گزیده خبر های 17 فروردین - 90
حجت الاسلام اسلامي در گفت‌وگو با فارس:دفاع ايران از حقوق ملل منطقه تكليف شرعي و وظيفه الهي است.خبرگزاري فارس: عضو هيئت رئيسه كميسيون اصل 90 مجلس، دفاع ايران از حق و حقوق ملل منطقه و حمايت از آنها را تكليف شرعي و وظيفه الهي دانست.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001160338

این آخوند عضو بازار مکاره چرا نگفته است برای چه به قول های داده شده به موکلین خود در بازار مکاره اقدام نمی کند . سپس فتوا برای دیگران صادر نماید . چون مگر امثال همپالگی های وی قبل از قدرت بر سر منابر روضه نمی خواندند چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است . چرا اکنون که صاحب ثروت و قدرت شده اند وارونه گویی می کنند؟ مشروط بر اینکه رهبر لوطی جماران ولی وقیح بسیار اشتباه کرده که شکر سرخ خوری زیاد کرده که پیام نوروزی جهاد اقتصادی داده است؟

حجت‌الاسلام حسين اسلامي نماينده مردم ساوه و سخنگوي كميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، با اشاره به مواضع ضداستكباري رئيس‌جمهور كشورمان در كنفرانس مطبوعاتي، اظهار داشت: حركت به سوي حق و حقيقت و نابودي باطل، وعده‌اي الهي است كه در قرآن نيز به آن تأكيد شده و احمدي‌نژاد هم با توجه به اين وعده الهي، مواضع خود را نسبت به استكبار جهاني اعلام كرد.وي افزود: امروز بيداري ملت‌هاي منطقه، بيداري اقتصادي، تجاري و مادي نيست بلكه اين بيداري، بيداري در امور ديني است و به همين دليل انقلاب مردم مصر، تونس و ليبي و ساير كشورهاي منطقه در مسير پيروزي كامل قرار دارد و دخالت كشورهاي اجنبي خصوصاً غيرمسلمانان به اضمحلال كشيدن خودشان مي‌انجامد

اختصاصي/ مهدي طالقاني: خانواده آيت‌الله طالقاني با فتنه‌گران مرزبندي دارد؛فرزند آيت‌الله طالقاني ارسال پيام تسليت به يكي از سران فتنه را تكذيب كرد.خبرگزاري فارس: فرزند آيت‌الله طالقاني با بيان اينكه پيامي تسليتي از سوي خانواده آيت‌الله طالقاني به موسوي ارسال نشده است، گفت: اعظم به همراه طاهره ديگر خواهرم اگر كاري كرده‌اند ربطي به خانواده ما ندارد اينها دو فرزند از بين 10 فرزند آيت‌الله طالقاني هستند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001161317

چگونه است که از نام و اعتبار طالقانی سوء استفاده تبلیغاتی در بستر جنگ قدرت و حذف وتحقیر رقیب می شود ولی گفته نمی شود که اوایل انقلاب فرزند وی از سوی کمیته ربوده شد و زنده یاد طالقانی بعنوان اعتراض تهران را چند روز ترک نمود؟ یا اینکه چرا گفته نمی شود که شادروان طالقانی نه ولایت وقیح و نه حکومت دینی را قبول نداشت و بهمین دلیل برنامه حذف و محو کردنش اجرا شد ؟ اما اکنون با شیوه ی برج مقابل بارو تلاش شده میان خانواده بازماندان ایشان اختلاف ایجاد شود که جرا تسلیت به رقیب مغلوب گفته شده است؟

سی دی ظهور خرافات است

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=50683

چرا گفته نمی شود که اینان در قدرت می باشند ودولت را در اختیار خود دارند که هم ولی وقیح و هم پاسداران کودتا گر و هم آخوند تمساح تئوری پرداز مرگ و خشونت و دروغ از اینان حمایت و پشتیبانی می کنند؟

