گزیده خبر های 16 خرداد 90

ارزيابي كارشناسان از 2 ماه جهاد اقتصادي- 21عسگراولادي: دستپاچگي در ادغام وزارتخانه‌ها به نفع اقتصاد نيست.خبرگزاري فارس: عضو هيئت نمايندگان اتاق تهران با تاكيد بر اينكه اختلافات سياسي به ضرر جهاد اقتصادي است، گفت: ما دو سال وقت داشتيم و مي‌توانستيم با مطالعه اين ادغام‌ها را انجام دهيم، دستپاچگي در ادغام وزارتخانه‌ها به نفع اقتصاد كشور نيست.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003156130

به نظر می رسد که اینگونه اقدام ترکیب و تلفیق چند وزارتخانه در همدیگر موجب کاهش سهم غارتگری باند انگلیسی مافیایی غارتگر مؤتلفه به خصوص برادران عسگر اولادی شده است که همسو با ولی وقیح و پاسداران کودتا گر و بازار مکاره و شورای نگهبان دست نشانده ی ولی وقیح نا مشروع شده است.

تغییر ریاست اوپک در دقیقه 90

http://www.fararu.com/vdchk6nq.23nwvdftt2.html

با این حساب توپ شلیک شده ی پاسدار گماشته احمدی نژاد به به تیر که وارد درو ازه ی ولی وقیح و بازار مکاره و شورای نگهبان دست نشانده وارد گل شده است و گل خورده شده ی عزل ونصب آخوند طوطی صفت حیدر مصلحی که وزیر بدنام اطلاعات می باشد تلافی شده است .

فرارو- همزمان با آغاز شمارش معکوس برای برگزاری یکصد و پنجاه و نهمین نشست عادی سالانه اوپک در وین، احتمال حضور محمدعلی آبادی به عنوان سرپرست جدید وزارت نفت در این نشست قوت گرفت. به گزارش فرارو، سیدمحمد علی خطیبی در گفتگوی کوتاه با مهر با تاکید بر اینکه چهار شنبه هفته جاری نشست وزارتی اوپک برگزار می شود، گفت: «سازمان اوپک هیچ گونه ضرب الاجلی برای معرفی سرپرست هیئت نمایندگی ایران تعیین نکرده است.» نماینده ایران در هیئت عامل اوپک با تاکید بر اینکه تا پیش از برگزاری نشست هفته جاری سرپرست هیئت عامل ایران در اوپک تعیین خواهد شد، اظهار داشت: «به زودی ایران به طور رسمی رئیس هیات نمایندگی خود در نشست آتی اوپک را به دبیرخانه این سازمان اعلام می کند تا پیش از انتصاب محمد علی آبادی به عنوان سرپرست جدید وزارت نفت، حضور سیدشمس الدین حسینی وزیر اقتصاد و سخنگوی اقتصادی دولت به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران - رئیس موقتی اوپک - در یکصد و پنجاه و نهمین اجلاس اوپک تقریبا قطعی شده بود. با توجه به اعمال این تغییرات جدید مدیریتی، هنوز به طور رسمی نام سرپرست هیئت نمایندگی ایران برای حضور در یکصد و پنجاه و نهمین اجلاس اوپک تعیین تکلیف نشده اما با توجه به سرپرستی علی آبادی در وزارت نفت امکان حضور وی به عنوان رئیس در نشست آینده اوپک نسبت به وزیر اقتصاد محتمل تر است.

نامه تخلف دولت به احمدی نژاد ابلاغ شد

بحث این است که تخلف و بی قانونی در کدام بخش رژیم قرون وسطایی قانون شکن وجود ندارد که اکنون بازار مکاره مچ گیری ازتخلف دولت کرده به خصوص با صدور نامه و حکم های فراقانونی یا قانون شکناننه ای که ولی وقیح نا مشروع صادر می شود دیگر صحبت از قانون و قانون مداری کردن بیش از حد کمدی و خنده دار است.

