گزیده خبر های 13 خرداد 90 قسمت - 2

در پي انفجار يك بمب صورت گرفت:17 كشته و 50 زخمي در صف نمازگزاران تكريت عراق.خبرگزاري فارس: در پي انفجار يك بمب در مركز شهر تكريت عراق، 17 نمازگزار كشته و 50 تن زخمي شدند.

مگر می توان شک کرد که این جنایات روزه مره در عراق که پس از اشغال نظامی عراق ادامه دارد . سر نخ اصلی آن کجا می باشد و چرا تلاش می شود که این کشور باتلاق شده همچنان حیات خلوت توطئه گران باقی بماند . زیرا که بقای شان به ناامن و بی ثبات کردن کشور همسایه عراق بستگی دارد . به خصوص اینکه موقعیت نخست وزیر دست نشانده شان مزدور نوری مالکی در خطر می باشد . بنا براین دست به اینگونه اقدامات انفجاری تروریستی در عراق زده می شود تا که تظاهرات اعتراضی مردم عراق علیه ی نوری مالکی که در جمعه هر هفته انجام می شود به حاشیه برده شود . ضمن اینکه اینگونه جنایات در عراق ت آن روی سکه ی به قتلل رساندن هاله سحانی در مراسم دفن پدرش می باشد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري "فرانسه "، در پي انفجار يك بمب در مركز شهر "تكريت " بزرگترين شهر استان "صلاح‌الدين " در شمال بغداد، دست‌كم 17 نمازگزار كشته و 50 تن زخمي شدند. به گفته منابع امنيتي و پزشكي دست‌كم 17 تن كشته و 50 تن در هنگام خروج از مسجد پس از اداي نماز جمعه امروز زخمي شدنديك مقام مسئول امنيتي در عراق اعلام كرد كه در ميان زخمي‌ها دو تن از مقامات شوراي استانداري و يك افسر پليس وجود دارند

آيت‌الله صديقي در خطبه‌هاي نماز جمعه تهران:نظريه «ولايت فقيه» امام(ره) راه نويني در مقابل بشريت باز كرد.خبرگزاري فارس: خطيب موقت نمازجمعه تهران با تبيين برخي خصوصيات بنيانگذار انقلاب اسلامي، گفت: امام خميني(ره) توانستند با نظريه ولايت فقيه خود، راه نويني را به بشريت عرضه كنند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003130346

این آخوند زاپاسی امام جمعه قم در طوطی صفتی و پرت و پلا و بیراهه گفتن سور به آخوند حیدر مصلحی و زیر بد نام اطلاعات زده است . چونکه بدون آنکه اشاره کند که مردم ناراضی ایران در تظاهرات های ضد حکومتی چه شعارها و یا فریاد هایی علیه ی ولی وقیح نا مشروع سر می دهند؟ یا اینکه چرا جنگ قدرت و ثروت میان رهبر لوطی جماران با عنتر و یارانش که مدعیان جانشین و پیروان خمینی شیاد وجود دارد . اما مدعی راه نوین مقابل بشریت گذاشتن ولایت وقیح شده است؟

امام نشان داد كه اسلام يك قدرت، جبهه، نور، حقيقت و زاينده است و اسلام قدرت اداره جامعه بشري را دارد و لذا امام (ره) اين را در تجربه و عمل به صحنه زندگي كشاند.

رمزگشایی شریعتمداری از سحر و جادو جریان انحرافی

همانگونه که تأکید شده است . رژیم کودتاگر با ولی وقیح نا مشروع آنگونه در بحران فرو رفته و در بن بست ناشی از بحران مشروعیت و انزوای منطقه ای و جهانی واقع شده اند که مجبورند برای خاموش کردن صدای اعتراضی مردم ایران مرتکب جنایت عریان قتل زندانی سیاسی در مراسم دفن پدری شوند که از سوی مأموران امنیتی جسدش ربوده ومخفیانه به خاک سپرده شده است . از سوی دیگر نیازمند منفور ورذل و پست ترین عنصر ضد انسان سربازجو پاسدار حسین شریعتی همچون آخوند تمساح می باشند تا وی با خود زنی و شکر سرخ خوری زیادی و غلط کردن آویزان به خمینی یاد و جانشین وی ولی وقیح نا مشروع شود و علیه کسانی موضع گیری کند که هم نقش در بقدرت رسانیددن شان و هم حمایت سنه چاکانه ازشان داشته است.

