گزیده خبر های 15 فروردین - 90

عکسکسی که از این پس کنار احمدی نژاد می بینید

http://www.fararu.com/vdciw5ay.t1arz2bcct.html

این تصاویر که دارای پرونده های آلودگی به اختلاس های کلان یا سایر پرونده های اتهامی دیگر می باشند که گرد دلقک و مترسک بزرگ ولی کوچک جثه حلقه زده اد و آنچنان مست ناشی از قدرت هستند که آشکارا دارند به ریش رقبای داخلی و حریف حذف شده می خندد . البته مطبوعات و مردم را نیز سر کار گذاشته اند. جزو همکاره دولت نا مشروع تقلباتی اند که بخش قدرت رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی را در اختیار خود دارند . البته آلت دستان ولی وقیح هستند که خود طوطی پاسداران کودات گر می باشد.

حمید بقایی که از او به عنوان اصلی ترین گزینه معاون اجرایی رئیس جمهور نام برده می شود امروز در نشست رئیس جمهور با استاندارن در حلقه اول همراهان رئیس جمهور بود. او که هم اکنون رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است در این نشست کنار اسفندیار رحیم مشایی مسئول دفتر رئیس جمهور نشسته بود.

اعطای‌ نشان‌ درجه1‌ شجاعت به‌ امام‌ جمعه‌ اروميه

در مورد دادن نشان درجه یک شجاعت به ملا حسنی که از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد انجام شده است. باید گفت دیوانه چو دیوانه به بیند خوشش آید. چون از قماش خودش می باشد و احساس نزدیکی زیاد به وی می کند . در حقیقت پاسدار گماشته احمدی نژاد در جلوی آینه رفته و به خودش دسته گل داده است . البته بشرط اینکه ملاحسنی از این مقایسه شاکی نشود.

نشان درجه يك شجاعت را به حجت‌الاسلام غلامرضا حسني نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه اعطا كرد فارس: محمود احمدي‌نژاد در نشست امروز هيئت دولت، نشان درجه يك شجاعت را به حجت‌الاسلام غلامرضا حسني نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه اعطا كرددر نشست امروز اعضاي كابينه دهم كه به رياست محمود احمدي‌نژاد برگزار شد، از سوي رئيس جمهور نشان درجه يك شجاعت به حجت‌الاسلام غلامرضا حسني امام جمعه اروميه اعطا شد.حجت‌الاسلام حسني از پيشگامان مبارزه با رژيم ستم‌شاهي و از مدافعان نظام اسلامي در برابر جريان جريانات منحرف سياسي دهه اول انقلاب در منطقه آذربايجان بود كه در اوايل انقلاب محل اقامت فرزندش "رشيد " كه از اعضاي گروهك فدائيان خلق بود را به كميته انقلاب اسلامي اطلاع داد كه در نهايت پسرش پس از محاكمه اعدام شد.وي در دوران دفاع مقدس نيز در صحنه‌‌ دفاع از اسلام و كيان اسلامي حضور فعال داشت و همچنين از پيشگامان افشاي ماهيت جريان ضد ديني و ضد فرهنگي در دوران موسوم به اصلاحات به حساب مي‌آيد كه همواره مورد هجمه رسانه‌هاي دوم خردادي و وابسته به بيگانگان قرار داشته است.حجت الاسلام حسني كه نمايندگي مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي را نيز در كارنامه خود دارد، در حال حاضر نماينده ولي فقيه در استان آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه است.نشان شجاعت از نشان‌هاي‌ عمومي است كه بر اساس آئين‌نامه اعطاي نشان‌هاي دولتي به‌ افرادي‌ اعطا مي‌شود كه‌ به‌ واسطه‌ برخورداري‌ از خصيصه‌هاي‌ والاي‌ انساني‌ در جهتي ‌از جهات‌ ذيل‌ موفق‌ گردند: داوطلب‌ شدن‌ در انجام‌ امور دشواري‌ كه‌ براي‌ كشور از حساسيت‌ خاصي‌ برخوردار است، پذيرفتن‌ أموريت‌هاي‌ خطير دولتي‌ يا وظايف‌ مهم‌ اجتماعي‌ كه‌ با خطرات‌ احتمالي‌ همراه‌ هستند و استفاده‌ بجا و شايسته‌ از مجموعه‌ نيروها و مهارت‌هاي‌ بدني‌ در جهت‌ نيل‌ به‌ هدفي‌ والا.

