنان نیز واژگون شده است

سرو مشروبات الکلی هدیه ویژه تورها

معنی و مفهوم اسلام ناب محمد که قلم بر دستان یادداشت روزنویسان دروغ نامه ی کیهان سربازجو حسین شریعتمد اری از آن باتبلیغ یاد می کننددر اصل این چنین تناقض آمیز در ادعا و حرف وعمل می باشد.آنهم پس ازاجرای احکام 32 ساله شلاق زدن و زندان کردن متهمان به لتهام مشرروب خوارگی کنون دستآورد تور مسافرت های برون مرزی اش چنین سرورایگان مشروب شده است؟

پیشنهاد سرو مشروبات الکلی رایگان در سفرهای نوروزی خارجی، در شرایطی توسط این آژانس ها به مشتریان ارائه می شود که کمترین نظارت از سوی نهادهای ذیربط بر عملکرد و تبلیغات آنها وجود دارد.جهان: در آستانه نوروز ۹۰، آژانس های مسافرتی ارائه خدماتی چون سرو مشروبات الکلی رایگان را در دستور کار خود قرار داده اندپیشنهاد سرو مشروبات الکلی رایگان در سفرهای نوروزی خارجی، در شرایطی توسط این آژانس ها به مشتریان ارائه می شود که کمترین نظارت از سوی نهادهای ذیربط بر عملکرد و تبلیغات آنها وجود دارد.بنا بر این گزارش،هر چند تور در خارج از کشور برگزار میشود اما عدم نظارت باعث شده تا برگزار کنندگان آن، علنا و بدون هیچ محدودیتی سرو مشروبات الکلی رایگان را به عنوان امتیازی ویژه، به متقاضیان این سفرها پیشنهاد نمایند.همچنین پیشنهاد هتل برای دختران و پسران نامحرم (بدون محدودیت)و بی بند و باری در تورهای یکروزه از دیگر فعالیتهایی است که توسط این آژانسها شکل می گیرد.

فروش آزادانه موادمخدر در چابهار+عکس

http://www.fardanews.com/fa/news/139800

درادامه ی وارونه بودن شعارهای 32ساله با قاچاقچیانموادمخدر و مادین و مشروب خوارگیکه بی شمار احکام زندان و اعاموشلا در ملاء عاماجرا شده است. اما اکنون مکمل دستآورد اینگونه اقدامات که گزارش سرو رایگان مشروبات الکلی در تور مسافرت های خارجی اکنون شده حال مترادف آن ثابت شده است که چگونه خانه از پای بست ویرانست؟ یعنی اینکه برای فروش آزادانه ی موادمخدر در داخل کشور چنین تبلیغات می شود

پان» و «پان پرک» دو ماده مخدر و غيربهداشتي است که آزادانه در شهر چابهار به فروش مي رسد.قدس: بر پايه اين خبر پان و پان پرک چهره کوچه ها و خيابانها را زشت کرده و از رنگ قرمز پان اکثر ديوارهاي مغازه هاي سطح شهر و تمام پاي درختان که شهرداري بعنوان تزئين و زيبايي شهر کاشته است رنگينجمعي از مردم مي گويند: مسؤولان مرکز بهداشت بايد نسبت به جمع آوري و شناسايي پان و پان پرک فروشان اقدام کند، چون پان و «پان پرک» نشئه آور و جوانان را معتاد مي کند و يک مواد شيميايي است.به گفته محمد بلوچي پان و پان پرک فروشان و مصرف کنندگان اين ماده شيميايي مشکلات جدي براي شهرداري به وجود آورده است و هر تازه واردي که به چابهار قدم بگذارد آثار زشت و تهوع آور آن را مي بيند.اين شهروند تأکيد مي کند که بايد در اين زمينه با پان و پان پرک فروشان برخورد و آنها به مراجع قضايي معرفي شوند، زيرا اين سودجويان چهره شهرستان گردشگري چابهار را با ريختن آب دهاني که مثل خون رنگين است- زشت مي کنند. هستند، مثل اينکه با رنگ قرمز آنها را رنگ آميزي کرده اند!

اسامی كشته‌های واژگونی اتوبوس زائران سوريه

http://www.fardanews.com/fa/news/139787

تا کی باید این چنین خبر های مرگ و میر مسافران و زوار ایرانی از عراق و ترکیه وسوریه برسد تا که ثابت شود در روند رقابت مقام اولی جهانی مرگ میرجاده ها در داخل ایرانا و برون از کشور کورس گذاشته شده است؟

روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان پزشكي قانوني كشور، با ااعلام مرگ 11 زن و يك مرد در اين حادثه، اسامي آنان را به شرح زير اعلام كرد.1- مريم ذاكري/ نام پدر عباس*2- سكينه موزغي3- كنيز ذاكري گورزانگي/ نام پدر مالك*4- عصمت بهادري5- آمنه چمني آزاد6- آمنه بهادري7- شريفه مرادي8- ذبيده اميني كردري9- فاطمه ذاكري گورزانگي10- كلثوم پيروزي11- زهرا شباني12- كيوان رنجبري

افشار قائم مقام وزیر کشور شد

ارتقای پاسدر افشاربه قائمقامی وزارت کشور هم ارتباط به ضریب افزایش سرکوب و ضرب و شتم ناراضیا نازسوی مزدوزان نیروی انتظامی دارد . هم مرتبط به تهیه ی تدارک تقلبات گسترده به نفع نامزدان حامیدولت و پاسدار گماشته احمدی نژاد در نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی نهم می باشد

علیرضا افشار پیش از این، معاون امور اجتماعی، فرهنگی و شوراهای وزارت کشور بودایرنا : وزیر کشور در حکمی'علیرضا افشار' را به سمت قائم مقام وزیر در امور اجتماعی و فرهنگی و رییس مرکز امور اجتماعی وزارت کشور منصوب کرد.در حکمی که 'مصطفی محمدنجار' صادر کرده، آمده است: با توجه به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند، به موجب این حکم به عنوان قائم مقام وزیر در امور اجتماعی و فرهنگی و رییس مرکز امور اجتماعی این وزارتخانه منصوب می شوید.در بخش دیگری از این حکم آمده است: بررسی و شناسایی مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی، راه اندازی و پیگیری امور مربوط به ستاد صیانت از حقوق شهروندی، تشکیل منظم و مستمر جلسات شورای اجتماعی کشور، ضابطه و قانونمند کردن فعالیت سازمان های مردم نهاد، فراهم آوردن زمینه و بستر مشارکت اجتماعی و فرهنگی و توجه ویژه به امور و مسایل جوانان از اهم وظایفی است که امید است فعالانه و مجدانه در جهت نیل به آن تلاش کنید.وزیر کشور در این حکم آورده است: انتظار است با استعانت از درگاه ایزد منان و در راستای سیاست ها و برنامه های دولت عدالت محور و خدمتگزار و از طریق برنامه ریزی دقیق و مناسب برای تحقق آن کوشش کنیدعلیرضا افشار پیش از این، معاون امور اجتماعی، فرهنگی و شوراهای وزارت کشور بود