گزیده خبر های 21 اسفند- 89 قسمت -3

صفارهرندي: تاخير در محاكمه سران فتنه يك تدبير بود
http://www.kayhannews.ir/891221/3.HTM#other313

باید اکنون این لاشخور بر جسد یک کفتار زخمی و مجروح شده این چنین مرثیه خوانی کند و گوشزد نماید که تسلیم شدن و لبیک گفتن تا کنونی کافی نمی باشد ، بلکه می بایست خیلی بیش از این تبدیل به چماق علیه ی رقیب مغلوب شوی اگر نمی خواهی به سر نوشت شان دچار شوی . ضمن اینکه محاکمه کردن سران رقیب رفسنجانی یک مانع بودکه برداشته شد.

مشاور عالي فرهنگي فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: تاخير در محاكمه سران اصلي فتنه يك تدبير بود.مشاور فرهنگي فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ادامه داد: وضعيت و حالات سران فتنه مانند كسي است كه زمين خورده و براي اين از كسي كمك نگيرد تا رسيدن به منزل سينه خيز مي رود.

البرادعي : اگر رئيس جمهور شوم روابط مصر با ايران را احيا مي كنم

توطئه ی طراحی و سرمایه گذاری رژیم ضدبشری در مصر چونکه شاهد می باشیم که چگونه پس ازسفروزیرکشور پاسدار نجار به مصر و دیدار با البرادعی سپس وی واردصحنه شدکه اعلام نمود هم قانون اساسی مصرباید تغییر کند هم وی نامزدریاست جمهوری مصردرانتخابات آینده می شود؟

البرادعي احياي روابط مصر با ايران را يكي از اهداف خود در صورت كسب پست رياست جمهوري اعلام كرد.محمد البرادعي با بيان اين كه تصميم گرفته است در انتخابات رياست جمهوري مصر شركت كند گفت: در صورتي كه رئيس جمهور شود روابط مصر با ايران را كه از سال 1979 قطع شده، احيا خواهد كرد.مديركل پيشين آژانس بين المللي انرژي اتمي علاوه بر آن يك سيستم دموكراتيك جديد را به جاي اصلاحاتي كه سران نظامي مصر پيشنهاد آن را داده اند، خواستار شد و تاكيد كرد كه به اين اصلاحات راي مثبت نخواهد داد.به گزارش شبكه خبري پرس تي وي، البرادعي در گفت وگو با يكي از شبكه هاي تلويزيوني خصوصي مصر گفت: ما در مرحله بسيار حساسي در تاريخ مصر قرار داريم و نبايد عجولانه عمل كنيم. هر چيزي بايد بر مبناي ثابت و محكمي انجام گيرد.به نظر مي رسد اقبال به جمهوري اسلامي ايران و بيان نظراتي در حمايت و همراهي با كشورمان، تاكتيك تازه اي است كه در وضعيت فعلي مصر براي جلب آراء عمومي مردم، در دستور كار برخي سياستمداران اين كشور قرار گرفته است.

شكايت نوجوان بي سواد از دولت استراليا

اینگونه خبردر دروغ نامه ی کیهان نوعی خودزنی کردن وتداعی کننده ی داستان تف وتاق و یش است . زیراکه در ایران نه چندین میلیون بی سوادوجود دارد ، بلکه میلیون ها دانش آموز بدلیل فقر خانوادگی مدارس را ترک کردند.درصورتی که در استرالیا مانع شدن ازدرس خواندن دانش آموزان غیرقانونی می باشد.

