گزیده خبر های 16 خرداد 90 قسمت 2

شاهد موثق باند مهدي هاشمي (خبر ويژه)

فقط پرورش یافتگان جهل و جنایت و خرافه پرستی و عوامفریبی ووارونه گویی و کتمان کردن حقایق خمینی شیاد و جانشین وی می تواند اینگونه با شیوه بازجویی و پرونده سازی زندان اوینی همراه با سفسطه گری حوزوی گزارش خبری همراه با تهدید و اتهام زدن تهیه و بازتاب دهد تا که برای قاتلان هاله سحابی سفید سازی پرونده کرده باشد.
در حالي كه فرزند هاله سحابي (دختر عزت سحابي) مي گويد مادرش به خاطر سكته چشم از جهان فرو بسته، سخنگويان وزارت خارجه آمريكا و انگليس به استناد اظهارات احمد منتظري مدعي شدند: نيروهاي امنيتي ايران مسئول مرگ هاله سحابي هستند!سخنگويان وزارت خارجه آمريكا و انگليس به استناد «شاهدان عيني موثق»!- كه راديو فردا اعلام كرد منظور، احمد منتظري است- ادعا كردند هاله سحابي با زور نيروهاي امنيتي كشته شده است.اظهارات احمد منتظري در زمينه سندسازي براي جنايتكاران آمريكايي و انگليسي در حالي است كه نامبرده ارتباط ديرينه اي با باند جنايتكار مهدي هاشمي دارد و شخص وي، يكي از عوامل پيوند اين باند آدم كش زنجيره اي با پدرش بوده است. منافقين به واسطه چنين ارتباطاتي كار را به جايي رساندند كه منتظري علناً به دفاع از حقوق سازمان تروريستي منافقين (قاتلان فرزند شهيدش محمد منتظري در جنايت هفتم تير 1360) پرداخت!گفتني است باند جنايتكار مهدي هاشمي و احمد منتظري در جريان قتل يكي از مخالفان خود، دو فرزند خردسال مقتول را هم كه شاهد قتل پدرشان بودند به قتل رساندند و در دادگاه درباره اين جنايت اظهار داشتند «مي ترسيديم اين دو كودك كه ما را شناخته بودند باعث لو رفتن ما بشوند»!از سوي ديگر برخي رسانه ها از اظهارات توأم با سوءاستفاده فائزه هاشمي خبر داده اند كه مدعي شده مرگ هاله سحابي مانند شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بوده است.پيش از اين آقاي هاشمي رفسنجاني بيانيه اي به مناسبت درگذشت عزت الله سحابي (از سران گروهك ملي-مذهبي) در 81 سالگي صادر كرده بود اما عزت سحابي، خود در مصاحبه با روزنامه فتح (2 بهمن 78) با اشاره به ماجراي بازداشتش در دولت سازندگي گفته بود: «به آقاي هاشمي اعتراض كردند كه چرا عزت اله سحابي را گرفتي؟ آقاي هاشمي پاسخ داده بود رويش زياد شده بود، مي خواستيم رويش را كم كنيم

حاشيه‌هاي مراسم سالگرد رحلت امام(ره)؛هاشمي رفسنجاني بهعلت خراب ‌شدن ماشينش در راه ماند و ديرتر رسيدخبرگزاري فارس: صحبت‌ها كه تمام مي‌شود، رهبر از پله‌هاي پشت محل سخنراني پايين مي‌آيند. هاشمي رفسنجاني كه بهعلت خراب‌شدن ماشين در راه مانده و كمي دير به ابتداي مراسم رسيده، اولين نفري است كه بهاستقبال رهبر مي‌رود و رهبر همان روي پله با او خوشوبش مي‌كند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003160931

به این تصویر خوش وبش کردن نگاه کنید و چاقو ضامندار کشیدن پاسدار گماشته احمدی نژاد در زنجان ر به یاد آورید که چگونه رفسنجانی را تهدید به پاره کردن شکم کرده بود برای اینکه گفت پولش از پارو بالا نمی رود ضمن اینکه ادامه ی جنگ روانی تبلیغااتی ادعای مبارزه با مفسدان اقتصادی بود . از سوی دیگر انتقادات رفسنجانی از رأس سیرک خبرگان رهبری جراحی شده از دولت هم فراموش نشده است . ولی هر مان که احساس خطر شود همه جانیان و غارتگران برای حفظ نظام در کنار هم قرار می گیرد.اما مچ گیری کردن گزارشگر خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس از دیر رسیدن رفسنجانی به نمایش خیمه بازار سال مرگ خمینی شیاد خیلی مسخره می باشد . چونکه وی جزو ثروت مند ترین عنصر رژیم ضد بشری می باشد ولی خود رویی دارد که موقع تردد از کار می افتد و مشکل ایجاد می کند.