حسين شريعتمداري در همايش تعيين انديشه هاي امام خميني (ره) كه با عنوان از امام خميني (ره) تا آيت‌الله خامنه‌اي سخن مي‌گفت، اظهار کرد که مسائلي كه درباره جريان انحرافي به ميان مي‌آورند و از سحر و جادو حرف مي‌زنند تنها براي اين است كه عقبه جريان را در امان نگه دارند. شريعتمداري گفت: «اين جريان عددي نيست كه بخواهد در ايران كار كند و عمر آن كوتاه بوده و علت آن اين است كه پشت سر هم دست به ساختارشكني مي‌زند كه بايد با آن برخورد شوداين روزنامه‌نگار با اشاره به اظهارات چندی پیش اسفندیار رحیم مشایی افزود: «اينكه فردي مي‌گويد اگر سحر است عده‌اي بيايند باطلش كنند، من مي‌گويم اگر مسائل ديگري در آن سوي ماجرا باشد آن وقت چي و اينها مي‌خواهند رد گم كنند كه معتقدم بايد عقبه اين جريان پيگيري شود و نبايد در اين موارد با آنان به گفت‌وگو نشستهفته گذشته گفت و گویی از رحیم مشایی منتشر شد که در آن وی اتهامات خود را رد کرد.مشایی به اشاره به اظهارات آیت الله مصباح مبنی بر این که احمدی نژاد مسخر رییس دفترش شده است گفت که می‌گویند من رییس جمهور را سحر کرده ام! پس چرا سحر را باطل نمی کنید؟حسین شریعتمداری در ادامه با اشاره به جریان انحرافی اظهار کرد که آنان مي‌خواهند هر چيزي را به انحراف بكشند و اين نيز ديگر نياز به جلسه ندارد و حداكثر حرفي كه سران فتنه مي‌توانند در اين باره بزنند، همين است. شريعتمداري تصريح كرد: «امروز فلش‌هاي اصلي دشمنان به سمت ولي‌فقيه كه كانون قدرت است، سمت و سو گرفته است و ما بايد در مقابل توطئه دشمنان بصيرت داشته و هوشيار باشيم

احمدی‌نژاد: تنها راه نجات بشریت نابودی رژیم صهیونیستی است

http://www.fararu.com/vdciwyay.t1a3z2bcct.html

این ترفند جنگ روانی تبلیغاتی علیه ی اسراییل است که ادامه ی شعار اسراییل نابود گردد می باشد . در صورتیکه بقول سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری یک نوع رد گم کردن و پرونده سفید کردن جریان متهم به انحرافی درون دولت است . ضمن اینکه ماستمالی کردن عقب نشینی موافقت حذف نام خالد اسلامبولی از یک خیابان در تهران و لگد زدن بر گور خمینی مقابل مصر است تا که بتواند موفق شود موافقت مجوز سفر 50 نخبه ی مصری به ایران را ر یافت کند تا در مراسم سال مرگ خمینی شیاد حضور داشته باشند. همچنین این رجز خوانی تلافی کردن عقده ی عدم سخنران بودن در نمایش معرکه گیری و خیمه شب بازی سال مرگ خمینی شیاد در فردا می باشد.