يك پسر 15 ساله به دليل بي سوادي از دولت استراليا شكايت كرد.دپارتمان آموزش ايالت «ويكتوريا» در استراليا در اين باره اعلام كرد: اين پسر 15ساله كه اهل ملبورن است به دليل بي سوادي از دولت و دپارتمان آموزش اين كشور شكايت كرده است.براساس اعلام اين دپارتمان كه در شبكه خبري اي بي سي نيوز منتشر شد، اين پسر 15ساله با حضور در دادگاه ملبورن از دولت و دپارتمان آموزش و پرورش استراليا به دليل بي سوادي شكايت و درخواست غرامت كرد. همچنين در دادخواست اين نوجوان آمده است كه وي در 7 سالگي براي حضور در مدرسه اقدام به نام نويسي كرده، اما مسئولان از حضورش در كلاس به دلايلي كه مشخص نيست جلوگيري كردند.براساس اين گزارش، اين نوجوان 15ساله همچنين به ناتواني در گفتار، بيش فعالي و تشويش ذهني مبتلا ست.سخنگوي دپارتمان آموزش ايالت «ويكتوريا» تصريح كرد: مسئولان مربوط به طور حتم به شكايت اين نوجوان رسيدگي خواهند كرد

انفجار در نيروگاه هسته‌اي ژاپن+فيلمخبرگزاري فارس: وقوع انفجار در نيروگاه برق هسته‌اي فوكوشيماي ژاپن باعث تخريب ديوارهاي ساختمان راكتور شماره يك اين نيروگاه شد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912210567

گزابش این خبر هم شبیه گزارش خبر قبلی می راشد . زیرا که اگر چنانچه مشابه این زلزله در ایرانرخ دهد نه همه نیروگاه اتمی بوشهر منفجر و زیر و رو می شود بلکه معللوم نیست که چه امکانکات باققی و یا تعدادی انسان سالم و زنده می مانند؟

رئيس انجمن حمايت از آسيب‌ديدگان بينايي: 27 درصد حوادث ناشي از چهارشنبه‌ آخر سال مربوط به چشم استخبرگزاري فارس: رئيس انجمن حمايت از آسيب‌ديدگان بينايي گفت: 10 درصد از افرادي كه در چهارشنبه‌سوري آسيب مي‌بينند نياز به جراحي پيدا مي‌كنند همچنين 50 درصد از آسيب‌ها در اين روز مربوط به دست و پا و 27 درصد مربوط به چشم است

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912210528

صحنه سازی کمدی ناشی از ترس حضور جوانان در مراسم جشن 4 شنبه سوریو طنین انداز شدن فریاد مرگ بر دیکتاتور که از وحشت این حضور جشن اعتراضی این چنین صحنه سازی تصویری چاشنی گزارش تر شده است؟

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «توانا»، هرمز شمس در نشست انجمن حمايت از آسيب‌ديدگان بينايي كه امروز در ساختمان اين انجمن برگزار شد، با اشاره به حوادث چشمي ناشي از چهارشنبه سوري اظهار داشت: در اين روز بيشترين آسيبي كه به فرد وارد مي‌شود به خاطر استفاده از مواد منفجره دست‌ساز است.

.برخورد پلیس راه با "بدحجابها"

این سناریوهم موازی سناریوی قبلی است .زیرا که ایجاد رعب و وحشت در جامعه سیاست لو رفته ی 32ساله است که اکنون چون جشن 4 شنبه سوری امسال با سال های قبل فرق اساسی و فاحشی دارد .بنا براین ترفند های توطئه ها از سوی ارگان هایسر کوبگر هم باشدت بیشتری اخطار داده و اجرا می شود.

مهر: رئیس پلیس راه کشور از کنترل نامحسوس ماموران پلیس راه در طرح نوروزی خبر داد و گفت: برخورد با بدحجابها در خودروها هر ساله در دستور کار پلیس راه بوده اما امسال با دقت بیشتری انجام می‌شود.سرهنگ محمدرضا مهماندار روز شنبه در نشست خبری با اشاره به تمهیدات ویژه پلیس راه در طرح نوروزی گفت: ‌اولین هدف پلیس راه ارتقا انضباط ترافیکی در راههای کشور است زیرا این هدف مبنایی برای افزایش ایمنی راههای کشور است.وی ادامه داد: همچنین کنترل استفاده از کمربند ایمنی،‌ کلاه ایمنی، سرعت و سبقت غیرمجاز و حرکات مخاطره‌آمیز از دیگر اقداماتی است که به منظور افزایش میزان انضباط ترافیکی انجام می‌شود.کشته شدن روزانه 53 نفر در نوروز 89وی گفت: در طرح نوروزی سال گذشته که از 25 اسفند 88 تا پایان 15 فروردین 89 اجرا شد، هزار و 46 نفر در راههای برون شهری بر اثر حوادث راندگی کشته شدند.سرهنگ مهماندار گفت: همچنین 3 هزار و 690 نفر نیز بر اثر این سوانح مجروح شدند که بسیاری از این افراد با رعایت کمترین قوانین توانستند از بروز سوانح جلوگیری کنند.وی افزود: به طور میانگین روزانه 53 نفر در تصادفات رانندگی طرح نوروزی سال گذشته کشته شدند.يت‌الله نمازي در گفت‌وگو با فارس:فضاي معنوي حاكم بر مجلس خبرگان همه توطئه‌هاي دشمنان را خنثي كرد

