گزیده خبر های 11 خرداد 90

جوخه‌هاي ترور سعودي - آمريكايي در عراقوخبرگزاري فارس: يك مقام امنيتي عراقي از وجود جوخه‌هاي ترور سعودي و آمريكايي براي حذف مقامات، افسران و علماي شيعي عراق خبر داد و گفت كه چندين شبكه تروريستي پيچيده تحت حمايت رياض و واشنگتن در پشت پرده پاكسازي‌هاي اخير صورت‌گرفته در عراق قرار دارند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003117485

سناریو سازی و وارونه گویی و آدرس غلط دادن که هدف این موضع فرار به جلو برای شستن چنگال خونین سفیر پاسدار تروریست پاسدار محمد حسن دانایی فرد و سپاه قدس در ترور ها و انفجارات عراق و ناامن وبی ثبات کردن این کشور است که از سوی حاکمان تهران و همکاری مزدور خائن نوری مالکی و اعضای القاعده دنبال و اجرا می شود.

در ديدار هيأت مصري عنوان شد؛اعلام آمادگي رئيس‌جمهور براي انتقال همه تجارب ايران به مصر.خبرگزاري فارس: رئيس‌جمهور گفت كه با كمال افتخار آماده‌ايم كه همه تجارب خود را در اختيار ملت مصر قرار دهيم.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003117389

گذشته از اینکه تصاویر می گوید که نخبگان خریداری و دعوت شده ی مصری به ایران کیستند که نوعی سرمایه گذاری برای نفوذ در مصر است تا ازاین کشور عراق دیگر در شمال آفریقا ساخته شود . همچنین مگر تجربیات رژیم ضد بشری کودتایی حاکم بر ایران چیست که قرار است همه اش به مصر منقل و صادر شود ؟ چونکه مردم ایران در تظاهرات های ضد حکومتی شان پس از کودتای 22 خرداد بدفعات فریاد زدند و گفتند که چه نظری پیرامون این تجربیات دارند . مشروط بر اینکه تجربیات با تلاق کردن عراق و بر پایی جنگ 33 و 22 روزه با اسراییل از سوی حزب الله لبنان و حماس بخش دیگری از این تجربیات می باشد.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاري فارس، محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور كشورمان كه بعد ازظهر امروز چهارشنبه در ديدار با جمعي از انديشمندان، استادان دانشگاه، ‌نخبگان،‌ علما و فعالان رسانه‌اي مصر سخن در نهاد رياست جمهوري سخن مي‌گفت، اظهار داشت: اعلام مي كنم كه در 32 سال تجربه ما از آزادي و به رغم ميل آمريكا، صهيونيست‌ها و متحدان آنها، در عرصه‌هاي مختلف از جمله هسته‌اي، بيوتكنولوژي، صنعتي، علمي و كشاورزي پيشرفت‌هاي زيادي كرده‌ايم. وي در ادامه تصريح كرد: با كمال افتخار آماده‌ايم كه همه تجارب خود را در اختيار ملت مصر قرار دهيم و اين كار را نه به عنوان منت بلكه به عنوان يك انجام وظيفه براي برادران و خواهران مصري خود مي‌دانيم.احمدي‌نژاد سپس ادامه داد: اگر امكان سرمايه‌گذاري در مصر فراهم شود در حد توان با افتخار سرمايه گذاري مي‌كنيم. وي به سخنان اخير رئيس جمهور امريكا درباره مصر هم اشاره‌اي كرد و گفت: چنانچه ديديم رئيس جمهور امريكا شرط مي‌گذاشت و بر ملت مصر منت مي‌گذاشت كه اگر اينگونه كنيد به شما يك ميليارد دلار وام مي‌دهيم.رئيس‌جمهور خاطرنشان كرد: اگر ما با هم باشيم چه نيازي به كمك آنان داريم زيرا ايران و مصر نيازهايي دارند كه مي‌توانند متقابلاً‌ با اتكاء به توانمندي‌هاي خود آنها را برآورده كنند