معاون امور قوانین مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه دولت در روند تشکیل وزارت ورزش و جوانان تخلف قانونی داشته و نامه ای از سوی مجلس برای این تخلف به رئیس جهور ابلاغ شده است. حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد شامگاه شنبه در یادواره شهدای 15 خرداد 42 و 45 شهید پایگاه قدس منطقه راه آهن ورامین در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: منتظر معرفی هرچه سریعتر وزیر ورزش و جوانان هستیم. وی تأکید کرد: تشکیل این وزارتخانه مصوبه مجلس است که مورد تأیید شورای نگهبان نیز قرار گرفته و متأسفانه تخلف قانونی از سوی دولت صورت گرفته است. عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدوارم وزیر ورزش و جوانان به زودی به مجلس معرفی شود تا مشکلات آتی به وجود نیاید.

"می خواهند بسیجی ها را کنار بزنند"

http://www.fardanews.com/fa/news/150179

این آخوند هفت خط پالان ساییده ی فرصت طلب که از عضویت حزب خلق مسلمان آیت الله کاظم شریعتمداری به حزب اراذل و اوباشان ولی وقیح نا مشروع رسیده فراموش کرده است که چگونه با کودتای پاسداران و زائده اش بسیجیان موجب حذف رقیب مدعی اصلاح طلب و رئیس جمهور شدن پاسدار گماشته احمدی نژاد و کوچ پاسداران ازپادگان ها به سوی مراکز قدرت شد و هر گز خواهان باز گشت به پادگان ها نیستند . همچنین چرا این آخوند زن ستیز از یاد برده است که چگونه از سوی دولت قرار دادهای بسیار سنگین چندین میلیارد دلار با پاسداران و بسیج منعقد شد . ولی چون اکنون جنگ قدرت و ثروت میان رهبر لوطی جماران با عنترش وی به نفع لوطی علیه ی عنتر چرخیده وی با روی گردانی از حمایت رئیس جمهور ودولت مدافع بسیج سرکوبگر شده تا مانع از پیروزی حامیان پاسدار گماشته احمدی نژادد ر نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی نهم شود

در انتخابات مجلس بعد از کنار زدن بسيجي‌ها، عناصري را بر سر کار مي‌آورند که بر سر ميز مذاکره با خارجي‌ها و آمريکايي‌ها مي‌نشينند. پس امروز هوشيار باشيد و نگذاريد اين عناصر وارد مجلس شوند ایسنا: امام جمعه مشهد گفت: امروز مسئله مهم، انتخابات مجلس است و احساس مي‌شود جريان‌هاي سياسي رانده شده و بعضي جريان‌هاي سياسي در صحنه به عنوان اصولگرايي، به‌دنبال کنار زدن و به حاشيه راندن قشر بسيجي هستند.آيت‌الله "سيد احمد علم‌الهدي"، در مراسم گراميداشت بيست‌ودومين سالگرد ارتحال ملکوتي حضرت امام خميني(ره) در حسينيه امام خميني(ره) مشهد، افزود: آن‌ها مي‌دانند كه اگر در مجلس و دولت قشر بسيجي و فدايي مقام معظم رهبري حضور داشته باشد، نمي‌گذارد جريان‌هاي انحرافي رشد کند و آن را بايکوت مي‌کند.وي ادامه داد: آنان در انتخابات مجلس بعد از کنار زدن بسيجي‌ها، عناصري را بر سر کار مي‌آورند که بر سر ميز مذاکره با خارجي‌ها و آمريکايي‌ها مي‌نشينند. پس امروز هوشيار باشيد و نگذاريد اين عناصر وارد مجلس شوند.آيت‌الله علم‌الهدي اظهار داشت: بايد در همه عرصه‌هاي حکومتي، سينه‌چاکان ولايي را حاکم کرد. بايد قشر بسيجي و عاشق ولايت جلو بيايد تا براي مديريت رهبري مشکل ايجاد نشود و اين با همت شما برادران و خواهران بسيجي انجام مي‌گيرد و لازمه آن هوشياري و بيداري است.

مراسم هفتم هاله سحابی در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران

گفته می شود بالاتر از سیاهی رنگی نیست . اگر همه همت کنند ودر صحنه ی اعتراض و مبارزه با جنایتکاران ضد بشری حاکم بر ایران کنند .نه پرداخت هزینه ی جان انسان ها بالا می رود ونه اینکه حاکمان جنایتکار فرصت بیشتر جنایت ضد انسانی مرتکب شدن و حتی مکان بقا ء می یابند . بهر حال می بایست با اینگونه فراخوان ها دادن دعوت به حضور اعتراضی در سال گرد کودتای 22 خرداد 88 داد شود .