رييس‌جمهور در جلسه مشترك هيات دولت و مسئولين دستگاه‌هاي اجرايي تاكيد كرد:تلاش براي ملموس كردن "جهاد اقتصادي " در سطح كشور و در زندگي آحاد مردم.خبرگزاري فارس: رييس‌جمهور با اشاره به اهميت نامگذاري سال جاري به نام "جهاد اقتصادي " از سوي رهبر معظم انقلاب همه اعضاي دولت و مسئولين دستگاه‌هاي اجرايي را به تلاش براي ملموس كردن اين نامگذاري در سطح كشور و زندگي آحاد مردم فرا خوان

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001141389

حرکات و ادا و اطوار کمدی با ژست و قیافه ی کمدی پاسدار گماشته احمدی نژاد موازی باده ها برابر شدن قبوض برق تلفن و گاز و برق پس از حذف یارانه های دولتی است که ثابت می کند چگونه جهاد اقتصادی زند گی آحاد مردم ایران اثر خوا هد داشت؟ زیرا که این جهاد ادامه ی جاد منشور 8 ماده ای در سال عدالت اما م علی ولی وقیح و قول بردن پول نفت تبدیل شده به نان بر توی سفره خالی محرومان رئیس جمهور قلابی است که نه سفره های تهی دستان خالی تر شد ، بلکه رشد لجام گسیته ی تورم و گرانی و فقر و بیکاری جایگزین قول بردن نان بر توی سفره های خالی شد.

رئيس هيئت مديره خبرگزاري بين‌المللي زنان در گفت‌وگو با فارس خبر داد.تشكيل انجمن جهاني خبرنگاران زن مسلمان براي مقابله با ديدگاه‌هاي فمنيستي.خبرگزاري فارس: رئيس هيئت مديره خبرگزاري بين‌المللي زنان "وفا " با بيان اينكه خبرگزاري زنان سازمان ملل جديداً ايجاد شده است، گفت: القاء ديدگاه‌هاي فمنيستي و موضوع برابري جنسيتي از نظر اسلام قابل قبول نيست و انجمن جهاني خبرنگاران زن جهان اسلام با اين موضوع مقابله مي‌كند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001141269

اینگونه ادعاهای ارتجاعی رژیم ضد بشری وزن ستیز قرون وسطائی یاد آور دو لطیفه است که گفته می شود یارو ملا را به ده راه نمی دادند آدرس خانه ی کد خدا را می گرفت . یا اینکه گفته می شود به گنجشک گفتند منار به فلان جایت برود که گفت یک چیزی بگو که بگنجد . حال رژیم نامشروع زن ستیز که تحمل همسران موسوی و کروبی را ندارد و کلی زنان اهل قلم و فعال مطبوعاتی را در بند اسارت زندان های خود دارد . همچنین هرروز طرح های ضربتی مبارزه با بی حجابی علیه ی زنان را با شدت بیشتری اجرا می کند و احکام اعدام و شلاق وسنگسار زنان صادر می نماید . در شرایطی که در منطقه و جهان منزوی می باشد ودر بازار مکاره ی موسوم به مجلی کمتر از 5% از زنان حضور دارند ولی ادعای انجمن جهانی خبر نگاران زن مسلمان برای مقابله با دید گاه های برابری طلبانه ی زنان و مردان کرده است.

معلم‌هاي عربستاني اعتصاب مي‌كنند.خبرگزاري فارس: معلم‌هاي عربستاني در فراخواني همكارانشان را براي مطالبه حقوق تضييع شده خود، به اعتصاب عمومي دعوت كردند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001141384

چگونه است که گفته نمی شود شرایط زندگی قشر زحمت کش معلمان در ایران چگونه می باشد . چه تعداد از اینان در چند سال اخیر بازداشت و زندان و محاکمه و محکوم شده اند ؟ یا اینکه در 32 سال گذشته چه تعداداز معلمان تیر باران و اعدام شدند؟ همچنین آیا در شرایط کنونی اجازه به معلمان داده می شود تا دست به تحصن و اعتصاب و تظاهرات بدون ضرب و شتم و سرکوب و بازداشت بزنند سپس اشک تمساح تبلیغاتی برای معلمان عربستان ریخته شود؟

