گزیده خبر های 15 فرودرین 90 قسمت - 3

سردار پاكپور خبر داد:هلاكت عوامل اقدام تروريستي اخير سنندج توسط سپاه پاسداران وخبرگزاري فارس: فرمانده نيروي زميني سپاه از هلاكت دو تن از عوامل اقدام تروريستي 4 فروردين ماه سنندج، در شمال غرب كشور خبر داد.

این گونه ادعا ضمن اعتراف آشکار اصدور اقدامات تروریستی درون خاک عراق می باشد که حیات خلوت حاکمان تهران می باشد . از سوی دیگر با ضرب سیلی سرخ کردن است که ناشی از ضعف ترور دو پلیس در سنندج و 4 مرزبان دیگر می باشد که برای روحیه دادن به نیروها دست به اینگونه اقداماتی زده شده است که هیچگونه رد و نشانه و مشخصات داز کشته شد گان ادعایی هم ارائه نشده است.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي سپاه، سردار محمد پاكپور فرمانده نيروي زميني سپاه از هلاكت دو تن از عوامل اقدام تروريستي 4 فروردين ماه سنندج، در شمال غرب كشور خبر داد و با اشاره به تلاش سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و ساير نهادهاي امنيتي و اطلاعاتي در تامين امنيت پايدار در منطقه گفت: پس از اقدام‌هاي تروريستي اخير گروهك‌هاي تروريستي وابسته به استكبار جهاني در 4 فرودين ماه جاري در شهر سنندج كه به شهادت دو تن از كاركنان خدوم و شجاع فرماندهي انتظامي كردستان منجر شد، نيروهاي قرارگاه حمزه سيد الشهداء(ع) نيروي زميني سپاه طي يك عمليات دقيق اطلاعاتي عوامل اصلي اين جنايت را شناسايي و با اجراي كمين، آنان را به هلاكت رساندند. در جريان دو حادثه تروريستي كه در روز چهارم فروردين ماه در دو نقطه از شهر سنندج روي داد دو تن از كاركنان فرماندهي انتظامي كردستان شهيد و سه نفر نيز زخمي شدند

واكنش سخنگوي كميسيون امنيت ملي به يك بيانيه "احساسي "ترديدي در وابستگي شوراي همكاري خليج فارس به آمريكا وجود ندارد.خبرگزاري فارس: سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس موضع گيري شوراي همكاري خليج فارس را عليه ايران غير واقع بينانه و غير كارشناسي و احساسي توصيف كرد و گفت: ترديدي در وابستگي شوراي همكاري خليج فارس به آمريكا وجود ندارد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001150444

بدلیل زیر تیغ فشار بیرونی و انزوای منطقه ای و جهانی که رژیم ضد بشری قرار دارد . بنابراین از موضع ضدیت با آمریکا سیاست مداخله گری در امور داخلی عربستان و بحرین فرا تر رفته و کشور های شورای همکاری خلیج فارس را هم در بر گرفته است که چرا انتقا دبه مداخله گری پاسداران در امور داخلی بحرین و کویت دارند؟

نماينده سابق مجلس عوام انگليس در گفت‌وگو با فارس:انگليس به‏جاي بمباران مردم ليبي به‏فكر حل بحران اقتصادي خود باشد.خبرگزاري فارس: "جورج گالووي " با اشاره به مداخله نظامي انگليس در حمله به ليبي گفت: انگليس، در گذشته كشوري استعمارگر بوده كه هنوز باور ندارد كه ديگر يك كشور قدرتمند و بزرگ نيست

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001141385

چرا گزارشگر خبر گزاری دروغ پرداز پا سداران فارس فراموش کرده است که گفته می شود اگر چنانچه بیل زنی چرا اول باغچه ی خودت را بیل نمی زنی؟ مگر اوضاع اقتصادی رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران بهتر از اوضاع اقتصادی دولت فخیمه ی انگلیس می باشد و کمتر از آن در امور داخلی کشور های همسایه و منطقه مداخله گری می کند که اکنون از موضع رطب خورده اینگونه نقل قول منع رطب کرده است؟!

