گزیده خبر های 14 فروردین 90 قسمت - 2

براي بيان احساس تنفر از آمريكا صورت گرفت؛پرتاب سنگ به ديپلماتهاي آمريكايي در لبنان.خبرگزاري فارس: شماري از جوانان لبناني در شهر صيدا براي نشان دادن تنفر خود از سياستهاي آمريكا و حمايت واشنگتن از رژيم صهيونيستي عليه لبنان، با پرتاب سنگ به استقبال چند ديپلمات آمريكايي در اين شهر رفتند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001134099

سئوال است که مبتکر اینگونه صحنه ها کدامین کشور در منطقه بوده است که بشدت داعیه ی ضد آمریکایی دارد؟ به خصوص اینکه برای منحرف کردن اذهان عمومی و حذف و خفه کردن صدای اعتراضی مخالفان و دگر اندبشان و منتقدان و رقبا از شیوه ی تا کتیکی ضد آمریکایی استفاده کرده است . مهمتر اینکه پیوسته از لباس شخصی ها یدژخیم و بسیجی و سا ندیس خوران زیر پوشش بسیج دانشجویی در جلوی سفار تخانه های کشور های غربی و عربی در پایتخت خود صد البته با حضور و پشتیبانی پلیس اینگونه صحنه های تهاجمی سنگ پرانی تکرار و آزمون و الگو شده است که همراه با پرتاب مود آتش زا و از دیوار سفارتخانه ها با لا رفتن و پرچم آتش زدن و فریاد مرگ سر دادن ها همراه بوده است . مهمتر اینکه رابطه ی حزب الله لبنان با این این کشور نا مبرده چگونه می باشد؟ بنا براین تصور نمی رود که هنوز جای ابهام باقی مانده باشد که مشخص نشده باشد که این کشور کدام است و چرا خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس با آب و تاب این گزارش تصویری را از موضع ضد آمریکایی باز تاب داده است؟

به گزارش فارس، منابع امنيتي لبنان امروز اعلام كردند كه گروهي از ديپلماتهاي آمريكايي در شهر صيدا در جنوب لبنان هدف جوانان لبناني قرار گرفتند ولي به آنان آسيبي نرسيد. خبرگزاري آسوشيتدپرس آمريكا، به نقل از مقامات امنيتي لبنان با اعلام اين خبر افزود: اين ديپلماتها مشغول سفري سياحتي بودند كه هدف پرتاب سنگ جوانان لبناني قرار گرفتند ولي اين اقدام آسيبي به آنان نزد. مقامات امنيتي لبنان اعلام كردند كه در اين خصوص سه جوان لبناني كه احتمال مي‌رود در اين كار دخالت داشته اند، بازداشت شده اند. سفارت آمريكا در بيروت با تاييد اين خبر، تصريح كرده است كه همه ديپلماتها سالم به بيروت، پايتخت لبنان بازگشته اند. پايگاه خبري روسيا اليوم نيز با انتشار اين خبر، تصريح كرد كه احساسات ضدآمريكايي در لبنان بخصوص در جنوب اين كشور به دليل حمايت هاي واشنگتن از اسرائيل بسيار شديد است.

جهت اطلاع

خوب وقتی که مجوز اجرای مراسم ختم حتی به پدر نخست وزیر 8 سال دوران جنگ ضد بشری و ضد ملی ایران و عراق داده نمی شود. مشخص است که دیگر حق و حقوق مردم ایران چگونه پایمال می شود و در سیاه چال های رژیم ضد بشری درون سیاه چال ها با مخالفان و منتقدان و رقبا چگونه رفتار می شود؟