فردا در محكوميت برخوردهاي دوگانه نهادهاي بين‌المللي برگزار مي‌شود؛تجمع اعتراض‌آميز طلاب و روحانيون بسيجي در مقابل دفتر سازمان ملل.خبرگزاري فارس: جمعي از طلاب و روحانيون بسيجي سراسر كشور به منظور محكوميت برخوردهاي دوگانه نهادهاي بين‌المللي از جمله سازمان ملل، فردا در مقابل سازمان ملل تجمع مي‌كنند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003117432

گرد آوری طلبه های جیره خوار حوزوی که شا گردان آخوند تمساح هستند که در خدمت ولی و قیح نا مشرواع و پاسداران کودتا گر می باشد در کنار بسیجیان و ساندیس خوران می باشند . هم نشان از وحشت سرایت قیام های ضد حکومتی منطقه همچون سوریه و عراق در ایران است که در صورت تکرا رتظاهرات ضد حکومتی 88 مئتهی به فرو پاشی رژیم ضد بشری کودتایی می شود. هم اینکه ادامه تز در بیرون از خانه به جای درون خانه جنگیدن است که از طریق سیاست صدور بکران و تروریسم و ار تجاع به برون مرز دنبال می شود.

ضرغامي: رسانه هاي ايران در انقلاب مصر نقش داشتند

چگونه است که پاسدار ضرغامی رئیس سازمان پشم و شیشه از یک سو مخالف و هووی پاسدار گماشته احمدی نژاد است از طرف دیگر در کنار وی قرار گرفته و در جمع نخبگان مصری سخنرانی کرده است . همچنین چگونه است که سازمان پشم و شیشه دستگاه تبلیغاتچی در خدمت ولی وقیح و پاسداران کود تاگر است که بطور موازی با سر کوبگران تظاهر کنندگان ضد حکومتی پس از 22 خرداد ووارونه گویی و سناریو سازی و پخش دادگاه های نمایشی فر مایشی اعتراف گیری اقدام کرده است . اما اکنون از موضع فرافکنی ادعای طلبکارانه نقش در انقلاب مصر کرده است؟!
رئيس سازمان صداوسيما با اشاره به تلاش رسانه هاي صداوسيما در حمايت معنوي از انقلاب مصر گفت: رسانه هاي ايران در انقلاب مصر نقش داشتند.سيدعزت الله ضرغامي در نشست صميمي با نخبگان، استادان و شخصيت هاي فرهنگي، اجتماعي، هنري و رسانه اي مصر گفت: رسانه هاي ايران توانستند در كنار ملت مصر در اين پيروزي عظيم نقش داشته باشند كه اين تلاش به عنوان وظيفه اي انساني همچنان ادامه دارد.عزت الله ضرغامي، مردمي، الهي، خودجوش و مستقل بودن را از ويژگي هاي دو انقلاب ملت ايران و مصر برشمرد و اضافه كرد: ملت مصر هم با الگوگيري از ملت بزرگوار و آزاده ايران و با استقلال و وحدت، ديكتاتور مصر، كه از حمايت بي دريغ آمريكا و رژيم صهيونيستي برخوردار بود را بركنار كرد و به پيروزي تحسين برانگيزي رسيد.رئيس رسانه ملي با توجه به شباهت ها و ويژگي هاي دو انقلاب مردمي ايران و مصر بر الگوگيري از انقلاب اسلامي ايران براي ادامه مسير انقلاب مردم مصر تاكيد و اضافه كرد: از همان روزهاي پيروزي انقلاب مردم مصر، رسانه هاي استكباري همان برخوردي كه با انقلاب اسلامي ايران داشتند با اين انقلاب آغاز كردند.ضرغامي افزود: اين برخوردها و واكنش رسانه اي غربي ها با همان روش هاي منسوخ، نخ نما و توطئه گرانه است و تاثيري در ادامه روند رو به رشد انقلاب مردم مصر ندارد

احمدی‌نژاد سخنران شب ارتحال امام

به نظر می رسد بدلیل اغتشاش از وحشت تکرار همچون گذشته که در ایام محرم موقع سخنرانی ولی وقیح در جماران رخ داد در مراسم سال مرگ امسال خمینی شیاد اتفاق نیفتد. همچنین سال گذشته در 14 خرداد سخنرانی حسن خمینی فریاد مرگ بر منافق سر داده شد و اجازه ادامه سخنرانی به وی داده نشد. پس بر خلاف پخش خبر عدم حضور وی اکنون اعلام شده که وی حضور می یابد.