خبرگزاري فارس: عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينكه دشمنان اميد بسياري داشتند تا در انتخابات مجلس خبرگان تنازع و درگيري سختي را به وجود آورند، گفت: با توجه به فضاي معنوي كه هميشه در مجلس خبرگان حاكم است، همه توطئه‌هاي آنها خنثي شد

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912210437

یکی یکی آخوند های دژخیم و غارتگر و بی سواد حامی ولی وقیح و پا سداران کودتا گرکه نقش کلیدی در توطئه ی مشترک بر کناری و حذف رفسنجانی از ریاست سیرک مجمع خبرگان داشتندوارد صحنه می شوندتابا خوشرقص کردن طوطی واراعلام کنندکه بارفتن رفسنجانی توطئه هم خنثی شد

تلاش جهت کسب مشروعیت برای خامنه ای با اقدامات مذهبی و اعتراض مردم

کینه و دشمنی با حسادت و رقابت با منتظری فقط منحصر به قم و زمان زنده ماندنش نبود ، بلکه همانگونه که پس از فوت منتظری قم جولانگاه خامنه ای شده است. اکنون پس از جراحی کردن رفسنجان از رأس سیرک خبر گان که میدان تلاخت وتاز ولی وقیح نا مشروع برای مشروعیت کاذب تراشیدن باز شده است. بنابراین برای زور چپان کردن خودش به مردم زادگاه منتظری دست به این تلاش مذبوحانه ی تبلیغاتسی در نجف آباد زده است.

جرس : در حالیکه نگاه اعتراضی افکار عمومی به صورت جدی معطوف به رهبر جمهوری اسلامی و اقدامات و اظهارات وی شده است، برخی نهادهای حکومتی در صدد کسب مشروعیت برای وی از طریق اقدامات مذهبی و تحریک احساسات دینی مردم هستند.به گزارش جرس در همین زمینه روز جمعه یک دستگاه تریلر حامل درب ضریح امام علی که بنر بزرگی از عکس رهبر جمهوری اسلامی روی آن نصب شده بود، در باغ ملی نجف آباد روبروی مسجد جامع توقف کرد و چندین مداح شروع به مداحی حضرت علی و دعا برای سلامتی شخص ولایت فقیه کردند که با اعتراض مردم رو برو شدند.این منبع خبری خاطرنشان کرد، بعد از اعتراض و ابراز نارضایتی مردم، نیروهای لباس شخصی و انتظامی اقدام به اعمال زور به مردم کردند و با تشکیل دسته جات سینه زنی و ایجاد ارعاب در منطقه، معترضین را متفرق کردند

الهام: شعار امروز ما، جنگ تا رفع فتنه است

این یکی بی تر مز و بی دنده مهار نا پذیر ثابت کرده است که در میان مدعیان پیروان خمینی از همه به خمینی شیاد نزدیکتر است . زیرا که هم پیام وی رافراموش نکرده و آن را تکرار و تأکید برآن نموده است . زیراکه خوب می دانداین پیام مکمل جمله ی قصار خمینی شیاد است که گفته بود جنگ نعمت الهی است . چونکه دوام تاکنونی رژیم فاشیستی مذهبی تروریسیستی جنگ افروز بدلیل جنگ و فضای جنگی بوده است