به گزارش خبرگزاري فارس، پايگاه اطلاع رساني دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبري گزارشي از حاشيه‌هاي مراسم بيست و دومين سالگرد رحلت بنيانگذار جمهوري اسلامي در حرم مطهر امام خميني(ره) منتشر كرده كه در ذيل مي‌آيد: خبرنگار، ميكروفن زردش را دست گرفته است و مي‌گويد: "بيست و دومين سالگرد ارتحال امام خميني(ره) در حرم مطهرش، با حضور رهبر معظم انقلاب، مسئولان كشوري و لشكري و مردم، باشكوه هرچه تمام‌تر برگزار شد ". يلمبردار مي‌گويد: "كات! دوباره مي‌گيريم. ساعتتو باز كن. نور انداخته توي تصوير ". و خبرنگار دوباره همين جملات تكراري را تكرار مي‌كند. همراه عكاسان و فيلمبرداران از در پشتي وارد ساختمان اداري حرم مي‌شويم. همراهمان سفيران و ميهمانان خارجي وارد مي‌شوند. به يك مجري راديو گير داده‌اند كه كتاب "ديوان امام(ره) " را نمي‌تواني داخل ببري. با آنها چانه مي‌زند كه تمام علم من همين است و بايد از روي همين بخوانم.

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد؛نجار: به هيچكس اجازه اخلال و سوءاستفاده در روند انتخابات را نمي‌دهيم.خبرگزاري فارس: وزير كشور با تأكيد بر اينكه بهكوري چشم دشمنان انتخابات را بهصورت باشكوهي برگزار مي‌كنيم، متذكر شد: به هيچكس اجازه اخلال و سوءاستفاده در روند انتخابات را نمي‌دهيم

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003160387

این ادعا که نوعی تأکید فرافکنی می باشد . چونکه اعتراف به تأیید تقلبات است . از سوی دیگر چون این پاسدار جزو وزرایی است که نوچه ی ولی وقیح است که مورد تأیی رئیس جمهور نیست بنا براین از سوی ولی وقیح و پاسدار کودتاگر وی وارد صحنه شده است تا دان کجی به پاسدار گماشته احمدی نژاد و یاران متهم به جریان انحرافی درون دولت کرده باشد .

مدیر عامل اسبق ایران خودرو بازداشت شد

چرا در رژیمی که از رأس تا ذیل آن آلوده به فساد و رشوه و تبعیض و رانت خواری و غارت می باشد اکنون اینان که بر سر کار هستند رها شده اند و به سراغ قبلی ها رفته شده است؟!

يك مقام آگاه از دستگيري منوچهر غروي و جمعي از مديران اسبق ايران خودرو از روز دوشنبه هفته گذشته خبر داد.
اين مقام آگاه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس اظهار داشت: منوچهر غروي مديرعامل اسبق ايران خودرو و جمعي از همدستانش به اتهام جعل و خيانت در امانت از روز دوشنبه هفته گذشته دستگير شده‌اند و هم اكنون در بازداشت به سر مي‌برند

ممنوع الخروج بودن دو تن از همراهان، علت لغو سفر احمدی نژاد به ارمنستان؟!

http://www.fararu.com/vdcgt79u.ak9yy4prra.html

بدون شک اینگونه اقدامات نوعی اخلال گری و سنگ اندازی کردن برای فعالیت های داخلی و برون مرزی پاسدار گماشته احمدی نژاد است که از سوی ولی وقیح نا مشزروع و پاسداران کودتاگر دنبال و تحمیل می شود.

