گزیده خبرهای 16 اسفند 89قسمت 2

نماينده اصفهان در مجلس خبرگان در جمع دانشجويان:آيت‌الله مهدوي‌كني بهترين گزينه براي تصدي رياست مجلس خبرگان استخبرگزاري فارس: نماينده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبري تأكيد كرد: آيت‌الله مهدوي‌كني در حال حاضر بهترين گزينه براي تصدي رياست مجلس خبرگان است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912160175

قبل از شروع اجلاس دو روزه مجمع خبر گان که 17 و 18 اسفند می باشد. اکنون آخری تلاش ها مذبوحانه لشکر کشی علیه ی رفسنجانی و به نفع آخوند کنی انجام شده است . چونکه ولی وقیح باپاسداران کودتا گر دست به این بسیج زد و هرچه در چنته داشتتن رو کردند تا که به مصاف رفسنجانی روند . اا مشخص شد که زیاد هم مهرهه ای فسیل خریداری شده که یکی از دیگری بد نام و آلوده ترندحامی ندارند .چونکه مهره های وارد صحنه شده یکی از دیگری تابلو وبی سواد و فسیل تر می باشند. زیراکه فریادمرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح دیگر اعتباری برای ولی وقیح پشم کلاه وریشر یخته شده باقی نگذاشته است.

آيت‌الله كعبي:‌شفافيت مواضع برابر فتنه‌گران ملاك‌ انتخاب رئيس مجلس خبرگان است.خبرگزاري فارس: عضو خبرگان رهبري با بيان اينكه اعضاي خبرگان بر اساس تقوا و با استقلال كامل در زمينه انتخاب هيئت رئيسه تصميم مي‌گيرند، گفت: شفافيت موضع عليه فتنه‌گران از ملاك‌هاي‌ انتخاب رئيس جديد مجلس خبرگان است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912160095

این مهره ی دست آموز عرب خوزستانی دست آموز ولی وقیح و یک خا لبفرمان پاسداران کودتا گراست که جزو همان بدنامان مصرف شده است که ارزش و جاگاه وی مأمور در خدمت ولی وقیح و پاسداران کودتا گر بودن است که در شرایط بحرانی از وی در راستای اهداف طراحی شده ی پشت صحنه استفاده می شود وبه سوی رقبای مغلوب کیش داده می شود . اکنون هم در یک روز قبل از شروع اجلاس 2 روزه ی مجمع خبر گان آخوندی از این زاپاسی علیه ی رفسنجانی استفاده شده است.

فشار بر دانشجویان دانشگاه صنعتی سهند تبریز با اخراج ۱۰ نفر از دانشجویان از خوابگاه شدت گرفت

رژیم ضد بشری کودتایی نامشروع بحران زدهو در بن بست گیر کرده از وحشت قیام عکمومی و ترس از اعتراضاتدانشجویی همچنان ماهیت ضد دانشجویی خود را به نمایش می گذارد و از حربه ی فشار وتهدید گرفن خوابگا8 واخراج و بازداش ت استفاده می کن .مشخص است ضد مردمی بودنشبا فشاربر روی نیروهای آگاه و روشنفکر بهاتکای ارگان هایسرکوگررا نمایان می کند.

در پی اعلام سه شنبه های اعتراضی، دانشجویان دانشگاه صنعتی سهند تبریز نیز همچون سایر دانشگاه ها نسبت به زندانی کردن میر حسین موسوی و مهدی کروبی و همسرانشان دست به اعتراض زدند. این اعتراضات باعث شده است که ۱۰ نفر از دانشجویان بدون برگزاری هیچگونه جلسه کمیته انظباطی و یا محاکمه ای و بدون تذکر قبلی نامه تخلیه خوابگاه دریافت کنند.به گزارش دانشجو نیوز، دانشجویان این دانشگاه در ادامه روند اعتراضات خود پس از برگزاری اعتراضات ۱۶ آذر و اعتراض به حضور صفار هرندی در این دانشگاه این بار با شعار های شبانه در خوابگاه حمایت خود را از جنبش سبز اعلام کردند. آنها با شعارهای نظیر الله اکبر، یا حسین میر حسین، مرگ بر دیکتاتور و با خواندن سرود یار دبستانی همبستگی خود را با جنبش سبز اعلام کردند. در پی این اعتراض ۱۰ نفر از دانشجویان بدون برگزاری هیچگونه جلسه کمیته انظباطی و یا محاکمه ای و بدون تذکر قبلی نامه ی تخلیه ی خوابگاه را دریافت کردند. در این نامه بدون اشاره به علت اخراج تنها نوشته شده بود در اسرع وقت اقدام به تخلیه خوابگاه نمائید. دانشجویان با مراجعه به مسئولین دانشگاه تا کنون هیچ جوابی دریافت نکردند.همچنین حراست دانشگاه با احضار عده ای از دانشجویان به حراست، به تهدید و ارعاب آنها پرداخته است. این احضارها توسط آقای غفوری که به تازگی ریاست حراست دانشگاه را به عهده گرفته است صورت میگیرد و بدون هیچگونه پایه و اساسی تنها صرف اشاره به اینکه دانشجویان نظم خوابگاه را بهم ریخته اند به تهدید علیه آنها پرداخته است. در این روزها تعداد زیادی از دانشجویان به طور پیاپی و به بهانه های مختلف جهت بازجویی و تهدید و ارعاب به طرق مختلف به حراست دانشگاه احضار می شوند.مسئولین دانشگاه با توجه به جو اعتراضی موجود در دانشگاه سعی دارند مانع از ادامه ی روند اعتراضی شوند آنها اندکی پس از انتخابات بحث برانگیز ریاست جمهوری و شروع اعتراضات دانشجویی به طرق مختلف از جمله با بستن درب انجمن اسلامی طیف علامه ی این دانشگاه و احضار دانشجویان به کمیته های انظباطی و ... همه ی تلاش خود را در جلوگیری از این اعتراضات انجام داده اند که تا کنون موفق به انجام این کار نشده اند.روز یکشنبه دانشجویان با پخش تراکت و زدن برچسب به در و دیوار دانشگاه همه را دعوت می کردند تا به رغم هم ی فشارها در تظاهرات ساعت ۱۷ روز سه شنبه در چهار راه آبرسان تبریز شرکت کنند تا اعلام کنند با اینگونه فشارها هرگز دست از اعتراض برنخواهند داشت