اقتراح: سی دی ظهور نزدیک است. 4 / گفت وگوی گروه اندیشه خبرآنلاین با حجت الاسلام مجتبی کلباسی، مدیر مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم طراحان خرافات به نام دین همیشه و همه جای تاریخ تلاش کرده اند با احادیث دروغ و جعلی افکار عمومی را بازی بدهند. مصادیق این بازی ها موج سازی ها از صدر اسلام تا کنون همواره تلاش داشته است تا از عوام زدگی و سطحی گرایی مردم بیشترین سوء استفاده را بکند. با آغاز این موج تازه ایجاد شده به نام سی دی" ظهور نزدیک است"، مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم از نخستین مراکزی بود که با صدور بیانیه ای پاسخ سازندگان و دروغ پردازان را داد. اگر چه پس ازآن عده ای در داخل و خارج حوزه با تهمت و افتراء به رئیس این مرکز تلاش کردند به هر ترتیب چهره او را مخدوش کنند.کرباسیحجت الاسلام مجتبی کلباسی، مدیر مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم در گفت وگو با گروه اندیشه خبرآنلاین پاسخگوی فضاهای ایجاد شده بوده است.انگار عده ای از همان کسانی که مروج این خرافاتا ظهور نزدیک است هستند، شما را به مناظره دعوت کرده اند. البته بگذریم که این عده در سطح و شان مناظره نیستند. شما چه پاسخی به آنها دادید؟من به آقایانی که ما را به مناظره دعوت کرده اند، می گویم ما ادعایی نکرده ایم، ما گفته ایم این ها که شما گفته اید پایه و اساس آن بر باد است. شما خانه و بام و پی خانه را روی هوا ساخته اید و بعد به ما می گویید بیائید مناظره کنید، چه چیزی را می خواهید ثابت کنید، ما که از مناظره باک و هراسی نداریم. ما با کسی مناظره می کنیم که اصول موضوعه را بپذیرد، ما از مناظره باکی نداریم، اگر کسی اصول موضوعه در حوزه های علمیه را نپذیرد که نمی شود با او بحث و مناظره کرد.

جای عکس مسئول دفتر رئیس جمهور اینجاست؟

انگاری رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد نمی باشد و از سوی وی از هم اکنون بعنوان رئیس جمهور انقلابی تر از وی معرفی نشده است که اکنون پرسش شده است تصویر وی بر دیوار سالن نشست چه می کند؟

صبح امروز مراسم اختتامیه ستاد استقبال و بدرقه ایرانیان خارج از کشور در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد در این مراسم بنرهایی از سخنان مقام معظم رهبری، رئیس جمهور نصب شده بود.موضوع تعجب برانگیز نصب بنر تصویر و جمله ای از مسئول دفتر رئیس جمهور بود که در کنار تمثال رهبر انقلاب و رئیس جمهور قرار گرفته بود.

.خانم پليسى كه با زدن سيلى انقلاب تونس را جرقه زد خواهان محاكمه عادلانه خود شد

فرق تونس با رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران در این است که در تونس پلیس بخاطر سیلی زدن زن پلیس بر توی گوش یک دست فروش که با خود کشی کردن خود موجب قیام در این کشور شد. این زن زندانی می شود. ولی در ایران پلیس در توی خیابان ها آشکارا بر روی تظاهر کنندگان ناراضی آتش می گشایند و شهید دزدی می کنند وهویت بسیجی برایش می سازند . همچنین سردار احمدی مقدم رئیس ناجا با معاونش پاسدار رادران و با همکاری دادستان تهران جنایتکار سعید مرتضوی و لمپن حسین فدایی عضو بازار مکاره در باز داشتگاه کهر یزک مرتکب جنایت ضد بشری می شوند . سپس ارتقای شغلی و پستی می گیرند. ولی حاکمان تهران برای ملت های تونس و مصر و بحرین و لیبی و یمن و.. تعیین تکلیف می کنند.