فرارو- صبح امروز، سفر دو روزه آقاي محمود احمدی نژاد به ارمنستان، ناگهان لغو شد. وزارت امور خارجه علت لغو این سفر را "نیاز به زمان بیشتر براي تنظيم اسناد" اعلام کرد اما برخی منابع خبری ممنوع الخروج بودن دو تن از همراهان سرشناس رييس جمهور را علت لغو غير قابل انتظار این سفر اعلام کرده اند. به گزارش فرارو، با وجود این که وزارت امور خارجه کمبود زمان برای تنظیم اسناد را علت لغو این سفر اعلام کرده اما یک منابع آگاه که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار فرارو گفت: «سفر آقاي احمدی نژاد به علت ممنوع الخروج بودن دو تن از همراهان رییس جمهور انجام نشده استصبح امروز دوشنبه، نهاد ریاست جمهوری از لغو سفر محمود احمدی نژاد به ارمنستان خبر داد. رییس جمهور کشورمان قرار بود به منظور تحکیم روابط فی مابین و ملاقات هاي متعدد با مقامات ارمنستان، صبح امروز به ایروان سفر کند. نهاد ریاست جمهوری اعلام کرده كه این سفر با توافق طرفین لغو شده است. در همین رابطه رامین مهامپرست سخنگوی وزارت امور خارجه توضیحاتی را ارائه کرد. مهمانپرست گفت: «این سفر در پاسخ به سفر اخیر رئیس جمهور این كشور به تهران و به منظور انجام مذاكرات دوجانبه و امضای اسناد همكاری فیمابین، سفر آقای احمدی‌نژاد به ارمنستان پیش‌بینی شده بود وی درباره چرایی لغو این سفر اظهار کرد: «به دلیل نیاز به زمان بیشتر جهت تنظیم و نهایی كردن اسناد و براساس توافق طرفین، سفر به تاریخ دیگری موكول شده است كه به‌ زودی اعلام خواهد شد وی تاکید کرد که این سفر قطعا در آینده انجام خواهد شد.

سردارساجدی: تهران فقط 100 زن خیابانی دارد

http://www.fararu.com/vdcf11de.w6d10agiiw.html

اگر تعداد این زنان تن فروشان خیابانی صد ها هزار نفر نیست که هرروز هم تعدادشان افزوده می شود و همین 100 نفر طبق ادعای این سردار پاسدار نیروی انتظامی می باشد . پس برای چه برای بز داشت این صد نفر اقدا نمی شود تا که این پدیده ی شوم که ناشی از فقر و بیکاری و اعتیاد است تمام شود؟

یکی دو هفته ای هست که گشت های پلیس برای مبارزه با بدحجابی در شهر دیده می شود و البته تاکنون برخوردهایی مانند گذشته دیده نشده. اما خبر می رسد پلیس برنامه های جدیدی برای بدحجابی دارد. سردار حسین ساجدی نیا، رییس پلیس تهران معتقد است این طرح در تمام سال اجرا می شود و تا زمانیکه مردم بخواهند با بدحجابان و زنان خیابانی برخورد می شود: "در کنار زنان بدحجابۀ مردانی هم که از پیراهن‌‏های نامناسب و از آویزهای ویژه ای با عنوان گردنبند استفاده می کنند هم دستگیر می شوند." او همچنین گفت: "قول نداده‌ایم همه تهران را از وجود مجرمان پاکسازی کنیم. بلکه قول دادیم که با مجرمان برخورد کنیم که طرحهای‏مان در این زمینه همچنان در حال اجراست."

احمد توکلی علی آبادی صلاحیت سر پرستی وزارت نفت راندارد

http://www.fararu.com/vdcfx1de.w6d1yagiiw.html

جایی که سیاست سنگ بستن و سگ رها شدن بی از 32 سال است که ادامه داشته است . مگر دیگر صلاحیت معنی و مفهوم دارد؟ یا اینکه با بودن ولی وقیح همکاره که بطور قانون شکنانه ی دست به اقدام فراقانونی می زند . مگر در این ر ژیم ضد بشری قانون شکن قانون ارزشی دارد . به خصوص اینگونه انتقاد کردن ها ناشی از ادامه جنگ قدرت و ثروت وحذف شدن می باشد.

احمد توكلي نماينده مردم تهران و رئيس مركز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با فارس با اشاره به معارفه محمد علي‌آبادي به عنوان سرپرست وزارت نفت، گفت: «به لحاظ قانوني معارفه علي‌آبادي مشكلي ندارد اما از لحاظ مصلحتي، بنده معارفه وي را خلاف مصلحت مي‌دانم چرا كه علي آبادي هيچ تجربه‌اي در اين زمينه ندارد و قرار است براي اولين بار اجلاسي را كه رياست آن بر عهده ايران است را اداره كندوي با اشاره به اظهارات علي آبادي مبني بر اينكه آشنايي‌ام به صنعت نفت به سال 54 بازمي‌گردد، اظهار داشت: «آيا تجربه 36 سال پيش به درد امروز مي‌خورد كه وي برود و رئيس اوپك شود؟ اگر 36 سال از سن علي‌آبادي كم كنيم، علي‌آبادي در آن دوران حدود 24 يا 25 سال سن داشته است لذا وي چه تجربه‌ بزرگي آن هم در زمان رژيم شاه مي‌توانسته كسب كندرئيس مركز پژوهش‌هاي مجلس تصريح كرد: «استدلال علي آبادي به درد رضايت خاطر امثال خودش مي‌خورد وگرنه ملت ايران چنين استدلال پوچي را نمي‌پذيرد كه كسي بگويد من از سال 54 كه مهندس شده و مخزن نفتي كن را ساختم، پس مي‌توانم به وزارت نفت رفته و به عنوان نماينده ايران پس از سال‌ها در يك اجلاس بين‌المللي شركت كنم

