گزیده خبر های 21 خرداد 90

تصویر: مدحی كنار الهام و سعیدلو:آینده:

بازتاب این تصویر بد جوری برروی آب ریختن پته ی سناریوی جدید وزارت بد نام اطلاعات و سازمان اطلاعات و امنیت پاسداران کودتا گر می باشد . زیرا که آشکارا نشان می دهد آنگونه ادعای پوشالی مردمی بودن رژیم ضد بشری کودتایی بر روی آب ریخته شده است که در راستای جنگ قدرت و ثروت میان لوطی جماران و عنتر رئیس جمهورش است که آنچنان بالا گرفته است که نیاز به مچ گیری و بازتاب دادن چنین تصاویری می باشد . به خصوص پیرامون وزارت بد نام اطلاعات تضعیف شده است که نیاز به فاش کردن نقش سناریوی پاسداز بیت رهبری محمد رضا مدحی می باشد که بعنوان مخالف به برون مرز فرستاد ه شدو اکنون بعنوان سریال فریب الماس وی برای اهداف گوناگون از جمله فرا رسیدن سال گردد کودتای 22 خرداد 88 برای اجرای شو ی تلوزیونی از وی استفاده شده است تا علیه ی مخالفین و منتقدان و رقبا استفاده شود.

وقیحانه ترین سوء استفاده از کودکان/گزارش تصویری

خوب معنی و پیام گزارشگر سایت شفاف وابسته به سر دار شهر دار تهران از این تصاویر چیست؟ برای چه با خودزنی کردن چنین تصاویری بازتاب داده می شود که تداعی کننده ی تف و تاق و ریش می باشد. زیرا که چندین میلیون دانش آموز ترک تحصیل کرده وجود دارد که بدلیل فقر اقتصادی خانوادگی خانواده محروم از مدرسه رفتن و خواندن و نوشتن شده اند و بعنوان کودکان کارر اهی خیابان ها شده اند . مگر جز این است که بازتاب اینگونه صحنه ها هم نمک بر روی زخم پاشیدن است . هم روشنگر و تأیید کننده ی دستآورد 32 ساله ی حاکمان رژیم ضد بشر عوامفریب ودین فروش و غارتگر است که شیادانه قول حاکم شدن مستضعان و پابرهنگان داده بود . در صورتیکه کودکان برای کمک کردن قتصادی خانوادگی می بایست تن به اینگونه کار ها و نمایشات طاقت فر سا دهند؟

معرکه گیری، نان خوردن با اشک بچه ها، وقیحانه ترین نوع سوءاستفاده از کودکان کار، هر چند نمی شود حتی به این رفتار "کار" گفت.

ادعای یک سایت خبری:مشايي حصرخانگي شد

کشف و فاش ساختن دلیل لغو سفر رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد به ار منستان که ادامه ی جنگ قدرت و ثروت میان لوطی جماران و عنترش می باشد.

پایگاه خبری صدای شیراز نوشت:به نقل از يك منبع آگاه پس از اتفاقات اخير در كشور كه عده اي مشايي را باعث و باني آن مي دانستند و در پي پيگيري هاي سيستم اطلاعاتي و انتظامي امنيتي كشور اسفنديار رحيم مشايي يكي از تصميم گيرنده هاي اصلي دولت حصر خانگي شد."صدای شیراز" چند روز پیش نیز خبر داده بود:در حالی که در روزهای اخیر رسانه های دولتی و سفارت جمهوری اسلامی در ارمنستان از سفر رییس جمهور در راس یک هیات عالی رتبه سیاسی و اقتصادی به ارمنستان خبر داده بودند٬امروز این سفر بدون هیچ توضیحی لغو شد.قرار بود این سفر یک روزه ٬روز دوشنبه (امروز)انجام شود.گفته میشود علت لغو این سفر ممنوع الخروج بودن مهندس مشایی رییس دفتر رییس جمهور و مهندس بقایی معاون اجرایی رییس جمهور میباشد.یک منبع آگاه در گفتگو با صدای شیراز علت ممنوع الخروج بودن این افراد را مرتبط با ذستگیریهای یکماهه اخیر دانست و گفت :اسناد و مدارک محکم و غیر قابل انکاری در مورد گروهک انحرافی وجود دارد٬همچنین اعترافات خانم پریوش سطوتی در مورد این اشخاص بسیار تکان دهنده میباشد.این منبع آگاه محمد شریف ملک زاده را نیز جزء افراد ممنوع الخروج اعلام کرد .حسین قاسمی فرماندار سابق شیراز اخیرا در گفتگو با فارس مطالب بسیار مهمی علیه محمد شریف ملک زاده دبیر کل شورای عالی ایرانیان خارج از کشور مطرح کرده بود.بعضی از سایتها و وبلاگهای استان فارس نیز از دور جدید افشاگریهای فرماندار سابق شیراز علیه محمد شریف ملک زاده و محمدرضا رحیمی معاون اول رییس جمهور خبر داده اند.