"بی اخلاقی سیاسی" وزیر خارجه را نشانه رفت
http://www.fardanews.com/fa/news/142920

در روند جنگ قدرت و حذف رقیب که موجب رشد اختلافات و رقابت های درون باند های مافیایی اصول گرایان شده است به خصوص میان رهبر ولی وقیح و عنتر گماشته پاسدار احمدی نژاد و اطرافیان وی این اختلافات همچنان ادامه دارد . به ویژه اینکه پس از ضربتی جراحی کردن منوچهر متکی آدم ربا و جایگزین کردن یک مهره ی عراقی به نام علی اکبر صالحی که در رأس وزارت ترور و جاسوسی خارجه قرار گرفت تصور می شد پاسدار گماشته احمدی نژاد باحذف منو چهر متکی نوچه ی ولی وقیح قادر است سیاست زد وبند های پشت پرده با آمرکا و مذاکرات هسته ای را از طریق علی اکبر صالحی به پیش ببرد . اما اکنون مشخص شده است که با این تعویض جابه جایی به جای اینکه زیر ابرو بر داشته شود چشم کور کرده است. زیرا که در رایج شدن بازار اتهام زنی اکنون کشف شده است که وزیر جدید ترور و جاسوسی امو خارجه بهایی می باشد!

این بی اخلاقی و اتهام بزرگی که نسبت به علی اکبر صالحی وارد شده است، هیچ جای شبهه ای را باقی نمی گذارد که عده ای در صدد ضربه به ارکان نظام بر آمده اند و راه ورود خود به این عرصه را از صالحی آغاز نموده اندموج تخریب شخصیت مسئولان نظام این بار به سراغ وزیر امور خارجه رفته و وی از سوی عده ای مغرض، متهم به تعلق به فرقه انحرافی بهاییت شده است.به گزارش «فردا» بعد از آنکه یکی از سایت های اصولگرا در قالب انتشار نظرات خوانندگان خود، وزیر امور خارجه را به مکتب شیطانی بهاییت نسبت داد، یکی از مورخان در استدلالاتی عجیب و در مطلبی بلند بالا به تایید این مسئله پرداخت.این بی اخلاقی و اتهام بزرگی که نسبت به علی اکبر صالحی وارد شده است، هیچ جای شبهه ای را باقی نمی گذارد که عده ای در صدد ضربه به ارکان نظام بر آمده اند و راه ورود خود به این عرصه را از صالحی آغاز نموده اند.در یکی از استدلال های عجیب این به اصطلاح مورخ به پیام تسلیت علی اکبر صالحی برای شهید مجید شهریاری اشاره شده که در آن نوشته است: " دکتر علي‌اکبر صالحي در پيام خويش به مناسبت ترور و شهادت دکتر مجيد شهرياري تعبير «قرةالعين» را در مورد او به کار برد. اين تعبير از سوي هر کس بود مي‌توانست تصادفي تلقي شود ولي از سوي يک عضو خاندان قرةالعين قطعاً تصادفي نيست و بيانگر تعلق عاطفي دکتر صالحي به عمه بزرگ خويش است".در این مطلب گفته شده که قرة‌العين عمه بزرگ دکترعلي‌اکبر صالحي به‌شمار مي‌رود که از اعضای فرقه بهائیت می باشد که دارای جایگاه بالایی بوده است.از آنجایی که سوابق خانوادگی علی اکبر صالحی بر همگان روشن است و وی حتی در روز رای اعتماد در مجلس نیز خود را به صورت کامل برای همگان معرفی کرده است، سودجویان انقلاب دست به شایعه ای چنین بزرگ و دور از اخلاق زده اند.به هر روی مسئولان وزارت خارجه باید هر چه سریعتر اقدام به پاسخگویی و تکذیب این ادعای مضحک نمایند که نه تنها صالحی از چنین ادعایی مبرا شود، بلکه باب زدن چنین برچسب هایی برای مسئولان نظام، بیش از این باز نشود