در ديدار با كاركنان سازمان بسيج مستضعفين مطرح شد؛تأكيد سردار نقدي بر استفاده بهتر از ظرفيت بسيج در شرايط امروز منطقه.خبرگزاري فارس: رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: متأسفانه در دولت‌هاي قبلي گفتار و عمل دولتمردان بهگونه‌اي بود كه انگار هيچ وظيفه‌اي در برابر ملت‌هاي مسلمان به‏عهده ما نيست و اين روزها هم متأسفانه شاهد تأكيد بيش از حد روي مسئله ايرانيت هستيم.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001150385

باز این مترسک مسخره سر دار بسیجی عراقی کودتا چی وارد صحنه شده است تا یک نمایش میانه پرده ی نمایش نشان دادن جای دوست و دشمن اجرا نماید. یعنی اینکه اعتراف کرده است در کنار پاسداران می بایست بسیج هم وارد صحنه ی اقدامات مشابه ی تروریستی در منطقه شود.

مخالفت مطهری با تشکیل کمیسیون جهاد اقتصادی

http://www.fararu.com/vdcfvjde.w6d0eagiiw.html

پاسخ دندان شکن به مفتخوران و رانت خوران اقتصادی اعضای مکاره و فاش کردن شعار بازی ها که در اصل زدن زیرآب پیام های نمایشی نو روزی از جمله جهاد اقتصادی رهبر ولی وقیح می باشد .

علی مطهری دیگر نماینده تهران اگرچه جزء طراحان اولیه تاسیس این کمیسیون ویژه بود اما در مخالفت با آن نطق کرد و گفت: «بهتر است از کارهای احساسی خودداری کنیم. سال قبل هم بعد از تعیین نام «کار و همت مضاعف» از سوی رهبری، تصمیم به افزایش ساعت کار کمیسونها گرفته شد اما عملا چنین نشد

فیلم / آخرین سخنان محسن دگمه‌چی در زندان پیش از جانباختن

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=30909

این فیلم سند زنده ی انکار ناپذیر جنایت علیه ی بشریت است که از سوی حاکمان رژیم ضد بشری نا مشروع حاکم بر ایران در مورد زجر کش کردن یک قربانی جانباخته تسلیم ناشده اعمال شده است

ضرب و شتم شدید و انتقال یازده تن از زندانیان رجایی شهر به انفرادی

واقعاً که رژیم جنایتکار ضد بشری به آخر خط رسیده است . برای این که بی تر مز و دنده هرروز مرتکب جنایات بیشتری درون سیاه چال هایش می شود . طوریکه هرروز فشار شکنجه های روحی و روانی و جسمانی با تهدید در مورد قربانیان اسیر به اسارت گرفته شدگان در بند درون سیاه چال ه را افزایش می دهد.

خبر‌ها حاکی از آن است که طی روزهای اخیر گارد ویژه به بند ۱ سالن ۲ یورش برده و پس از ضرب و شتم بسیاری از زندانیان، یازده تن از ایشان توسط مسئولین به سلول انفرادی منتقل شدند.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، گارد ویژه به علت آنچه رعایت نکردن قوانین زندان خوانده شده است، زندانیان محبوس در بند ۱ زندان رجایی شهر را مورد ضرب و شتم قرار داده است.در پی آن نیز یازده تن از زندانیان به نام‌های مهدی فتحی، محمد جعفری، علی داداشی، حسین احمد لو، اسمائیل ارفعی، قاسم حشندار، جواد نجفی، حمید دوست حسینی، محمود قنبری، رحمان عاجز، احسان اژدهاک به سلول انفرادی منتقل شدند.نکتهٔ قابل توجه این است که تمامی این زندانیان که به شدت مضروب شده بوده و بعضا دچار شکستگی نیز بودند بدون هرگونه رسیدگی پزشکی به سلول‌های انفرادی بند (معروف به سوئیت) منتقل شده‌اند.گفتنی ست که پس از این برخورد، مسئولان تا دو روز اقدام به قطع کلیهٔ تلفن‌های بند مذکور نمودند.