جنایتی دیگر در حکومت درد و ماتم : عده ای در شهر یزد به شادی پرداختند!

همسو با آخوند زن ستیز احمد علم الهدی امام جمعه مشهد که هوارش از دست دختران دوچرخه سوار در مشهد بلند شده است اکنون گزارشگر روزی نامه ی حکومتی جمهوی اسلامی عزا برای حضور دختران سوار خود رو با پخش موزیک در یزد گرفته است.

روزنامه جمهوری اسلامی : از یزد خبر می‌رسد روز پنجشنبه بلوار دانشجو تا بلوار جمهوری اسلامی این شهر به جولانگاه مروجین فرهنگ بی‌بندوباری غرب تبدیل شد. عصر پنجشنبه، اقدام خلاف چند دختر که سوار بر ماشین همراه با پخش آهنگ‌های مبتذل مشغول به رقصیدن بودند اعتراض مردم را برانگیخت. متأسفانه پلیس ۱۱۰ نیز بعد از آنکه توسط مردم از ماجرا اطلاع یافت به علت راه بندان شدیدی که در اثر اقدام دختران بی‌بندوبار پدید آمده بود نتوانست سریعاً با آنان برخورد نماید. خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یزد اضافه می‌کند در سالهای اخیر، مردم شهر دارالعباده و دارالمؤمنین یزد شاهد این هستند که تعدادی از مروجان فرهنگ بی‌بندوباری سوار بر موتورسیکلت و بعضاً ماشین، خود را به کاروان‌های عروسی می‌رسانند و با سد معبر به رقص و پایکوبی در سطح شهر می‌پردازند ولی متأسفانه مسئولین ذی ربط برخوردی بازدارنده با آن‌ها نداشته‌اند و مردم شاهد گسترش فرهنگ مبتذل و بی‌بند و باری هستند.

چند نکته کوتاه از یک خواننده سایت

جالب است که مشخص شده است که دامنه ی جنگ قدرت و ثروت و شکاف و اختلاف میان لوطی و عنترش و حامیانش آنچنان اوج گرفته که موجب شده است به سایر بخش ها همچون آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد کشیده شود از جمله این اختلاف و رقابت تخریب کردن نقاشی دیواری شاهنامه را در پی داشته است
آستان قدس روی دیوار چاپخونه‌ش توی بلوار سجاد مشهد، بدون مجوز شهرداری یه تلویزیون تبلیغاتی بزرگ نصب کرده. شهرداری حرصش گرفته، اومده جلوی تلویزیون یه بیلبورد نصب کرده! آستان قدس هم حرصش گرفته، رفته بزرگترین نقاشی دیواری کشور با موضوع شاهنامه فردوسی رو که ۴۵ میلیون تومن هزینه داشته، سفید کرده! 0تلویزیون برنامه در مورد جلوگیری از ایدز نشون میداد، یارو حاضر بود کل مملکت گل و بلبل ایدز بگیرن؛ ولی همین کلمه ساده کاندوم (کاپون) رو توی رسانه ملی نیارن!وزیر اطلاعات: امروز افراد تا چهار کتاب و حدیث مطالعه می‌کنند، فکر می‌کنند به اسلام دست پیدا کردند. یکی نیست به خودشم بگه ، دوتا فیلم جیمز باند در بچگی اش دیده واسه ما هر روز از تو هر سوراخ 10 تا جاسوس پیدا نکنه . تو هوا ریگی میگیره ، نفوذی میفرسته خارج ، بازم یه جاسوس جدید میگیره که میخواستند در انتخابات مجلس خرابکاری کند! ... اون وقت یکی نیست از 007 بپرسه با این همه جیمز باند بازی چطور شد دانشمندان هسته ای کشور ترور شدند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عکس / درگیری های بازی ملوان و پرسپولیس در انزلی.خبار غیرموثق از کشته شدن دو نوجوان در ورزشگاه تختی انزلی

آیا باز هم این رژیم ضد مردمی فاشیستی مذهبی تروریستی مشروعیت دارد و مردمی می باشد که در همه محیط ها که امکان تجمعات مردم وجود داشته باشد همچون میادین ورزشی سریع اعتراضات ضد حکومتی شروع می شود ونیر وهای سرکوب گر وازرد صحنه شده و دست به آنگونه جنایتی می زنند که حتی به نو جوانان هم رحم نمی شود.