عضوحقوقدان شورای نگهبان ادعاکرد که شعار امروز ما جنگ جنگ تا رفع فتنه است.به گزارش مهر، غلامحسین الهام با حضور در مراسم سالگرد شهادت سردار اسماعیل صادقی در مسجد رفعت قم با اشاره به اینکه جنگ ما جنگ عقیده و عقیده‌ای مبتنی بر ارزشهای ماندگار بود افزود: امروز دشمن تفکر ناب اسلامی و تفکرات امام(ره) و رهبری را که منشاء قدرت کشور است نشانه رفته، شعار امروز ما جنگ جنگ تا رفع فتنه است، اگر امروز راه ما راه شهداست باید در استمرار آرمان شهدا حرکت کنیم.وی افزود: دشمنان فتنه‌های داخلی که بزرگ‌ترین آن در سال 88 رخ داد را پایه‌ریزی کردند، اما ملت ایران با‌‌ همان بصیرت و آگاهی و وفاداری سربلند و سرافراز از این آزمون بیرون آمد و ثابت کرد که ذره‌ای از عزت اسلامی خود فاصله نگرفته و تهدیدات و تحریم‌ها را تحمل می‌کند، اما از آرمان‌هایش عقب نمی‌نشیند.عضو حقوقدان شورای نگهبان مدعی شد: شعار امروز ما جنگ تا رفع فتنه است و امام(ره) این مسیر را ترسیم کرد و تا فتنه و فتنه‌گر باقی است این مسیر ادامه می‌یابد و شهیدان نیز بر این آرمان‌ها حرکت می‌کردند. اگر در طول هشت سال دفاع مقدس با حیله مانع نمی‌شدند و جنگ تا رفع فتنه ادامه می‌یافت، امروز حتی شاهد این مصائب بر کشورهای مسلمان نبودیم.وی ادامه داد: امروز که در تونس و لیبی انقلاب‌ها شکل گرفته دشمنان با ناکامی از فتنه گذشته از 25 بهمن فتنه جدیدی را برنامه‌ریزی کردند تا با نمونه سازی ایران را همچون کشورهایی جلوه دهند که دیکتاتور زده هستند، کشوری که الگوی آزادی استقلال و عدالت و ظلم ستیزی است.الهام با تکرار تحلیل نیروهای امنیتی افزود: دشمنان در این راه سرمایه گذاری کردند و خواص را با خود همراه کردند اما نتوانستند بهره‌ای از این فتنه داشته باشند، اکنون که مسیر شفاف‌تر شده و ملاک حق و باطل انقلاب و ضد انقلاب ترسیم شده است.

هشدار به برخی اساتید دانشگاه آزاد

این هشددار دادن ضمن کینه ورزی و دشمنی عریان نسبت به اساتید دانشگاه ها می باشد .ازطرف دیگردهان کجی کردن و بیشتربر توی سر رفسنجانی مفلوک و معزول زدن است . چون زمانی که وی حرف و آخر را در دانشگاه های آزادمی زد به پایان سیده است .

فارس:کريم زارع معاون پارلماني دانشگاه آزاد، در پاسخ به اين سؤال كه مشاهده مي شود برخي از اساتيد دانشگاه آزاد در شبكه‌هاي اجتماعي و به خصوص فيس‌بوك و توئيتر از فتنه‌گران حمايت كرده و دانشگاهيان را به حضور غيرقانوني در خيابان‌ها دعوت مي‌كنند، گفت: دانشگاه آزاد با هر فردي كه خلاف مقررات دانشگاه آزاد عمل كند، برخورد مي‌كند.وي افزود:‌ مقررات دانشگاه آزاد در جهت پاسداري از دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي ايران و اجراي مقررات انقلاب اسلامي است بنابراين هر فردي در دانشگاه آزاد اعم از كارمند، عضو هيئت علمي و يا ... خلاف اين مقررات عمل كند در كميته‌هاي مربوطه و مطابق مقررات با فرد خاطي برخورد خواهد شد.زارع خاطرنشان كرد:‌ اگر مورادي از اين دست مشاهده مي شود انتظار داريم تا اقشار مختلف بازگو كنند و مطمئنا مسئولان دانشگاه آزاد با فرد خاطي برخورد مي‌كنند.