مهر: ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که که رئیس جمهور در مراسم شب 14 خرداد در سخنرانی دکتر محمود احمدی نژاد جمعه شب پس از اقامه نمازمغرب و عشاء و مراسم عزاداری در حرم مطهر حضرت امام خمینی (س) برگزار خواهد شد حرم امام خمینی سخنرانی خواهد کرد.ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد: محمود احمدی نژاد ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در مراسم ویژه شب چهاردهم خرداد ماه (جمعه شب) در حرم مطهر حضرت امام خمینی (س) سخنرانی خواهند کرد.در ادامه اطلاعیه ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (س) آمده است: سخنرانی دکتر محمود احمدی نژاد جمعه شب پس از اقامه نمازمغرب و عشاء و مراسم عزاداری در حرم مطهر حضرت امام خمینی (س) برگزار خواهد شد.

توضیحات لاریجانی درباره قصاص و سنگسار

http://www.fardanews.com/fa/news/149789

موازی فعال بودن دو اخوی انگلیسی رؤسای انتصابی و دست نشانده ی ولی وقیح که در رأس دو نهاد بازار مکاره ی قوه مقننه و دستگاه آلوده به فساد و رشوه و رانت خواری و تبعیض قضاییه قرار دارند . اکنون نوبت تئوری پرداز و مغز متفکر و بر نامه ریز برادران لاریجانی محمد جواد لاریجانی است که مشاور حقوقی بین المللی قضاییه و رئیس سازمان حقوق بشر اسلامی می باشد تا وارد صحنه شود تا ضمن دفاع کردن از شیوه بغایت ضد انسانی سنگسار کردن برای اجرای آن و فضا سازی کند تا این مبتکر تز با دشمن می توان تا قعر دوزخ هم گفتگو نمود در دفاع از اخوی شیخ صادق مهر تأئید بر سنگسار کردن بزند و با ترفند حوزوی – دولت فخیمه جازدن شکنجه بعنوان تنبیه شکنجه و شلاق زدن و قطع اندام وتجاوز جنسی و قتل را توجیه نماید . البته هدف اصلی قوی تر کردن جبهه ی فراگیر ولی وقیح و پاسداران کودتا گران علیه ی پاسدار گماشته احمدی نژاد و یارانش می باشد که متهم به جریان انحرافی و اتهامات سنگین دیگر شده اند که ا مکان اجرای قصاص و سنگسار کردن برخی از اینان می رود که اکنون در این مورد بستر سازی شده است.به جای پاسداری