دکتر قاسم شعله سعدی بازداشت شد

بالاخره کودتا گران حاکم که دچار وحشت و تزلزل شده اند به سراغ قاسم شعله سعدی رفتند و وی را نیز بازداشت کردند تا نشان داده شود ضریب انقباض جای هیچگونه تحمل پذیری باقی نگذاشته ا ست.

بنا به یک گزارش دریافتی ، آقای دکتر قاسم شعله سعدی در تاریخ یکشنبه 14 فروردین 1390 در بازگشت از سفر شیراز در فرودگاه مهر اباد دستگیر و به زندان اوین منتقل گردید. دکتر قاسم شعله سعدی، وکیل دعاوی و نماینده شیراز در مجالس سوم و چهارم بود. وی برای اولین بار طی نامه ای سرگشاده به غیر قانونی بودن انتخاب علی خامنه‌ای بعنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و انتقادات تند دیگری نیز علیه وی مطرح ساخت که سبب بازداشت او گردید

فریاد روزنامه اصولگرای رسالت: دولت تکلیف میلیاردها دلار عدم واریز درامد نفت به خزانه را روشن کند

اوضاع چگونه آشفته و دزد بازار شده و اختلافات علنی شده است که ار گان تبلیغاتی باند مافیایی غارتگر انگلیسی مؤتلفه ی عسگر اولادی و روحانیت مبارز تهران است و در 32 سال گذشته جزو شرکای دولت ها در غارتگری و جنایات شان سهیم بوده است . به خصوص بدلیل اصول گرا بودن ک حامی سینه چاک دولت و کودتا گران می باشد . ولی اکنون دامنه ی جنگ قدرت و اختلاف و سهم خواهی ها به جایی رسیده است که اعتراض به 11 میلیارد دلار فروش نفت وعدم واریزی آن به خزانه ی دولت کرده است . بدون شک یکی از دلایل انتقا دو پیگیری عدم واگذاری سهم از این ارقام بوده است.

سرمقاله امروز روزنامه اصولگرای رسالت به موضوع گزارشات متعدد مجلس از تخلفات دولت در عدم واریز درامدهای نفتی به خزانه و آشفتگی گزارشات واصله در این زمینه اختصاص داشت.به گزارش سایت "آرمان ایران" برای نخستین بار روزنامه ای اصولگرا موضوعی را مطرح ساخت که بیش از 2 سال است دولت به بهانه توطئه و سوء استفاده جریان های مخالف از پاسخگویی آن طفره رفته است.رسالت نوشت: "بر اساس صورت‌هاي مالي شركت ملي نفت درآمدهاي نفتي در طول برنامه پنجم بيش از265 ميليارد دلار بوده است. وفق جدول شماره 8 برنامه، دولت تنها 81 ميليارد دلار مي‌توانسته است در بودجه عمومي از نفت استفاده كند. مفهوم اين اعداد و ارقام اين بوده است كه دو سوم درآمد نفت صادراتي خارج از گردش خزانه در دست شركت ملي نفت و نيز حساب ذخيره ارزي بوده است. آيا مجلس و دولت از نحوه هزينه كرد اين رقم نجومي خارج از گردش خزانه اطلاع دارد؟رسالت سپس سئوال مهمی را مطرح نموده: "اگر ما گردش هر ده ميليون تومان را در اقتصاد ايجاد يك شغل بدانيم، همچنين اگر از اين رقم نجومي فقط 100 ميليارد دلار آن را درست سرمايه‌گذاري كرده باشيم بايد در طول برنامه پنج ساله پنجم حداقل 10 ميليون شغل ايجاد مي‌كرديم. آيا چنين اتفاقي افتاده است؟این روزنامه محافظه کار نوشته : "سه سال پيش كه گزارش تفريغ تبصره11 قانون بودجه سال 85 در صحن علني مجلس قرائت شد (آن هم به صورت گزينشي) حدود 6 ميليارد دلار اختلاف حساب في ما بين بانك مركزي و شركت ملي نفت كلا در يك ميليارد دلار خلاصه شد و آن يك ميليارد دلار هم در هياهوي گم شدن و نشدن فراموش شد."و آنگاه اضافه نموده: " در سنوات 86 و 87 و 88 هم كه گزارش تفريغ حكايت از عدم واريز بخش ارز نفت به حساب بانك مركزي داشت، مجلس حساس نشد. امروز سخن از 11 ميليارد دلار اختلاف حساب بين بانك مركزي و شركت ملي نفت ايران است. بي‌شك همه كساني كه از آن يك ميليارد دلاري كه از سر جمع 6 ميليارد دلار به سادگي گذشتند امروز بايد پاسخگوي اين 11 ميليارد دلار باشند."

