مقایسه تصاویر 15 خرداد سال 42 تا 14 خرداد 90

تصاویری ناب از 15 خرداد 42

با بازتاب این صحنه های مربوط به 15 خرداد سال 42 که در سایت شفاف متعلق به شهردار تهران است . با وجود اینکه گفته نمی شود اکنون اینانی که در ایران حاکم شده و جایگزین دیکتاتور سابق شده اند . خودشان دنباله رویان همانانی هستند که در کودتای ننگین 28 مرداد علیه ی شادروان دکتر مصدق دست داشتند . یعنی در کنار کودتا گران نظامی شاه و استعمار گر انگلیس دولت فخیمه بودند . بهر حال این صحنه ها با عملکرد بس وحشتناک و ضد انسانی و خونین پس از انقلاب که در کردستان و گنبد کاووس رخ داد . آنگاه درجنگ خانمان بر اندازانه ی میان ایران و عراق دنبال شد که 7 سال اضافی ادامه داده شد که منتهی به شکست و سر کشی جام زهر شکست شد . همچنین تظاهرات 30 خرداد سال 60 و پس از آن چه جنایات ضد انسانی اتفاق افتاد. به خصوص قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان خونین سال 67 کهرخ داده شد که یک سند جنایت انکار نا پذیر علیه ی بشریت است . آنگاه در قیام 6 روزه ی دانشجویان سال 78 بشکلی دیگر سیاست ضرب و شتم و سرکوب اجرا شد .همینطور سرکوب و ضرب و شتم مردم معترض ناراضی که پس از کودتای 22 خرداد 88 رخ داده شد . مهمتر اینکه چگونه با مسئولین همین رژیم ضد بشری همچون کروبی و موسوی و خاتمی بر خورد شده است . بلی بالاخره این کارنامه ی ننگین و خونین را با سرکوب 15 خرداد سال 42 و تصاویر سران حاکم پرورش یافتگان مکتب و مرام خمینی شیاد 14 خرداد 90 در بیت جماران مقایسه شود تا که مشخص شود کدامیک خونین وننگین تر می باشد و کار نامه ی ضد بشری حاکمان مغلوب و غالب کدام سنگین تر است ؟


تصاویر ناب از قیام پانزده خرداد را می بینید..قیام 15 خرداد، نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) می‌باشد. در سحرگاه 15 خرداد 1342، عوامل رژیم شاه به خانه ساده و بی‌آلایش حضرت امام در قم یورش بردند و امام خمینی (ره) که روز پیش از آن در روز عاشورای حسینی در مدرسه فیضیه قم، طی سخنان کوبنده‌ای پرده از جنایات شاه و اربابان آمریکایی و اسرائیلی او برداشته بودند، ‌دستگیر و به زندانی در تهران منتقل شدند. هنوز چند ساعتی از این حادثه نگذشته بود که خیابان‌های شهر قم زیر پای مردان و زنان مسلمان و انقلابی که به قصد اعتراض از خانه‌هایشان بیرون آمده و به حمایت از رهبرشان فریاد برآورده بودند، به لرزه درآمد.

گزارش تصویری از متن و حواشی مراسم امروز در حرم امام

قیافه های کمدی و ترش و اخم کرده که برخی شان جزو طلبه و پیروان خمینی شیاد بوده اند که پس از انقلاب کار نامه ی بس جنایتکار تر از 15 خرداد سال 42 زمان شاه را مرتکب شده اند . بهر حال اکنون نزد هم نشستن و برخی هم مشغول اجرای رد و بدل کردن خنده های مصنوعی با همدیگر می باشند تا نشان دهند همه چیز رو براه است و مشکلی میان شان نیست . در صوتی که ادمه ی جنگ قدرت و ثروت میان با ندهای مافیایی و کودتایی بس جدی می باشد . ولی مشخص است هنگامی که احساس ضعف و خطر می کنند . مجبور می شوند که برای حفظ رژیم ضد بشری کودتایی نامشروع حاکم بر ایران در کنار هم قرار گیرند به خصوص وقتی که صحنه گردان معرکه ولی وقیح نشئه و نا مشروع می باشد به ویژه اینکه در سال مرگ خمینی شیاد بنیانگذار رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی باید روضه جهان گشایی ضد آمریکایی و اسراییلی و مدافع فلسطین بودن بخواند . لذا رهبران نهاد های گوناگون بدون حضور پاسداران در جمع شان می بایست که در کنار هم نشستنه و انمود کنند که اختلافی میان شان نیست . آنچنان که دیگر پیرامون ادعای مبارزه با مفسدان اقتصادی خبری از دست به چاقوی ضامندار زنجانی شدن پاسدار گماشته احمدی نژاد در زنجان برای پاره کردن شکم رفسنجانی نیست که مدعیست پولش از پارو بالا نمی رود. همچنین اثری هم از انتقاد کردن رسنجانی از عملکرد دولت نیست. زیراه خوش وبش و سلام علیک کردن و نیش تا بنا گوش باز کردن و 44 دندان نمایش دادن جایش را در این معرکه بازار اجرای نمایش جای دوست و دشمن نشان دادن رهبر لوطی جماران گرفته است . اما از طرف دیگر قیافه ی اخم و ترش کرده سگرمه توی هم رفته ی زهر ماری آخوند جنتی هوار می زند که زورکی مجبور شده در کنار برخی از این افراد بنشیند . یا اینکه قیافه ی دیگر توی فکر رفتن رفسنجان جراحی شده از رأس سیرک مجمع خبرگان رهبری در شرایطی که آخوند کنی هوو وجایگزین شده ی وی که از موضع بر تر برروی صندلی نشسته است در حال خوش و بش ومزاح آخوندی با شیخ محمد صادق لاریجانی انگلیسی و آخوند غارتگر شاهرودی عراقی می باشد. مشروط بر اینکه نشاندن محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور در کنار این جمع و ادعای وحدت سران کردن تداعی کننده ی داستان تف و تاق و ریش و زدن آشکار اتهام جریان انحرافی درون دوت است . زیرا که رحیمی در زمره ی اعضای شاخص این جریان می باشد. مهمتر اینکه این سیاهی لشکر دزدن و سر کوب گران و سندیس خوران با مونتاژ کردن برخی از صحنه ها کجا جمعیت 2 میلیون نفری می باشد که پاسدار بسیجی فضلی ادعایش را کرده بود؟

مراسم بیست و دومین سالگرد ارتحال جانگداز امام خمینی (ره) صبح امروز شنبه با حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار شد.

.