سايت باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: خانواده موسوي طي اطلاعيه‌اي اعلام كردند مراسم ختم مير اسماعيل موسوي برگزار نخواهد شد. همزمان يكي از اعضاي خانواده پدري ميرحسين موسوي اعلام كرد براي حفظ شان آن مرحوم هزينه برگزاري مراسم صرف امور خيريه خواهد شد. براساس گزارش تابناك، سايت كلمه نيز نوشت: مراسم ختم ميراسماعيل موسوي كه قرار بود يكشنبه برگزار شود لغو شد. در پي لغو مراسم، خانواده موسوي اين متن كوتاه زير را در اختيار كلمه قرار دادند: "به آگاهي مي‌رساند برنامه برگزاري مراسم ترحيم پدر عزيزمان حاج ميراسماعيل موسوي در مسجد نور لغو گرديده است. خانواده موسوي"

ترکش دستگیری و و پرونده سازی و اعتراف گیری در رژیم ضد بشری که مدعی امن و آزاد ترین کشور جهان دامن گیر چه کسانی نشده است . یا اینکه امنیت برای چه کسان در رژیم فاشیستی ذهبی تروریستی ایران و جود دارد؟
* دكتر محمد حسين شريف زادگان به قيد كفالت آزاد شد. به گزارش سايت تابناك به نقل از آفتاب اين استاد دانشگاه شهيد بهشتي و وزير سابق رفاه و تامين اجتماعي بعد از 50 روز بازداشت در زندان اوين نيمه شب چهارشنبه 10 فروردين ماه به قيد كفالت آزاد شد. آزادي وي كه داماد مرحوم ميراسماعيل موسوي است چند ساعت پس از درگذشت ايشان صورت گرفت

اگر با بازتاب دادن این خبر که بدون شک مورد تأید یا خوشآیند کودتا گران حاکم بر ایران نمی باشد منجر به اخطار وتهدید یا بستر سازی توقیف نشود شانس آورده است.

اعتراضات مردمي در سوريه و تظاهرات عليه حكومت بشار اسد در تعدادي از شهرها از جمله درعا و لاذقيه و كشته و زخمي شدن عده‌اي از مردم به سرعت از طريق رسانه‌هاي جهان عرب و آمريكا و انگليس انتشار يافت. رسانه‌هاي رسمي سوريه نيز اين اخبار را انتشار دادند و البته تظاهرات حاميان اسد در دمشق و درعا و لاذقيه را نيز به تفصيل منتشر كردند. هر چند دولت سوريه تدابيري براي اصلاحات انديشيده اما به نظر مي‌رسد تحولات جهان عرب با ابعاد مختلفي كه دارد سوريه را نيز در بر گرفته است.

خبر های کوتاه

چگونه است که تهیه کنند گان آمار گران بیش از 149 میلیون مسافران و گردشگردان نوروزی که نشات از بهبود اقتصادی و رفاهی اجتماعی دارد اینگونه خبر های زیر را ضمیمه ی آمار خود نکرده اند که در بخش خبر های کوتاه دروغ نامه ی کیهان بازتاب داده شده است؟

جان باختن در چادر مسافرتي تبريز- خبرگزاري فارس: مركز فوريت هاي پزشكي عجب شير اعلام كرد: دو برادر در اين شهرستان بر اثر نشت گاز در چادر مسافرتي جان خود را از دست دادند.اين مركز افزود: جسد اين دو برادر از داخل چادر مسافرتي در روستاي مهرآباد از توابع شهرستان عجب شير توسط اهالي روستا كشف و به نيروي انتظامي تحويل شد. جان باختگان در اين حادثه به نام هاي محمد و بهنام- ميم 33 و 37 ساله بودند.رودخانه جان 3 زن را گرفتبندرعباس- ايرنا: دهيار روستاي برنطين رودان از توابع هرمزگان گفت: سه بانوي ساكن روستاي كميز هنگام آب تني در رودخانه برنطين غرق شدند و جان خود را از دست دادند.علي دروديان علت غرق شدن اين سه زن را بي توجهي به علائم هشداردهنده و عدم آشنايي آنان با فن شنا ذكر كرد