مرتضوی در نشست هیأت دولت با استانداران، معاونان وزرا و روسای سازمان‌ها!

خوب وقتی که دژخیم مجرم و قاتل بازجو و شکنجه گری در کسون دادستانی را کهدر کار نامه ی ننگین خود دارد . ضمن اینکه مجرم اصلی جنایت علیه ی بشریت در بازداشتگاه کهر یزک می باشد . به جای اینکه محاکمه و مجازات شود . ولی ارتقای مقام درون دولت کسب کرده است . آخر این رژیم جنایتکار و اینگونه اقداماتش مشروعیت دارد و می تواند جوابگوی مطالبات مردم ایران باشد یا نه اینکه بدون شک می بایست بدون چون وچرا و فوت وقت بر زیر کشیده شوند و حکومت دمکراتیک جایگزین آن شود؟

جرس: جلسه هیأت دولت با حضور استانداران و معاونین وزرا و روسای سازمان‌ها با حضور سعید مرتضوی برگزار شد. گفتنی است، پس از گذشت یکسال از جنایت کهریزک و شهادت سه تن و شکنجه شماری از بازداشت شدگان، حکم تعلیق و عزل سعید مرتضوی و دو مقام مرتبط دیگر صادر شد. این حکم توسط شعبه یک دادگاه انتظامی قضات، به این سه مقام قضایی ابلاغ شده‌است این در حالی است که سعید مرتضوی دادستان وقت تهران، در جوابیه‌ای که به دنبال قرائت گزارش نمایندگان مجلس در مورد کهریزک ۲۶ دی سال گذشته منتشر کرده بود، تلاش کرد تا از این اتهام تبرئه شود.از سوی دیگر، در پرونده زهرا کاظمی از مرتضوی به عنوان یکی از مظنونین اصلی و کسی که تلاش نمود روند بررسی آنرا مختل کند نام برده می شود.اما پس از برکناری سعید مرتضوی از دادستانی تهران ، صادق لاریجانی ، مرتضوی را به عنوان معاون دادستان کل کشور منصوب نمود. اما محمود احمدی نژاد به پاس خدمات سعید مرتضوی در دوران پیش و پس از انتخابات به دولت تصمیم گرفت وی را به ریاست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتخاب کرد.وی که پیش از این از چهره های خبرساز حکومت محسوب می شد به یکی از ساکت ترین مردان احمدی نژاد تبدیل شد

با 113 رأي موافق صورت گرفت؛موافقت مجلس با تشكيل كميسيون ويژه "جهاد اقتصادي "خبرگزاري فارس: ‌مجلس با پيشنهاد 50 نماينده مبني بر تشكيل كميسيون ويژه‌اي در راستاي عملياتي كردن انديشه "جهاد اقتصادي " موافقت كرد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001150295

این آمار 113 رأی موافق به کمیسیون جهاد اقتصادی پیام نوروزی ولی وقیح اگر از آمار 290 عضور بازار مکاره کسر شود مشخص است که چگونه پشم عمامه ی این ولی وقیح در بازار مکاره مدعی اصول گرا ریخته شده است . از سوی آشکارا مشخص است که چه میزا در بازار مکاره هم ن نا مشروع و بی اعتبار شده است؟