در واکنش به ممانعت ماموران حکومتی با برگزاری مراسم بزرگداشت مهندس عزت الله و هاله سحابی، گروهی از فعالان دانشجویی تهران، با تشکیل ستادی تحت عنوان «ستاد برگزاری بزرگداشت هفتمین روز شهادت هاله سحابی»، از شهروندان خواسته‌اند که سه شنبه هفته آینده هفدهم خرداد ماه، روبروی دفتر سازمان ملل دست به تجمع بزنند.به گزارش جرس، در بیانیه این ستاد آمده است: «با توجه به جلوگیری حکومت از برگزاری آیین بزرگداشت پدر میرحسین موسوی در مساجد و رفتارهای مشابهی چون تهاجم به تشییع زنده یاد سحابی، این تجمع در مقابل دفتر سازمان ملل متحد برگزار می‌شود تا شاید صدای استغاثه ما به گوش جهان برسدمتن کامل این بیانیه به شرح زیر است:ملت بزرگوار ایران.در آستانه دومین سالگرد صدای «رأی من کجاست؟» داغ شهیدان و زندانیان مظلوم جنبش سبز تازه شد.هاله سحابی اندکی پس از مرخصی از زندان، در مراسم تشییع پدر آزاده و همیشه زنده‌اش، به جرم اعتراض به ربودن پیکر او توسط نیروهای امنیتی به شهادت رسید.اینک ستاد بزرگداشت هفتمین روز شهادت هاله سحابی از عموم ملت آزاده ایران دعوت می‌کند تا با شرکت در تجمع شب هفت این شهید، یاد عزت ایران و همه هاله‌های مظلوم وطن را گرامی بدارند. با توجه به جلوگیری نظام از برگزاری آیین بزرگداشت پدر میرحسین موسوی در مساجد و رفتارهای مشابهی چون تهاجم به تشییع زنده یاد سحابی، این تجمع در مقابل دفتر سازمان ملل متحد برگزار می‌شود تا شاید صدای استغاثه ما به گوش جهان برسد.بر مبنای اعلام این ستاد، ساعت تجمع از پنج تا هفت عصر روز سه شنبه هفدهم خرداد ماه خواهد بود.دفتر سازمان ملل در تهران در خیابان پاسداران، خیابان شهید گل نبی، خیابان شهید ناطق نوری، بلوار شهرزاد واقع شده است.گفتنی است نیروهای امنیتی، روز پنجشنبه از برگزاری بزرگداشت مرحوم مهندس سحابی و همچنین هاله دختر وی جلوگیری کردند و جمعیت سوگواری را که قصد شرکت در مراسم داشتند، پراکنده ساختند.شاهدان عینی گفته‌اند که نیروهای انتظامی و امنیتی و لباس شخصی‌ها، با مسدود کردن راههای منتهی به مسجد حجت بن الحسن واقع در خیابان سهروردی تهران، از تردد در این مبادی و ورود به مراسم جلوگیری کردند.همچنین نیروهای لباس شخصی به جمعیت پراکندهٔ مردم که در اطراف خیابانهای منتهی به مسجد جمع شده بودند، حمله کردند و اقدام به ضرب و شتم و بازداشت سوگواران و علاقمندان مرحوم سحابی کردن

اعتصاب غذای دو زندانی ملی-مذهبی در اعتراض به مرگ هاله سحابی

می بایست اعترا ض و مبارزه با رژیم بربر منش و تاریک اندیش زن تیز را باهر شیوه و متد اعتراضاتی و مبارزاتی بطور گسترده به پیش برده شود تا منتهی به نتیجه شود. یعنی در نهایت منجر به بر چیدن چنین شرایط تحمل ا پذیر غیر انسانی در ایران گردد .