در بحث اعدام ها یک سئوال مطرح می شود که چرا در ایران اعدام زیاد است که دلیل آن این است که بیشترین اعدام های ما مربوط به قاچاقچیان مواد مخدر است محمد جواد لاریجانی : سنگسار قانون شرع و عرف ما است و باید اجرا کنیم / غرب میگوید شلاق شکنجه است در حالیکه ما میگوئیم شلاق تنبیه است/ اگر همجنس بازی را بپذیریم فردا یک انسان میتواند با یک گربه هم ازداوج کند/ امام گفتند پیروان ادیان دیگر حق تبلیغ ندارند/ قصاص بسیار زیبا و مهم است مشاور رئیس قوه قضائیه در مورد اتهاماتی علیه ایران مبنی بر اینکه ایرانیها فرزندان خود را اعدام می کنند، گفت: عدم اعدام افراد زیر 18 سال جزو تعهدات قانونی ایران است و در قانون ما هم آمده است ولی در پاره ای از موارد قاضی تشخیص می دهد که به عنوان مثال فرد 17 ساله ای که سه قتل را انجام داده و مسئولیت این کار را می داند حکم اعدام برایش صادر می شود ولی در کل اعدام زیر 18 سال ممنوع است و در موارد خاص کمیته ای باید تشکیل شود.وی با اشاره به پرونده سکینه محمدی و حکم سنگسار او که بازتاب های زیادی در جوامع بین الملل ایفا کرد، گفت: در این قضیه درست نبود غیر از پرونده کیفری این خانم که قتل نفس بود پرونده دیگری باز شود زیرا مقام معظم رهبری هم تاکید کرده اند که نباید کاری کنیم که معارضه غرب سکولار با اسلام در محل رجم (سنگسار) صورت بگیرد.لاریجانی خطاب به قضات گفت: قضات باید در پرونده های سنگسار بسیار دقت کنند. در هر حال این قانون شرع و عرف ما است و تا زمانی که قانون است باید آن را به درستی اجرا کنیم.وی گفت: غرب معتقد است که عقد یک زن و مرد در روی زمین یک قرارداد است و اگر کسی آن را فسخ کرد مجازات شود و یا رها شود. ولی اینکه ما بیاییم و آن را سنگسار کنیم خلاف حقوق بشر است در حالیکه غرب اصلا در مورد خیانت زن و رابطه نامشروع و تولید جنین غیر شرعی صحبت نکرده است.لاریجانی گفت: یکی از شرایطی که غرب برای ورود ترکیه به اتحادیه اروپا داشت این بود که ترکیه باید قانون سنگسار را حذف کند و هدفش تنها ترویج زنا در جامعه اسلامی است.مشاور قوه قضائیه اظهار داشت: اگر در ایران ترویج ازدواج به درستی انجام شود و تسهیلات مناسبی در اختیار جوانان قرار بگیرد تعداد این پرونده ها کاهش می یابد.لاریجانی در مورد حکم قطع ید گفت: در این احکام هم باید همانند سنگسار دقت شود غرب می گوید قطع ید شکنجه است و نظر شارع غیر از این است که باید با حساسیت صادر شود

نماینده خامنه ای در سپاه : دستور ولی فقیه دستور خداست

با این حساب وقتی ولی وقیح نا مشروع جای خدا در جماران نشسته باشد . آنان که در تظاهرات های ضد حکومتی پس از کودتای 22 خرداد 88 فریاد مرگ بر دیکتاتور و ولی وقیح و اصل ولایت وقیح زدند . بق این فتوای خدا کردن ولی وقیح نا مشروع همگی دشمن خدا و خداناشناس هستند که مرتد و محارب ومهدور الدم می باشند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در همایش «محفل انس پیشکسوتان جهاد و شهادت» با بیان این‌که دستور ولی فقیه، دستور خداست و تخلف از دستور ولی فقیه تخلف از دستور ولی و رسول است، گفت: بین اختیارات پیامبر، امام و ولی فقیه تفاوتی وجود ندارد و در تبعیت از امام معصوم هیچ فرقی بین حکم امام صادق و ولی فقیه ما وجود ندارد.نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه افزود: به نظر می‌رسد مهمترین ارمغان امام در این عصر مادی‌گری بشر احیا کردن ربوبیت تشریعی بود و آنچه را که در طول ۱۵ قرن فراموش شده بود را دوباره احیا کردند.وی با بیان این‌که پیشکسوتان دفاع مقدس برای نظام امانت هستند، اظهارداشت: ثواب ترکش‌های سیاسی کمتر از ترکش‌های نظامی نیست و بنابراین کسانی که در دوران جنگ در مقابل گلوله دشمن ده‌ها بار سینه سپر کردند و با اذن امام فرمان می‌دادند، امروز نیز باید گوش به فرمان رهبری باشند و در سایه رهبری به سمتی که او اشاره می‌کند حرکت کنند.بنابراین گزارش در این مراسم دریابان علی شمخانی، سردار علایی، سردار مرتضی قربانی، حجت الاسلام و المسلمین آل طاها نیز حضور داشتند.

با 165 رای موافق مجلس .تخلف احمدی نژاد در وزارت نفت به قوه قضائیه ارجاع شد

در روند ادامه ی جنگ قدرت و ثروت اکنون از سوی دو اخوی انگلیسی لاریجانی ها که رئیس انتصابی دو نهاد حکومتی می باشند. بفرمان ولی وقیح و پاسداران کودتا گر علیه ی پاسدار گماشته احمدی نژاد طرح توطئه ی مشترک کلید زده و پیگیری شده است .