رئیس‌جمهور گفت: «امروز تنها راه نجات بشریت و استقرار حاکمیت عادل در جهان نابودی رژیم صهیونیستی است به همین دلیل است که ملت ایران 32 سال است در برابر این رژیم و مستکبران ایستاده است و همه فشارها، تحریم‌ها و بداخلاقی‌ها را تحمل کرده استبه گزارش خبرگزاری مهر، محمود احمدی‌نژاد در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت بیست و دومین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و میهمانان خارجی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: «امام خمینی(ره) آمد تا درس آزادگی و عدالت را به بشریت دهد و این راه نورانی را در برابر انسان باز کند و از سوی دیگر حقیقت را به انسان نشان دهد و قلب‌ها را به هم نزدیک‌تر کند وی گفت: «گر چه زادگاه امام خمینی(ره) در ایران است اما ایشان متعلق به تمام کشورهای جهان است و روح او برای همیشه در قلب و اندیشه ملت‌ها باقی خواهد ماند.فرارو- مدير مسئول روزنامه كيهان گفت از ماجرای سحرو جادی و جریان انحرافی رمزگشایی کرد. حسین شریعتمداری گفت: «اينكه فردي مي‌گويد اگر سحر است عده‌اي بيايند باطلش كنند، من مي‌گويم اگر مسائل ديگري در آن سوي ماجرا باشد آن وقت چي و اينها مي‌خواهند رد گم كنند

امام جمعه قاهره در نماز جمعه تهران

http://www.fararu.com/vdchiqnq.23nwxdftt2.html

اینهمه گرده بر زمین ساییدن و گرد و خاک بر پا کردن و فیل هوا نمودن و از موضع لگد بر گور خمینی شیاد زدن و خفت و خواری همراه با التماس بدنبال مقامات مصری دویدن تا که موافقت به عادی شدن رابطه میان دو کشور موافقت کنند تا اینکه زیر پوشش جاسوسی در مصر دست به مهره خریدن زده شود . سپس با عنوان نخبگان مصر به ایران دعوت شوند که چنین در قبل از نماز جمعه ی تهران روضه خوانی شد ودر نمایش خیمه شب بازی مراسم سل گرد مرگ خمینی شیاد حضور یابند و به روضه ی رهبر لوطی جماران رهبر ام القرای جهان اسلام گوش فرا دهند که چگونه انقلاب اسلام طالبانی ضد آمریکایی و اسراییلی از ایران به مصر و منطقه منتقل شده است؟

ايرنا نوشت: جمال الدین قطب امام جمعه قاهره که برای حضور در آیین های ویژه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی سفر کرده است، امروز سخنران پیش از خطبههای نماز جمعه تهران بود. وی با اشاره به وجود 54 کشور اسلامی در جهان گفت: متاسفانه با وجود این تعداد کشور اسلامی، مسلمانان همچنان با مصایب رژیم صهیونیستی مواجه هستند ، لذا باید برای مقابله با آن با هم متحد شوند. * چه سعادتی بالاتر از اینکه دو ملت مصر و ایران پس از آزادی از نظام های طاغوتی خود امروز در جهان اسلام و در کنار یکدیگر برای تحقق وحدت مسلمانان و سربلندی اسلام عزیز در صف واحدی قرار گرفته اند. * ملت های مسلمان در صورت تفرق نمی توانند اسلام را ترویج کنند. ملت های مسلمان برای مقابله و مبارزه با دشمن باید بصورت عملی اقدام کنند زیرا با شعار دادن کار به جایی نمی رسد. * ما بایستی در ابعاد علمی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و نظامی خود را تقویت کنیم و اقدام نظامی مرحله آخر مبارزه است. در اینصورت می توانیم صهیونیسم جهانی را به خاک مذلت بنشانیم. * ملت ایران در 11 فوریه سال 1979 و ملت مصر در 11 فوریه 2011 پس از 33 سال بر طاغوت پیروز شدند و ما این اشتراک زمانی را به فال نیک می گیریم

باربد؛ سومین قربانی کودک آزاری جان باخت

http://www.fararu.com/vdcb0zbz.rhb9fpiuur.html

سوغاتی اهدایی حاکمان دین فروش و عوامفریب ایران که به خانواده های ایرانی به خصوص به قربانیان آلوده به مصرف مواد مخدر می باشد . زیرا که دستآورد بیش از 32 ساله ی ادعای پوچ و کمدی مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادین می باشد . در صورتیکه بطور 24 ساعته اسکله های غیر مجاز پاسداران در سواحل جنوب کشور مشغول تخلیه انواع مواد مخدر و اقسام مشروبات الکلی می باشند . طوری که پس توزیع و پخش حتی درون زندان ها محموله های مازاد از طریق زمینی و هوایی و آبی به تکیه و اروپا و آسیا منتقل می کنند.