هدی صابر و امیرخسرو دلیر ثانی با صدور بیانیه‌ای در اعتراض به مرگ هاله سحابی اعتصاب غذا کرده‌اند.این دو زندانی ملی-مذهبی بند ۳۵۰ زندان اوین دو طی نامه‌ای از زندان ضمن اعلام اعتصاب غذای خود گفته‌اند: شاید این اقدام ما به سهم خود در شرایط وانفسای وطن مصدق – سحابی، مانع از تکرار این بیدادگری‌ها علیه انسان‌های بی‌دفاع شود.به گزارش میزان خبر متن این بیانیه به شرح زیر است:به نام جان جهان؛ فعال و ناظر یگانه.کوته فاصله‌ای پس از وداع مهندس عزت الله سحابی سرمایه متبلور و گران سنگ مبارزات دراز دامنه سیاسی – اجتماعی ایران، خبر پر زدن هاله سحابی و چگونگی جان باختنش، تکانمان داد. ما دو عضو خانواده فکری – سیاسی ملی – مذهبی در اعتراض به فاجعه روز چهارشنبه ۱۱ خرداد ماه ۹۰ و تهاجم منجر به مرگ فرزند اول سحابی بزرگ که مادرصفت و خواهرگونه در خدمت مردمان و آسیب دیدگان وقایع دو سال اخیر میهن بود، از‌گاه غروب پنجشنبه ۱۲ خرداد ماه در بند ۳۵۰ زندان اوین بدون طرح هیچ گونه مطالبه و خواسته شخصی، دست به اعتصاب غذای‌تر می‌زنیم و با آب و چای و قند و نمک، سر می‌کنیم.این اقدام مبتنی است بر تصمیمی مستقل و ما دیگر هم بندیان را به مشارکت در این اقدام دعوت نکرده و به اقدام‌های مشابه نیز فرا نمی‌خوانیم. شاید این اقدام ما به سهم خود در شرایط وانفسای وطن مصدق – سحابی، مانع از تکرار این بیدادگری‌ها علیه انسان‌های بی‌دفاع شود.با سلام به دو عزیز از دست رفته و با احترام به مردم ایران و هم بندیان.امیرخسرو دلیرثانی هدی صابر۱۲/۳/۹۰

معرفي بدپوششان در انظار عمومي به مراجع قضايي

مشخص است که سیاست لو رفته مبارزه با بی حجابی یک اهرم شناخته شده ای است که بیش از 32 ساله ی سیاست خفقان و رعب و وحشت در جامعه را دنبال و تحمیل کرده است وبا فرا رسیدن فصل گرما و تابستان به خصوص در شرایطی که حاکمان دچار ضعف و بحران های رنی و بیرونی هستند با شدت یشتری اعمال می شود.
جانشين فرمانده انتظامي مازندران از شناسايي و دستگيري 50 اراذل و اوباش اين استان خبر داد و گفت: بيش از 33 هزار قلم محصولات ضدفرهنگي در اين مدت در سطح استان كشف و ضبط شده است.به گزارش ایسنا، سرهنگ روح‌الامين قاسمي در تشريح عملكرد يك ماهه گذشته فرماندهي انتظامي استان مازندران در راستاي برخورد با هنجارشكنان به شناسايي و دستگيري50 تن از اراذل و اوباش اشاره كرد و افزود: بيش از 33 هزار قلم محصولات ضدفرهنگي در اين مدت در سطح استان كشف و ضبط و كساني كه با پوشش نامناسب و بدون رعايت شئونات اسلامي در انظار عمومي ظاهر مي‌شدند نيز دستگير و به مراجع قضايي معرفي شدند.جانشين فرمانده انتظامي استان مازندران از كشف 42 كيلوگرم انواع موادمخدر در ارديبهشت‌ماه سال جاري در استان مازندران خبر داد و گفت: 92 دستگاه خودرو و 269 دستگاه موتورسيكلت متخلف شناسايي و توقيف و 56 دستگاه انواع وسايل نقليه سرقتي كشف و ضبط شد.وي در خاتمه از تشكيل چهار قرارگاه با محوريت دريا، جنگل، جاده و شهر در سطح استان خبر داد و گفت: برخورد با اراذل و اوباش، ناهنجاري‌هاي اخلاقي و اجتماعي، كنترل ترافيك‌ محورهاي مواصلاتي و برخورد با سارقان و غيره از جمله وظايف اين قرارگاه‌ها در سطح استان خواهد بود