مجلس شورای اسلامی با رای مثبت به گزارش کمیسیون انرژی درباره عدم تعیین سرپرست برای وزارت نفت از سوی رئیس جمهور طبق آیین نامه داخلی مجلس این تخلف را برای پیگیری به قوه قضائیه ارجاع داد.به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس گزارش کمیسیون انرژی درباره عدم تعیین سرپرست برای وزارت نفت قرائت شد.کمیسیون انرژی در این گزارش با اشاره به نامه 11 نفر از نمایندگان در خصوص عدم توجه و نقض آشکار قانون اساسی و بر عهده گرفتن سرپرستی وزارت نفت توسط رئیس جمهور تصریح کرده است: نامه مذکور در تاریخ 8 خرداد سال جاری در کمیسیون انرژی مطرح و اعضای کمیسیون به اتفاق آرا از وضعیت پیش آمده در وزارت نفت در شرایط حساس بین المللی که وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران پس از 32 سال ریاست سازمان اوپک را عهده دار شده است اظهار تاسف نموده و چون این عمل غیر قانونی و عجولانه از سویی منافع مسلم جمهوری اسلامی ایران را در سطح جهانی تضییع خواهد کرد و از سوی دیگر چون جناب آقای دکتر احمدی نژاد در قالب وزیر نفت دستوراتی صادر کرده و خواهند کرد که از مصادیق بارز دخل و تصرف غیر قانونی در اموال دولتی تلقی می شود، بنابراین موضوع مطروحه توسط 11 نفر از نمایندگان مجلس در زمینه نقض قانون اساسی توسط ریاست جمهوری وارد تشخیص داده شود.بنابراین گزارش کمیسیون انرژی مجلس در این گزارش تاکید کرده که رئیس جمهور باید هر چه سریعتر وزیر یا سرپرست وزارت نفت را مشخص کند.این گزارش کمیسیون انرژی در راستای اجرای ماده 233 آیین نامه داخلی مجلس است که بر اساس آن در صورت رای مثبت مجلس به گزارش تخلفات، موارد تخلف برای پیگیری قضایی به قوه قضائیه ارجاع می شود. بنابراین پس از آنکه نمایندگان مجلس با 165 رای موافق یک رای مخالف و 13 رای ممتنع از 198 نماینده حاضر این گزارش را تایید کردند تخلف گزارش شده برای پیگیری به قوه قضائیه ارجاع شد.

دولت درباره بودجه مترو "مجرم " و در اساسنامه شركت نفت "متهم " است؛نكونام: گزارش 3 تخلف دولت ‌از قانون به قوه‌ قضائيه ارجاع شدوخبرگزاري فارس: حجت الاسلام نكونام با بيان اينكه گزارش 3 تخلف دولت و رئيس جمهور پس از تصويب در كميسيون اصل 90 براي بررسي به قوه قضائيه ارسال شده است، از تشكيل شعبه‌اي ويژه براي بررسي موضوع در ديوان عالي كشور خبر داد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003110086

این سناریو سازی علیه ی دولت امام زمانی مدعی اصول گرا و ساده زیست و عاشق خدمتگزاری به مردم ایران که در 6 سال گذشته مورد تأیید و پشتیبانی بی چون وچرای ولی وقیح نا مشروع و پاسداران کودتا گر بوده است مشابه ی گزارش قبلی است که به شیوه ی دیگر علیه ی دولت طراحی شده است . البته از سوی یکی از قاتلان بد نام که دست اندر کار در قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان خونین 67 می باشد. این پرونده ی توطئه در بازار مکاره پرونده ی اتهامی علیه ی دولت گشوده و دنبال شده است .