ربد پسربچه سه ساله‌اي كه قرباني آتش اعتياد پدرش به شيشه شد بعد از 18 روز مبارزه براي زنده ماندن در ساعت10 صبح جمعه فوت كرد. به گزارش ایسنا، مادر باربد در 27 ارديبهشت‌ماه پس از پنج‌ماه نديدن پسرش با بدن سوخته او در بيمارستان مفيد كرج مواجه شد و حالا براي ديدن او راهي جز قبرستان و سنگ قبري سخت و سرد ندارد. و اما پدرش! پدري كه آغوشش جز در موقع به آتش كشيدن بدن كوچك باربد و براي ساكت كردن فريادهايش گشوده نشد، حالا با سوختگي 50 درصدي بر تخت بيمارستان مفيد خبر مرگ كودكي را مي‌شنود كه خودش او را به آتش كشيد و به كام مرگ برد.

رئیس مجلس خبرگان : تحولات‌منطقه ‌زمينه‌ ساز‌ ظهور حضرت مهدي است

پس چرا رهبر لوطی جماران و پاسداران کودتا گر و حامیان شان این آخوند جایگیزین رفسنجانی جراحی شده از رأس سیرک خبر گان رهبری که ادعای مشابه پاسدار گماشته احمدی نژاد و تهیه کنند گان فیلم ظهور نزدیک است متهم به رمالی و دجالی وجن گیری و جریان انحرافی نمی کنند؟!

آيت‌الله محمدرضا مهدوي کني در گفت‌وگو با ايسنا در مسجد مقدس (!) جمکران، انقلاب‌هاي منطقه و تحولات اروپا را زمينه‌ساز ظهور حضرت مهدي دانست و گفت: امروز مردم در اقصي نقاط دنيا به پاخواسته و عدالت و آزادي را مطالبه مي‌کنند و به دنبال حقشان هستند.وي افزود: اين خيزش‌ها در کشورهاي اسلامي با شعار اسلام و دين و در کشورهاي غيراسلامي با شعارهاي آزادي خواهانه است و انشاء‌الله همه اين حرکات زمينه‌ساز ظهور حضرت مي‌باشد. رئيس مجلس خبرگان رهبري انطباق علائم ظهور را با برخي افراد و وقايع سوء استفاده دانست و گفت: بارها ديده‌ايم که بعضي از افراد با منطبق کردن علائم ظهور بر روي افراد قصد سوء استفاده داشته‌اند و اين در حاليست که علما و بزرگان ما همواره "کذب الوقاتون" را به ما گوشزد کرده‌اند.وي ابراز داشت: دسته دوم کساني هستند که نسبت به علائم ظهور بي‌توجه هستند و هيچ تلاشي براي آماده ساختن خود نمي‌کنند، در حالي که انتظار فرج امري عملي است نه زباني و بايد در زندگي مردم جاري باشد و اميدواريم همه ما جزو منتظران واقعي حضرت باشيم و عملمان مطابق با خواسته بقيه الله الاعظم باشد

حملات لومپنی جناحهای درون حاکمیت به یکدیگر.مصباح یزدی: این آشغال ها هیچ کاری نمی توانند بکنند

پس از کودتا و یک دست شدن رژیم ضد بشری کودتایی نا مشروع چه جالب معنی و مفهوم گفتمان مکتبی اصول گرایی عاشقان خدمت و نه شیفتگان قدرت در راستای ادامه ی جنگ قدرت و ثروت ماهیت واقعی خویش را فاش می کنند . إنهم از سوی تئوری پررداز خشونت ومرگ و دروغ آخوند تمساح انگلیسی دزد فرصت طلب و قدرت طلب که اکنون این مرشد رو در روی مریدان خود ایستاده است.