خبرهاى رسيده از تونس حاكى است خانم پليسى كه با زدن سيلى به "ليسانسيه دستفروش تونسى"، كليد انقلاب تونس را زد، با اعتصاب غذا در زندان مى خواهد مورد محاكمه اى عادلانه قرارگيرد تا از بلا تكليفى خارج شود.اين زن كه با همكاران پليسش، موجب شعله ور شدن آتش انقلابى در جهان عرب شد كه حالا حالاها دامنه اثرات و تبعات آن بر كسى آشكار نشده است مى گويد: بايد با من منصفانه رفتار شود و حقوق انسانى ام رعايت گردد.آن طور كه روزنامه تونسى الشروق در شماره جمعه 1-4-2011 خود گزارش داده است خانم فاديه حمدى، اعلام كرده است كه اعتصاب غذايى را به مدت نامحدود آغاز كرده و تا گرفتن جواب مناسب از مسئولين به اين كار ادامه خواهد داد.وى كه با همكاران همراهش در 17 دسامبر 2010 به محمد بوعزيزى (ليسانسيه دستفروش) پرخاش و اهانت كرده بود، از 31 دسامبر تا كنون بدون محاكمه در بازداشت بسر مى برد. او اكنون خواهان آزادى خويش است و مى گويد جرم قابل مجازاتى را مرتكب نشده است.فوزى حمدى برادر اين خانم پليس نيز گفته است كه چند تن از اعضاى خانواده براى ابراز همدردى با فاديه به اعتصاب غذا پرداخته اند.اين در حالى است كه مادر و برادر محمد البوعزيزى در تاريخ 20 ژانويه 2011 به خبرگزارى فرانسه گفته اند: محمد سختى هاى بسيار كشيده و اهانت ها ديده بود، ليكن وقتى او از چهار پليس به دليل دستفروشى از سر ناچارى كتك خورد و بويژه وقتى اين زن در جامعه شرقى ما در حضور ديگران به عزيز ما كه تحصيل كرده و مستاصل بود، سيلى زد، دنيا را در برابر چشمش تيره و تار نمود. لذا او و مسئول شهردارى ذيربط مسبب مرگ محمد اند.اين خانواده گفته است: با سقوط بن على، جامعه ما حق خود را گرفت، ليكن ما هم بايد از حقوق فردى خود دفاع كنيم. محاكمه و مجازات تجاوز كنندگان به حقوق افراد لازمه اجراى عدالت است.گفتنى است كه محمد البوعزيزى در همان روز حادثه (17-12-2010) وقتى از رساندن شكايت خود از پليس به گوش مسئولان بالاتر نااميد شد، اقدام به خودكشى كرد. اما خودكشى او با همدردى و اعتراضات جوانان شهرش و سپس كشورش پيگيرى شد و باعث گرديد بساط بن على در 14- 1-2011 برچيده شود.

بهمني در پاسخ به فارس:پروژه حذف 4 صفر از پول ملي در بانك مركزي كليد خورد.خبرگزاري فارس: رئيسكل بانك مركزي از آغاز پروژه حذف 4 صفر از پول ملي و پيشنهاد اجراي آن در ماه‌هاي آينده خبر داد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001161105

اکنون مشخص شده نه 3 صفر که 4 صفر از جلوی ریل ی ارزش شده و در حال سقوط قرار است بر داشته شود . یعنی در 32 سال گذشته رشد نرغ تورم و کاهش ارزش ریال ده هزار برابر بوده است . سئوال است وقتی با این شتاب تورم آنگونه رشد داشته است که موجب مادل 4 صفر کاهش ریال یا پول رسمی کشور شده است . وقتی وضعیت اقتصادی بی ثبات و رشد نرخ تورم و گرانی نا پایدار است .چگونه می توان توقع معجزه گری از حذف 4 صفر پول کشور داشت؟

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبري فارس «توانا» رئيس كل بانك مركزي امروز (سه‏شنبه) در نشست خبري خود با بيان اينكه بررسي‌هاي بانك مركزي نشان‏دهنده نتايج مثبت حذف 4 صفر از پول ملي است، اظهار داشت: پيشنهاد اجراي اين طرح طي 6 ماه آينده به هيئت دولت ارائه خواهد شد.وي افزود: در صورت تصويب اين طرح در هيئت دولت و تأييد شوراي پول و اعتبار، بانك مركزي براي جمع‌آوري اسكناس‌هاي موجود و انتشار اسكناس‌هاي جديد وارد عمل خواهد شد.بهمني دليل اجماع بانك مركزي بر ضرورت اجراي طرح حذف 4 صفر از پول ملي را وجود موانعي براي انتشار اسكناس‌هاي درشت‌تر عنوان كرد و حذف صفرها را بر نرخ تورم بي‌تأثير دانست.اخبار تكميلي در اين خصوص متعاقباً منتشر خواهد شد

جلالي اعلام كرد:اعتراض كميسيون امنيت ملي مجلس به اقدام احمدي‌نژاد در دعوت از شاه اردنوخبرگزاري فارس: سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس از اعتراض شديد اكثريت اعضاي اين كميسيون نسبت به دعوت شاه اردن توسط رئيس جمهور كشورمان در جلسه مشترك با وزير امور خارجه خبر داد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001161197

\

رو در رویی آشکاری میان رهبر لوطی جماران و گماشته عنترش پاسدار احمدی نژاد که از سوی رحیم مشایی و حمایت پاسدار گماشته احمدی نژاد از یک سو وعوامل ولی وقیح در حوزه و بازار مکاره از طرف دیگر دنبال می شود . اکنون این رو در رویی پیرامون لغو سفر پادشاه اردن به تهران وعدم حضور وی در جشن مراسم بین المللی نوروز و تأئید سفر دو باره ی وی به تهران از سوی پاسدار گماشته اح.دی نژاد داغ شده وخود نمایی می کند.