سخنرانی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت در جلسه انصار حزب الله

اظهارات شجونی درباره فائزه و محسن هاشمی، مشایی، خوئینی‌ها، مهدوی‌کنی، سیدحسن خمینی و...

یکی دیگر از تابلوها و بد نام های منفور و مشهور که نقش تازی در خد مت صیاد را اجرا می کند این آخوند مشکوک پالان سائیده شجونی است که عضو باندمافیایی غارتگرانگلیسی مؤتلفه است . البتهاین باند مافیایی خیلی وقت است که ا ز رفسنجانی بریده و به ریش و عمامه ولی وقیح و پاسداران کودتاگرآویزان شده است . زیرا که این باندمافیایی انگلیسی مؤتلفه که بشدت غارتگر و فرصت طلب است فقط پول ومنافع اقتصای هر چه بیشتر باند را با جدیت دنبال می کند. طوریکه هر جا این منافع را بیشتر تأمین و تضمین کند با کله بسویش شیژه می رود. بنابر این بی جهت نیست که یک روز قبل از اجلاس ادو روزه مجمع خبر گان آخوندی وی واردصحنه شده و دست به پاچه گیری گسترده زده است تا که با دم تکان دادن برای اربابان صیادش خوب انجام وظیفه کرده باشد که چنین وی را بدنبال شکار ها کیش داده اند.

فرارو- حجت الاسلام جعفر شجونی در سخنرانی خود در جلسه هفتگی انصار حزب‌الله اظهارات مهمی درباره برخی چهره‌های سیاسی عنوان نموده است. وی استعفای محسن هاشمی از مترو را به خاطر خستگی وی دانسته است و آرزو کرده تا خدا فائزه هاشمی را بزند. شجونی اظهاراتی نیز درباره مشایی، مجمع روحانیون، موسوی خوئینی‌ها، سیدحسن خمینی، جلال الدین فارسی، آیت الله موسوی اردبیلی و دیگران نیز داشته است. خدا می‌داند ذره‌ای بدجنسی و پدرسوختگی در وجودم نیست، نه از رهبری پول می‌گیرم نه از احمدی‌نژاد، سه ماه درس آقای اردبیلی رفتم بعد رها کردم، رفتم سر درس آیت‌الله بهجت. ما روی اهداف امام و شهدا ارادت داریم و هدفی هستیم نه علفی! این‌که «هاشمی بر دهان فتنه نزد، سکوتش معنادار بود و از هر زهری کشنده‌تر» ابراز عقیده کرد: هاشمی هم حق را خواست نگه دارد و هم باطل را. مزدورانی مثل مجمع روحانیون و مجمع محققین و مدرسین از این ضربه خوشحالند. قای کنی آمدند و گفتند من قبول می‌کنم و می‌ایستم. ما خیلی کیف کردیم از این بابت و به همین خاطر یکی از آقایان هم به ما بستنی دادند. به تاج‌زاده و مهاجرانی گفتم بیایید کمی هدایت‌تان کنم به راه راست؛ گفتند ما به راه راست هدایت شده‌ایم. لابد شده‌اند که رفته‌ند اتاق لندن. «آنها مرا کتک زدند و از خوابگاه بيرون انداختند. شب هم به خوابگاه راهم ندادند و بازهم تهديدم کردند. ديشب را در خانه يکي ازهم‌تيمي‌هايم سر کردم

سير صعودي استفاده از مشت و لگد در فوتبال

http://www.fararu.com/vdch6znq.23nvidftt2.html

وقتی که اکنون موسوی و کروبی ربوده و در جای نامعلوم برده شده یا مفقود شده اند. و با خاتمی بد تر از دو نفر بر خورد می شود و اردیبیلی هم متهم به آلت دست می شود که کسی دیگر به نام وی بیانیه اعتراضی صادر کرده است .از سوی دیگر مشخص است که با رفسنجانی و فرزندان وی چگونه بر خورد می شده وفحاشی لمپنی دروازه ی قزوینی به فائزه رفسنجانی می شود وچگونه طرح حذف رفسنجانی از ریاست خبر گان آخوندی کشیده شده ست. همچنین وقتی مراسم ختم داماد خمینی یادبر هم زده می شود. چرا در این اوضاع بشدت خرت وخر و آشفته فضای فوتبال ایران تبدیل به میدان زور آزمایی زور خخانه ای نشود؟

اين اظهارات بي‌پرده والبته دردناك محمد رشيد مظاهري، دروازه‌بان استقلال اهواز است که چند روز پيش مورد ضرب و شتم افراد ناشناس قرار گرفت.دروازه بان تيم ملي اميد اولين نفري نيست که قرباني زد‌وبندهاي گاه و بي‌گاه فوتبال ايران شده و مطمئنا آخرين نفر هم نخواهد بود. وقتي در ليگ برتر که در کانون توجه عموم قرار دارد نزاع و درگيري فيزيکي بيداد مي‌کند بروز اتفاقاتي از اين دست در ليگ دسته اول که حکم حيات خلوت شلوغ فوتبال ايران را دارد عجيب به نظر نمي‌رسد