دیگربان : محمدتقی مصباح یزدی در سخنانی بی‌سابقه، اعضای تیم احمدی‌نژاد را «آشغال‌هایی» خطاب کرد که به گفته وی در برابر جمهوری اسلامی هیچ کاری نمی‌توانند بکنندبه گزارش روز پنجشنبه سایت «خبر آنلاین» آقای مصباح یزدی در جمع گروهی از سپاهیان اصفهان در قم گفته که تیم احمدی‌نژاد توانسته روی جوانان و برخی افراد ساده‌دل تاثیر بگذارد٬ اما با این حال نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.مصباح یزدی افزوده که نزدیکان احمدی‌نژاد با «حیله» ارتباط با امام دوازدهم شیعیان نخواهند توانست «در برابر اراده الهی کاری را به ثمر برسانند و از این رو این آشغال‌ها هیچ کاری نمی‌توانند بکنند.این برای نخستین‌بار است که مصباح یزدی از نزدیکان احمدی‌نژاد با چنین عنوانی یاد می‌کند. این روحانی نزدیک به علی خامنه‌ای٬ تیم احمدی‌نژاد را گروهی فراماسون می‌داند که در پی حذف روحانیت است.مصباح یزدی در تازه‌ترین سخنرانی خود بار دیگر این موضوع را مطرح کرده و گفته است «این جریان هیچ اعتقادی به ولایت فقیه و اجرای احکام اسلامی ندارد.به گفته این روحانی محافظه‌کار٬ گفته‌های «جریان انحرافی» برای جوانان و برخی افراد ساده‌دل جذاب است، چراکه می‌گویند: «چه کسی گفته که آخوند‌ها نائب امام زمان هستند و این اختصاص به آن‌ها دارد؟مصباح یزدی یکی از چند روحانی شناخته شده حامی خامنه‌ای است که در یک ماه گذشته حملات تندی متوجه احمدی‌نژاد و نزدیکان وی کرده است.مصباح همچون سایر روحانیون نگران است تیم احمدی‌نژاد در آینده‌ آن‌ها را از قدرت کنار بزند٬؛ نگرانی عمیقی که در هفته‌های اخیر بار‌ها از سوی حامیان خامنه‌ای مطرح شده استوی پیش از این از هواداران سرسخت محمود احمدی‌نژاد بود

فیلتر کلمات «هاله» و «سحابی» در پیامک ها توسط مخابرات

گذشته از اینکه هر چه زمان به جلو می رود بمرور مشخص می شود که دلیل مصادره شرکت مخابرات از سوی پاسداران کودتا گر در ر استای چه اهداف خبثی و شوم جاسوسی و تفتیش عقیده ای بوده است . مشروط بر اینکه با پول هنگفت به جیب زدن موضع زن ستیزانه ی پاسداران کودتا گر فاش شده است .

پس از دفن شبانه “هاله سحابی” فرزند عزت الله سحابی و ترس حکومت از برگزاری مراسم ختم برای این بانوی آزاده اینبار مخابرات اقدام به فیلتر کردن کلمات «هاله» و «سحابی» در سیستم پیام های کوتاه خود کرده است.به گزارش کلمه ، پیامک هایی که حاوی این دو کلمه باشند به مقصد نمی رسند. پیش از این نیز کلماتی مانند «سبز» هم در سیستم پیام کوتاه مخابرات فیلتر شده بود

اخراج ۱۵۰ نفر از کارگران معدن طلاي آق دره

خوب سئوال است وقتی کار گران معدن طلا اینگونه اخراج می شود. در آمد ناشی از استخراج و فروش طلا کجا می رود و نصیب چه کسانی می گردد؟