ارگان سیاسی سپاه : همه موظفیم به جای "رهبری" بگوییم "امام خامنه‌ای"

اکنون بیشتر این واقعیت فاش شده است که چگونه دین ابزار قدرت و ثروت و خفقان و سانسور شده است . از سوی دیگر آلت دست بودن ولی وقی نا مشروع عیان شه است که چگونه در چنال ارگان فاشیستی اسداران کودتا گر اسیرمی باشد . زیرا که ولی وقیح بلند گوی تبلیغاتی و پیش برد اهداف پشت پرده این ارگان فاشیستی صاحب قدرت اصلی در ایران شده است .

آفتاب: هفته‌نامه «صبح صادق» ارگان سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادااشتی به قلم سردار یدالله جوانی، از ائمه جمعه و صدا و سیما خواست در سخنرانی‌ها و برنامه‌های خود از رهبری معظم انقلاب اسلامی با عنوان «امام» یاد کنند و در ترویج آن بکوشند.به گزارش گروه سیاسی آفتاب، این هفته‌نامه در شماره روز دوشنبه (۱۶ خرداد) خود نوشته که "امروز باید با صراحت و شجاعت اعتراف کنیم که در سال 8631 و پس از رحلت امام خمینی پس از اعلام نام «خامنه ای عزیز» از سوی خبرگان رهبری، دچار اشتباهی بزرگ شدیم و آن اشتباه این بود که از ایشان با عنوان «امام» یاد نکردیم".سردار جوانی رئیس اداره سیاسی سپاه در سرمقاله هفته‌نامه «صبح صادق» افزوده است: «باید اهتمام ویژه‌ای داشت و اشتباهی را که در گذشته به هر دلیلی مرتکب شدیم، جبران نماییمبه اعتقاد سردار جوانی «صدا و سیما باید در این مسیر به رسالت رسانه‌ای خود عمل نماید. ائمه جمعه سراسر کشور و دیگر صاحبان تریبون و قلم باید بسیج گردند».وی افزوده است: «وظیفه خود بدانیم که اولاً از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ادای حق جایگاهش، با عنوان امام خامنه‌ای یاد کنیم و ثانیاً دلیل به کار بردن این عنوان را برای مردم تبیین نماییم»

دستگيري رئيس بانک ايران و ونزوئلا

اینهم نتیجه ی همکاری نزدیک دو کشور که چنین دستآورد مشترکی هم برای شان بهمراه داشته است .

گفته مي شود رييس اهل کاراکاس بانک بين المللي توسعه به علت نادرست بودن برخي ارقام پرداختي با موجودي بانک، براي ارائه اسناد لازم بازداشت شده است. بانک بين المللي توسعه از شعب خارجي بانک توسعه صادرات است که سرمايه آن توسط ايران تامين شده و با کمک ونزوئلا فعاليت مي کند.

سفرهاي مشکوک شهردار سابق

کدامین تور سفرهای ما راتونی مقامات حکومتی در 32 سال گذشته مشکوک نبوده است تا جایی که هنگام سفر خاتمی و هیأت همراه وی به ترکیه وزیر راه وی در بازار مکاره ی هفتم استیضاح و بر کنار شد تا این سفر هم لغو شود. اکنون هم موقع سفر رئیس جمهور به ار منستان بدلیل ممنوع الخروج بودن 2 همراه و ی این سفر لغو شد .بهر حال در شرلیطی که شتر با بارش می رود لنگه پشه کوره برای نعل کردنش گرفته شده است.

شنيده شده شهردار سابق يکي از شهرهاي مهم مرکز کشور براي توضيح در خصوص سفرهاي مکرر و بدون دليل خود به خارج از کشور، دستگير شده است. برخي سفرهاي وي به انگليس بوده است.د.