حجت‌الاسلام ذوالنور در گفت‌‌و‌گوي تفصيلي با فارس:هاشمي به دليل حمايت از فتنه صلاحيت سرزنش جريان انحرافي را ندارد.خبرگزاري فارس: جانشين نماينده ولي‌فقيه در سپاه پاسداران گفت: اگر آقاي هاشمي با دولت مخالفت مي‌كرد و در عين حال پناهگاه جريان فتنه هم نمي‌شد، امروز همه اظهارات وي در مورد زير سوال بردن و ملامت جريان انحرافي مورد قبول بود.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003101236

در جنگ ادامه دار میان رهبر لوطی جماران و عنترش ، اکنون لوطی ولی وقیح نا مشروع آنقدر در مانده و مستأصل شده است که مستحق نیاز حمایت بدنام ومنفورین عناصر بد تر از خودش شده است . یکی از اینان همین طلبه پاسدار مجتبی ذوالنور است که یار نزدیک مجتبی خامنه ای می باشد

یک نماینده: بیکاری به اوج انفجارخود رسیده / دسیسه‌ برای وزیر کشوری

باز هم یک مورد دیگر دامنه ی اختلاف و رقابت میان رهبر لوطی جماران و عنترش که پس از فاش شدن زمینه ی اختلاف پیرامون وزرات بد نام اطلاعات علنی شد اکنون دامنه ی این جنگ به وزارت کشور کشیده شده است. چون که یک پاسدار گماشته آلت دست ولی وقیح نا مشروع به نام نجار وزیر آن است . چون این وزارتخانه نقش فعال و حساس در بر گزاری نمایشات خیمه سازی ها ی انتخاباتی – انتصاباتی و به خصوص آمار تقلب سازی دارد. بنابراین که طرفین متخاصم در گیر جنگ قدرت تلاش می کنند تاتسلط بر این وزارتخانه داشته باشند و بتوانند نتیجه ی نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی نهم و ریاست جمهوری دوره ی یازدهم را به نفع باند مافیایی خود تمام کند.

یکی از نمایندگان اصولگرای مجلس از دسیسههایی برای برکناری وزیر کشور خبر داد و گفت که برخی دلشان می خواهد که سرپرستی این وزارتخانه را در آستانه انتخابات به دست بگیرند. به گزارش خبرآنلاین، محمدعلی بزرگواری در نطق امروز خود رعایت حرمت و جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یکی از خط قرمزهایی نظام خواند و گفت: «به سردار نجار اعلام می کنم نباید اقتدار سپاهی خود را نادیده بگیرید، شما با رای نمایندگان مجلس به این جایگاه رسیده اید، چرا استانداران شما با نمایندگان ملت برخوردهای ناشایست دارند و مسئولان شهرستانی و استانی را از همراهی با نمایندگان مردم منع می کنند وی خطاب به مصطفی محمدنجار افزود: «مراقب باشید، برخی بدون اطلاع شما این کارها را میکنند تا وجهه شما در میان نمایندگان خراب شود و مجلسی که به شما رای اعتماد داده، شما را به استیضاح بکشاند. همه این کارها را میکنند تا بعد وزارت کشور را هم با سرپرستی خودشان اداره کنند و در انتخابات آتی هرچه خواستند بکنندبزرگواری همچنین گفت: «درخانه ملت هشدار می دهم که معضل بیکاری به اوج انفجارخود رسیده است و با وعده‌های دروغین و تولید شغل‌های کاذب میلیونی نمی توانیم جلوی این انفجار را بگیریم، تا دیر نشده دولت و مجلس به فکر را هکارعملی باشند و از سر خوردگی و افسرگی و حتی خودکشی جوانان جلوگیری نمایند وی با ابراز تاسف از نابه‌سامانی و از هم گسستگی های به وجود آمده در وزارتخانه‌های کشور گفت: «این نابه‌سامانی را چگونه تفسیر می کنید، شأن اقتدار مجلس کجا رفته است، در وزارت نفت که ۶۵ تا ۷۰ درصد بودجه و اقتصاد ما به آن بستگی دارد، چرا این وضعیت پیش آمده که در تمام مناطق نفت خیز کارکنان و زیر مجموعه های نفت سرگردان مانده است. وضعیت ما در مقوله نفت و گاز با کشور هایی مانند ژاپن و کره جنوبی فرق دارد چرا که آن کشور ها وارد کنند نفت و گاز هستند و می توانند یک وزارتخانه به نام انرژی داشته باشند تا برق، گاز، نفت و آب مردمش را تأمین کندبزرگواری با بیان این که کشور ما صادر کننده نفت است، تصریح کرد: «نمایندگان باید مخالفت خود را قاطعانه با ادغام وزارت نفت اعلام کنند