آفتاب: اخبار تایید نشده از انزلی از کشته شدن دو نوجوان 12 و 13 ساله حکایت دارد. گفته می‌شود که این دو نوجوان که از طرفداران تیم ملوان بوده‌اند در نتیحه ازدحام جمعیت و ماندن در زیر دست و پا کشته شده‌اند. به گزارش آفتاب، پس از آن‌که در دقایق پایانی بازی هواداران ملوان فنس‌های اطراف زمین را پاره کردند و به داخل زمین هجوم بردند که این حرکت با برخورد شدید نیروی انتظامی و پرتاب گاز اشک آور همراه می‌شود. تصاویر زنده‌ای که از استادیوم تختی انزلی به تهران مخابره می‌شد حضور آمبولانس‌ها را در میانه میدان تایید می‌کرد. آمبولانس‌هایی که ظاهرا دو نوجوان و چند سرباز نیروی انتظامی را با خود از ورزشگاه بیرون برد‌ه‌اند.

سعید موغانلی، روزنامه نگار و شاعر آذربایجانی دستگیر شد

عجیب دامنه ی ادعای آزاد و امن بودن ایران گسترش یافته است که ترکش آن به روزنامه نگار و شاعر روستایی هم اصابت کرده است؟

khabarnegaran.info : عوامل اطلاعاتی با مراجعه به خانه پدری سعید موغانلی، روزنامه نگار واقع در روستای "یئل سو" از توابع شهر انگوت در استان اردبیل ضمن دستگیری وی به مکان نامعلومی منتقل کردند.به گزارش تبریزپست 8 نفر از نیروی های اطلاعاتی با مراجعه به منزل وی به تفتیش منزل پرداخته و مدارک و وسایل شخصی سعید را با خود بردند.سعید موغانلی شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی است که در قالب نشریه وزین یاشماق اقدام به نشر مجله و کتابهای بیشماری در زمینه ادبیات آذربایجانی کرده است.پیش از این نیز سعید بارها از طرف نیروهای امنیتی ایران دستگیر و مدتهای طولانی در بازداشت به سر برده است. آخرین پرونده سعید که در مراسم افطاری در تهران دستگیر شده بود در دادگاه انقلاب تهران هنوز باز است.

بازداشت دست کم ۱۰ نفر تماشاگران فوتبال در بندر انزلی + فیلم
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=34004

جالب است که میادین ورزشی فوتبال هم همچون محیط های دانشگاهی و خیابانی تبدیل به مکان های تجمعات اعتراضی ضد حکومتی شده است .

دست کم ۱۰ نفر از تماشاگران بازی تیم های ملوان و پرسپولیس در بندر انزلی توسط نیروهای امنیتی این شهر بازداشت شدند. به گزارش تغییر تماشاگران که با پرتاب گاز اشک آور بعد از پایان بازی از ورزشگاه به بیرون انتقال داده شدند، که پس از خروج از استادیوم به شدت مورد ضرب وشتم نیروهای انتظامی قرار میگرند.جمعیت معترض از استادیوم به سوی میدان اصلی بندر انزلی حرکت می کند و شعارهایی علیه ریاست فدراسیون فوتبال و فوتبال سیاسی سر دادند که درگیرهایی در میدان امام بندر انزلی و خیابان های مجاور رخ می دهد منجر به بازداست دست کم ۱۰ نفر و پرتاب گاز اشک آور و فلفل سوی مردم می شود.گفتنی است در پایان بازی تیم های ملوان و پرسپولیس شبکه سه صدا وسیما صحنه هایی از پرتاب گاز اشک آور به سوی تماشاگران و پرتاب سنگ نیروهای یگان ویژه مستقر در آنجا برای متفرق کردن تماشاگران از استادیوم نشان داد.

عکس برگزاری امتحانات "سطح عالی" حوزه‌های علمیه برای حرفه ای که آینده ای ندارد

هدف این است تا که دانشگاه های کشور را اینگونه حوزوی و حکومتی شوند. البته گفته نمی شود که چگونه طلبه های موکت نشین بعداً منبر وکاخ نشین می شوند؟

مهر : امتحانات سطح عالی حوزه‌های علمیه از 17 خردادماه تا 5 تیرماه با حضور حدود 15 هزار نفر از طلاب به مدت 20 روز در قم برگزار می‌شود.