گزیده خبر و تصاویر 13 فروردین - 90

رئيس ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي كشور در گفت‌وگو با فارس:جديدترين آمار سفرهاي نوروزي به 149 ميليون نفر سفر رسيد.خبرگزاري فارس: رئيس ستاد تسهيلات سفرهاي كشور از ثبت 149 ميليون نفر سفر تا پايان دوازدهم فروردين ماه 90 خبر داد و گفت: استان قم همچنان ركورددار سفرهاي نوروزي در كشور است

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001132570.

اکنون ثابت شده است که سبک آمار گیری مسافرت و گردشگری نوروزی بر اساس 2 برابر کردن جمعیت کشور است که هر فردی که از خانه خارج شده است . حال بهر مناسبتی و هر مکانی که باشد حتی رفتن خانه ی همسایه ها برای دید و باز دید عید نوروزی یا مجلس ختم و سوگواری و حضور در گورستان و پشت درب بیمارستان و امثالهم و بر گشت شان به خانه های شان باشدجزو آمار مسافران نوروزی قلمداد شده است. البته ادعای آماری فوق را با تصاویر گزار خبر بعدی مقایسه کنید تا صحت و سقم آن مشخص شود.

زندگی در شهرستان قلعه گنج و دو روستای اطراف آن در کرمان

لطفاً اتصاویر ضمیمه شده را با دقت نگاه کنید که این شهروندان محروم چگونه زندگی می کنند وچه تولیدی یا عرضه برای فروش دارند . آنگاه مقایسه کنید با ادعاهایی همچون ایران قدرت بر تر جهان است . یا تغییر ساختار مدیریت جهان و اصلاح آن به خصوص ادعای تسخیر بزودی فضا،تا رفع ابهام گردد اختلاف عوامفریبی و شیادی شعاری با واقعیت چه دره ی عمیق پر نا کردنی وجود د ارد؟