به گزارش موج mojnews، نماينده مردم تکاب، شاهين دژ و مياندوآب در مجلس شوراي اسلامي گفت: ۱۵۰ نفر از کارگران معدن طلاي آق دره در آذر بايجان غربي اخراج شدند، اين امر به اين دليل است که کارفرماها به گونه اي قراداد را تنظيم مي‌کنند که طبق منافع کارخانه باشد.مهدي عيسي زاده افزود: متاسفانه کارفرماها به صورت ۶ ماهه با کارگران قرارداد منعقد مي کنند، واين درحالي است که بيمه به کارگراني اختصاص مي يابد که يک سال قرارداد کاري داشته باشند.نماينده مردم تکاب، شاهين دژه، مياندوآب درمجلس شوراي اسلامي گفت: دستگاه چرخ دنده معدن طلاي آق دره با مشکل مواجه شده است وبه همين دليل ۱۵۰ نفر از ۷۰۰ کارگر معدن طلاي آق دره اخراج شدند.وي ادامه داد: اخراج کارگران بسيار کار غيرمنطقي وناعادلانه‌اي است و بايد قانوني براي قرارداد با کارگران وضع شود که عدالت رعايت شود.به گفته وي، معدن طلاي آق دره درآذربايجان غربي، به دليل نداشتن امکانات مالي مناسب واخراج کارگران در حالي تعطيلي است.عضو کميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي گفت: کارگران قشر بسيار زحمت کشي هستند، از اين رو دولت بايد اين قشر زحمت کش را در هرشرايطي حمايت کند

ماموران خامنه ای : چادر از سر عروس پروین طالقانی کشیدند و نسبت به خود و خانواده اش فحاشی نمودند

به نظر می رسد که توطئه ی طراحی شده ی رژیم ضد بشری زن ستیز و کودتا گر برای حذف کردن زنان مخالف و منتقد با ترفند و توطئه ی جدید دنبال می شود . زیرا که پس از به قتل رسانیدن هاله سحابی که در مراسم دفن پدرش مهندس سحابی اتفاق افتاد.اکنون طرح ناکام حذف دختر و نوه ی زنده یاد طالقانی پیگیری شده است. عجیب رژیم مسخره و قرون وسطایی که در ایران این چنین دست به جنایت زن ستیزانه می زند . از سوی دیگر هزینه ی سفر دعوت 50 نفر به حساب نخبگان مصری می زند که بین شان زنان محجه و امام وجود وجود دارد تا در نماز جمعه تهران روضه خوانی کنند ور مراسم سال مرگ خمینی شیاد بعنوان سیاهی لشکر حضور داشته باشند وگوش دهند که چنین فرهنگ ارتجاعی زن ستیزانه زیر پوشش انقلاب اسلامی خمینی شیاد به مصر ومنطقه صادر شده است؟

تحول سبز: عصر دیروز و در مقابل مسجد حجت ابن الحسن در خیابان سهروردی شمالی تهران محل برگزاری مراسم ختم سحابی ها نیروهای حکومتی ایران به شدت با خانم امانی عروس پروین طالقانی برخورد کرده و به وی تعرض نموده اند. شدت برخورد با ایشان به حدی بوده است که مامورین لباس شخصی چادر از سر ایشان کشیده و نسبت به خود و خانواده ایشان فحاشی نموده اند.به گزارش تحول سبز، عصر امروز و مقابل مسجد حجت ابن الحسن واقع در خیابان سهروردی شمالی با تمامی شرکت کنندگان برخورد شده و برخی نیز مورد ضرب و شتم و هتاکی قرار گرفتند.بر اساس گزارش رسیده سرکار خانم امانی ( عروس پروین طالقانی ) به شدت مورد هجوم و هتاکی مامورین امنیتی و لباس شخصی قرار گرفته است.خانم امانی که به جهت حضور در مراسم مهندس عزت الله سحابی و شهید هاله سحابی در محل مسجد حجت ابن الحسن واقع در خیابان سهروردی شمالی حاضر شده بود با برخورد بسیار زشت و فحاشی های بسیار تند و رکیک از سوی مامورین امنیتی و لباس شخصی مواجه شده است.گزارش ها حاکیست، هتاکی ها به سرکار خانم امانی تا حدی شدید و تاسف بار بوده است که مامورین لباس شخصی چادر و روسری از سر ایشان کشیده و شروع به فحاشی و ضرب و شتم ایشان نموده اند.گفتنی ست، مامورین لباس شخصی و گارد ویژه با حضور در مسجد مانع از برگزاری مراسم ختم شده بودند