جمعی از خانواده زندانیان سیاسی پس از انتخابات: صبح نزديك است

می بایست که اینگونه اعتراضات فرا تر از معترضین خانواده های داغدار و غزادار پس از 22 خرداد 88 برود و شامل اعتراضات خانواده های جان باختگان و شکنجه شدگان زندانیان سیاسی در طول عمر ننگین این رژیکم ضد بشری کودتایی شود.
جرس: جمعی از خانواده شهداء ،آسیب دیدگان وزندانیان سیاسی پس از انتخابات1388، در بیانیه سوم خود، ضمن تاکید بر همبستگی و ادامه راه تمام جانباختگان خود، از ملت ایران درخواست کرده اند که در راه اهداف خود برای داشتن ایرانی آباد وآزاد وبدور از هرگونه جناح بندی در یک صف ایستاده وبا یکدیگر بیش از پیش متحد شده تا به خواسته های به حق خویش که همانا برقراری صلح وامنیت ، آزادی تمام زندانیان سیاسی، پیگیری ومحاکمه عادلانه عاملین کشتار و اعدام فرزندان این آب وخاک و به رسمیت شناختن حق مردم در اداره امور ایران است، گام برداشته شود.

جهت اطلاع

جالب است که اعتراف به این اقدام اخلال گرانه موقع سخنرانی سید حسن خمینی در مراسم سال مرگ خمیوی شیاد تا کنون از سوی همه رسانه های خبری و مطبوعات حکومتی مدعی ایران امن و آزاد ترین کشور جهان است سانسور شده بود !

تلاش عده‌اي اندك براي اخلال در سخنراني حجت الاسلام سيد حسن خميني با اعتراض اعضاي بيت رهبري مواجه شد و ناكام ماند. براساس گزارش جماران بعد از مرثيه سرايي مداح اهل بيت، يكي از اعضاي بيت رهبري در سخناني كوتاه خطاب به حاضران تاكيد كرد كه بايد شأن مراسم امام رعايت شود. سپس حجت الاسلام سيد حسن خميني از مردم تشكر و سخن را با بياناتي در باب اخلاق آغاز كرد. عليرغم آنكه امسال هم عده‌اي قصد داشتند، رويداد تلخ سال قبل را تكرار كنند، اما اعتراض قاطع مردم و دست اندركاران مراسم و نيز اعضاي بيت رهبري باعث شد در همان لحظات اول، تلاش اين گروه نقش بر آب شود. نكته قابل تأمل اينكه سخنراني سيد حسن خميني به صورت مستقيم پخش نشد و تلويزيون آنرا در پايان مراسم پخش كرد.

این خبر هم قرینه ی گزارش خبر قبلی می باشد . با این اختلاف که در این شوی نمایشی نقش اراذل اوباشان وابسته به ولی وقیح نا مشروع و پاسداران کودتا گر دست بالا را داشته اند.

* سخنراني رئيس‌جمهور در شب 14 خرداد در حرم مطهر امام(ره) با شعار «مشايي حيا كن، احمدي رو رها كن» آغاز شد و با شعار «اين همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده» به پايان رسيد. به گزارش خبرآنلاين، عده‌اي نيز در خلال سخنراني رئيس‌جمهور شعار «مرگ بر ضد ولايت فقيه» سر دادند. برخي ديگر نيز مي‌گفتند «احمدي، احمدي، حمايتت مي‌كنيم

اینهم موضع آخوند تمساح فرصت و قدرت پرست متملق و چاپلوس که مدام در حال چرخش فرصت طلبانه است . یعنی تا سهم باج دهی دولتی به مؤسسه ی پژوهشی خمینی شیادش کاهش یافت. همچنین تا متوجه شد که جنگ قدرت میان رهبر لوطی جماران و عنتر و یارانش بالا گرفته شد ه است. بلافاصله با فراموش کردن حمایت و پشتبانی از رئیس جمهور و یارانش از عنتر برید و آویزان به لوطی شد واینگونه اتهامات را نثار عتر و یارانش نمود و آشغال ذباله دانی نامید. در حقیقت جایگاه اصلی رژیم عوامفریب ودین فروشان رمال ودجال وجن گیران حاکم را نمایان و بر جسته کرده است .

* آيت‌الله مصباح يزدي، جريان چند سال اخير را به تير سه شعبه تشبيه كرد و گفت اين جريان هيچ اعتقادي به ولايت فقيه و اجراي احكام اسلام ندارد. وي اين جريان را «آشغال» ناميد كه به راحتي مي‌توان آنرا دور ريخ